Gewoon laten verzuipen dus? Dat zal ze me niet in dank afnemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk wil je vrienden blijven! Maar kijk nou gewoon uit voor jezelf! Zie je niet dat je het jezelf alleen maar heel erg moeilijk maakt op deze manier...
Deur open houden is geen probleem, maar doe dat op basis van vriendschap. Hou op met dingen voor haar regelen etc. Ze moet nu haar eigen boontjes doppen!
Probeer alleen maar te helpen hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
STOP DAAR DAN MEE! Jullie zijn geen stelletje. Het is jij en zij apart!
Ik vind het nog een soort van 'patronising' zelfs dat jij nu nog denkt haar dingen te moeten regelen voor haar...
Ja, kan het me nu niet voorstellen. Maar het zal wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Geloof me... als je er over een tijdje over heen bent krab jij jezelf ook op je hooft over een aantal dingen die je nu doet en zegt. (Again... been there, done that... heb het meer zien gebeuren).
Ik speel gewoon in op wat zij graag wil. Contact? Prima. Geen contact? Prima. Etcetera.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Echt serieus. Lees nou jouw reacties nog eens door? Het enige dat ik daar lees is 'ja maar zij wil dit nog, en zij wil dat nog, en zij houdt nog van mij'.
Op zich allemaal leuk en aardig hoor. Maar jij moet door, want ze heeft je wel te verstaan gegeven dat ze niet meer met je verder wil...
Ja, is wel beter. Werkte ook even, maar toen nam ze weer contact op.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
En radicaal alles afkappen is moeilijk, dat snap ik ook wel. Maar probeer toch een beetje afstand te creeeren.
Eigenlijk ook niet denk ik. Zou wel beter voor me zijn, maar toch.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Stel... stel... dat ze ooit een ander vriendje krijgt... dan wil je ineens wel de boel afkappen... Waarom dan wel? Waarom dan niet nu? Wat is het verschil?
Niet eens zogenaamd, aangezien ze aangeeft dat ze later misschien wel weer wat wil.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Anders ga je zogenaamd toch hopen dat het weer goed komt, ookal hou je vol van niet. Gewoon uitstel van executie.
Ja wat is later. Een week, een maand, een jaar. Misschien over een tijdje toch maar niet meer? Ik zou er niet op zitten wachten, maakt de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niet eens zogenaamd, aangezien ze aangeeft dat ze later misschien wel weer wat wil..
Maar goed, rationeel gezien is het beter voor mij van niet..
Dat liedje heet "No one but you" van de cd "la patata"quote:
Natuurlijk probeer je te helpen... Ze heeft het ook zo zwaar... Zij heeft jullie relatie verbroken, laat jou verdrietig achter, maar zij heeft het zwaar... Jij moet haar helpen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:34 schreef Viperdesign het volgende:
Gewoon laten verzuipen dus? Dat zal ze me niet in dank afnemen..
[..]
Probeer alleen maar te helpen hoor.
Geloof me... lees maar eens een paar van de oude topics door. Dan zie je dat de mensen die eerst totaal in zak en as zaten later exact dezelfde adviezen aan anderen gaven...quote:Ja, kan het me nu niet voorstellen. Maar het zal wel.
Hopend dat ze in ziet wat een ontzettend fijne vent je bent, hoeveel je nog voor haar over hebt en dat ze dan alsnog naar je terug komt.quote:Ik speel gewoon in op wat zij graag wil. Contact? Prima. Geen contact? Prima. Etcetera.
Dus????? Dus moet jij nu ook tegen haar zeggen: 'Leuk dat je contact wil, maar ik trek het op dit moment even niet...quote:Ja, is wel beter. Werkte ook even, maar toen nam ze weer contact op.
Helemaal begrijpelijk, en ik zeg ook niet dat je dat nu moet doen, als je het niet kan, kan je het niet.quote:Eigenlijk ook niet denk ik. Zou wel beter voor me zijn, maar toch..
Dan zou het nu helemaal makkelijk voor je moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:39 schreef Viperdesign het volgende:
Niet eens zogenaamd, aangezien ze aangeeft dat ze later misschien wel weer wat wil..
Maar goed, rationeel gezien is het beter voor mij van niet..
Het zou voor mij geen terleurstelling zijn maar een bevestiging van wat ik denk. Maar toch, mocht ik het fout hebben, i'll wait.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:44 schreef Jed1Gam het volgende:
Ja wat is later. Een week, een maand, een jaar. Misschien over een tijdje toch maar niet meer? Ik zou er niet op zitten wachten, maakt de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo is.
Daar ben ik het dus mee eens.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Geen contact is echt het beste, iig voor de eerste maanden. Anders ga je zogenaamd toch hopen dat het weer goed komt, ookal hou je vol van niet. Gewoon uitstel van executie.
Ja dat contact opnemen enzo elke keer, ken het maar al te goed. Heb me er zelf ook vaak genoeg schuldig aan gemaakt, om er elke keer weer op in te gaan.
Alleen er komt een moment dat je denkt van wat heb ik er aan, voel me alleen maar klote. Of ze gaat iemand anders leuk vinden! Als je dan geen afstand hebt genomen, kan je er vaak vanuit gaan dat je nog een keer door die k*tfase heen moet.
Indien nodig, ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk probeer je te helpen... Ze heeft het ook zo zwaar... Zij heeft jullie relatie verbroken, laat jou verdrietig achter, maar zij heeft het zwaar... Jij moet haar helpen...
Heb geen vrienden dus dat is niet van toepassing. Maar als iemand moeilijkheden heeft dan staat mijn deur wel open ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Zou je voor een willekeurige vriend ook zomaar zijn rekeningen gaan betalen?
Liever wel, maar het heeft geen haast. Mag ze doen zodra ze weer wat geld heeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Let me guess... je hoeft het geld ook niet echt terug...
Oh, ik pas me wel aan. Vind het niet erg.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dus????? Dus moet jij nu ook tegen haar zeggen: 'Leuk dat je contact wil, maar ik trek het op dit moment even niet...
Hoop het niet nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Echt, je zal het wrsch niet geloven, maar als ze volgende week opnieuw verliefd wordt op een ander zal ze dat echt niet niet doen omdat ze jou anders zo kwetst...
I'll live.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje tegengas kan geen kwaad. Je ogen moet eens open gaan.
M'n vader vind het "zeer redelijk". Vrienden zijn niet van toepassing dus meer kan ik er niet over kwijt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje... Wat zegt je omgeving (ouders, vrienden) ervan als je verteld dat je haar rekeningen nog maar een keer betaald hebt omdat je het zo sneu voor haar vindt?
Wellicht is het beter als ze zichzelf een keertje tegenkomt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:50 schreef eymey het volgende:
Ik zou ook stoppen met dat regelen van dingen voor haar, als ik jou was.
Zal ook wel gebeuren, volgens mij kan je echt niet zo even over een relatie heen stappen ookal heb je een ander. Alleen als de relatie echt heel klote was misschien. Nu is het allemaal geweldig met die nieuwe gozer, maar dat is het altijd op het begin. Na een tijdje zullen er vast wel momenten komen waarop ze zichzelf tegen komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:03 schreef eymey het volgende:
En ik hoop van harte dat ze zichzelf nog een keertje tegen komt en ik daar an op een of andere manier getuige van mag zijn.
hierzo novemberrain van gunsnrosesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Bij mij was het Leap of Faith, van David Charvet. (txt)
Kan er niet emotieloos naar luisteren, voelt alsof ik gefaald heb..
wat een onzinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Zal ook wel gebeuren, volgens mij kan je echt niet zo even over een relatie heen stappen ookal heb je een ander. Alleen als de relatie echt heel klote was misschien. Nu is het allemaal geweldig met die nieuwe gozer, maar dat is het altijd op het begin. Na een tijdje zullen er vast wel momenten komen waarop ze zichzelf tegen komt.
dat is wel een snoeiharde als je nog verdriet hebt om het verlies van je ex .quote:
idd, je kan al alles verwerkt hebben in de relatie zelfquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:32 schreef Jed1Gam het volgende:
Tja kan me slecht voorstellen dat je van de ene in de andere relatie hopt zonder dat je die andere relatie verwerkt hebt. Je kan natuurlijk ook al beginnen met verwerken van de relatie als je in je oude relatie zit maargoed.
mwa ik moet zeggen dat ik er best wel behoorlijk overheen ben. BEn er gister achter gekomen dat ik er exact even ver overheen ben als een vriendin van mij die al bijna een heel jaar geen relatie meer heeft. Wij kwamen tot de conclusie dat waarschijnlijk je ex niet uit je gedachten verdwijnt, en nog zeer vaak aanwezig is totdat je een nieuwe relatie hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is wel een snoeiharde als je nog verdriet hebt om het verlies van je ex ...
sterkte ...
Been there, done that...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:29 schreef petitlapin het volgende:
prijzen jullie jezelf niet een beetje te hoog op, alsof jullie de beste man voor haar zijn... en dat ze dat maar zo snel mogelijk moet beseffen ook
![]()
Ons liedje was No Doubt - It's my life!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
Liedjes van 'onzen', 'ons' liedje was Thank You van Alanis Morisette, maar die kan ik nu al bijna luisteren zonder gevoelens. Vooral in het begin van de relatie luisterden we die veel. Ik heb een 'je stikt er maar in met je zooitje'-gevoel over hem nu. Alle gebroken beloftes, loze liefdesverklaringen, ik wil of de oude hem, de lieve en gevoelige, maar die wordt hij vast nooit meer, dus dan maar niet. Vooral niet als hij dingen zegt als ik wil je nooit meer zien. Hij besliste altijd alles, en voor mij was het ja en amen. Zo werkt het dus niet.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:36 schreef Jed1Gam het volgende:
denk aan jezelf, je mag best egoistisch zijn op zulke momenten.
soms is het idd zo, dat je een ander maar pas echt vergeet als je een nieuwe liefde hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:36 schreef akkien het volgende:
mwa ik moet zeggen dat ik er best wel behoorlijk overheen ben. BEn er gister achter gekomen dat ik er exact even ver overheen ben als een vriendin van mij die al bijna een heel jaar geen relatie meer heeft. Wij kwamen tot de conclusie dat waarschijnlijk je ex niet uit je gedachten verdwijnt, en nog zeer vaak aanwezig is totdat je een nieuwe relatie hebt.
Wat onze grootste angst is (en ik weet dat t stom klinkt op je 19e) is dat we de rest van ons leven vrijgezel zouden blijven. Je bent toch student en je ziet om je heen dat iedereen vaste relaties heeft, sommigen trouwen zelfs al...dan lijkt het opeens alsof de tijd begint te dringen. Maarja...wij vinden echt wel weer iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |