abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30101833
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef Plonky het volgende:
Daarom heb ik het aan mijn ex ook uitgelegd, en heb ik het contact opgezegd...
En jouw ex snapt het wél? .
pi_30101862
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef het.ismij het volgende:
Ik wens ook niet zo behandeld te worden, maar soms moet je hard zijn.
Dat is beter voor jezelf.
Klopt.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:43:31 #203
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30102137
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

En jouw ex snapt het wél? .
Het gaat er niet om of zij het wel of niet snapt. Als jij geen contact wil met haar negeer haar dan gewoon. Als je dat niet kunt, probeer dan toch een manier te vinden om wel met haar om te kunnen gaan. En als dat ook niet lukt, ja euh, ....

Misschien dat je haar over een tijd wel als gewone vriendin kan zien? Hoe lang was je nou vrijgezel? Vanaf mei? Geef het gewoon nog wat extra tijd ofzo....
pi_30102724
Als de tegenpartij het begrijpt dan zou diegene ervoor kunnen kiezen ook daadwerkelijks niets meer te laten horen. Oid. .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:24:00 #205
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30103269
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:04 schreef Viperdesign het volgende:
Als de tegenpartij het begrijpt dan zou diegene ervoor kunnen kiezen ook daadwerkelijks niets meer te laten horen. Oid. .
Klopt, maar wat ik er van gelezen heb schijnt dat nogal een probleem te zijn toch?
Je kunt tegen haar schijnbaar niet duidelijk genoeg zijn... Dus dan wordt het toch kiezen, of compleet negeren, of toch proberen normaal met haar om te gaan.

Oid.
pi_30103461
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef Tomek het volgende:
Dus dan wordt het toch kiezen, of compleet negeren, of toch proberen normaal met haar om te gaan.
Zal dat laatste wel worden. Wat ik niet kan. Dus dat wordt nog leuk. .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:49:54 #207
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30103989
Nee, ze snapte er geen bal van, maar na haar 2 e-mails te hebben negeert heeft ze geen contact meer opgezocht, en daar ben ik blij om .
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_30104103
Maar over drie dagen...?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:59:50 #209
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30111197
dan zie ik haar weer...... maar dat komt omdat ik geen keus heb:

1/. We hebben een paar dezelfde vrienden
2/. We zitten in dezelfde kamer tijdens onze lessen
3/. Ze woont 15 huizen de straat af.
4/. We volgen dezelfde studie.

Ja, veel keus heb ik niet dan. Ik zie wel wat er gebeurd . Ik hoop eigenlijk dat ik haar pas maandag zie.

Ik ga ook lekker naar de kapper (ik ben al 4 maanden niet geweest!) zodat ik er weer leuk uit zie... ja, ook om haar lastig te vallen (kinderachtig, weet ik!)
(To make me sick)....
pi_30111566
Blij dat ik niet in zo'n situatie zit. .

Zolang ik een bepaald winkelgebied mijd hoef ik haar niet te zien. Gaat prima. .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:13:02 #211
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30111789
Ik overleef het wel .... en als ik dat niet doe dan horen jullie het wel .

Ik heb in iedergeval geen hekel meer aan haar (of, misschien wat minder!!!).

Gelukkig gaan wij niet uit naar dezelfde plaatsen, anders zou de lol van mijn leven af zijn! Deze week ga ik weer uit... vrijdag (met een vriend) en zaterdag (weer in m'n eentje). En dan volgende week met een grote groep mensen op woensdag. Ik kijk er naar uit!
(To make me sick)....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 03:55:37 #212
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30121106
Nog erger, ik weet nu dat haar kamer op de begande grond is aan de voorkant pal voor de weg... de weg waar ik dus elke week wel 5 a 10 keer om hoog en naar beneden loop .

Ik kom zo nooit over haar heen . Bugger .
(To make me sick)....
pi_30121500
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef Plonky het volgende:
Deze week ga ik weer uit... vrijdag (met een vriend) en zaterdag (weer in m'n eentje). En dan volgende week met een grote groep mensen op woensdag. Ik kijk er naar uit!
Wel fijn dat je afleiding hebt, andere dingen doet. Ik stort me gewoon op werk & sport. Wekelijks goed voor 60+ uur. .
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 03:55 schreef Plonky het volgende:
Ik kom zo nooit over haar heen .
Kom op joh, uiteindelijk wel. Het kan misschien even duren, maar toch. .
Tijd schijnt alle wonden te helen. Heb hem nog niet gevonden. .

[ Bericht 11% gewijzigd door Viperdesign op 31-08-2005 09:35:20 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:21:38 #214
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30122065
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 03:55 schreef Plonky het volgende:
Ik kom zo nooit over haar heen . Bugger .
Tuurlijk wel, het lijkt alleen maar zo op dit moment Niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou worden...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:25:00 #215
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30122105
over vroeg opstaan gesproken...

afleiding doet bij mij wonderen. IK moet zeggen dat het bij mij behoorlijk ok gaat. IK hou me er nog wel mee bezig, maar voel me er gelukkig niet kut meer onder. Dat ik me ermee bezig hou, is gewoon een teken dat het gat dat achter is gebleven nog niet helemaal gevuld is en ik nog gewoon tijd nodig heb om dat te vullen. Over paar dagen beginnen colleges weer, en dan heb ik t toch veel te druk om me er nog mee bezig te houden. (behalve maandag dan, als ik er weer ga zien).

Verder heb ik er laatste tijd weer veel contact mee.. Ga je toch weer lopen denken daardoor, wat ze nou precies wil enzo. Dat is nl van den beginne af aan t probleem geweest. NIet dat ik haar direct terug zou nemen, maar je gaat toch denken of je dat dan zou moeten doen en of je idd zoiets zou meoten verwachten...
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_30122505
Ik begrijp het allemaal niet meer

Plonky, waarom maak JIJ het uit met je ex terwijl je werkelijk nog smoorverliefd blijkt .

Je moet het ook niet bij het minste en geringste uitmaken, hé, welke meid kan aan al je behoeften voldoen ... tja, ik begrijp er niets van . Als je toch weet dat je niet voor elkaar geschapen bent, ok, maar waarom zou je er dan niet over geraken ? ... tja ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30122519
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:25 schreef Lexcorp het volgende:
Verder heb ik er laatste tijd weer veel contact mee.. Ga je toch weer lopen denken daardoor, wat ze nou precies wil enzo. Dat is nl van den beginne af aan t probleem geweest. NIet dat ik haar direct terug zou nemen, maar je gaat toch denken of je dat dan zou moeten doen en of je idd zoiets zou meoten verwachten...
Mogguh allemaal!!

Herkenbaar
Je moet er niet over nadenken, en gewoon lekker je gang gaan, en gewoon met elkaar omgaan.
Als ze wat wil merk je ut vanzelf wel.
Contact betekent niet meteen dat er meer achter zit.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:10:27 #218
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30125337
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:55 schreef petitlapin het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet meer

Plonky, waarom maak JIJ het uit met je ex terwijl je werkelijk nog smoorverliefd blijkt .

Je moet het ook niet bij het minste en geringste uitmaken, hé, welke meid kan aan al je behoeften voldoen ... tja, ik begrijp er niets van . Als je toch weet dat je niet voor elkaar geschapen bent, ok, maar waarom zou je er dan niet over geraken ? ... tja ...
Ik heb van december tot met juni niet lekker in mijn vel gezeten (een beetje borderline tussen niet blij en depressief). Het maakte niet uit wat ik ook deed, maar zij zag het gewoon niet - ik had hulp nodig en zij kon/wilde het niet aan mij geven - terwijl ik altijd 100% aan haar kant heb gestaan met alles. Ik realiseerde mij, ik kan wel met haar verder, maar echt blij zal ik er nooit van worden (geen blijdscap in de toekomst), en dan moest ik ermee ophouden.

Verder waren er ook nog wel andere dingen hoor:
* We konden over heel weinig praten - zelf ben ik niet zo'n prater, maar met sommige mensen kan ik de hele avond door praten.
* Ze was te futloos (of ik had te veeel energie!!!)
* Onze personaliteiten 'clashten' heel vaak
* Ze leek vrijwel nooit plezier in iets te hebben - en dat begon na een tijdje ook op mij te komen.

Ik ben misschien smoorverliefd. Maar, als mijn 'intelligentie' (niet dat het bestaaat) en 'gut feeling' zegt dat de relatie niet meer goed voor mij was, t'ja dan moet ik toegeven eraan.

Ugh. Ookal voel ik mij rot, ik heb nog steeds het gevoel dat het de goede keus was - maar, ik ben er nog lang lang lang niet overheen.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 06:49 schreef Viperdesign het volgende:

Wel fijn dat je afleiding hebt, andere dingen doet. Ik stort me gewoon op werk & sport. Wekelijks goed voor 60+ uur. .
Afleiding heb ik eigenlijk niet meer. Mijn vrienden zijn allemaal aan hun scriptie bezig (die moet volgende week donderdag af), maar ik heb hem voor vrijdag al af. Sporten doe ik ook (gym 3x per week - maar meer heb ik echt de fut niet voor).

Werk heb ik ook weer helemaal geen zin in - ik heb veel te hard gewerkt de afgelopen 2 jaar - ik heb werk en mijn relatie ook altijd apart gehouden zodat ik mijn best kon doen, en focussen op mijn werk. Ik ben op pad om mijn Geneeskunde Studie met Honours te halen, en ik hoef dit half jaar eigenlijk niet zo hard meer te werken - maar ik ga het toch doen. Ik heb wel aan mijn vrienden verteld dat zij mij moeten schoppen als ik harder werk dan de voorgaande jaren, want anders gaat het mis met mij - ik heb ook afleiding nodig.

[ Bericht 23% gewijzigd door Plonky op 31-08-2005 11:56:19 ]
(To make me sick)....
pi_30128322
plonky, Het is goed dat je besefte dat jullie toch niet bij elkaar paste en er een eind aan durfde te breien.
Ook al is het moeilijk.
Maar laat je niet teveel meeslepen door de afleiding.
Het is goed, maar het moet niet de overhand gaan nemen in je leven.
Alles op alles zetten om haar te vergeten, is ook weer niet goed.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:08:18 #220
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30142388
Dankje .

Ik heb vandaag een paar vrienden er op geatendeerd over hoe ik me voel. Dan houden ze daar ook weer rekening mee.

Hmmm. Scriptie bija af!! - nog 1 dag werk, en 1 dag de laatste editing.
(To make me sick)....
pi_30158953
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:08 schreef Plonky het volgende:
Dankje .

Ik heb vandaag een paar vrienden er op geatendeerd over hoe ik me voel. Dan houden ze daar ook weer rekening mee.

Hmmm. Scriptie bija af!! - nog 1 dag werk, en 1 dag de laatste editing.
Is altijd belangrijk,..
Dat je vrienden op de hoogte zijn,.. mocht je ergens fel/raar op reageren hebben ze tenminse een idee waar het door komt.
Scheelt een hoop irritaties.
  donderdag 1 september 2005 @ 12:18:22 #222
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30161930
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Is altijd belangrijk,..
Dat je vrienden op de hoogte zijn,.. mocht je ergens fel/raar op reageren hebben ze tenminse een idee waar het door komt.
Scheelt een hoop irritaties.
open zijn richting je omgeving doet toch al wel wonderen. Tis én lekker om je frustraties van je af te kunnen praten, en die vrienden kunnen vaak vanuit eigen ervaring ook wel bedenken hoe je je voelt op dat moment.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  donderdag 1 september 2005 @ 15:10:58 #223
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30167326
Ja, maar ik denk dat ze zat van mij beginnen te worden - maakt niet uit, ik zeg het toch . Ik word ook zat van mezelf!!!
(To make me sick)....
pi_30167722
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Plonky het volgende:
Ja, maar ik denk dat ze zat van mij beginnen te worden - maakt niet uit, ik zeg het toch . Ik word ook zat van mezelf!!!
Ik wil ook wel zat worden ,..
  donderdag 1 september 2005 @ 16:25:04 #225
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30169866
Ja, morgen avond doe ik dat lekker .
(To make me sick)....
pi_30169942
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:25 schreef Plonky het volgende:
Ja, morgen avond doe ik dat lekker .
INdd,..
en zaterdag aaf,..
*komt me ex gezellig eten*
  donderdag 1 september 2005 @ 16:49:44 #227
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30170670
Dan kan je haar ook 'zat' maken .

Ik blijf nog eventjes bij die van mij weg - ik vind haar eng!
(To make me sick)....
pi_30171026
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:49 schreef Plonky het volgende:
Dan kan je haar ook 'zat' maken .

Ik blijf nog eventjes bij die van mij weg - ik vind haar eng!
Whehe k vin der niet meer eng,..
en de wijn staat al koud
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:34:01 #229
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30196428
Yayyyyyyy, eindelijk gebeurd er iets goeds.

Mijn scriptie is affffffff.

*print*

En vanavond ga ik uit m'n dak!
(To make me sick)....
pi_30197465
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Plonky het volgende:
Yayyyyyyy, eindelijk gebeurd er iets goeds.

Mijn scriptie is affffffff.

*print*

En vanavond ga ik uit m'n dak!
En terecht,..
K ga vanaaf me helemaal bezatten,..
En morgen,.. ben k niet op fok! FF me ouders naar schiphol racen,.. boodschappen doen,.. en candle light dinner verzorgen,..
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:23:09 #231
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30201684
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef het.ismij het volgende:

[..]

En terecht,..
K ga vanaaf me helemaal bezatten,..
En morgen,.. ben k niet op fok! FF me ouders naar schiphol racen,.. boodschappen doen,.. en candle light dinner verzorgen,..
oeh, nieuwe vlam?
pi_30201744
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:23 schreef Christine het volgende:

[..]

oeh, nieuwe vlam?
ex
post van==> het.ismij - donderdag 1 september 2005 @ 16:27
De kunst van het loslaten heeft er ook mee te maken dat er niet telkens een topic over geopend moet worden. Ga door met je leven in plaats van te willen zeiken en emmeren waarom het leven allemaal kut is sinds diegene weg is.
pi_30202907
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
De kunst van het loslaten heeft er ook mee te maken dat er niet telkens een topic over geopend moet worden. Ga door met je leven in plaats van te willen zeiken en emmeren waarom het leven allemaal kut is sinds diegene weg is.

Te grappig,..
En zeker een punt waard,..
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:33:56 #235
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30203919
quote:
Sommige mensen genieten ervan..
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:10:01 #236
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30207085
Ik geniet ervan :S. 't zal wel.

Ik heb haar vandaag gezien, net toen ik het gebouw verliet kwam zij met haar vriendinnen uit de gang... maar gelukkig was ik al door gelopen zonder dat ze het merkten (hoop ik) - niet express, het was gewoon omdat ik net wat verder dan de gang al was.

Ze zag er slecht uit.... en dan voel ik me weer slecht, lol. *goes on*
(To make me sick)....
pi_30209339
quote:
en dat uit jouw mond. hou toch gewoon je mond, man, je bent de grootse zeiker van fok
pi_30209364
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:24 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en dat uit jouw mond. hou toch gewoon je mond, man, je bent de grootse zeiker van fok
Ach dat is jouw mening en jouw mening is geheel niet relevant. Voor dit topic niet, voor andere topics niet en eigenlijk uberhaupt niet. Maar ga vooral door.

Ik zeik niet over exen tenzij we het er over hebben, ik open er geen topics over. Ik zit niet nog steeds te zaniken over een relatie die 4 jaar geleden is uitgegaan. Ik ga door, met horten en stoten soms, maar ik hang er niet in vast zoals sommigen hier.

Sommigen hier zouden misschien beter een week drama kunnen schoppen, misschien kunnen ze dan wel verder. Op deze manier komen ze niet verder, al tig topics niet.
pi_30209412
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef Tranceptor het volgende:

Ach dat is jouw mening en jouw mening is geheel niet relevant. Voor dit topic niet, voor andere topics niet en eigenlijk uberhaupt niet. Maar ga vooral door.
gelukkig is niemand van deze mensen al van fok gegooid wegens het stalken van een ex ( na een relatie van een oh zo lange twee weken )

post gewoon door, mensen, het kan deugd doen om je hart eens te luchten
pi_30209471
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

gelukkig is niemand van deze mensen al van fok gegooid wegens het stalken van een ex ( na een relatie van een oh zo lange twee weken )

post gewoon door, mensen, het kan deugd doen om je hart eens te luchten
Ik heb haar nooit gestalked en ik ben gebanned wegens lastigvallen, check de reden van bannen in het daarvoor bestemde topic.

Stalken is heel iets anders dan over internet wat ongepaste of gemene dingen zeggen. Ik hoop voor je dat je nooit gestalked gaat worden, dat is geen pretje en zeker geen begrip om lollig over te doen. Ik vind het een beetje jammer wat je nu doet. Ik ben het een beetje beu om telkens maar te moeten uitleggen wat stalken is, google het eens voortaan.

Ik zou zeggen, mensen post gewoon door en blijf lekker hangen in je verdriet. Dan loopt degene die wel leuk voor je is gewoon lekker door...

hart luchten is alleen maar goed, maar er in hangen niet
pi_30209531
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:

hart luchten is alleen maar goed, maar er in hangen niet
zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.

buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
pi_30209613
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.

buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!
pi_30209681
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef Tranceptor het volgende:

Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:43:03 #244
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30209821
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
bij mij, 6 al bijna
pi_30210132
quote:
Yes! Ik mag nog een maandje! .
pi_30210618
quote:

[..]

3 maanden na een relatie van 3 jaar en een verloving en totaal genezen
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30210639
quote:

[..]

Zoek het even lekker zelf uit.

Ik zal je er een geven, Tarot.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:30:08 #248
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30211086
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]
Dankje wel.. hahaahahah
(To make me sick)....
pi_30211398
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:

Zoek het even lekker zelf uit.

Ik zal je er een geven, Tarot.
voilà, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik ken
pi_30211440
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voilà, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik ken
Wat dacht je van Christine?

Ik zie haar overigens niet als ziekelijke uitzondering...en ze is ook al verder dan menigeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')