quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:55 schreef petitlapin het volgende:Ik begrijp het allemaal niet meer
![]()
Plonky, waarom maak JIJ het uit met je ex terwijl je werkelijk nog smoorverliefd blijkt
![]()
.
Je moet het ook niet bij het minste en geringste uitmaken, hé, welke meid kan aan al je behoeften voldoen
![]()
... tja, ik begrijp er niets van
![]()
. Als je toch weet dat je niet voor elkaar geschapen bent, ok, maar waarom zou je er dan niet over geraken ? ... tja ...
Ik heb van december tot met juni niet lekker in mijn vel gezeten (een beetje borderline tussen niet blij en depressief). Het maakte niet uit wat ik ook deed, maar zij zag het gewoon niet - ik had hulp nodig en zij kon/wilde het niet aan mij geven - terwijl ik altijd 100% aan haar kant heb gestaan met alles. Ik realiseerde mij, ik kan wel met haar verder, maar echt blij zal ik er nooit van worden (geen blijdscap in de toekomst), en dan moest ik ermee ophouden.
Verder waren er ook nog wel andere dingen hoor:
* We konden over heel weinig praten - zelf ben ik niet zo'n prater, maar met sommige mensen kan ik de hele avond door praten.
* Ze was te futloos (of ik had te veeel energie!!!)
* Onze personaliteiten 'clashten' heel vaak
* Ze leek vrijwel nooit plezier in iets te hebben - en dat begon na een tijdje ook op mij te komen.
Ik ben misschien smoorverliefd. Maar, als mijn 'intelligentie' (niet dat het bestaaat) en 'gut feeling' zegt dat de relatie niet meer goed voor mij was, t'ja dan moet ik toegeven eraan.
Ugh. Ookal voel ik mij rot, ik heb nog steeds het gevoel dat het de goede keus was - maar, ik ben er nog lang lang lang niet overheen.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 06:49 schreef Viperdesign het volgende:Wel fijn dat je afleiding hebt, andere dingen doet. Ik stort me gewoon op werk & sport. Wekelijks goed voor 60+ uur.
![]()
.
Afleiding heb ik eigenlijk niet meer. Mijn vrienden zijn allemaal aan hun scriptie bezig (die moet volgende week donderdag af), maar ik heb hem voor vrijdag al af. Sporten doe ik ook (gym 3x per week - maar meer heb ik echt de fut niet voor).
Werk heb ik ook weer helemaal geen zin in - ik heb veel te hard gewerkt de afgelopen 2 jaar - ik heb werk en mijn relatie ook altijd apart gehouden zodat ik mijn best kon doen, en focussen op mijn werk. Ik ben op pad om mijn Geneeskunde Studie met Honours te halen, en ik hoef dit half jaar eigenlijk niet zo hard meer te werken - maar ik ga het toch doen. Ik heb wel aan mijn vrienden verteld dat zij mij moeten schoppen als ik harder werk dan de voorgaande jaren, want anders gaat het mis met mij - ik heb ook afleiding nodig.
[ Bericht 23% gewijzigd door Plonky op 31-08-2005 11:56:19 ]