sorry, als je alleen maar al tijden kan roepen van ' ik wil geen contact meer, blablabla', maar dan toch weer op elke mail antwoorden, dan ben je in mijn ogen alleen maar een aandachtslet, sorry.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Viperdesign het volgende:
Heb toch weer mail. Heb er maar op gereageerd. Aangeven dat ik geen contact wil werkt blijkbaar niet en negeren kán ik niet. Niet bij iemand die er belangrijk voor me is geweest.
Heb haar ook nog geprobeerd te bellen omdat ik geen antwoord via mail wilde afwachten. Ja, ik ben weer lekker bezig..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
viperdesign, ik ben het vergeten, waarom was jullie relatie nu weer uitgegaan, en waarom blijft dat mens jou lastigvallen? Antwoord verdorie eens een tijd niet meer, anders blijft ze maar op je teren, walgelijk gedrag!
Eh. *denkt*. Ik meen dat het zoiets was dat ik te negatief zou zijn en ze kon er o.a. niet tegen dat ik zo ongezond at. Als het goed is belt ze morgen, zal het vragen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
viperdesign, ik ben het vergeten, waarom was jullie relatie nu weer uitgegaan
Vorm van aandacht vragen vermoed ik. Toch even laten merken dat ze er nog is, kijken of ze nog steeds zoveel effect op d'r ex heeft. Eigenbelang. Onbewust.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
en waarom blijft dat mens jou lastigvallen?
Ik ben er de laatste twee dagen bewust op ingegaan. Ik heb de hoop dat als ze weet waarom ik geen contact meer wil dat ze het zal begrijpen en ook -helemaal- niets meer wil horen. Morgen weet ik meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
Antwoord verdorie eens een tijd niet meer, anders blijft ze maar op je teren, walgelijk gedrag!
Ik weiger denk ik in te zien dat ze helemaal niet zo'n goede partner voor me is. Maar ook al wetende dat ik dat besef gebeurt er niets. Misschien wil ik wel gewoon leven in een leugen omdat het me op de been houdt. Waarom weet ik niet exact. De gedachte dat er iemand op deze wereld loopt die uit het juiste hout gesneden is? En wetende dat er in ieder geval iemand is, hopende dat er nog iemand kan zijn waarmee ik wel een toekomst heb.(?)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef het.ismij het volgende:
In de tijd dat ik nog idolaat was van me ex heb ik ook verschrikkelijk op me klote gehad van vrienden. Werkte uiteindelijk perfect.
Dat had ik ook in het begin,..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik weiger denk ik in te zien dat ze helemaal niet zo'n goede partner voor me is. Maar ook al wetende dat ik dat besef gebeurt er niets. Misschien wil ik wel gewoon leven in een leugen omdat het me op de been houdt. Waarom weet ik niet exact. De gedachte dat er iemand op deze wereld loopt die uit het juiste hout gesneden is? En wetende dat er in ieder geval iemand is, hopende dat er nog iemand kan zijn waarmee ik wel een toekomst heb.(?)
Ik spui even mijn gedachtes, sorry..
Hadden we nog niet doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:
Ik merk inderdaad dat ik mijn ex blijf verdedigen,
Lees goed de negatieve dingenquote:tegen wie dan ook. Pas als ik voor mezelf feiten opschrijf dan krijg ik meer en meer het idee dat het het helemaal niet zo lekker liep. En dat dat zéker niet allemaal aan ondergetekende ligt.
Stop maar met dromen vriend.quote:Waarom dan doorzeiken? Omdat ik aan de andere kant in de waan leef dat 'we daar wel uitkomen'..
sryquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Kletz het volgende:
en bedankt he. Ik heel mijn verhaal kwijt en jullie negeren het gewoon. Prima bedankt voor de aandacht.
Geen probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Kletz het volgende:
ja nou we zijn te verschillend > daar zijn we na 4 keer proberen wel achter. Dus als we geen relatie hebben, kunnen we goed met elkaar, maar als we het weer als een soort relatie zien, dan komen er dingen aan de orde die ik normaal vind en zij niet en dan krijgen we ruzie.
Ja ik vind haar gewoon nog lief en aardig maar een relatie zit er niet in en wil gewoon niet dat ik gewoon haar niet meer wil spreken ofzo. Tis vaag ik weet et, maar moest mijn verhaal kwijt
Ik durf niet op je te reageren, ik weet niet hoe objectief/correct mijn mening is. Voor wat het waard is: Ik lees het wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Kletz het volgende:
en bedankt he. Ik heel mijn verhaal kwijt en jullie negeren het gewoon. Prima bedankt voor de aandacht.
Objectief naar je eigen situatie,.. nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik durf niet op je te reageren, ik weet niet hoe objectief/correct mijn mening is. Voor wat het waard is: Ik lees het wel..
het blijft maar een meningquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik durf niet op je te reageren, ik weet niet hoe objectief/correct mijn mening is. Voor wat het waard is: Ik lees het wel..
K slik speed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:43 schreef Kletz het volgende:
blowen en rijden is goed te doen. Ik raad iedereen aan die niet blowt maar wel rijd ook moet blowen. Ik zeg zelfs dat het wettelijk verplicht moet zijn om stoned te zijn tijdens het rijden haha
maar slikken drinken en coke en shit is not done tijdens het rijden.
ach ja, ik denk dat je ex je gewoon goed kent en hoopt dat zij je nog tegen kan houden. Want je hebt t nl niet alleen over jezelf als je auto rijdt, maar ook even de levens van je mede weg gebruikers en ik moet zeggen dat ik t wel erg egoistisch vind als je dan gaat slikken en dus minder alert bent. Ik vind dat je ex gewoon een erg goed punt heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K slik speed.
En k rij beter als k speed heb geslikt dan als ik zo stoned als een garnaal ben.
Maar dat is nu niet the point,.
snap jij dat nou?? Tis me EX, k ga der nog goed mee om,.. we zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
ik ga veel nar feesten met vrienden (ie zij ook kent, en waarvan ze weet dat ze allemaalslikken)Ze zegt altijd ja je moet het zelf weten.
En ineens flipt ze omdat ze nu weet dat ik het doe.
Vrouwen
En 3 uur voordat k moet rijden slik k niet meer.
Ze is niet eens pissig over het feit dat ik rijd als ik slik, Maar het feit DAT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef akkien het volgende:
[..]
ach ja, ik denk dat je ex je gewoon goed kent en hoopt dat zij je nog tegen kan houden. Want je hebt t nl niet alleen over jezelf als je auto rijdt, maar ook even de levens van je mede weg gebruikers en ik moet zeggen dat ik t wel erg egoistisch vind als je dan gaat slikken en dus minder alert bent. Ik vind dat je ex gewoon een erg goed punt heeft.
ik weet niet hoe de situatie is ofzo, maar ze geeft gewoon om je en is bezorgt ofzo. Bezorgt zijn en zeiken liggen vlak bij elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ze is niet eens pissig over het feit dat ik rijd als ik slik, Maar het feit DAT.
En ja ze kent me erg goed.![]()
Maar het ervan afhouden lukt toch niet, Rijd ik niet dan rijd iemand anders wel. Of gaan we met de trein.
Punt waard,..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de situatie is ofzo, maar ze geeft gewoon om je en is bezorgt ofzo. Bezorgt zijn en zeiken liggen vlak bij elkaar.
duidelijkheid is het beste wat je kan doen. Vrouwen houden gewoon niet van onduidelijkheden, ben ik wel achter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Punt waard,..![]()
Maar wat ik dan niet snap, eerst roept ze ja moet je helemaal zelf weten, We hebben het er al meer over gehad, (aangezien ik met vrienden naar die feesten ga waarvan ze weet dat ze slikken),maar ik ben er nooit duidelijk over geweest.
En nu weet ze het, en gaat ze uit der dak.![]()
En ze zijn zelf altijd zo duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Kletz het volgende:
[..]
duidelijkheid is het beste wat je kan doen. Vrouwen houden gewoon niet van onduidelijkheden, ben ik wel achter.
Zoon vermoeden had ik al eerder, daarom dat ik er ook nooit echt duidelijk over ben geweest.quote:En waarom je het niet snapt dat ze eerst zegt je moet het zelf weten en later begint ze er over te zeiken. > Dat wil zeggen dat ze al bij "je moet het zelf weten" het er al niet mee eens is. Het blijven vrouwen!!! kom op
Ik weet wel dat ze goed boos is,.. Aangezien ze ook niet op sms reageerd,..quote:Het is gewoon moeijlijk om zo iemand los te laten of boos op te worden, omdat je je vriendschap niet kwijt wil zeg maar denk ik ofzo haha![]()
Blij dat ze je ex is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef het.ismij het volgende:Was nou net de verkeerde vraag
Uhmzz ja slikken wel.. Werd ze pissig,..
![]()
Ze loopt altijd te zeiken dat ik zelf moet weten of/wat ik gebruik, wordt ze boos op me.![]()
Anders was het nu wel me ex geweestquote:
Wij ook niet. Kreeg er niet eens de kans voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef het.ismij het volgende:
We zijn niet met totale oorlog uit elkaar gegaan.
whehehe,.. ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wij ook niet. Kreeg er niet eens de kans voor..
welcome to our clubquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Eibertje het volgende:
Nooit meer jij & ik..
na 16 maanden is het over..
16 maanden is niet zoveel, maar genoeg om van iemand te houden
en het loslaten hiervan doet me pijn ( goed is pas één dag)..
ergens iets gelezen dat de angst voor de leegte na een relatie niet opweegt
tegenover een redelijke maar niet optimale relatie.. helemaal mee eens..
ohw wat wil ik haar nu graag terug, ook al weet ik nu dat het beter is van niet..
zoals we in het begin al wisten ben ik veel bezig met mijn sportvereniging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
welcome to our club
Even de standaard intro?
Warom is het uitgegaan? background info?
oke dat scheelt inderdaad dan nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef Eibertje het volgende:
omdat ik dat al heel mijn leven doe en ik hoor niveau sport.
we zagen elkaar dagelijks (ze woont zeg maar 5 huizen verder)..
Wat je kan doen is gewoon veel afleiding zoeken.quote:een herkansing wil ik ook niet, nu alleen maar omdat de gedachtes over het verder
gaan zonder haar mij zo verdrietig maken..
Ik durf nog lager te bieden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Eibertje het volgende:
ergens iets gelezen dat de angst voor de leegte na een relatie niet opweegt
tegenover een redelijke maar niet optimale relatie.. helemaal mee eens..
Indd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
De eerste weken zijn het moeilijkste..
Als ik je reacties zo zie wil je nog wel meer recht hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef Viperdesign het volgende:
Ik mis momenteel eigenlijk weinig. Ik heb geen gevoel meer. En ik overleef het zo ook wel. Heb het nu toch te druk voor een relatie..
Ik vind alleen dat er bepaalde dingen niet eerlijk gegaan zijn en daar kan ik me nog wel druk om maken. Denk dat er daarom ook nog steeds contact is. Verwoede pogingen dingen recht te zetten..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Christine het volgende:
Viperdesign, wordt het zo langzamerhand niet tijd om te stoppen met huilen over je ex, en gewoon weer lol te maken?
Uiteraard. Maar huidige misvattingen kun je wel trachten recht zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef het.ismij het volgende:
Gedane zaken kan je niet veranderen, dus wat is het nut ervan om je ergens druk over te maken wat je toch niet kan veranderen.
Huilen? Dat gun ik d'r niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Christine het volgende:
Viperdesign, wordt het zo langzamerhand niet tijd om te stoppen met huilen over je ex, en gewoon weer lol te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |