abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 15:06:12 #251
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28249807
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb een afwijkende mening, en in plaats van deze empathisch te benaderen wordt er direct een waardeoordeel aan gegeven. Ik denk anders dan "jullie", kan ik ook weinig aan doen. Je mag het "een bord voor mijn kop" noemen, maar uiteindelijk begrijp ik jullie redenaties wel maar andersom niet.
wat ik juist net met mijn post bedoelde is dat ik je dus zo super goed snap, omdat ik zelf ook zo deed enzo. En dat zette ik hier ook neer en door mensen als petitlapin kreeg ik ook steeds weer een schop onder mn kont. IEts wat ik op dat moment totaal niet kon waarderen, wat toen aan mijn posts denk ik ook wel te zien was. Maar ik ga nu inzien dat ze toch een beetje gelijk had. Al hoewel ik zelf nog steeds wel vind dat het contact compleet verbreken overbodig is als je genoeg moeite doet om een normale vriendschap op te bouwen.

En ik zou t jammer vinden als mensen hun verhaal hier niet neer durven te zetten omdat er andere mensen zijn die hen bekritiseren. Ik denk dat als iemand duidelijk aangeeft dat hij neit op commentaar wacht, dat dat commentaar ook niet gegeven moet worden. Hooguit kan een andere visie gegeven worden, maar daarmee wel iemand in zn waarde laten en niet aftekenen als 'triest persoon'.
imagination is more important than knowledge
  zondag 26 juni 2005 @ 22:44:24 #252
11766 eymey
koning één-oog
pi_28257367
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:06 schreef akkien het volgende:

[..]

wat ik juist net met mijn post bedoelde is dat ik je dus zo super goed snap, omdat ik zelf ook zo deed enzo. En dat zette ik hier ook neer en door mensen als petitlapin kreeg ik ook steeds weer een schop onder mn kont. IEts wat ik op dat moment totaal niet kon waarderen, wat toen aan mijn posts denk ik ook wel te zien was. Maar ik ga nu inzien dat ze toch een beetje gelijk had. Al hoewel ik zelf nog steeds wel vind dat het contact compleet verbreken overbodig is als je genoeg moeite doet om een normale vriendschap op te bouwen.

En ik zou t jammer vinden als mensen hun verhaal hier niet neer durven te zetten omdat er andere mensen zijn die hen bekritiseren. Ik denk dat als iemand duidelijk aangeeft dat hij neit op commentaar wacht, dat dat commentaar ook niet gegeven moet worden. Hooguit kan een andere visie gegeven worden, maar daarmee wel iemand in zn waarde laten en niet aftekenen als 'triest persoon'.
Helemaal mee eens....

Het is goed om te weten dat je in een topic als dit gesteund wordt. Daar is het voor bedoeld. Aan de andere kant moet je ook kritiek of een andere kijk op je verhalen die je hier schrijft kunnen verdragen... zolang deze opbouwend en goed bedoeld is...
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  zondag 26 juni 2005 @ 22:46:55 #253
11766 eymey
koning één-oog
pi_28257451
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:32 schreef espina het volgende:
Nee ik vind het niet eerlijk.. Daar doe je de ander ook verdriet mee mocht het anders zijn..
Maar ja, hoop doet leven.. zoals hier eerder in dit topic werd besproken..
Inderdaad...... ik denk dat je elkaar verder niet aan het lijntje moet houden maar het moet laten rusten, zeker als jullie allebei verstandelijk inzien dat het zo beter is. Mochten jullie toch voor elkaar gemaakt zijn en weer bij elkaar moeten komen... dan gebeurt dat wel..... Met een beetje contact houden lijkt me dan ook helemaal niets mis. Alleen laat voor elkaar bv. wel duidelijk wat jullie zouden doen als 1 van beiden in de tussentijd misschien iemand anders tegen komt.....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28257943
Ja, maar ik vind het wel zo klote om er nu al over te beginnen.. Bedoel.. Het is meteen weer zo confronterend.. Alsof je opzoek bent naar de ander. Ik had dat in mijn eerste relatie ook. Hij kwam een week later met een ander meisje aanzetten.. ik vond dat gemeen.. en harteloos. Alsof ik meteen exit was. We hadden 2 jaar een relatie waarvan 1,5 jaar samenwonen. Ja het gaat zoals het gaat maar het was wel klote om te horen wat hij allemaal voor dingen deed. Na een half jaar, belde hij mij op om zijn excuses aan te bieden hoe hij mij behandeld had. Nou, toen brak mijn klomp en heb twee dagen zitten janken. Hij wilde met mij praten over zijn nieuwe liefde en nog over sex notabene!
Ik heb bijna geen contact meer met hem.

Ik weet niet of ik dat nou wel aan kan met mijn ex. Ik vind het moeilijk. Elke relatie die je aangaat en dan weer stuk gaat, maakt ook in jou veel stuk... Ik vind een man vertrouwen erg moeilijk omdat ik mijn eerste vriendje niet kon vertrouwen. Hij deed van die rare dingen. Nu met mijn huidige ex, weet ik niet wat hij gaat doen. Als ik nu al ga beginnen over nieuwe relatie geeft meteen ook aan of je op zoek bent. Nou dat ben ik dus helemaal niet!
  zondag 26 juni 2005 @ 23:08:00 #255
11766 eymey
koning één-oog
pi_28258030
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:04 schreef espina het volgende:

<verhaaltje over ex-vriend...>

Ik weet niet of ik dat nou wel aan kan met mijn ex. Ik vind het moeilijk. Elke relatie die je aangaat en dan weer stuk gaat, maakt ook in jou veel stuk... Ik vind een man vertrouwen erg moeilijk omdat ik mijn eerste vriendje niet kon vertrouwen. Hij deed van die rare dingen. Nu met mijn huidige ex, weet ik niet wat hij gaat doen. Als ik nu al ga beginnen over nieuwe relatie geeft meteen ook aan of je op zoek bent. Nou dat ben ik dus helemaal niet!
Ik snap hoe je je voelt wat betreft je eerste ex: Hij kwam na een paar weken al aanzetten met een nieuwe 'vlam'... die van mij had haar nieuwe vlam dus al gekozen terwijl ze nog met mij had en het daarom ook uit gemaakt...... Ik zal me daarbij neer moeten leggen. Nu ik steeds meer dingen hoor over haar weet ik gewoon dat ze een totaal andere persoon is geworden..... ze is al niet meer de persoon waar ik van gehouden heb...... (zie evt. m'n andere topic)

Dan lijkt het me inderdaad moeilijk om nog over een evt. nieuwe relatie te beginnen.... Maar het dilemma blijft.... contact houden met elkaar en wachten of het gevoel voor elkaar toch weer komt, of verder gaan....
  zondag 26 juni 2005 @ 23:16:58 #256
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28258313
Erg druk geweest hier in de tijd dat ik weg was

Nou vond het erg lekker weer en ben een stukje gaan fietsen..
Toen kwam ik tot het besef dat ik haar kwijt ben als partner, maar dat dat niet hoeft te betekenen dat ik haar helemaal kwijt ben! Dat zou gewoon zonde zijn, na zoveel samen meegemaakt te hebben enzo.
Dus haar gebeld of ze zin had een stukkie te gaan fietsen, beetje kletsen enzo. Dat wilde ze wel, en man, ben ik blij dat ik dat gedaan heb!
Het hele klote gevoel wat ik had is weg, gewoon puur door het besef dat ik de persoon die zo belangrijk is (geweest) voor mij tenminste niet kwijt ben. Heerlijk gepraat, over van alles en nog wat, en vooral duidelijk laten weten dat ik er voor haar ben, als ze dat nodig heeft. En andersom geldt hetzelfde. Schijt aan de 'regels', van elkaar nooit meer zien! Wie heeft die regels bepaald, en gezegd dat dat het beste is? We hebben hier allebei vrede mee, dus wat is het probleem?
We willen allebei erg veel tijd voor onszelf, lekker single zijn, jezelf leren kennen, etc..
Maar in de tussen tijd wel gewoon contact houden, je wil toch weten hoe het met de ander gaat, want die persoon heeft een speciale plek in je hart verworven in al die tijd.

Voel me dus stukken beter, en ga zo eindelijk voor het eerst in weken tijd lekker slapen
pi_28258699
Pcies eymey.. Het is zo verwarrend... Ik zei vandaag perongeluk omdat het automatisch ging.. 'het is in orde lief'. Hij zegt dan, 'ja... wat moet ik zeggen?'

Nu snap ik, waarom contact met exen houden zo gefrustreerd is. Je gaat geen eigen leven leiden. Je richt je erop. Hopend op een antwoord: 'ik wil je terug, je bent mij alles, je bent mijn leven'. Het gaat onbewust maar toch doe je zo. Ik weet niet of dat ook bij mannen zo is.
Sommige mensen reageren afstandelijk om zichzelf te beschermen voor de ander. En anderen reageren emotioneel. M'n ex is nu wat afstandelijker geworden. Hij moet het ook verwerken, dat snap ik allemaal heel goed. Maar waarom doe je afstandelijk omdat je een tijd lief en leed met elkaar gedeeld hebt?
pi_28259480
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:16 schreef PhaE het volgende:
Dus haar gebeld of ze zin had een stukkie te gaan fietsen, beetje kletsen enzo. Dat wilde ze wel, en man, ben ik blij dat ik dat gedaan heb!
Het hele klote gevoel wat ik had is weg, gewoon puur door het besef dat ik de persoon die zo belangrijk is (geweest) voor mij tenminste niet kwijt ben. Heerlijk gepraat, over van alles en nog wat, en vooral duidelijk laten weten dat ik er voor haar ben, als ze dat nodig heeft. En andersom geldt hetzelfde
Tof man! Leuk! .
pi_28259529
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:28 schreef espina het volgende:
Pcies eymey.. Het is zo verwarrend... Ik zei vandaag perongeluk omdat het automatisch ging.. 'het is in orde lief'. Hij zegt dan, 'ja... wat moet ik zeggen?'

Nu snap ik, waarom contact met exen houden zo gefrustreerd is. Je gaat geen eigen leven leiden. Je richt je erop. Hopend op een antwoord: 'ik wil je terug, je bent mij alles, je bent mijn leven'. Het gaat onbewust maar toch doe je zo. Ik weet niet of dat ook bij mannen zo is.
Sommige mensen reageren afstandelijk om zichzelf te beschermen voor de ander. En anderen reageren emotioneel. M'n ex is nu wat afstandelijker geworden. Hij moet het ook verwerken, dat snap ik allemaal heel goed. Maar waarom doe je afstandelijk omdat je een tijd lief en leed met elkaar gedeeld hebt?
Omdat het de enige manier is om onafhankelijk van je te worden. Als je elkaar blijft steunen in deze tijd, dan hou je de relatie (op een andere wijze) in stand. Pas als jullie de verliefdheid voor elkaar is verdwenen, kun je weer normale vrienden zijn.
Doe eens wild ....
pi_28259567
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:28 schreef espina het volgende:
Maar waarom doe je afstandelijk omdat je een tijd lief en leed met elkaar gedeeld hebt?
Bang voor nog meer leed? Volgens mij is het een proces van je niet kwetsbaar op willen stellen en even voor jezelf kiezen. Muurtje brokkelt af met het tikken van de klok. .
  zondag 26 juni 2005 @ 23:54:27 #261
11766 eymey
koning één-oog
pi_28259657
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:16 schreef PhaE het volgende:
Erg druk geweest hier in de tijd dat ik weg was

Nou vond het erg lekker weer en ben een stukje gaan fietsen..
Toen kwam ik tot het besef dat ik haar kwijt ben als partner, maar dat dat niet hoeft te betekenen dat ik haar helemaal kwijt ben! Dat zou gewoon zonde zijn, na zoveel samen meegemaakt te hebben enzo.
Het hele klote gevoel wat ik had is weg, gewoon puur door het besef dat ik de persoon die zo belangrijk is (geweest) voor mij tenminste niet kwijt ben. Heerlijk gepraat, over van alles en nog wat, en vooral duidelijk laten weten dat ik er voor haar ben, als ze dat nodig heeft. En andersom geldt hetzelfde. Schijt aan de 'regels', van elkaar nooit meer zien! Wie heeft die regels bepaald, en gezegd dat dat het beste is? We hebben hier allebei vrede mee, dus wat is het probleem?
We willen allebei erg veel tijd voor onszelf, lekker single zijn, jezelf leren kennen, etc..
Maar in de tussen tijd wel gewoon contact houden, je wil toch weten hoe het met de ander gaat, want die persoon heeft een speciale plek in je hart verworven in al die tijd.

Voel me dus stukken beter, en ga zo eindelijk voor het eerst in weken tijd lekker slapen
Na wat er vandaag gebeurd is ben ik bang dat ik haar wel kwijt zou raken..... Ik had nog gehoopt haar eerdaags op een neutrale plek uit te kunnen nodigen voor een goed gesprek.... daar hoef ik nu niet meer op te hopen. Ik weet nu door de ruzie die we vandaag via sms gehad hebben weer precies hoe ze is als we ergens over praten... dat het er dan na een paar minuten al op aan komt dat ik de boze boeman ben en dat ze kwaad weg loopt... zeggend dat ze me nooit meer hoef te zien. Ze draait toch een eigen eindje aan alles.....

Ik zou ook graag willen dat ik er uiteindelijk vrede mee kan hebben... en vrienden met haar blijven... maar ze is gewoon niet meer de persoon die ze was toen ze nog van me hield... ze is totaal omgeslagen.....
pi_28259742
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef eymey het volgende:
Ik zou ook graag willen dat ik er uiteindelijk vrede mee kan hebben... en vrienden met haar blijven... maar ze is gewoon niet meer de persoon die ze was toen ze nog van me hield... ze is totaal omgeslagen.....
Tijd om haar los te laten en een andere weg in te slaan.
pi_28259844
Owja, dat klopt.. Ik heb besloten om nu volledig voor mezelf te kiezen. Want ik word er niet gelukkiger op dat ik hem spreek. Ik heb zoiets, dat komt later wel.. Nu niet. Niet dat ik mijn emoties wegstop. Ik voel me met de minuut rustiger en mezelf worden. Ik ga mij morgen aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe sporten uitproberen. Mijn hoogtevrees eens overwinnen door te gaan klimmen. Heb er veel zin in. Na een tijdje, zien we of we willen praten met elkaar. Als het blijkt dat ik nog steeds een zwak voor hem voel dan is dat zo. En als dat wederzijds is, is dat helemaal toppie. Hoe reeel ik nu mag klinken, ik ga daar niet van uit.
pi_28259912
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef espina het volgende:
Ik heb zoiets, dat komt later wel.. Nu niet. Niet dat ik mijn emoties wegstop. Ik voel me met de minuut rustiger en mezelf worden. Ik ga mij morgen aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe sporten uitproberen. Mijn hoogtevrees eens overwinnen door te gaan klimmen. Heb er veel zin in.
You go girl. .
  maandag 27 juni 2005 @ 00:06:47 #265
11766 eymey
koning één-oog
pi_28260006
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef espina het volgende:
Owja, dat klopt.. Ik heb besloten om nu volledig voor mezelf te kiezen. Want ik word er niet gelukkiger op dat ik hem spreek. Ik heb zoiets, dat komt later wel.. Nu niet. Niet dat ik mijn emoties wegstop. Ik voel me met de minuut rustiger en mezelf worden. Ik ga mij morgen aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe sporten uitproberen. Mijn hoogtevrees eens overwinnen door te gaan klimmen. Heb er veel zin in. Na een tijdje, zien we of we willen praten met elkaar. Als het blijkt dat ik nog steeds een zwak voor hem voel dan is dat zo. En als dat wederzijds is, is dat helemaal toppie. Hoe reeel ik nu mag klinken, ik ga daar niet van uit.
Inderdaad, you go girl!

En ik ga er zeer binnenkort ook wel uit komen als alles een beetje rustiger geworden is.....
pi_28260372
Slaap lekker, engeltjes!
pi_28260416
Welterusten meiske. Sterkte met alles. .
  maandag 27 juni 2005 @ 00:30:04 #268
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28260620
Wow, wat voel ik mij enorm lekker zeg!

Wat een heerlijk weekend, echt 1 van de allerleukste sinds de relatie is afgelopen! Heb vandaag met heerlijke mensen een enorm fijne dag gehad. Niemand die over ex'en vroeg, gewoon lekker een klein feestje vieren, het weer werkte uitstekend mee. Ben tot vier keer toe zeiknat geworden in de waterattracties van Walibi World (Meer dan 500 kilo in zo een stamboot is echt teveel met ze zessen! ). 's Avonds nog een heerlijke afsluiting bij een restaurant waar je onbeperkt Spare Ribs kan eten, oef wat ik heb vreselijk genoten zeg! En geen seconde, nouja verdomd weinig, aan mijn ex gedacht!

En die dagen vind ik echt heerlijk, ik voel me echt geweldig! Morgen is het misschien wel weer helemaal anders, maar damn, wat geniet ik nu zeg!

Ik voel me vrij, ik voel me lekker, ik leef weer!
»» Democracy is so overrated »»
  maandag 27 juni 2005 @ 00:30:07 #269
11766 eymey
koning één-oog
pi_28260623
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:20 schreef espina het volgende:
Slaap lekker, engeltjes!
Welterusten!
pi_28260675
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:30 schreef RoelerMF het volgende:
Ik voel me vrij, ik voel me lekker, ik leef weer!
Super! En nu volhouden!
  maandag 27 juni 2005 @ 00:32:16 #271
11766 eymey
koning één-oog
pi_28260681
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:30 schreef RoelerMF het volgende:
Wow, wat voel ik mij enorm lekker zeg!

<verhaaltje over je lekker voelen>
Wat goed zeg! Fijn dat je zo'n toffe dag hebt gehad . Voor mij zit er waarschijnlijk binnenkort ook een dagje Walibi World aan te komen met mensen waar ik goed mee op kan schieten. Lekker ff in de achtbanen en water attracties alles van me af adrenalineren (hehe, lachen woord )
pi_28263344
Bah, ik wil helemaal los zijn, zijn auto stond een tijd niet voor zijn huis en hij was een tijd niet online, ook op zijn vrije dag - eerst bezorgd, en dan denkend: misschien zit hij bij een ander meisje, en slaapt hij daar...

En dat doet pijn. Maar het gaat wel over. Gisteren dag zonder internet, heb ik wat gemist hier?
pi_28263948
Ik heb heerlijk geslapen, voel me lekker ontspannen. Ga vandaag eens beginnen met een foto weghalen van mijn ex. Anders blijf je ermee zitten en dat is het laatste wat ik wil. Ik zie hem nooit.. Hij woont 300 km van mij vandaan. Dat is vijf uur treinen, 3 uur autorijden. Dat is mijn grootste voordeel. Ik zie dat hij online is maar, ik ga niet op hem reageren. Geen zin in. Ik ga zo maar eens mijn dagelijkse dingetjes regelen. Even naar de sportcentre bellen voor een afspraak. Werk zoeken, huisarts bellen en lekker sporten! Ik voel dat mijn leven nu opnieuw begint. Spannend en huiverig tegelijk. Ik heb geen zin om te gaan dubben op m'n kamer. Eropuit trekken, onder de mensen zijn en vooral ook veel praten.
pi_28265011
quote:
Op maandag 27 juni 2005 07:09 schreef -Trinity- het volgende:
en dan denkend: misschien zit hij bij een ander meisje, en slaapt hij daar...
Niet leuk. Maar daar kom je wel overheen meis. .
quote:
Op maandag 27 juni 2005 07:09 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteren dag zonder internet, heb ik wat gemist hier?
Neu. .
pi_28265031
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:01 schreef espina het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn dagelijkse dingetjes regelen. Even naar de sportcentre bellen voor een afspraak. Werk zoeken, huisarts bellen en lekker sporten! Ik voel dat mijn leven nu opnieuw begint. Spannend en huiverig tegelijk. Ik heb geen zin om te gaan dubben op m'n kamer. Eropuit trekken, onder de mensen zijn en vooral ook veel praten.
Veel plezier. .
  maandag 27 juni 2005 @ 11:18:52 #276
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28266682
Kijk kijk kijk, het gaat stukje bij beetje weer steeds beter voor iedereen, goed om te lezen!

Wat ik nu wel irritant vindt is dat mijn vrienden allemaal commentaar hebben dat het niet goed is dat we gisteren wat leuks hebben gedaan, en lekker hebben gepraat.
Waarom kan niemand accepteren/begrijpen dat we gewoon genoeg respect en gevoel voor elkaar hebben om te kunnen begrijpen dat het over is qua relatie hebben, maar dat we wel gewoon met elkaar om kunnen gaan? Okay, natuurlijk niet elke dag enzo, maar toch..
Iedereen schreeuwt nee Nee NEE niet doen, stom stom stom, etc. etc..
Terwijl het juist goed voelt. We hebben het er zelfs over gehad dat we moeten oppassen voor misleidende gevoelens, zoals hoop hebben dat het goed komt enzo, en dat we dat ook aangeven bij elkaar als het toch gebeurt. Gewoon open en eerlijk. Misschien is dat wat de meeste mensen niet snappen/kunnen

Ohja, met iedereen / allemaal enzo bedoel ik dus niet ECHT iedereen, maar dat snappen jullie wel
pi_28266736
Ik heb zostraks raar gedroomd over mijn ex dus dat is niet zo vrolijk wakker worden .
  maandag 27 juni 2005 @ 11:30:43 #278
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28267034
PhaE, ik vind het geweldig voor je dat je nog zo goed kunt opschieten met je ex. Mijn probleem met die van mij was dat ik niet vond dat we bij elkaar pasten (ookal vond ik haar nog wel leuk, mooi, en gaf ik nog veel om haar) - het was een beetje van dat ik realiseerden dat ik eigenlijk nooit van mijn leven bij haar zou kunnen wonen zonder gek te worden!!! Maar vrienden zou wel altijd goed zijn. Nu vind ik het wel jammer dat ik een vriendin kwijt ben (eigenlijk ook mijn beste vriend). Maar, ik zal wel zien of wij vrienden kunnen blijven na de zomer (zij is 2 maanden naar huis, en ik binnenkort ook). Veel success ermee.

Trinity, ik had ook ongeveer hetzelfde probleem. Als ze uitging (dat wist ik dan via via) dan vond ik dat niet leuk - ik wilde niet dat ze achter andere jongens aan ging zitten (wij hadden vele keren gelachen over dat de jongens achter haar aan waren). Hier werd ik natuurlijk boos van, en dat heeft allemaal geen zin. Zij is niet meer van mij, maar ik wil haar nog steeds beschermen (een beetje gek, dat weet ik!). Maar dan moest ik mij ook realiseren dat ik ook uitging (maar niet achter de meisjes aan, nou, nog niet!!! - geen zin), en dat zijn dat waarschijnlijk ook niet leuk vond. Het zal wel pijnlijk zijn als ze iemand anders heeft gevonden, en het enige wat ik dan zal proberen te doen is hopen dat het een goede kerel is en dat hij goed voor haar zal zorgen (zoals van een eerdere post van mij, ik zorgde altijd goed voor haar, maar wat zij aan mij terug gaf voelde nooit goed in evenwicht - veel kleine dingetjes maaken een groote).

Vandaag ga ik me vervelen. Niets te doen, behalve leren voor mijn examens (2.5 jaar werk - geweldig!!!!, maar niet heus. Of, ik kan aan mijn project beginnen voor universiteit - saaaai. Ik ga een beetje de zielepiet uithangen, zoals ik de laatste 3 weken heb doorgebracht, lol. Over een weekje ga ik dan naar huis!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  maandag 27 juni 2005 @ 11:34:31 #279
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28267168
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:20 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb zostraks raar gedroomd over mijn ex dus dat is niet zo vrolijk wakker worden .
Ik weet hoe raar dat is :\. Ik werd vroeg wakker en ik had gedroomd dat zij en haar vriendinen mij aan het achtervolgen waren. Uiteindelijk, had ik een groote vishaak in mijn handen, en dan opeens begon ik in het wild om me heen te slaan. Toen keek ik in de spiegel en zag ik mijn gezicht vol met bloed en wonden.

Een beetje gek :S. Maar dit was ongeveer ander halve week geleden. Ik heb toen 5 uur op de bank gezeten met een laken en tv gekeken, totdat iemand kwam vragen wat er aan de hand was (ik was de avond ervoor terug naar mijn ex gegaan om spulletjes te brengen, en dat liep uit op ruzie)
(To make me sick)....
  maandag 27 juni 2005 @ 11:44:19 #280
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28267475
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:30 schreef Plonky het volgende:
PhaE, ik vind het geweldig voor je dat je nog zo goed kunt opschieten met je ex. Mijn probleem met die van mij was dat ik niet vond dat we bij elkaar pasten (ookal vond ik haar nog wel leuk, mooi, en gaf ik nog veel om haar) - het was een beetje van dat ik realiseerden dat ik eigenlijk nooit van mijn leven bij haar zou kunnen wonen zonder gek te worden!!! Maar vrienden zou wel altijd goed zijn. Nu vind ik het wel jammer dat ik een vriendin kwijt ben (eigenlijk ook mijn beste vriend). Maar, ik zal wel zien of wij vrienden kunnen blijven na de zomer (zij is 2 maanden naar huis, en ik binnenkort ook). Veel success ermee.
Dankjewel

Over dat dromen;
Ik droom af en toe ook over mijn ex, maar het zijn de meest irritante dromen die je kunt hebben op zo'n moment; Dat er niets aan de hand is. dus droom ik bijvoorbeeld dat we gewoon lekker aan het kletsen zijn terwijl we tegen elkaar aan hangen op de bank. Dan is wakker worden gewoon opnieuw die enorme klap die je weken geleden ook al kreeg. Alleen dan heel even, puur op het moment dat je beseft dat het niet zo is.
pi_28267657
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:20 schreef Tristessa het volgende:
Heb ik geen last van. Nou ja, soms. Droom meestal over politie agenten die me staande houden. .
  maandag 27 juni 2005 @ 13:45:11 #282
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28271551
politie-agenten?
Van die mooie dames in strakke uniformpjes en een kort rokje?

woops, sorry.
'T is warm buiten he, krijg je dat
pi_28273513
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:45 schreef PhaE het volgende:
politie-agenten?
Van die mooie dames in strakke uniformpjes en een kort rokje?
Nee, niet eens. Droomde vannacht dat ik werd staande gehouden omdat ik te hard reed. .

En het is idd lekker weer!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:48:49 #284
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28273535
Agenten - het zijn dus mannen ... grapje!!
(To make me sick)....
  maandag 27 juni 2005 @ 14:49:30 #285
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28273558
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:48 schreef Plonky het volgende:
Agenten (en geen agentes)- het zijn dus mannen ... grapje!!
(To make me sick)....
pi_28276444
Guys ik voel me helemaal toppie! Ik heb morgen een solicitatie gesprek bij de ABN AMRO. Vanavond een intake gsprek bij die ene grote sportcentre! Het gaat voorspoedig en deze positieve dingen geven me ontzettend veel energie...

Men
pi_28276867
Je begint nu pas te leven meis. Geniet ervan! .
pi_28278842
Viper: het is de beruchte maandag, heb je al contact gehad met je ex?

(Lijkt me lastig om met een wisselvallig iemand om te gaan, hoewel, ik was (en ben vast ook wel) er soms ook één. Vrouwen )
pi_28279193
Ze is net langs geweest om een paar spullen op te halen, de overgrote meerderheid mag ik weggooien.
Het is nu ook duidelijk dat het definitief uit is. Voor altijd. Game over.

Trinity, zou je mij je adres willen mailen? Dan stuur ik je de twee kaarten op.
pi_28279595
Bah. Ik voel me echt ontzettend klote. Ik ben nog steeds helemaal in de war door die dromen van vanochtend. Ik hoop dat dit gevoel snel wegtrekt want hier heb ik weinig zin in .
  maandag 27 juni 2005 @ 18:24:31 #291
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28279883
Ack, net luister ik naar een liedje wat mij ex behoorlijk irriteerden omdat ze de hele tijd het woordje 'butterfly' gebruiken (My Awesome Compilation - Butterflies). Dan mis ik toch wel haar stem een beetje.

Een beetje vreemd, maar om alles te realiseren heb ik gisteren een lekkere gebraade kip gemaakt voor een vriend en mij, die ik ook voor ons 1e jaar samen heb gemaakt. Vandaag heb ik dan ook nog uit het kook boek gekookt die ik van haar heb gekregen 3 maanden geleden.

Gemengde gevoelens. In plaats van boos, gewoon een beetje down. - ik zie wel een licht aan het einde van de tunnel, maar daar moet ik nog eerst komen!

Ik weet het, mijn verhaal is saai .. val maar lekker in slaap .
(To make me sick)....
  maandag 27 juni 2005 @ 18:30:43 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28280012
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ze is net langs geweest om een paar spullen op te halen, de overgrote meerderheid mag ik weggooien.
Dat is wel mooi klote Viper...
Sterkte... geeft toch weer even een extra tik op het moment dat je weet dat de deur echt dicht is...
pi_28280149
quote:

Ja, dat is idd een extra klap, om er dan opnieuw mee geconfronteerd te worden. Twee? Wil je zelf niet Viper? Dan hou jij er een. Hoeveel kost het kaartje, dan stuur ik je het geld terug/maak ik het over op je rekening.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:26:45 #294
11766 eymey
koning één-oog
pi_28281492
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef espina het volgende:
Guys ik voel me helemaal toppie! Ik heb morgen een solicitatie gesprek bij de ABN AMRO. Vanavond een intake gsprek bij die ene grote sportcentre! Het gaat voorspoedig en deze positieve dingen geven me ontzettend veel energie...

Men
Mooi dat het zo goed met je gaat! Misschien een nieuwe job, lekker iets in je vrije tijd gaan doen wat je leuk vindt... echt toppie

Voor mij is het nog steeds erg moeilijk. Voelde me de hele dag een beetje opgefokt en onrustig over wat er gisteren is gebeurd (hoewel ik daardoor wel weer meer ermee geconfronteerd ben hoe ze nu is, een persoon die ik niet meer ken)... ik heb deadlines op m'n werk voor dingen die deze week af moeten zijn en dan ook nog het coördineren van het klussen in m'n woning......

maandag 27 juni 2005 @ 19:28:16 #295
11766 eymey
koning één-oog
pi_28281532
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is wel mooi klote Viper...
Sterkte... geeft toch weer even een extra tik op het moment dat je weet dat de deur echt dicht is...
Zeker weten... eigenlijk was dat bij ons meteen al vrij duidelijk uit hoe zij deed... en hoe alles van het weekend is gegaan en wat ik hoor lijkt het ook echt definitief.... geen kans meer op bezinning van haar kant.... "ik ben een nieuw leven begonnen" zag m'n schoonzusje vorige week nog in haar msn staan....... En zo voelt het ook.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:30:23 #296
11766 eymey
koning één-oog
pi_28281583
quote:

Heel veel sterkte, viper...
  maandag 27 juni 2005 @ 20:29:14 #297
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28283183
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:31 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Super! En nu volhouden!
Gaat me uitstekend af moet ik zeggen! Sinds gisteren alleen maar vrolijk en happy rondgelopen! Heerlijk genoten vandaag van alles wat er gebeurde. Buurt kinderen laten zoeken naar een zilverkleurige goudvis in de sloot werkt op je lachspieren! Erg melig dagje gehad dus, vanmorgen een herkansing gemaakt, maar gelukkig alweer snel klaar en opweg naar huis! Morgen staat weer een dagje Efteling op de agenda! Pretparken hoogseizoen is heerlijk! Het prachtige weer van de laatste week heeft duidelijk invloed op mijn gemoedstoestand want ik begin mij alleen maar beter en beter te voelen, hoewel ik natuurlijk nog wel eens aan haar denk, maar dat zal denk ik voorlopig nog wel een tijdje blijven. Je hebt toch 14 maanden langs lief en leed gedeeld met elkaar gedeeld, ik vergeet dat in ieder geval niet zomaar! Maar het treuren om haar, nee, op dit moment niet eigenlijk. En geen idee wanneer ik een inkakker ga krijgen, en of die wel gaat komen (maar ga er uit dat die wel weer een keertje langskomt), boeit me ook niks eigenlijk, wie dan zorgt, wie dan leeft en schrijf ik weer vol ellende in dit topic ipv de vrolijke verhaaltjes van nu!

@Viper, sterkte kerel! Helemaal nu zo een deur is dichtgeklapt waar je volgens mij tot vandaag altijd nog doorheen kon kijken. En het klinkt als zo een cliche, maar er komt vast wel een andere meid langsfietsen (of langsscheuren ).

Aan iedereen die met dit mooie weer in de put zit; Knuffel!
»» Democracy is so overrated »»
pi_28284731
Hey eymey, organiseer dan een klus dag.. Ik sta wel klaar om je te helpen in je nieuwe home town, hoor. Ik ben bij het sportcentre geweest. Erg gaaf daar. 10.000m2 sport plezier. Ze hebben daar echt alles wat je kan bedenken. Super tof!
Ik ben blij dat ik er geweest ben. Maar nu sta ik plots stil en denk aan m'n ex. Heb zoveel behoefte om dit alles na vandaag te vertellen.. Maar ik doe dat niet. Ik heb mijn eigen leventje en hij de zijne.
Je komt thuis, je hebt wat meegemaakt en merkt plots dat de ander er niet meer is. Je wilt het kwijt.. Ja dan doe je het maar hier..
  maandag 27 juni 2005 @ 22:25:22 #299
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28286199
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:44 schreef espina het volgende:
. Maar nu sta ik plots stil en denk aan m'n ex. Heb zoveel behoefte om dit alles na vandaag te vertellen.. Maar ik doe dat niet. Ik heb mijn eigen leventje en hij de zijne.
Je komt thuis, je hebt wat meegemaakt en merkt plots dat de ander er niet meer is. Je wilt het kwijt.. Ja dan doe je het maar hier..
Dat heb ik dus elke dag als ik thuis kom.
Dus begin ik maar tegen de kat te lullen
Die kijkt me ook alleen maar aan van;
Stop met lullen en feed me!
pi_28286855
Ik wil gewoon een aai over m'n bolletje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')