Jammer genoeg heeft ze toegegeven aan haar verliefdheid.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef eymey het volgende:
[..]
Dat kan heel goed zijn....
Alleen maakt dat het alleen nog moeilijker om te verteren, als dat zo zou zijn. Dat zou dan dus namelijk betekenen dat ze allang wat van plan was voor ik er ook maar iets van af wist...
![]()
Ik ken dat, en ik deed dat pas na anderhalve maandquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:24 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb binnen 15 minuten alle spullen van haar destijds opgeruimd vanuit mijn kamer. Stickers op mijn kastje, foto in mijn portomonnee, haar dekbed in een vuilniszak gedaan, kussensloop in de was, haar nachtkastje helemaal leeggeruimd met de overvloed aan spulletjes die hier lagen, kusjesbuttons verwijderd, de asbak die speciaal voor haar in me kamer stond in een kast geflikkerd. Heb toen alle spullen die van haar waren opgeruimd en die heeft ze dezelfde middag opgehaald. De rest van de spulletjes heb ik in een klein kistje gestopt. Hij staat op mijn kamer, kijk er inprincipe elke dag tegenaan, maar niet met de gedachte dat daar haar herinneringen inzitten. Maar als ik het opendoe... dan is het gewoon een grote box vol emoties en herinneringen die ik opensla. Heb hem in die maand ook pas 1x opengehad, maar dat doe ik echt niet meer zo snel! Er zit zelfs een afscheidsbrief in die ik een moment vol met onbeantwoorde emoties heb geschreven waar de vlekken van de tranen nog opzitten.
Sentimentele klootzak die ik soms ook ben![]()
Dat heb ik precies hetzelfde.. Omdat ik ook zo vaak verhuisd ben, wil ik mij eerst eventjes goed settelen en mijn eigen leventje op orde hebben voordat ik een relatie met een man aan ga.. Hopelijk gaat dat mij lukken, zo niet heb ik even pechquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:51 schreef blue_sky het volgende:
Mijn relatie is ook zo'n 3 weken geleden uitgegaan. Heb het zelf uitgemaakt omdat ik nooit echt gelukkig was. heb 3 jaar een relatie met hem gehad. Het heeft deels met mezelf te maken, dat ik niet echt gelukkig ben met mezelf en omdat ik voor ik mijn ex tegenkwam een half jaar met een jongen uit Oostenrijk ging. Alleen had ik dat toen afgekapt omdat ik geen relatie op afstand wilde. Maar in al die jaren ben ik aan hem blijven denken en regelmatig contact gehad via email. Nu heb ik besloten dat ik eerst aan mijn eigen problemen moet gaan werken, voordat ik volledig van iemand kan houden. Dat is heel erg moeilijk omdat ik ook heel heel van mijn huidge ex hou, maar niet genoeg. Dat is eigenlijk in al mijn relaties zo geweest.
Waar ik naar toe wil is dat ik voor mijn ex in Amsterdam ben komen wonen en nu weinig mensen meer ken, ook niet meer van vroeger, want veel vriendschappen zijn verwaterd. Ik ben nu volledig op zijn hulp aangewezen en gelukkig geeft hij mij ook al die hulp. Het is alleen wel heel erg moeilijk omdat wij totaal niet met ruzie uit elkaar gaan. Hij is heel erg meegaand en vind het het belangrijkste dat ik gelukkig wordt. Ik zou alleen niet willen dat ik zijn hulp nodig heb. Maar ik heb nou eenmaal niemand op dit moment. Ik wil graag weer op eigen benen staan, omdat ik volledig afhankelijk van hem ben geworden, wat ik zelf in de hand heb gehad. Het is voor mij de eerste keer dat het op een zo gemoedelijke manier gaat.
Ik denk dat je gelijk hebt....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:00 schreef espina het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft ze toegegeven aan haar verliefdheid.
Mogelijk is dat ze aan een schoon hoofdstuk wilde beginnen. Omdat jullie elkaar lang kennen zou het mogelijk zijn dat ze niet meer de confrontatie aan durft te gaan. Het is haar ook moeilijk om te kiezen tussen verliefdheid en houden van. Helaas was de verliefdheid te hevig. Na een tijdje gaat het eraf. Tijd zal het leren eymey
Mijn verstand en gevoel spreken elkaar ook continu tegen. Zeker na een aantal dingen die ik vanavond in een goed gesprek met een goede vriendin van m'n ex heb gehoord... dingen die die vriendin me eerst niet wilde vertellen omdat ze bang was dat ze weer hard bij me zouden aan komen... maar waarvan later bleek dat ik ze zelf eigenlijk precies goed 'geänalyseerd' had.......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:42 schreef espina het volgende:
Ik heb ook een foto op mn nachtkastje van ons staan. Het is zo'n leuke foto.. ben er helemaal weg vanIk heb hem vandaag gevraagd of hij het een probleem vindt, dat we contact hebben. Hij geeft zich te kennen dat hij het helemaal niet weet wat ie wilt. We spreken elkaar morgen.. Ik weet het niet, ik mis hem aan de ene kant, maar de andere kant denk ik ook dat er een nieuwe wereld open is gegaan. Spreek ik mijzelf nu tegen of is het mijn verstand die zo nuchter is?
Ik heb alle zwijmel muziekjes even in de doos gedaan, want ik kan daar helemaal niet naar luisteren of ik kom in een huilbuil terecht. Na een dag thuis te zijn bij m'n ouders, staan m'n spullen nog steeds in dozen. Krijg het maar niet over mijn hart om het uit te pakken..![]()
Ze zeggen wel eens, hoop doet leven. Nou volgens mij doet hoop niks anders dan jezelf kwellen! heb ervaringquote:Op zondag 26 juni 2005 01:09 schreef eymey het volgende:
Maar op andere momenten mis ik haar weer zo enorm..... en hoop ik toch stiekem ook weer een beetje....
quote:
quote:
Tsja... hier kan ik eigenlijk maar 1 ding op zeggen: Als het van allebei de kanten goed voelde, dan kun je misschien na een tijdje rust er nog eens over denken ofzo. En 'dingen missen'... tsja.... daar had mijn ex ook een handje van om dat te zeggen, maar to the point kwam ze hier nooit over.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:32 schreef espina het volgende:
ow, sorry.. ben een beetje in slechte stemming![]()
Ja dat vraag ik mij ook nou af.. Als het goed voelt waarom stoppen we dan? Zijn we bang voor het goede of missen we wat? Kan de hele tijd gaan analyseren, zoals ik nu doe, maar daar word ik ook niet vrolijker ervan op. M'n gevoel op dit moment![]()
Spanning is lastig inderdaad, zeker als je niet goed weet hoe je ermee om moet gaan. Bij mijn ex kon ik dat ook dikwijls duidelijk merken... ze durfde nooit de confrontatie aan te gaan met problemen, van stress m.b.t. bijvoorbeeld school werd ze alleen maar boos en dan had ze zoiets van "fuck it, ik kan toch niet leren, ik veklooi m'n opleiding wel weer". Mede door de miscommunicatie die van haar kant daaruit voortvloeide heb ik eigenlijk de afgelopen driekwart jaar alleen maar machteloos kunnen toekijken (als ik het achteraf bekijk) hoe ze langzaam uit m'n handen weg glipte.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:10 schreef espina het volgende:
Spanning was dodelijk, ik kan niet tegen stress.. Ik heb nu het gevoel dat het niet uit is.
In mijn eerste relatie ben ik onderuit gegaan door de spanningen. Ik heb mij voorgenomen als er spanningen zijn, dat ik het goed onder de loep moest nemen. Door werk situatie heeft de boel alleen maar verergert..
Inderdaad belangrijk. Zo weet je ook waar je aan toe bent en wat je ervan op aankan met je partner. Leer je elkaar nog beter kennen..quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef eymey het volgende:
Openhartigheid naar elkaar toe is zo belangrijk, besef ik me nu.....
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:27 schreef eymey het volgende:
Goed zo. Dat zijn toch de belangrijkste eigenschappen waardoor het ook vast wel goed moet komen allemaal...
![]()
deze smiley wil nog wel eens als sarcasme smiley worden gebruikt, vandaar Espina's reactiequote:
Juist wel, anders zou ik hier niet posten. Alleen maakt het me niet uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom post je dan in godsnaam in het topic 'Kunst van het loslaten'????
Jij wil niet loslaten...
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Juist wel, anders zou ik hier niet posten. Alleen maakt het me niet uit.
Als ze graag contact wil houden, prima. Als ze geen contact meer wil, prima. Maar duidelijkheid is wel prettig en zolang ik dat niet heb blijft het gissen.
En mijn excuses voor deze late reactie.
dit topic is bedoeld om dingen van je af te schrijven, dingen die jij kwijt wilt die moet je gewoon kunnen posten en dat moet je dus ook gewoon doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier goed op kan reageren zonder een stortvloed aan kutreacties over me heen te krijgen. Sorry..
Wat zij zegt...quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef akkien het volgende:
dit topic is bedoeld om dingen van je af te schrijven, dingen die jij kwijt wilt die moet je gewoon kunnen posten en dat moet je dus ook gewoon doen.
MEnsen die echt kutreacties geven horen naar mijn mening niet thuis in dit topic, maar ik denk dat de meeste reacties die jij als kutreactie opvat goed bedoeld zijn als schop onder je kont om je te laten realiseren dat je je niet te afhankelijk op moet stellen.
Oh, geloof me. Ik 'snap' je ook wel een beetje hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
Je mag het "een bord voor mijn kop" noemen, maar uiteindelijk begrijp ik jullie redenaties wel maar andersom niet.
Dat is een bewuste keuze om nog enige voldoening uit dit leven te halen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik vind het dus oprecht zielig voor je dat je jezelf in deze positie manoevreert en blijkbaar zo weinig 'zelfrespect' hebt dat je haar behoeftes zo vreselijk boven die van jezelf plaatst.
Het enige is... en dat is mss wel een kutreactie... je etaleert het te veel. Je lijkt bijna te genieten van je slachtofferrol... en daar kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:40 schreef Viperdesign het volgende:
Dat is een bewuste keuze om nog enige voldoening uit dit leven te halen.
Oh nee, totaal niet. Maar beter wordt het mijn inziens niet. Lastig uit te leggen, sorry.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Je lijkt bijna te genieten van je slachtofferrol... en daar kan ik ook niet zo goed tegen.
Eh, ja, prima. Vanavond iets? Het is nu zo warm.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:48 schreef PhaE het volgende:
Even wat anders;
Gaan we nog wat doen vandaag of niet
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef espina het volgende:
Volgens mij is het beter om het te laten rusten?
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef espina het volgende:
Ik wil hem wel terug maar niet nu.. Ik heb rust nodig..
Vind jij het eerlijk om hem op je te laten wachten?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef espina het volgende:
[...] Volgens mij is het beter om het te laten rusten? Ik wil hem wel terug maar niet nu.. Ik heb rust nodig.. Er is zoveel gebeurd..
Nah. Je weet gewoon niet exact wat je wil. Neem die rust, het zal je goed doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:31 schreef espina het volgende:
Ja, ik spreek mezelf tegen.. Lijk wel zo'n wanhopige troela..
Niet kansloos. Hij wil immers nog gewoon contact. Ik denk alleen dat je op de korte termijn niets moet verwachten, laat het z'n loop hebben.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:31 schreef espina het volgende:
Maar is het nou kansloos?
Geen dank. It never hurts to help.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:37 schreef espina het volgende:
Ok, bedankt viperdesign.. wel fijn zo'n topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |