INdd,..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:25 schreef Plonky het volgende:
Ja, morgen avond doe ik dat lekker.
Whehe k vin der niet meer eng,..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:49 schreef Plonky het volgende:
Dan kan je haar ook 'zat' maken.
Ik blijf nog eventjes bij die van mij weg - ik vind haar eng!
En terecht,..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Plonky het volgende:
Yayyyyyyy, eindelijk gebeurd er iets goeds.
Mijn scriptie is affffffff.
*print*
En vanavond ga ik uit m'n dak!
oeh, nieuwe vlam?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En terecht,..
K ga vanaaf me helemaal bezatten,..![]()
En morgen,.. ben k niet op fok!FF me ouders naar schiphol racen,.. boodschappen doen,.. en candle light dinner verzorgen,..
![]()
exquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
De kunst van het loslaten heeft er ook mee te maken dat er niet telkens een topic over geopend moet worden. Ga door met je leven in plaats van te willen zeiken en emmeren waarom het leven allemaal kut is sinds diegene weg is.
Sommige mensen genieten ervan..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
De kunst van het loslaten heeft er ook mee te maken dat er niet telkens een topic over geopend moet worden. Ga door met je leven in plaats van te willen zeiken en emmeren waarom het leven allemaal kut is sinds diegene weg is.
en dat uit jouw mond. hou toch gewoon je mond, man, je bent de grootse zeiker van fokquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ach dat is jouw mening en jouw mening is geheel niet relevant. Voor dit topic niet, voor andere topics niet en eigenlijk uberhaupt niet. Maar ga vooral door.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond. hou toch gewoon je mond, man, je bent de grootse zeiker van fok![]()
![]()
gelukkig is niemand van deze mensen al van fok gegooid wegens het stalken van een ex ( na een relatie van een oh zo lange twee wekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ach dat is jouw mening en jouw mening is geheel niet relevant. Voor dit topic niet, voor andere topics niet en eigenlijk uberhaupt niet. Maar ga vooral door.![]()
Ik heb haar nooit gestalked en ik ben gebanned wegens lastigvallen, check de reden van bannen in het daarvoor bestemde topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gelukkig is niemand van deze mensen al van fok gegooid wegens het stalken van een ex ( na een relatie van een oh zo lange twee weken![]()
)
post gewoon door, mensen, het kan deugd doen om je hart eens te luchten![]()
zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:
hart luchten is alleen maar goed, maar er in hangen niet
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.
buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!
bij mij, 6 al bijnaquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
Yes! Ik mag nog een maandje!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
3 maanden na een relatie van 3 jaar en een verlovingquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Zoek het even lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Dankje wel.. hahaahahahquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
voilą, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik kenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:
Zoek het even lekker zelf uit.![]()
Ik zal je er een geven, Tarot.
Wat dacht je van Christine?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voilą, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |