abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 23:01:36 #1
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28287598
Alweer een topic vol met ups en downs van de mensen, tijd voor een nieuw deel.

Terugkomend op laatste reacties;
* geeft iedereen aai over de bol die het nodig heeft!

Ik voel me nog steeds erg lekker, morgen weer plannen gemaakt. Alleen de vermoeidheid begint toe te slaan en uit ervaring weet ik dat ik dan toch wat meer aan haar begin te denken. Dus heb de sentimentele liedjes al verbannen en de TV weer aangezet. En lekker vroeg naar bed!
»» Democracy is so overrated »»
pi_28288348
Phae krijgt een aai over zijn bolletje

Ik luister niet meer naar sentimentele liedjes.. Nu alles zo voorspoedig gaat, heb ik nu het gevoel dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. K heb m'n ex gesproken hij weet nu wat ik ga doen. Hij schrok ervan. Ik ben erachter gekomen dat iemand mij meer dan leuk vind. Ik moet echt even afstand nemen van alle dingen.. Het gaat mij te snel? Of is dit nou het leven of just the begin?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:59:05 #3
11766 eymey
koning één-oog
pi_28291143
Espina:
quote:

Hey eymey, organiseer dan een klus dag.. Ik sta wel klaar om je te helpen in je nieuwe home town, hoor. Ik ben bij het sportcentre geweest. Erg gaaf daar. 10.000m2 sport plezier. Ze hebben daar echt alles wat je kan bedenken. Super tof!
Ik ben blij dat ik er geweest ben. Maar nu sta ik plots stil en denk aan m'n ex. Heb zoveel behoefte om dit alles na vandaag te vertellen.. Maar ik doe dat niet. Ik heb mijn eigen leventje en hij de zijne.
Je komt thuis, je hebt wat meegemaakt en merkt plots dat de ander er niet meer is. Je wilt het kwijt.. Ja dan doe je het maar hier..
Als je ergens deze week of komend weekend zin hebt om te komen helpen met behangen, dan ben je welkom hoor . Pakken we 's avonds wel een filmpje ofzo .

Tsja.... uit het andere topic weet je hoe ik behandeld ben en dat ik daardoor onderhand aardig verbitterd raak over m'n ex, dat er niets meer is wat ik kan doen om nog een beetje het gevoel te krijgen dat het op een normale manier is afgesloten.

Ik weet dat ik snel de neiging heb om een beetje in een slachtoffer-rol te gaan hangen. Maar nu moet ik misschien eens de rol van boze boeman over gaan nemen....

Maar mijn tijd komt ook wel. Voor jou in ieder geval ook een aaitje
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:01:21 #4
11766 eymey
koning één-oog
pi_28291186
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef espina het volgende:
Phae krijgt een aai over zijn bolletje

Ik luister niet meer naar sentimentele liedjes.. Nu alles zo voorspoedig gaat, heb ik nu het gevoel dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. K heb m'n ex gesproken hij weet nu wat ik ga doen. Hij schrok ervan. Ik ben erachter gekomen dat iemand mij meer dan leuk vind. Ik moet echt even afstand nemen van alle dingen.. Het gaat mij te snel? Of is dit nou het leven of just the begin?
Tsja... als je echt het gevoel hebt dat het je te snel gaat, dan moet je inderdaad even gas terug nemen met bepaalde dingen, denk ik.

Ik wil wel vooruit... maar vind het op dit moment tot ik straks echt helemaal gesettled ben en echt voor mezelf kan beginnen toch ook af en toe nog erg fijn om gewoon ff uit te janken en zo....

Ik weet toch wel dat ik er uiteindelijk sterk uit kom.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28292415
Door leed en schande wordt men sterker, zegt men. Een nieuw begin is ook weer wennen en biedt ook weer nieuwe kansen. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, dan laat je ook autmatisch je leven die je leefde ook achter.

Verleden is historie, vandaag is een cadeautje en morgen is een mysterie. Kortom, dingen die gebeuren, gebeuren niet door toeval. Ik ben van mening dat toeval niet bestaat. Mensen kruisen niet zomaar je pad en verlaten het pad wat ooit samen was gekomen. Lullig gezegd, misschien had dit zo moeten gebeuren. Om je krachtiger en sterker te maken
pi_28292670
Begin aan niks waar je nog niet aan toe bent. Het is voor de ander niet leuk als je een nog in vlagen 'vast' zit aan je ex.
Aan de andere kant; men zegt dat je pas helemaal over je ex heen kan zijn als je (al een tijdje) een nieuwe hebt.
pi_28292999
Ja dat is waar.. Maar ik wil mijn verdriet ook even alleen verwerken. Ik moet zeggen, dat het best mee valt. Ik denk wel aan hem maar het is geen verdriet meer. Binnenkort gaat hij (die persoon waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt en ik hem stiekem ook een beetje) op vakantie. Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:38:55 #8
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293001
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 06:28 schreef espina het volgende:
Door leed en schande wordt men sterker, zegt men. Een nieuw begin is ook weer wennen en biedt ook weer nieuwe kansen. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, dan laat je ook autmatisch je leven die je leefde ook achter.

Verleden is historie, vandaag is een cadeautje en morgen is een mysterie. Kortom, dingen die gebeuren, gebeuren niet door toeval. Ik ben van mening dat toeval niet bestaat. Mensen kruisen niet zomaar je pad en verlaten het pad wat ooit samen was gekomen. Lullig gezegd, misschien had dit zo moeten gebeuren. Om je krachtiger en sterker te maken
Tsja... wie weet wie ik ooit nog tegen kan komen..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:41:46 #9
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28293025
Mogge allemaal!

even een verkapt tvp postinkje
pi_28293054
Iemand die een stuk wijzer, ouder, begripvol, respectvol is en van je houdt om wie je bent.

Mensen kijken teveel naar het uiterlijk valt mij de laatste tijd op. Ja, het oog wilt ook wat..
Uiteindelijk moet je toch met het innerlijk verder. Wat als iemand in een rolstoel terecht komt, wil je dan nog bij die persoon blijven? Voor mij maakt het niets uit tenzij het innerlijk veranderd..
pi_28293058
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef PhaE het volgende:
Mogge allemaal!

even een verkapt tvp postinkje
Mornin'
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:46:55 #12
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293078
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
Ja dat is waar.. Maar ik wil mijn verdriet ook even alleen verwerken. Ik moet zeggen, dat het best mee valt. Ik denk wel aan hem maar het is geen verdriet meer. Binnenkort gaat hij (die persoon waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt en ik hem stiekem ook een beetje) op vakantie. Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Inderdaad.... Als een stuiterbal door het leven gaan laat ik wel aan m'n ex over....

Ik ga de komende tijd lekker tot mezelf komen en daarna kijk ik wel weer hoe en wat. En wie ik tegen kom, kom ik tegen.
pi_28293111
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
[...]

Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Het klopt niet helemaal wat ik zeg.. Ik wil geen stuiterbal worden.. Als ik een relatie aanga met iemand, moet dat wel op een eerlijke manier gaan en dan wel zonder shit.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:54:04 #14
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293178
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:44 schreef espina het volgende:
Iemand die een stuk wijzer, ouder, begripvol, respectvol is en van je houdt om wie je bent.

Mensen kijken teveel naar het uiterlijk valt mij de laatste tijd op. Ja, het oog wilt ook wat..
Uiteindelijk moet je toch met het innerlijk verder. Wat als iemand in een rolstoel terecht komt, wil je dan nog bij die persoon blijven? Voor mij maakt het niets uit tenzij het innerlijk veranderd..
Dat vraag ik me nu ook wel eens af na de dingen die ik gisteravond gehoord heb: Stel dat ik nou een ongeluk had gehad ofzo, of verminkt geraakt was door verbranding ofzo . Ze had altijd wel van die mooie woorden van "het maakt me niet uit hoe je eruit ziet, het gaat erom dat ik van je houd om hoe je bent"....

Ach ja, oppervlakkig zielig meisje.....
pi_28293208
Volgens mij was ze eerder blij dat ze een vriendje had denk ik..
pi_28293254
p.s. heb je geen msn?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:00:08 #17
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293281
Nou ja, ik weet ondanks alles toch wel dat ze sowieso de eerste twee jaar oprecht van me gehouden heeft en blij met me was. Daar gaf ze toen nog wel genoeg signalen voor af.

Sinds ze weer naar school ging vanaf september/oktober 2004 is het hard achteruit gegaan....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:00:52 #18
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293289
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef espina het volgende:
p.s. heb je geen msn?
Jazekers

eymert@versteegt.com
pi_28293316
Meeloperij dus.. nah ja, ze komt zichzelf nog wel tegen.. Als je mensen pijn doet, doe je jezelf ook pijn.. Ze snijdt zichzelf in haar vingers door zulke dingen uit te gaan kramen. Ze zet zichzelf voor jan lul.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:02:28 #20
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293321
Ik heb verder ook geen spijt gehad van onze 3 jaar....

We hebben toch erg veel van elkaar gehouden (hoop ik.. ) en ook een mooie tijd met veel leuke dingen gehad, en ik heb door haar en Almere te kennen een super leuke baan gevonden met fijne collega's... ben een stuk mobieler en zelfstandiger geworden.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:03:57 #21
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293356
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:02 schreef espina het volgende:
Meeloperij dus.. nah ja, ze komt zichzelf nog wel tegen.. Als je mensen pijn doet, doe je jezelf ook pijn.. Ze snijdt zichzelf in haar vingers door zulke dingen uit te gaan kramen. Ze zet zichzelf voor jan lul.
Ach ja... wat de meeste mensen tegen wie ze geluld heeft nu wel niet van me zullen denken, dat wil ik nieteens weten denk ik. Ze geeft toch aan alles een eigen draai zodat het helemaal in haar straatje past, zo egocentrisch is ze wel.

Maar iedereen die haar beter kent, en ik ook, weet wel beter. Daar komt ze nog wel achter....
pi_28293419
Pcies.. Gewoon laten gaan. Mensen die zo lelijk over anderen kunnen praten, zijn gewoon dom en de meeste mensen prikker er dwars door heen. Het is net een kind van 14. Je praat niet over je ex dat hij scheel is of slecht is in bed.. Dat is pubertaal. Na een tijdje zijn de mensen en ook haar vriendje d'r zat. Dus ja..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:10:38 #23
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293484
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef espina het volgende:
Pcies.. Gewoon laten gaan. Mensen die zo lelijk over anderen kunnen praten, zijn gewoon dom en de meeste mensen prikker er dwars door heen. Het is net een kind van 14. Je praat niet over je ex dat hij scheel is of slecht is in bed.. Dat is pubertaal. Na een tijdje zijn de mensen en ook haar vriendje d'r zat. Dus ja..
D'r vriendje had vorige week zaterdag al zoiets van "dimmen jij, zo praat je niet!". Bovendien accepteert z'n moeder haar ook niet.... om hoe alles is gegaan en zo. En hij gaf mij tegenover die vriendin op msn gisteren ook al gelijk....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:43:06 #24
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28294068
Hier een nieuw lid van dit topic

Gisteren voor de 2e maal uitgegaan met mijn vriendin waar ik echt helemaal gek op was. Ik had haar in eerste instantie "afgepakt" (schaam ik me voor, ben niet zo'n dude die dat cool vind) en nu kiest ze uiteindelijk weer voor die andere gozer waar ze elk weekend nog mee uitgaat.

Je probeert jezelf te vertellen dat je dr wel kan vertrouwen ed, en dat ze die jongen wel kan blijven zien. NIET DOEN. EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof <---

Maar goed.. ik voel me dus vet klote nu, vooral omdat ik weet dat ze dit weekend alweer terug zal zijn bij hem, zoenen sexen wie weet wat nog meer. Wat een vertieft gevoel is dat zeg Ben 22, dr is nog zat tijd maar.... man ik was echt zo blij met dr....

Ze woont ook nog es bij me in het studentenhuis, maakt het allemaal lekker makkelijk weer
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:03:59 #25
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28294554
Zucht..
Het lijkt wel een epidemie!
Sterkte dude...
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Xtinction het volgende:
EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof
Sorry, maar eisen binnen een relatie, nee.
Het enige wat je kunt doen is elkaar vertrouwen, klaar.
Alleen heeft dat voor jou inderdaad nogal zuur uitgepakt ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')