Het punt is dat ik in de tussentijd meerdere kansen heb gehad om mezelf weer in een relatie te storten. En ja, in principe was dat ook wel prettig. Maar het voelt niet goed. dat bindingsangst vanwege verlatingsangst verhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Lexcorp het volgende:
Je vond het fantastisch om zo close te zijn met een meid, dat had echter net zo goed een andere meid kunnen zijn. Dat kun je nu wellicht niet inzien
je hoort mij ook niet zeggen dat ik er zelf een gemaakt hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!
Dat vin k zoon onzin.
K kreeg zoon vermoeden, omdat je over lijstjes met positiefe en negatieve dingen begon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
je hoort mij ook niet zeggen dat ik er zelf een gemaakt heb![]()
Jezelf confronteren met de negatieve aspecten van je voormalig partner zou theoretisch gezien het proces van loslaten moeten vergemakkelijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef het.ismij het volgende:
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!
Opsluiten en platspuiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:
als je in het stadium van viper bent werkt dat ook niet volgens mij.
dat werkt niet met zoon achterlijk lijstje die je zelf opsteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jezelf confronteren met de negatieve aspecten van je voormalig partner zou theoretisch gezien het proces van loslaten moeten vergemakkelijken.
Je mag ze hebben hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:07 schreef Plonky het volgende:
Je hebt geluk dat jij nog de kans hebt gehad voor een nieuwe relatie
quote:
Want? Wat werkt beter; denken aan de positieve of aan de negatieve dingen uit je relatie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:08 schreef het.ismij het volgende:
dat werkt niet met zoon achterlijk lijstje die je zelf opsteld.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:35 schreef het.ismij het volgende:
Alsof we dat nog willen na jou verhalen.
Idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef Plonky het volgende:
maar ze was gewoon niet degene waarmee ik de rest van mijn leven mee door kon brengen. Zo, moet jij er over denken.
De een kan je zowiezo vergeten, Of die scharrel is een rebound boy om over jou heen te komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef Tomek het volgende:
![]()
een half jaar uit onderhand maar het schiet niks op
ik werd verliefd op iemand anders (![]()
) en dat was de druppel dat het uit ging. 6 jaar zijn we samen geweest. Mijn ex is op dat moment al begonnen de hele handel te verwerken en het gaat nu goed met haar.
Een maand geleden hoorde ik dat ze nu een nieuwe 'scharrel' heeft. Nou toen kreeg ik een beste klap. Volgens mij is het toen pas echt tot me doorgedrongen dat het voorbij is.
Maar ondanks dat ik verliefd werd op een ander wil ik haar eigenlijk helemaal niet kwijt![]()
Maar het is wel mijn eigen schuld... En tot overmaat van ramp heb ik geloof ik ook nog steeds gevoelens voor die ander![]()
wat moet je daar nou mee?![]()
Dat zou maar zo kunnen. Maar ja, uiteindelijk boeit dat toch allemaal niet. Maar op de één of andere manier had ik me toch beter gevoeld als ze die scharrel niet had gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De een kan je zowiezo vergeten, Of die scharrel is een rebound boy om over jou heen te komen.
We hebben nog heel veel contact dus ik hoef op zich nergens meer achter te komen.quote:Maar 1 manier om daar achter te komen.
make-up-your-mind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:13 schreef Tomek het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. Maar ja, uiteindelijk boeit dat toch allemaal niet. Maar op de één of andere manier had ik me toch beter gevoeld als ze die scharrel niet had gehad
[..]
We hebben nog heel veel contact dus ik hoef op zich nergens meer achter te komen.
Word er gewoon schijtziek van dat ik mezelf steeds zo kut voel![]()
Ja, das de bekende vraag hèquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Mis je nu je ex? Of gewoon iemand om je heen?
Voor mij dat eerste. Helaas. Das wel duidelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef het.ismij het volgende:
Mis je nu je ex? Of gewoon iemand om je heen?
De vragen zijn altijd bekend, de antwoorden niet. *Helaas*quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ja, das de bekende vraag hè
Ik heb echt het gevoel dat ik haar mis. Maar aan de andere kant redde ik mezelf prima alleen, totdat ik dus hoorde dat ze een 'ander' had.
En inderdaad, het is een inkoppertje om nu te zeggen dat ik jaloers ben etc... En dat ben ik natuurlijk ook. Maar ik denk nog steeds dat ze de ware voor mij is.
Enige manier om echt achter die waarheid te komen is om het opnieuw te proberen. Maar ja, dat gaat niet meer gebeuren![]()
Wat mis je precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Voor mij dat eerste. Helaas. Das wel duidelijk..
.
Mijn ex zegt dat tijd alle wonden heeltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Voor mij dat eerste. Helaas. Das wel duidelijk..
.
Ik hou zeker nog heel veel van haar. Ben niet verliefd meer, maar die gevoelens zijn na 6 jaar ook wel een keer verdwenen. Zij houdt ook nog wel van mij, maar niet meer in de zin van een relatie hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De vragen zijn altijd bekend, de antwoorden niet. *Helaas*
En tuurlijk kan je jezelf redden, tis niet het einde van de wereld, maar je kan haar ook nog missen omdat je nog verlifdbent/van haar houd.
Zij wil het sowieso niet. Ik snap het ook wel. Ik werd verliefd op een ander (behoorlijk) en ja, dan is je vertrouwen wel naar de knoppen.quote:Wat betreft dat gaat niet gebeuren, omdat jij/zei het niet wil? Of omdat je er geen zin in hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |