Als je ergens deze week of komend weekend zin hebt om te komen helpen met behangen, dan ben je welkom hoorquote:
Hey eymey, organiseer dan een klus dag.. Ik sta wel klaar om je te helpen in je nieuwe home town, hoor. Ik ben bij het sportcentre geweest. Erg gaaf daar. 10.000m2 sport plezier. Ze hebben daar echt alles wat je kan bedenken. Super tof!
Ik ben blij dat ik er geweest ben. Maar nu sta ik plots stil en denk aan m'n ex. Heb zoveel behoefte om dit alles na vandaag te vertellen.. Maar ik doe dat niet. Ik heb mijn eigen leventje en hij de zijne.
Je komt thuis, je hebt wat meegemaakt en merkt plots dat de ander er niet meer is. Je wilt het kwijt.. Ja dan doe je het maar hier..
Tsja... als je echt het gevoel hebt dat het je te snel gaat, dan moet je inderdaad even gas terug nemen met bepaalde dingen, denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef espina het volgende:
Phae krijgt een aai over zijn bolletje
Ik luister niet meer naar sentimentele liedjes.. Nu alles zo voorspoedig gaat, heb ik nu het gevoel dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. K heb m'n ex gesproken hij weet nu wat ik ga doen. Hij schrok ervan. Ik ben erachter gekomen dat iemand mij meer dan leuk vind. Ik moet echt even afstand nemen van alle dingen.. Het gaat mij te snel? Of is dit nou het leven of just the begin?
Tsja... wie weet wie ik ooit nog tegen kan komen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:28 schreef espina het volgende:
Door leed en schande wordt men sterker, zegt men. Een nieuw begin is ook weer wennen en biedt ook weer nieuwe kansen. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, dan laat je ook autmatisch je leven die je leefde ook achter.
Verleden is historie, vandaag is een cadeautje en morgen is een mysterie. Kortom, dingen die gebeuren, gebeuren niet door toeval. Ik ben van mening dat toeval niet bestaat. Mensen kruisen niet zomaar je pad en verlaten het pad wat ooit samen was gekomen. Lullig gezegd, misschien had dit zo moeten gebeuren. Om je krachtiger en sterker te maken
Mornin'quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef PhaE het volgende:
Mogge allemaal!
even een verkapt tvp postinkje
Inderdaad.... Als een stuiterbal door het leven gaan laat ik wel aan m'n ex over....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
Ja dat is waar.. Maar ik wil mijn verdriet ook even alleen verwerken. Ik moet zeggen, dat het best mee valt. Ik denk wel aan hem maar het is geen verdriet meer. Binnenkort gaat hij (die persoon waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt en ik hem stiekem ook een beetje) op vakantie. Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Het klopt niet helemaal wat ik zeg.. Ik wil geen stuiterbal worden.. Als ik een relatie aanga met iemand, moet dat wel op een eerlijke manier gaan en dan wel zonder shit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
[...]
Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Dat vraag ik me nu ook wel eens af na de dingen die ik gisteravond gehoord heb: Stel dat ik nou een ongeluk had gehad ofzo, of verminkt geraakt was door verbranding ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:44 schreef espina het volgende:
Iemand die een stuk wijzer, ouder, begripvol, respectvol is en van je houdt om wie je bent.![]()
Mensen kijken teveel naar het uiterlijk valt mij de laatste tijd op. Ja, het oog wilt ook wat..
Uiteindelijk moet je toch met het innerlijk verder. Wat als iemand in een rolstoel terecht komt, wil je dan nog bij die persoon blijven? Voor mij maakt het niets uit tenzij het innerlijk veranderd..
Jazekersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef espina het volgende:
p.s. heb je geen msn?
Ach ja... wat de meeste mensen tegen wie ze geluld heeft nu wel niet van me zullen denken, dat wil ik nieteens weten denk ik. Ze geeft toch aan alles een eigen draai zodat het helemaal in haar straatje past, zo egocentrisch is ze wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:02 schreef espina het volgende:
Meeloperij dus.. nah ja, ze komt zichzelf nog wel tegen.. Als je mensen pijn doet, doe je jezelf ook pijn.. Ze snijdt zichzelf in haar vingers door zulke dingen uit te gaan kramen. Ze zet zichzelf voor jan lul.
D'r vriendje had vorige week zaterdag al zoiets van "dimmen jij, zo praat je niet!". Bovendien accepteert z'n moeder haar ook niet.... om hoe alles is gegaan en zo. En hij gaf mij tegenover die vriendin op msn gisteren ook al gelijk....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef espina het volgende:
Pcies.. Gewoon laten gaan. Mensen die zo lelijk over anderen kunnen praten, zijn gewoon dom en de meeste mensen prikker er dwars door heen. Het is net een kind van 14. Je praat niet over je ex dat hij scheel is of slecht is in bed.. Dat is pubertaal. Na een tijdje zijn de mensen en ook haar vriendje d'r zat. Dus ja..
Sorry, maar eisen binnen een relatie, nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Xtinction het volgende:
EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |