Dat klinkt helemaal niet dom hoor! Ik heb dat ook absoluut! Ik ben met dingen bezig die ik eerst uitstelde of niet deed toen ik nog iets met haar had. Zo heb ik mijn haar vandaag maar extra kort laten knippen, een echt nieuw model durfde ik nog niet aan, maar de volgende keer zeker wel denk ik!quote:Het klinkt dom, maar na een echte vaste en lange relatie heb je de behoefte om jezelf te verwennen en te vernieuwen
Het hoeft niet duur te zijn!quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:21 schreef -Trinity- het volgende:
Ik zou ook graag wel willen gaan sporten, maar het is duur en ik heb een erg klein bijbaantje, en ik vind het vaak vrij 'eng' om in me in mijn eentje in een onbekende massa mensen te gooien. Ik ben meer een kuddedier, als er iemand bij is durf ik veel meer.
en hoeveel keer wil je jezelf nog pijn doen, voor je beseft dat je écht (tenminste tijdelijk) afstand nodig hebtquote:Op woensdag 1 juni 2005 04:55 schreef akkien het volgende:
t ging echt een paar dagen heel erg goed. Maar vandaag mn ex gezien en dr was iets met m aan de hand, dat zag ik aan m en dat zeiden z'n vrienden. Alleen niemand wilde vertellen wat. Nu ben ik zo egr aan t piekeren dat ik niet kan slapen.
Klinkt hard, maar vergeet het even. Je kan proberen contact te zoeken en vragen of je gevoel klopt dat er iets mis is. Maar dan heb je kans dat hij 'bang' zal reageren en het eerder zal ontkennen als toegeven. Je kan ook even van je af zetten en beseffen dat als hij het kwijt wilt bij jouw hij vanzelf bij jouw zal aankloppen, maar een reactie forceren zal averechts werken dus dan kan je het beter af van je af zetten, anders lopen er straks twee mensen met problemen rond, 1 die echte problemen misschien heeft en de ander die zich maar zorgen blijft maken om de eerste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:24 schreef akkien het volgende:
Maar ik vind het gewoon erg rot om te zien dat er uets met hem is en ik er niets aan kan doen.
Sterkte meidquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:36 schreef akkien het volgende:
Maar toch blijf ik het rot vinden.
en waarom zou jij er iets aan moeten doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:24 schreef akkien het volgende:
ik heb m gister niet eens gesproken. Maar we zijn allebei lid van dezelfde studentenvereniging en komen elkaar daar dus tegen. Met mij gaat t de afgelopen dagen prima. Nergens meer last van. Maar ik vind het gewoon erg rot om te zien dat er uets met hem is en ik er niets aan kan doen.
Snap wat je bedoelt hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef akkien het volgende:
ik stort niet in...ik spui alleen alles wat in me opkomt hierzo. Dus misschien lijkt dat zo.
En ik zeg toch ook niet dat ik er iets aan moet doen. HEt voelt alleen ontzettend hulpeloos als je iemand ziet die een probleem heeft en die persoon nogal veel voor jou betekent.
Ik zit met je mee te dromen hoor. Zondag was ik dan in Oberhausen, idem als vorig jaar eigenlijk maar toen was ze er wel bij. Dan mis je haar toch, want ondanks dat je zoveel plezier hebt mis je gewoon de persoon waar je het plezier mee kan delen. Ik denk ook wel veel terug aan de leuke momenten die we samen meemaakte. Vorig jaar rond deze tijd was echt super, we besloten zelfs om samen ringen te kopen, dat wilde zij graag. Ik was niet zo voorstander eigenlijk maar juist die ring werd mij stees dierbaarder. Ik was dan ook kapot toen ik de ring verloren had na een maand! Uiteindelijk is dat wel goedgekomen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef akkien het volgende:
Ik kon bv. zo heerlijk over parijs wegdromen waar ik vorig jaar samen met hem was rond deze tijd....en allemaal van dat soort dingen. Ik was steeds bang dat ik dat soort dingen nooit meer zou doen. Nu is dat wel anders. Denk steeds: wie zou de volgende persoon zijn met wie ik zulke dingen ga doen. En met wie ik samen een super leuke avond kan hebben zonder dat er mensen zijn die belangrijker zijn voor mij.
Maak er gewoon een leuke avond van meis... Echt... Je hebt gewoon een mindere dag door alles wat er nu even voelt, maar als je t niet doet krijg je spijt en heb ik al het gegiechel van de afgelopen dagen voor niks aangehoordquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
't Is hier ook weer mis. Zit weer helemaal in de knoop. Misschien komt het omdat mijn ex hier maandag was, en vanmorgen opbelde dat het uit is met zijn nieuwe vriendin. Ik wil hem niet terug, maar het was wel ff confronterend. Ik moest er ook ineens even aan denken dat ik hem maandag wel had willen zoenen, net als vroeger... vanwege het oude vertrouwde gevoel. Dat mis ik ook vreselijk.
Ook komt er nog een hoop ander gedoe voorbij... een vriend van me, van wie ik veel liefde en aandacht kreeg is verliefd, en ik ben jaloers. Egoïstische trut die ik ben, ik moet gewoon blij voor hem zijn.
En om het allemaal nog ingewikkeld te maken: vanavond heb ik een date. En ik heb er tegelijkertijd wel en geen zin in. Ik ben gewoon bang... om hem teleur te stellen, of om mezelf teleur te stellen, of misschien wel om iets te doen wat ik niet wil of waar ik niet klaar voor ben.
Eigenlijk zou ik wat meer tijd moeten nemen voor mezelf, om te denken. Maar die heb ik niet. Zucht.
ik zou niet naar die date gaan, meis ... ga je wel je gedachten op die date kunnen zettenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
't Is hier ook weer mis. Zit weer helemaal in de knoop. Misschien komt het omdat mijn ex hier maandag was, en vanmorgen opbelde dat het uit is met zijn nieuwe vriendin. Ik wil hem niet terug, maar het was wel ff confronterend. Ik moest er ook ineens even aan denken dat ik hem maandag wel had willen zoenen, net als vroeger... vanwege het oude vertrouwde gevoel. Dat mis ik ook vreselijk.
Ook komt er nog een hoop ander gedoe voorbij... een vriend van me, van wie ik veel liefde en aandacht kreeg is verliefd, en ik ben jaloers. Egoïstische trut die ik ben, ik moet gewoon blij voor hem zijn.
En om het allemaal nog ingewikkeld te maken: vanavond heb ik een date. En ik heb er tegelijkertijd wel en geen zin in. Ik ben gewoon bang... om hem teleur te stellen, of om mezelf teleur te stellen, of misschien wel om iets te doen wat ik niet wil of waar ik niet klaar voor ben.
Eigenlijk zou ik wat meer tijd moeten nemen voor mezelf, om te denken. Maar die heb ik niet. Zucht.
Mja ach... ik zie het als een leuke afleiding, alleen ben heel bang om iets stoms te doen. En misschien is het wel erg leuk, wie weet. Ik zag er al dagen lang naar uit, maar nu zie ik er alleen maar tegenop. Even afleiding zal me wel goed doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef petitlapin het volgende:
ik zou niet naar die date gaan, meis ... ga je wel je gedachten op die date kunnen zetten. Ik zou in jouw situatie echt niet de energie kunnen opbrengen om te gaan daten, maar ja, iedereen is verschillend.
Het was haar keuze geloof ik om het uit te maken... en ik heb me in moeten houden om "I told you so" te zeggen, want ik zei maandag nog tegen hem dat ik verwachtte dat die relatie het niet heel lang vol zou houden. Ik kan alleen maar voor hem hopen dat hij nu een tijdje vrijgezel blijft, dat zou echt beter voor hem zijn. Hij zegt dat hij niet gelukkig zou kunnen zijn zonder relatie, dus ik denk dat hij daar eerst maar es aan moet gaan werken.quote:en hij meende het inderdaad blijkbaar heel serieus met zijn nieuwe vriendin, al die gedichtjes waren dus eigenlijk grove leugens. Heel leuk voor dat ander meisje ook
![]()
Heb je gelijk in... en ik gun het hem ook, hij verdient het echt... ik wou alleen dat ik het me allemaal niet zo aantrok. Ik ben soms echt een trut hoor.quote:(en gun die andere vriend ook een beetje zijn geluk, het is niet omdat hij verliefd is op iemand, dat je niet veel steun van hem kunt verwachten)
Ach niet....quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja ach... ik zie het als een leuke afleiding, alleen ben heel bang om iets stoms te doen. En misschien is het wel erg leuk, wie weet. Ik zag er al dagen lang naar uit, maar nu zie ik er alleen maar tegenop. Even afleiding zal me wel goed doen.
[..]
Het was haar keuze geloof ik om het uit te maken... en ik heb me in moeten houden om "I told you so" te zeggen, want ik zei maandag nog tegen hem dat ik verwachtte dat die relatie het niet heel lang vol zou houden. Ik kan alleen maar voor hem hopen dat hij nu een tijdje vrijgezel blijft, dat zou echt beter voor hem zijn. Hij zegt dat hij niet gelukkig zou kunnen zijn zonder relatie, dus ik denk dat hij daar eerst maar es aan moet gaan werken.
[..]
Heb je gelijk in... en ik gun het hem ook, hij verdient het echt... ik wou alleen dat ik het me allemaal niet zo aantrok. Ik ben soms echt een trut hoor.
je ex is dus op korte tijd tweemaal gedumptquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
Het was haar keuze geloof ik om het uit te maken... en ik heb me in moeten houden om "I told you so" te zeggen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |