Ook donequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
Kunst moet eigenlijk ook met een hoofdletter K
Dit is/was mijn eerste échte relatie. Vrijwel alles deed ik met haar voor het eerst. Daarom hecht ik er ook zoveel waarde aan denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:23 schreef PhaE het volgende:
Vorige relaties zijn allemaal met ruzie gegaan, omdat ze vreemd gingen (dan ga je flink twijfelen aan jezelf hoor, als dat keer op keer gebeurt.). Eigenlijk vond ik het makkelijker, woede is een veel makkelijkere emotie, simpeler. Niet dat het leuk is, maar toch. Je hebt geen hoop meer, je krijgt in een keer een flinke klap, etc.
Nu gaat het allemaal zo geleidelijk, het besef komt langzamer..
Same here... behalve dat zij dan wel m'n eerste relatie was, maar dus wel dat zelfde gevoel van ongeloof en nog ontkenning...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef PhaE het volgende:
Veel meer ongeloof, van hoe kan dat nou? En die hoop die je altijd wel een beetje hebt is hierdoor ook groter, zo van dit KAN niet! Maar dat is denk ik ook grotendeels ontkenning, al zal ik dat natuurlijk nooit toegeven
Jeetje man, alsof ik mezelf teruglees! Bizarquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef eymey het volgende:
Dit was ook mijn eerste serieuze relatie... de eerste uberhaupt.
verhaaltje
als hij er minder waarde aan hechtte, waarom dan zo'n radicale beslissing om je nooit meer te zien, wat wil hij daarmee bereiken ? jouw aanwezigheid zou hem toch niet meer mogen deren ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
petitlapin: ik weet niet of hij er spijt van zal krijgen. Het leek voor mij of hij een stuk minder waarde hechtte aan de relatie dan ik.
Om hem niet meer te zien? Zal wel moeten denk ik. Hij is echt een egoïst geworden nadat het uit was. En bot, en kil. Met zo iemand wil ik niet omgaan. Liever de gevoelige hem die hij was, de persoon die mij wist te troosten, en rust in te praten als het niet goed met me ging. Maar die is nu dood, en afgestorven, die krijg ik domweg niet meer terug. Dat beseffen helpt in het proces.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als hij er minder waarde aan hechtte, waarom dan zo'n radicale beslissing om je nooit meer te zien, wat wil hij daarmee bereiken ? jouw aanwezigheid zou hem toch niet meer mogen deren ...
en ... ga je je eraan houden, denk je, ga je het volhouden![]()
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:05 schreef love_me het volgende:
Niet mijn eerste vriend.. Maar wel de meest serieuze relatie ooit..![]()
Nouja laat maar ik voel me weer eens verrot.. Ligt ook aan het weer enzo.
Al die stelletjes buiten
Herkenbaar. Ik denk zelf ook dat m'n ex er al langere tijd mee zat ookal bleef ze volhouden dat er niks aan de hand zou zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
petitlapin: ik weet niet of hij er spijt van zal krijgen. Het leek voor mij of hij een stuk minder waarde hechtte aan de relatie dan ik.
En hij was er idd al langer mee bezig. Voor mij kwam het in één klap, bij hem sluimerde het al. Ik merk eigenlijk wel dat weer even single zijn me goed doet. Ik krijg een kitten, ik draag voor het eerst in jaren rokjes/jurkjes, ik ben meer open, ik heb hechtere vriendinnen, enz!
Voor mensen in beginfases hier: maak nieuwe vrienden, doe leuke dingen en wees spontaan, dat is goed voor je. Je komt uit de verdrietige en wanhopige fase, ookal lijkt het niet zo.
Herkenbaar... ik heb nu eigenlijk al geen hoop meer dat ze op korte termijn nog echt weer naar me terug zou groeien.... ze is, als ik de mensen dichtbij haar hoor... al helemaal voor die ander gegaan.... iedere avond bij hem... kruipt komend weekend lekker tegen hem aan in een tentje.... nee hoor..... voorlopig zal ze aan mij ff niet meer terugdenken vrees ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:23 schreef PhaE het volgende:
En over die success-story hierboven;
Tjah, ik heb zelf zoiets van waarom zo drastisch?
We kunnen toch ook gewoon proberen over een tijdje, als ze d'r eigen plekje heeft enzo?
Maar daar moet ik haar nu niet mee lastig vallen, dat werkt alleen maar averechts.
Als het 'de bedoeling' is dat we weer bij elkaar komen, dan gebeurt dat ook wel. Met of zonder hulp.
Ik heb (te veel) geduld wat dat betreft.
Mijn stemmingen worden erg beinvloed door wat ik lees en hoor over haar. Zelfs als ik over haar nadenk kan mijn stemming volledig omslaan. Het is dan voornamelijk dat ik mezelf echt mega happy voel, en dan ineens helemaal in elkaar zak. De eerste dagen stond ik ook regelmatig uit me dak te gaan op Robbie Williams - What we did last summer DVD, zat ik heerlijk vol energie, maar daarna las ik wat of ik begon toch weer te malen en hups, weg hum en al die energie werd negatief verwerkt. Heeft me aardig wat moeite gekost, en nog steeds, om die stemmingsveranderingen de baas te worden. Gaat nu na een maand gelukkig steeds beter!quote:
Ik heb al plannen het weekend (tot augustus ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef PhaE het volgende:
Nu nog ff wat leuks verzinnen, who's in?
Normaliter zou ik zeggen: "Ja, leuk!" maar ik zit er echt even doorheen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef PhaE het volgende:
Wat gaan we (we als in lui die ook geen zin hebben om alleen thuis te zitten) dit weekend doen!?
Ik heb een auto, kunnen dus 3 man/vrouw met mij mee rijden eventueel, afstand geen probleem. (auto rijden is leuk).
Nu nog ff wat leuks verzinnen, who's in?
Dat heb ik juist niet, ze was over het algemeen toch al weg als ik wakker werd. Naar bed gaan vind ik minder. Geen lichaam meer om tegenaan te kruipen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef eymey het volgende:
Het is ook wel apart.... ik zit er 's ochtends nog het meeste doorheen van alle momenten op de dag. Echt iedere keer als ik 's ochtends wakker word, word ik niet meer naast haar wakker....
Ben erg blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken. *ril*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef eymey het volgende:
Oh nee... ik mag er nie taan gaan denken hoe zij straks van het weekend in die tent tegen hem aan kruipt.....
Robbie Williamsquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:31 schreef RoelerMF het volgende:
De eerste dagen stond ik ook regelmatig uit me dak te gaan op Robbie Williams - What we did last summer DVD, zat ik heerlijk vol energie, maar daarna las ik wat of ik begon toch weer te malen en hups, weg hum en al die energie werd negatief verwerkt.
Ja, hij wil ook niet meer met me naar Engeland, houdt de kaartjes zelf, zoekt een ander, als ik echt graag zou willen zou ik zelf nog wel kaartjes bestellen. Ik had me er echt op verheugd. *curses*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:02 schreef Viperdesign het volgende:
Godver, nu wil ze ineens niet meer mee naar Coldplay. Argh. Wijf. $#%#$.
Dat is nóg moeilijker, lijkt me. Sterkte! Hou jezelf bezig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef eymey het volgende:
tsja... slapen gaan... het is op dit moment toch ook zo warm... meestal kropen we dan toch al niet echt tegen elkaar aan omdat het dan gewoon niet uit te houden was... maar de begindagen miste ik dat inderdaad ook wel heel erg
Oh nee... ik mag er nie taan gaan denken hoe zij straks van het weekend in die tent tegen hem aan kruipt.....
Je mag me boeken voor zondag. Moeten er wel meerdere mensen komen want ik ben een sociale ramp.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef PhaE het volgende:
Hmmm okay, dit weekend wordt dus niets?
Weinig spontane mensen?
Ik doe ook wat ik wil, daarom ben ik het weekend ook weg! En straks even van het mooie weer genieten, net even lekker melig met een vriend een vage log opgezet over ons "Schuetzenfest job"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef PhaE het volgende:
Kom op, doe es gek, je hoeft geen rekening meer te houden met iemand, je kan doen wat je wilt!
Maar als niemand kan ga ik wel alleen rondjes rijden ofzo, hihihi.
Hehehhe, zal wel meevallen uiteindelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Je mag me boeken voor zondag. Moeten er wel meerdere mensen komen want ik ben een sociale ramp..
Lullig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Ja, hij wil ook niet meer met me naar Engeland, houdt de kaartjes zelf, zoekt een ander, als ik echt graag zou willen zou ik zelf nog wel kaartjes bestellen. Ik had me er echt op verheugd. *curses*
I know. Alleen ik wéét dat ze er volgende week misschien wel weer anders over denkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Als je iemand zoekt voor Coldplay, graag, *ben fan*.
Ah, zondag kun je dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Dit weekend ga ik zaterdagmiddag ook nog weg met iemand, en ik weet niet meer of er zondag iets was.
Wow. En dat van een moeder. Vaag zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
"Ik denk dat je iets anders verwacht van onze relatie dan ik, ik kan je dat niet bieden, een felicitatie is genoeg, cadeau's hoef ik niet." Ik denk: wat krijgen we nou, het zijn onschuldige verjaardagscadeautjes, ik hoef niks terug! Nu zijn ze al gekocht, en ik snap er helemaal niets van. Omdat hij me nu nooit meer wil zien, zij ook maar niet ofzo?
en in een andere post zeg je dat je weet dat ze er volgende week misschien weer anders over denkt .... pfffffffffquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:02 schreef Viperdesign het volgende:
Godver, nu wil ze ineens niet meer mee naar Coldplay. Argh. Wijf. $#%#$.
Die kwam ná de post dat ze niet meer wilde.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
en in een andere post zeg je dat je weet dat ze er volgende week misschien weer anders over denkt .... pfffffffff
Nee. Ben sneu genoeg om te wachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
hou de eer aan jezelf en ga met iemand anders, zeg dat één van je vrienden een echte coldplayfan is en meegaat, en done with it.
zou ik echt niet doen ... zet haar gewoon eens voor het blok...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef Viperdesign het volgende:
Nee. Ben sneu genoeg om te wachten..
Heb ik wel eens eerder gedaan, en dat valt niet in goede aarde. Reden voor haar om het "Olaf is stom" potje mee aan te vullen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:
zou ik echt niet doen ... zet haar gewoon eens voor het blok...
Ik vraag het maandag nog een keer, en als ze dán echt niet wil dan gaat het niet door.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
"ow sorry, ja, ik heb met iemand anders afgesproken, je wou toch niet meer..."
heeft een ex ooit met mij geflikt, en dat kwam wel aan, uiteindelijk was het mijn eigen domme fout ...
wanneer is dat concert eigenlijk ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:49 schreef Viperdesign het volgende:
Ik vraag het maandag nog een keer, en als ze dán echt niet wil dan gaat het niet door.
Zeven juli, in het Gelredome te Arnhem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef petitlapin het volgende:
wanneer is dat concert eigenlijk ?
ok, geef haar tot maandag, als ze nog weigert dan spreek je gewoon met iemand anders af ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:58 schreef Viperdesign het volgende:
Zeven juli, in het Gelredome te Arnhem.
Ja, maar ze heeft problemen met haar gevoel. Ze weet niet goed wat ze wil. Gevoelsvragen gaat ze ook uit de weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef petitlapin het volgende:
is gewoon het beste voor jou, en dan beseft zij dat ze maar niet zulke onnozele spelletjes moet spelen van niet mee te willen gaan naar een stom concert.
Gevoelsmatig misschien..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Viperdesign het volgende:
Enne, over de rekeningen. Ik heb ze net voor haar betaald en ik heb haar gesms't dat ze het pas terug hoeft te betalen zodra ze weer wat armslag heeft.. Das toch redelijk?
Eens is. Hoewel ik mijn ex toch ook gemailed had toen bleek dat er toch automatisch geld naar onze spaarrekening was gegaan. Maar ik ga het niet voor haar terugstorten, heb alleen gezegd dat het erop staat, verder mag ze het daarmee uitzoeken zegmaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Gevoelsmatig misschien..
Als je het puur zakelijk bekijkt; Nee.
Als je met elkaar breekt, heb je daarna dus ook je eigen sores. Haar rekeningen moet ze dus lekker zelf betalen.
Ze heeft het al zwaar genoeg en ik wil het haar niet onnodig moeilijker maken. Ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef PhaE het volgende:
Als je met elkaar breekt, heb je daarna dus ook je eigen sores. Haar rekeningen moet ze dus lekker zelf betalen.
Whoa, in de relatie kwamen zulke dingen ook al voor. Het verbaasd me dus niet, maar ik vind het wel jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:33 schreef RoelerMF het volgende:
En VP, over dat concert dat ze ineens niet meer meewilt. Dat zijn volgens mij dingen die je toch kan verwachten volgens mij.
Snap ik ook wel, je gaat toch rekening houden met.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ze heeft het al zwaar genoeg en ik wil het haar niet onnodig moeilijker maken. Ofzo..
Maar je hebt wel gelijk. Min of meer.
Dat heb ik dus ook: Aan de ene kant kan ik bijna nie twachten of ik weer iets van d'r hoor of ze nog ff wat op komt halen. Aan de andere kant kwetst het me iedere keer als ik haar zie met haar lieve koppie en me dan moet beseffen dat ik van dat koppie nooit mee een zoen zal krijgen e.d.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nu spreek ik mijn eigen gevoel ook enorm tegen hoor, want zelf leef ik ook puur naar het volgende moment dat ik haar zal spreken/zien.
Maar weet ook dat we alles snel moeten afhandelen, want elke keer ALS we elkaar spreken/zien, begint het gevoel weer overnieuw. Opnieuw de klap, het besef, etc..
En zolang we contact houden, zal dat blijven gebeuren.
Misschien wel, misschien ook niet. Het is maar net hoe ze zich voelt. Helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:14 schreef -Trinity- het volgende:
Viper: wordt het nog wel leuk met haar als ze alsnog wèl meegaat? *betoog*
Lol, geen idee waar jet het over hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:47 schreef Perico het volgende:
Onder het mom van "Mijn leven gaat ook verder, press on play again" ben ik blij dat ik van mijn nood een deugd heb kunnen maken, mede door dit topic.![]()
En slaat de zomer toch eindelijk toe in mijn bol (al mag het nog wel wat warmer zijn -- sorry, Spanish genes talking)
Maris, ik zie je donderdag
![]()
vind ik ook ... als ik een vriend/in meevraag dan vraag ik het ook maar eenmaal ... als ze uiteindelijk toch nog meewillen, moeten ze het zelf maar aangeven ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Viper! Wat zet je een berg valkuilen voor jezelf zeg!
Ze heeft nee gezegd op dat concert, accepteer dat en zoek een ander om mee te gaan. Waarom wachten tot ze mss van gedachten wisselt...
Het komt mij een beetje drammerig over als je het maandag nog een keer gaat vragen... En als ze zich dan bedenkt, jammer dan.
Nou, dat drukt ze me dus telkens op het hart. "Je bent hier altijd welkom hoor," en dingen die erop zouden wijzen dat ze me zien als -Trinity- zelf en niet de vriendin van *ex*. En dit botst daar best op. Ik ben ook nog een keer met haar gaan praten nadat het uit was, op aanraden van mijn ex, en zijzelf vond het ook leuk en goed dat ik kwam praten. En ik heb vrij intensief contact met zijn broer(tje ), die zie ik bijna elke week wel een keer, omdat we vrij goede vrienden zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Viper! Wat zet je een berg valkuilen voor jezelf zeg!
Ze heeft nee gezegd op dat concert, accepteer dat en zoek een ander om mee te gaan. Waarom wachten tot ze mss van gedachten wisselt...
Het komt mij een beetje drammerig over als je het maandag nog een keer gaat vragen... En als ze zich dan bedenkt, jammer dan. Wat schiet jij er mee op om nog een herinnering met haar samen op te bouwen?
Laat nou gewoon even los! Vastklampen werkt alleen maar averechts!
En Trinity... mss heel bot dat sms-je van zijn moeder, maar tenzij zij specifiek gezegd hebben tegen jou 'je kan hier altijd nog komen als je wil' had je dit mss wel een beetje kunnen verwachten. Uit met het kind betekend vaak toch wel einde contact met het vriendje/vriendinnetje. En dat is ook wel een beetje logisch. Het heeft met loyaliteiten te maken...
Als hij niet meer op contact met jou zit te wachten zal hij ook niet blij zijn als jij nog wel contact met zijn ouders houdt...
Mmmm, dan is het wel een ander verhaal ja... Je zou bijna denken dat het je ex was die terug sms-te...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, dat drukt ze me dus telkens op het hart. "Je bent hier altijd welkom hoor," en dingen die erop zouden wijzen dat ze me zien als -Trinity- zelf en niet de vriendin van *ex*. En dit botst daar best op. Ik ben ook nog een keer met haar gaan praten nadat het uit was, op aanraden van mijn ex, en zijzelf vond het ook leuk en goed dat ik kwam praten. En ik heb vrij intensief contact met zijn broer(tje ), die zie ik bijna elke week wel een keer, omdat we vrij goede vrienden zijn.
Nou ja, "mijn huis"... mijn kamer... wat ooit onze kamer wasquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Zij gaat zo snel al met een ander om en gebruikt jouw huis nog als opslagplaats? Ik had d'r allang buitengeflikkerd en desnoods alle rotzooi op straat gedonderd. Je laat wel erg over je heen lopen IMHO.
Ja, die zal ik ook echt gaan missenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
Verhaal over de dingetjes om de relatie heen....
Herkenbaar... moeilijk he...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:12 schreef PhaE het volgende:
Zij is een vriendje kwijt,
Ik verlies er meteen een hele familie bij.. inclusief neven en nichten die in die tijd ook gegroeid zijn naar goede vrienden..
Ja, hallo. Eerst wil ze wel, daarna misschien, dan weer wel en op het laatst weer niet. Is het dan zo vreemd om af te wachten tot ze het zéker weet? Ze is net als het weer, altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat ze heel vraag vrienden wil blijven aangezien ze nog van me zegt te houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat schiet jij er mee op om nog een herinnering met haar samen op te bouwen?
Laat nou gewoon even los! Vastklampen werkt alleen maar averechts!
Ik kán ze betalen en zij niet. Denk je dat ik zin heb in een deurwaarder?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Viper... ik vind het echt te debiel voor woorden dat je haar rekeningen gaat betalen...
Doet ze niet en zal ze ook niet doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Als zij je nou had gevraagd of ze wat geld kon lenen...
Loslaten is lastig als ze graag contact wil houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Het is uit! Laat los!
Niets. Maar het maakt me ook niet uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wat hebben jij en zij er nu aan als zij nog schulden bij je heeft?
Nee, zo voel ik dat niet. Ik weet dat ze niets heeft, dat heeft ze vaak genoeg laten merken. Dan heb ik geen zin om haar op te zadelen met rekeningen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Geeft het je een prettig gevoel dat ze daardoor nog aan je gebonden is?
Ze heeft m'n rekeningnummer hoor, daar hoeft ze echt niet contact voor op te nemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat ze iig nog 1 keer contact op moet nemen om dat geld terug te geven?
Sneu doen op FOK!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:12 schreef PhaE het volgende:
Hoe doen jullie dat? Als al je vrienden aan het werk zijn, druk zijn, verjaardag hebben, op vakantie zijn, of je gewoon geen zin hebt om juist met die ene vriend(in) die wel kan af te spreken?!?
Sterkte meiske. Hoop dat je de juiste beslissing gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:07 schreef espina het volgende:
Is wel klote, je gelooft in iets, daar werk je hard aan en toch blijkt het gevoel steeds te kloppen dat het niet gaat.. Gevoelens en verstand zijn soms kut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |