Ach, er moest gewoon een nieuw deeltje komen. Hou me tegenwoordig aardig koest hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:35 schreef TheFrankey het volgende:
dit is wel echt jouw topic he, viperdesign. man man man
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Perico het volgende:
Als het zo moet, hoeft het niet...
Nee, nooit meer. Alle contact verbroken. Ik winkel zelfs elders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Christine het volgende:
Zie jij je ex nog, viper?
Je ex komt vlak bij je wonen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, nooit meer. Alle contact verbroken. Ik winkel zelfs elders..
Goed, correctie, af en toe op FOK!.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Christine het volgende:
Zie jij je ex nog, viper?
Ik ben blij dat het goed met je gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Goed, correctie, af en toe op FOK!..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef Silicium het volgende:
Ik ben blij dat het goed met je gaat.
Hmmm... Daar had ik niet eens bij stil gestaan. Dankjewel voor het melden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/fotoboek2.gif]afbeelding]
[/url]
En hier heb je ook nog wat te doen..
You're welcome.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Silicium het volgende:
Hmmm... Daar had ik niet eens bij stil gestaan. Dankjewel voor het melden.
Je laat je nu nog steeds beinvloeden door haar. Zeg gewoon wat je denkt... als het haar niet bevalt, dan is dat jouw probleem niet meer?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:19 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, sorry. Echt boeiend was de inhoud niet maar ik vind het een beetje cru om mijn gevoel hier te plempen terwijl de betrokkene in het zelfde topic post/leest. Hoop dat je dat begrijpt.
Ik vind het gewoon niet zo netjes om over iemand te praten waar diegene bij zit. Principe oid.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:32 schreef Tarot het volgende:
Zeg gewoon wat je denkt... als het haar niet bevalt, dan is dat jouw probleem niet meer?
Je praat toch niet over haar, maar over je gevoelens?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:45 schreef Viperdesign het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo netjes om over iemand te praten waar diegene bij zit. Principe oid..
Haha, ja maar ik vind dat je dit soort dingen best op het forum kwijt zou moeten kunnen, zonder dat ze het als lastig ervaart. Hoe opener je erover bent, des de groter de kans dat je er snel overheen bent.quote:
Het is maar net hoe je jezelf laat kennen tegenover jouw vrienden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:54 schreef Plonky het volgende:
En nu de reden waarom het nooit eerder uit is gegaan: (dit heb ik gisteren bedacht toen ik uit was, geen goed idee - ik voelde mij opeens leeg en alleen).
Het prospect om alleen op de wereld te staan is moelijker om aan te kijken dan het niet blij zijn in een relatie (korte termijn).
Pas toen ik bedacht, ik word nooit van mijn leven blij met haar (lange termijn) had ik het besloten.
Ik vind het eng dat ik het nu allemaal in m'n eentje moet gaan rennen. Wie zal mijn rug dekken? Vrienden, t'ja daar kan je niet altijd op rekenen.
Hmmm. Gedachtesssss
ik vind het juist niet zo netjes om over iemand te praten als die persoon er niet bij zit... dit is wel zo eerlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo netjes om over iemand te praten waar diegene bij zit. Principe oid..
Gewoon neerkalken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:15 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
ik vind het juist niet zo netjes om over iemand te praten als die persoon er niet bij zit... dit is wel zo eerlijk.
maar goed.. mooi dat het goed met je gaat
helemaal waar, leest ze het wel is het niet achter de rug om.. leest ze het niet, dan weet ze het neit... en wat niet weet wat niet deert.. dik boeie dusquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gewoon neerkalken.
Ze heeft nou toch al van alles en nog wat gelezen, Who gives a fuck.
Jo tis je ex,..quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:34 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
helemaal waar, leest ze het wel is het niet achter de rug om.. leest ze het niet, dan weet ze het neit... en wat niet weet wat niet deert.. dik boeie dus
Met hetzelfde argument rechtvaardig je ook vreemdgaan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:34 schreef Lexcorp het volgende:
en wat niet weet wat niet deert.. dik boeie dus
Das weer heel iets anders,...quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Met hetzelfde argument rechtvaardig je ook vreemdgaan?.
Zo te horen hebben jullie nog wel wederzijds respect voor elkaar. Dat is toch wel heel prettig voor beiden. Dan kun je er ook makkelijker mee leven om geen contact meer te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Viperdesign het volgende:
[...] Overigens heeft ze na haar posts in dit topic nog contact gezocht via mail, waar ik ook op heb gereageerd. Het was op zich wel positief maar ik ben erg terughoudend. Mede daarom heb ik haar ook wederom verzocht niet meer te mailen en me ook op FOK! met rust te laten, als het even kan.
Van haar kant momenteel wel. Maar dat is wel eens anders geweest. Zie deel 22/23.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef Tarot het volgende:
Zo te horen hebben jullie nog wel wederzijds respect voor elkaar.
Heb toch weer mail. Heb er maar op gereageerd. Aangeven dat ik geen contact wil werkt blijkbaar niet en negeren kán ik niet. Niet bij iemand die er belangrijk voor me is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Viperdesign het volgende:
Mede daarom heb ik haar ook wederom verzocht niet meer te mailen
Jups. Vooral nu het eigenlijk gewoon goed met me gaat. Alleen doordat ze contact opneemt wordt er weer een breuk in het glas gemaakt. En ik vraag me af of ze het doet om het glas te laten barsten of omdat ze het écht fijn vindt dat het goed met me gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:20 schreef Lexcorp het volgende:
dat tegenstrijdige is alleen maar slopend voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |