abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 23:01:36 #1
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28287598
Alweer een topic vol met ups en downs van de mensen, tijd voor een nieuw deel.

Terugkomend op laatste reacties;
* geeft iedereen aai over de bol die het nodig heeft!

Ik voel me nog steeds erg lekker, morgen weer plannen gemaakt. Alleen de vermoeidheid begint toe te slaan en uit ervaring weet ik dat ik dan toch wat meer aan haar begin te denken. Dus heb de sentimentele liedjes al verbannen en de TV weer aangezet. En lekker vroeg naar bed!
»» Democracy is so overrated »»
pi_28288348
Phae krijgt een aai over zijn bolletje

Ik luister niet meer naar sentimentele liedjes.. Nu alles zo voorspoedig gaat, heb ik nu het gevoel dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. K heb m'n ex gesproken hij weet nu wat ik ga doen. Hij schrok ervan. Ik ben erachter gekomen dat iemand mij meer dan leuk vind. Ik moet echt even afstand nemen van alle dingen.. Het gaat mij te snel? Of is dit nou het leven of just the begin?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:59:05 #3
11766 eymey
koning één-oog
pi_28291143
Espina:
quote:

Hey eymey, organiseer dan een klus dag.. Ik sta wel klaar om je te helpen in je nieuwe home town, hoor. Ik ben bij het sportcentre geweest. Erg gaaf daar. 10.000m2 sport plezier. Ze hebben daar echt alles wat je kan bedenken. Super tof!
Ik ben blij dat ik er geweest ben. Maar nu sta ik plots stil en denk aan m'n ex. Heb zoveel behoefte om dit alles na vandaag te vertellen.. Maar ik doe dat niet. Ik heb mijn eigen leventje en hij de zijne.
Je komt thuis, je hebt wat meegemaakt en merkt plots dat de ander er niet meer is. Je wilt het kwijt.. Ja dan doe je het maar hier..
Als je ergens deze week of komend weekend zin hebt om te komen helpen met behangen, dan ben je welkom hoor . Pakken we 's avonds wel een filmpje ofzo .

Tsja.... uit het andere topic weet je hoe ik behandeld ben en dat ik daardoor onderhand aardig verbitterd raak over m'n ex, dat er niets meer is wat ik kan doen om nog een beetje het gevoel te krijgen dat het op een normale manier is afgesloten.

Ik weet dat ik snel de neiging heb om een beetje in een slachtoffer-rol te gaan hangen. Maar nu moet ik misschien eens de rol van boze boeman over gaan nemen....

Maar mijn tijd komt ook wel. Voor jou in ieder geval ook een aaitje
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:01:21 #4
11766 eymey
koning één-oog
pi_28291186
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef espina het volgende:
Phae krijgt een aai over zijn bolletje

Ik luister niet meer naar sentimentele liedjes.. Nu alles zo voorspoedig gaat, heb ik nu het gevoel dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. K heb m'n ex gesproken hij weet nu wat ik ga doen. Hij schrok ervan. Ik ben erachter gekomen dat iemand mij meer dan leuk vind. Ik moet echt even afstand nemen van alle dingen.. Het gaat mij te snel? Of is dit nou het leven of just the begin?
Tsja... als je echt het gevoel hebt dat het je te snel gaat, dan moet je inderdaad even gas terug nemen met bepaalde dingen, denk ik.

Ik wil wel vooruit... maar vind het op dit moment tot ik straks echt helemaal gesettled ben en echt voor mezelf kan beginnen toch ook af en toe nog erg fijn om gewoon ff uit te janken en zo....

Ik weet toch wel dat ik er uiteindelijk sterk uit kom.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28292415
Door leed en schande wordt men sterker, zegt men. Een nieuw begin is ook weer wennen en biedt ook weer nieuwe kansen. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, dan laat je ook autmatisch je leven die je leefde ook achter.

Verleden is historie, vandaag is een cadeautje en morgen is een mysterie. Kortom, dingen die gebeuren, gebeuren niet door toeval. Ik ben van mening dat toeval niet bestaat. Mensen kruisen niet zomaar je pad en verlaten het pad wat ooit samen was gekomen. Lullig gezegd, misschien had dit zo moeten gebeuren. Om je krachtiger en sterker te maken
pi_28292670
Begin aan niks waar je nog niet aan toe bent. Het is voor de ander niet leuk als je een nog in vlagen 'vast' zit aan je ex.
Aan de andere kant; men zegt dat je pas helemaal over je ex heen kan zijn als je (al een tijdje) een nieuwe hebt.
pi_28292999
Ja dat is waar.. Maar ik wil mijn verdriet ook even alleen verwerken. Ik moet zeggen, dat het best mee valt. Ik denk wel aan hem maar het is geen verdriet meer. Binnenkort gaat hij (die persoon waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt en ik hem stiekem ook een beetje) op vakantie. Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:38:55 #8
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293001
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 06:28 schreef espina het volgende:
Door leed en schande wordt men sterker, zegt men. Een nieuw begin is ook weer wennen en biedt ook weer nieuwe kansen. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, dan laat je ook autmatisch je leven die je leefde ook achter.

Verleden is historie, vandaag is een cadeautje en morgen is een mysterie. Kortom, dingen die gebeuren, gebeuren niet door toeval. Ik ben van mening dat toeval niet bestaat. Mensen kruisen niet zomaar je pad en verlaten het pad wat ooit samen was gekomen. Lullig gezegd, misschien had dit zo moeten gebeuren. Om je krachtiger en sterker te maken
Tsja... wie weet wie ik ooit nog tegen kan komen..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:41:46 #9
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28293025
Mogge allemaal!

even een verkapt tvp postinkje
pi_28293054
Iemand die een stuk wijzer, ouder, begripvol, respectvol is en van je houdt om wie je bent.

Mensen kijken teveel naar het uiterlijk valt mij de laatste tijd op. Ja, het oog wilt ook wat..
Uiteindelijk moet je toch met het innerlijk verder. Wat als iemand in een rolstoel terecht komt, wil je dan nog bij die persoon blijven? Voor mij maakt het niets uit tenzij het innerlijk veranderd..
pi_28293058
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef PhaE het volgende:
Mogge allemaal!

even een verkapt tvp postinkje
Mornin'
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:46:55 #12
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293078
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
Ja dat is waar.. Maar ik wil mijn verdriet ook even alleen verwerken. Ik moet zeggen, dat het best mee valt. Ik denk wel aan hem maar het is geen verdriet meer. Binnenkort gaat hij (die persoon waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt en ik hem stiekem ook een beetje) op vakantie. Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Inderdaad.... Als een stuiterbal door het leven gaan laat ik wel aan m'n ex over....

Ik ga de komende tijd lekker tot mezelf komen en daarna kijk ik wel weer hoe en wat. En wie ik tegen kom, kom ik tegen.
pi_28293111
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
[...]

Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Het klopt niet helemaal wat ik zeg.. Ik wil geen stuiterbal worden.. Als ik een relatie aanga met iemand, moet dat wel op een eerlijke manier gaan en dan wel zonder shit.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:54:04 #14
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293178
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:44 schreef espina het volgende:
Iemand die een stuk wijzer, ouder, begripvol, respectvol is en van je houdt om wie je bent.

Mensen kijken teveel naar het uiterlijk valt mij de laatste tijd op. Ja, het oog wilt ook wat..
Uiteindelijk moet je toch met het innerlijk verder. Wat als iemand in een rolstoel terecht komt, wil je dan nog bij die persoon blijven? Voor mij maakt het niets uit tenzij het innerlijk veranderd..
Dat vraag ik me nu ook wel eens af na de dingen die ik gisteravond gehoord heb: Stel dat ik nou een ongeluk had gehad ofzo, of verminkt geraakt was door verbranding ofzo . Ze had altijd wel van die mooie woorden van "het maakt me niet uit hoe je eruit ziet, het gaat erom dat ik van je houd om hoe je bent"....

Ach ja, oppervlakkig zielig meisje.....
pi_28293208
Volgens mij was ze eerder blij dat ze een vriendje had denk ik..
pi_28293254
p.s. heb je geen msn?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:00:08 #17
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293281
Nou ja, ik weet ondanks alles toch wel dat ze sowieso de eerste twee jaar oprecht van me gehouden heeft en blij met me was. Daar gaf ze toen nog wel genoeg signalen voor af.

Sinds ze weer naar school ging vanaf september/oktober 2004 is het hard achteruit gegaan....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:00:52 #18
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293289
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef espina het volgende:
p.s. heb je geen msn?
Jazekers

eymert@versteegt.com
pi_28293316
Meeloperij dus.. nah ja, ze komt zichzelf nog wel tegen.. Als je mensen pijn doet, doe je jezelf ook pijn.. Ze snijdt zichzelf in haar vingers door zulke dingen uit te gaan kramen. Ze zet zichzelf voor jan lul.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:02:28 #20
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293321
Ik heb verder ook geen spijt gehad van onze 3 jaar....

We hebben toch erg veel van elkaar gehouden (hoop ik.. ) en ook een mooie tijd met veel leuke dingen gehad, en ik heb door haar en Almere te kennen een super leuke baan gevonden met fijne collega's... ben een stuk mobieler en zelfstandiger geworden.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:03:57 #21
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293356
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:02 schreef espina het volgende:
Meeloperij dus.. nah ja, ze komt zichzelf nog wel tegen.. Als je mensen pijn doet, doe je jezelf ook pijn.. Ze snijdt zichzelf in haar vingers door zulke dingen uit te gaan kramen. Ze zet zichzelf voor jan lul.
Ach ja... wat de meeste mensen tegen wie ze geluld heeft nu wel niet van me zullen denken, dat wil ik nieteens weten denk ik. Ze geeft toch aan alles een eigen draai zodat het helemaal in haar straatje past, zo egocentrisch is ze wel.

Maar iedereen die haar beter kent, en ik ook, weet wel beter. Daar komt ze nog wel achter....
pi_28293419
Pcies.. Gewoon laten gaan. Mensen die zo lelijk over anderen kunnen praten, zijn gewoon dom en de meeste mensen prikker er dwars door heen. Het is net een kind van 14. Je praat niet over je ex dat hij scheel is of slecht is in bed.. Dat is pubertaal. Na een tijdje zijn de mensen en ook haar vriendje d'r zat. Dus ja..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:10:38 #23
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293484
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef espina het volgende:
Pcies.. Gewoon laten gaan. Mensen die zo lelijk over anderen kunnen praten, zijn gewoon dom en de meeste mensen prikker er dwars door heen. Het is net een kind van 14. Je praat niet over je ex dat hij scheel is of slecht is in bed.. Dat is pubertaal. Na een tijdje zijn de mensen en ook haar vriendje d'r zat. Dus ja..
D'r vriendje had vorige week zaterdag al zoiets van "dimmen jij, zo praat je niet!". Bovendien accepteert z'n moeder haar ook niet.... om hoe alles is gegaan en zo. En hij gaf mij tegenover die vriendin op msn gisteren ook al gelijk....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:43:06 #24
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28294068
Hier een nieuw lid van dit topic

Gisteren voor de 2e maal uitgegaan met mijn vriendin waar ik echt helemaal gek op was. Ik had haar in eerste instantie "afgepakt" (schaam ik me voor, ben niet zo'n dude die dat cool vind) en nu kiest ze uiteindelijk weer voor die andere gozer waar ze elk weekend nog mee uitgaat.

Je probeert jezelf te vertellen dat je dr wel kan vertrouwen ed, en dat ze die jongen wel kan blijven zien. NIET DOEN. EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof <---

Maar goed.. ik voel me dus vet klote nu, vooral omdat ik weet dat ze dit weekend alweer terug zal zijn bij hem, zoenen sexen wie weet wat nog meer. Wat een vertieft gevoel is dat zeg Ben 22, dr is nog zat tijd maar.... man ik was echt zo blij met dr....

Ze woont ook nog es bij me in het studentenhuis, maakt het allemaal lekker makkelijk weer
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:03:59 #25
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28294554
Zucht..
Het lijkt wel een epidemie!
Sterkte dude...
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Xtinction het volgende:
EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof
Sorry, maar eisen binnen een relatie, nee.
Het enige wat je kunt doen is elkaar vertrouwen, klaar.
Alleen heeft dat voor jou inderdaad nogal zuur uitgepakt ja
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:57:19 #26
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28297995
als je dingen van elkaar moet eisen om te zorgen dat de ander er niet met iemand anders vandoor gaat dan zit er echt iets goed fout, en is het beter dat t uit is. Hoewel dat misschien nu nog niet zo voelt. En samen in een studentenhuis wonen is erg moeilijk, gaat een van jullie verhuizen?
imagination is more important than knowledge
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:20:18 #27
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28306785
Ik mis d'r ... argggggh. Noppes te doen. Niemand om naar te praten. Alleen maar wachten totdat ik naar huis ga aan het einde van de week

- ik ben veel te druk bezig met universiteit werk van het jaar, dus ik moet wel uitrusten - maar ik voel me niet uitgerust :/
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_28306907
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Xtinction het volgende:
Hier een nieuw lid van dit topic

Je probeert jezelf te vertellen dat je dr wel kan vertrouwen ed, en dat ze die jongen wel kan blijven zien. NIET DOEN. EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof <---
Ze woont ook nog es bij me in het studentenhuis, maakt het allemaal lekker makkelijk weer
In dat geintje ben ik ook getrapt, incl studentenhuis.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:28:24 #29
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28307030
die van mij woont volgend jaar ongeveer 15 huizen bij mij vandaan. ARRGGGHHHH!!!!
(To make me sick)....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:38:56 #30
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28307364
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:20 schreef Plonky het volgende:
Ik mis d'r ... argggggh. Noppes te doen. Niemand om naar te praten. Alleen maar wachten totdat ik naar huis ga aan het einde van de week

- ik ben veel te druk bezig met universiteit werk van het jaar, dus ik moet wel uitrusten - maar ik voel me niet uitgerust :/
Plonky, heb je geen vrienden tegen wie je ff kunt gaan praten? IS wel belangrijk om ff je verhaal kwijt te kunnen enzo...
Al is het alleen maar zodat je ff kunt vertellen wat je vandaag allemaal gedaan hebt enzo. En je een beetje waardering krijgt.
pi_28307571
Mijn ex woont gelukkig 50 km van me af. Het is net 2 weken uit maar ik begin haar nu al meer te zien als een goede vriendin dan als m'n ex. Ik zou graag weer wat met haar willen afspreken maar dan vooral voor een leuke gezellige avond zonder de dingen die je als 'lovers' doet. Maar ben ook weer bang dat ik me dan toch weer kut ga voelen, zo moeilijk om het te bepalen...
ik wil haar in ieder geval niet helemaal kwijt, en zij mij ook niet...
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:59:10 #32
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28308082
akkien, ik denk dat ze het allemaal zat van mij zijn, lol. Ik heb alles aan hun uitgelegd en ze zijn allemaal erg goed voor me geweest. Maar, omdat de zomer vakantie is begonnen zijn ze allemaal vertrokken. Ik kan alleen maar MSNen of bellen.

Eigenlijk moet ik mezelf gewoon een groote schop moeten geven en dingen doen. Maar, ik ben uitgeput! (en het is te warm).

Het is me nu allemaal een beetje op een rij gezet en nu begin ik te beseffen wat voor leuke kanten zij ook had - (ook al wilde ik dat het uit was, dat maakt het niet makkelijker - ik hield nog van haar en ik geef nog ook heel veel om haar - maar om te veel kleine redenen pasten wij niet bij elkaar (en iedereen heeft ook gezegd tegen mij dat het zo beter is.

Ik denk dat ik morgen maar wat moet gaan doen - ik ga wel de stad in, ik moet nog wat dingen regelen voordat ik weg ga.

Het zal allemaal wel goed komen - het is alleen niet leuk om zoveel tijd te hebben, omdat je dan gaat denken.
(To make me sick)....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:14:38 #33
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28308655
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Plonky het volgende:
akkien, ik denk dat ze het allemaal zat van mij zijn, lol. Ik heb alles aan hun uitgelegd en ze zijn allemaal erg goed voor me geweest. Maar, omdat de zomer vakantie is begonnen zijn ze allemaal vertrokken. Ik kan alleen maar MSNen of bellen.

Eigenlijk moet ik mezelf gewoon een groote schop moeten geven en dingen doen. Maar, ik ben uitgeput! (en het is te warm).

Het is me nu allemaal een beetje op een rij gezet en nu begin ik te beseffen wat voor leuke kanten zij ook had - (ook al wilde ik dat het uit was, dat maakt het niet makkelijker - ik hield nog van haar en ik geef nog ook heel veel om haar - maar om te veel kleine redenen pasten wij niet bij elkaar (en iedereen heeft ook gezegd tegen mij dat het zo beter is.

Ik denk dat ik morgen maar wat moet gaan doen - ik ga wel de stad in, ik moet nog wat dingen regelen voordat ik weg ga.

Het zal allemaal wel goed komen - het is alleen niet leuk om zoveel tijd te hebben, omdat je dan gaat denken.
echte vrienden zijn je niet zat als je voor de zoveelste keer over je ex begint te zaniken hoor, die zullen je hooguit een schop onder je kont geven dat je eens ergens anders aan moet gaan denken.
Ik heb ook af en toe best behoefte om nog eens over mn ex te praten, en dan niet zozeer omdat t uit is, (dat is al best een tijdje geleden) maar meer gewoon omdat t wel mn ex is en we samen echt veel hebben meegemaakt en je dat soort dingen niet zo snel vergeet. En mijn vrienden die zijn iedere keer weer zo gek om te luisteren , zolang ik ook maar naar hen luister en ook nog af en toe gezellig ben.

HEb je niet iets waar je je even volledig op kunt storten? Een vakantie, een studie een sport, een hobby? DAt helpt echt wel ff...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:42:30 #34
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28309511
Morgen ga ik dan beginnen met mijn dissertation - ik geloof dat dat in NL een scriptie is of zo - van ongeveer 10 000 woorden. Ik was er nog niet van plan om mee te beginnen, maar dat is misschien wel een goed idee - ookal is het maar een uurtje of twee.

En ik ben ook weer van plan om wat van mijn extra gewicht te verliezen - ik was 104kg twee jaar geleden - toen binnen een maand werd ik 89kg. Nu, 2 jaar later zit ik rond the 95kg. Misschien dit keer voor de 85kg gaan!!

Oh, en ik heb ook nog mijn rijbewijs waar ik voor moet leren. En een examen na de kerst, waarbij ik alles dat ik heb geleerd in het laatste twee (dan twee-en-een-half) jaar moet kennen!

Ik ben al vier weken van plan om deze dingen te beginnen, maar misschien moet ik het dan maar uiteindelijk doen! Dankje voor de schop onder mijn kont!

Wel dingen om te doen, maar niet echt boeiend. Maar ik zal ergens morgen mee beginnen.

Ik zit niet 4 weken zielig thuis hoor! Ik ben goed bezig gehouden en heb me goed vermaakt. Het is alleen jammer dat vrijwel iedereen weg is. Ik ben nog van plan om te gaan bowlen, filmpje te kijken en auto rijden met een vriend voordat ik vrijdag weg ga.

NB. Echte vrienden zijn het wel - ik heb het gevoel dat ze het zat zijn - maar dat zijn ze eigenlijk niet - ze weten alles over hoe het gebeurd is (twee van hun zijn tot 03h00 en 05h00 opgebleven om mijn naar mijn lange verhaal te luisteren).

Soms denk ik wel dat ik een zeurtje ben. Quotatie: "ARRGGGHHHH!!!!". Het is makkelijker voor mij om het uit te laten, dan in te bergen (omdat ik nu weet dat dat niet lukt!)

Voel me nu een beetje beter na SpongeBob SquarePants te kijken - ja, kinder programma - maar geweldige humour!

Nog een keer, dankje voor je schop!
(To make me sick)....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 18:07:58 #35
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28310116
ik vind dat je gewoon lekker alles kwijt moet raken wat je nu bezig houd, des te eerder ben je dr overheen. Dus post hier maar raak dat helpt echt.
En die dingen die je gaat doen zijn allemaal zo saai en nuttig, zorg je wel dat je je ook op leuke dingen gaat storten. Soms gaat gelukkig zijn even voor op je studie enzo.
Studeren werkt toch niet als er 100 andere dingen zijn die je bezighouden (bij mij niet in ieder geval).
Maar sterkte de komende tijd, geloof me t komt echt goed...(al vraag ik me zelf af en toe een beetje af hoelang t duurt voordat je iemand volledig uit je gedachten kunt zetten...)
pi_28311986
Ik mis hem..

Ik heb een mooi liedje gevonden op het internet.. Alles geprobeerd, artiest: het goede doel.

Ik heb geen afscheid durven nemen Want afscheid nemen dat doet pijn Ik wilde je niet echt verlaten Maar even op mezelf zijn Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken En om te ontdekken of ik nog van je hou

Hoewel ik steeds aan je moest denken Ben ik toch bij je weggegaan 'k Had geen behoefte aan een ander Maar 'k wou alleen bij jou vandaan Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken En om te ontdekken of ik je missen zou

refr.: Alles geprobeerd om jou maar te vergeten Overal geweest en ik sliep met iedereen Nooit geaccepteerd dat ik steeds heb geweten Van jou hou ik het meest, ik kan er niet omheen Zonder jou ben ik alleen

Ik wil weer dag en nacht bij jou zijn Ik ben nu alle twijfels kwijt Ik ben wat langer weggebleven Maar ik gebruikte al die tijd Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken En om te ontdekken hoeveel ik van je hou

refr. Ik wou je niet verlaten Ik sloeg niet op de vlucht Ik had alleen behoefte Aan wat frisse lucht

Ik heb de songtext en de artiest in een smsje naar hem gestuurd.. Ik weet dat hij gevoelig is voor muziek.. MIsschien begrijp hij mij nu hoe ik mij voel..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:25:27 #37
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28312395
ik vind 'passie' van clouseau erg mooi en best wel toepasselijk...daar werd ik vrolijker van...want t is gewoon zo

maar die songtekst klinkt ook erg mooi
pi_28312690
Hopelijk reageert hij op dat smsje.. Ik heb het smsje om 19:09 verzonden.. Geen antwoord tot nu toe gehad.
pi_28313419
Hmm, ik ben na 9 maanden nu volledig over mijn ex heen. Aan de ene kant voelt dat goed, heb meer zelfvertrouwen en zit natuurlijk lekkerder in mijn vel. Maar aan de andere kant is het vreemd, dat ik datgene eindelijk kwijt ben waar ik me zo wanhopig aan vastklampte.

Heb weer zin in de toekomst, om het maar heel direct te zeggen : zou best wel heel graag weer een vriend willen hebben . Gewoon iemand om gekke impulsieve dingen mee te doen, alledaagse dingen tegen kwijt te kunnen, elkaar kunnen knuffelen zonder rare bijsmaak etc.
Dat mis ik wel heel erg, maar is een beter gevoel dan een bepaald persoon missen.

Merk wel dat ik een stuk steviger in mijn schoenen sta door dit alles, achteraf kan ik zeggen dat ik dit gezeik juist nodig had om weer minder naief te zijn.
A dream so real it takes her back
She's falling into her own past
The present has gone forever
Now she rests upon her bed
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:53:23 #40
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28313432
Pfff... ik moet denk ik maar wegblijven uit dit topic....
Niet om jullie hoor, maar wordt er allemaal niet makkelijker door. :`(
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:03:43 #41
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28313736
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:53 schreef PhaE het volgende:
Pfff... ik moet denk ik maar wegblijven uit dit topic....
Niet om jullie hoor, maar wordt er allemaal niet makkelijker door. :`(
dat zou ik niet doen...
wat is dr aan de hand?

komt echt wel weer goed
pi_28313804
Het is nu een uur geleden dat ik dat smsje heb gestuurd

Het is voorbij denk ik.... nu voel ik me echt klote
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:36:56 #43
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28314875
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef akkien het volgende:

[..]

dat zou ik niet doen...
wat is dr aan de hand?

komt echt wel weer goed
In het kort;
Afgelopen zondag ging ik stukkie fietsen. Haar ge-sms-ed, of ze mee ging. Vond ze leuk, dus ja. Lekker gepraat, en haar duidelijk gemaakt dat ik snap dat 'ons' voorbij is, maar ik er toch graag voor haar wil zijn omdat ik het zonde vindt om bijna 4 jaar weg te gooien.
Gisteren kwam ze spullen ophalen.
Ik slaap sinds zondag niet meer.
Vandaag had ze pech met de auto, en heb haar ff geholpen. Nadat ik haar thuis heb gebracht haar meteen verteld dat het me toch niet verstandig lijkt om meer dan het hoognodige contact te houden, omdat ik nog enorm veel van d'r hou, en nog steeds hoop heb..
En tijdens dat gesprek werd het me in 1 klap duidelijk dat dat van haar kant echt voorbij is..
Ze was al langer ermee bezig dan ik ook..
En dat doet pijn. Heel erg veel pijn.
En met het lezen van dit topic komt die pijn elke keer weer naar boven..
Vandaar dus.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:39:03 #44
11766 eymey
koning één-oog
pi_28314945
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef espina het volgende:
Het is nu een uur geleden dat ik dat smsje heb gestuurd

Het is voorbij denk ik.... nu voel ik me echt klote
Kop op joh . Gisteren heb jij me ook nog zo opgebeurd . Maar ik weet het... het is moeilijk... ben op dit moment ook weer in een depri bui.

En die songtext....... af en toe hoopte ik nog dat die text op mn ex zou slaan.... dat ze dit ook gewoon ff nodig had als een periode om ff stoom af te blazen.... maar dat ze nog steeds gek op mij zou zijn en met mij verder zou willen........
pi_28318233
Kreeg net dit smsje van m'n ex: 'Dat is fraai. Natuurlijk ken ik dat liedje. Ja wat moet ik wederom zeggen? Ik ben zo nog even online.'

Na een gesprek met een goede vriendin, zei ze dat ik hem beter kan vergeten. Ondanks dat hij een rots voor mij is.. Hmm.. Ze heeft gelijk..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:12:20 #46
11766 eymey
koning één-oog
pi_28318629
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef espina het volgende:
Kreeg net dit smsje van m'n ex: 'Dat is fraai. Natuurlijk ken ik dat liedje. Ja wat moet ik wederom zeggen? Ik ben zo nog even online.'

Na een gesprek met een goede vriendin, zei ze dat ik hem beter kan vergeten. Ondanks dat hij een rots voor mij is.. Hmm.. Ze heeft gelijk..
Moeilijk he..... ik weet ook dat ik haar beter kan vergeten...... maar m'n gevoel is nog zo sterk.... en dan wat er allemaal gebeurd is wat me boos maakt, maar me ook geen vrede kan geven.......
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:20:05 #47
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28318919
Blergh ik heb et er ook zo moeilijk mee... Ik wou dat ze gewoon kon zeggen dat ze me niet meer moest of zo, iets hards, waar ik me op kon focussen en dr kon haten. Maar het lukt niet.

Genoeg leuke meiden gezien vandaag maar ik denk elke keer dat het ws nooit zo wordt als met haar, voor mij was ze echt bijzonder.

Ik haat haar, en ik houd van dr..... Fubar

(heb me overigens tot dusver wel sterk gehouden en dr op geen enkele manier gecontact, ben ik wel een beetje trots op want mijn hart wil het zooooo graaaag )
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:27:25 #48
11766 eymey
koning één-oog
pi_28319206
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:20 schreef Xtinction het volgende:
Blergh ik heb et er ook zo moeilijk mee... Ik wou dat ze gewoon kon zeggen dat ze me niet meer moest of zo, iets hards, waar ik me op kon focussen en dr kon haten. Maar het lukt niet.

Genoeg leuke meiden gezien vandaag maar ik denk elke keer dat het ws nooit zo wordt als met haar, voor mij was ze echt bijzonder.

Ik haat haar, en ik houd van dr..... Fubar

(heb me overigens tot dusver wel sterk gehouden en dr op geen enkele manier gecontact, ben ik wel een beetje trots op want mijn hart wil het zooooo graaaag )
Dat heb ik dus ook... alleen contactte ze mij dus wel steeds... voor onbenullige dingen.... totdat het dus fout ging. Nu haat ik haar ook.. om wat ze gedaan en gezegd heeft... en toch houd ik ook nog zielsveel van d'r....
pi_28319351
Nog een leuke...

ik probeer dus mijn Rock werchter tickets te verkopen waar ik samen met haar heen zou gaan. Maar omdat dat dus niet lukt is de kans aanwezig dat we alsnog samen erheen zullen gaan, simpelweg omdat we het anders zonde van het geld vinden...
in dubio...
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:34:40 #50
11766 eymey
koning één-oog
pi_28319431
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Kemania het volgende:
Nog een leuke...

ik probeer dus mijn Rock werchter tickets te verkopen waar ik samen met haar heen zou gaan. Maar omdat dat dus niet lukt is de kans aanwezig dat we alsnog samen erheen zullen gaan, simpelweg omdat we het anders zonde van het geld vinden...
in dubio...
Hmz.... als je nog met haar door 1 deur kunt en het doet je nie tal te veel pijn, dan zou het kunnen....

Maar heb je het idee dat je het misschien niet aan kunt... dan zou ik m'n gevoel toch boven dat voor het geld verkiezen en niet gaan......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')