Dat zijn inderdaad dingen die je liever niet van je ex hoort nee.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:06 schreef Christine het volgende:
Vervolg van De Kunst van het loslaten van een ex - deel 16
Hier maar weer verder
Mijn ex belde me gisteren, en ik heb echt best een leuk gesprekje met hem gehad. We hebben het o.a. erover gehad dat het voor mij moeilijker is dan voor hem, omdat hij weer bij zijn ouders woont en ik helemaal alleen ben zonder familie in de buurt. En ook vertelde hij dat hij een nieuw vriendinnetje had. Dat was voor mij een beetje te veel informatie (al wist ik het wel), maar ook de manier waarop hij eraan toevoegde dat dit beslist geen vluchtgedrag is, maar echt heel bijzonder, daar werd ik ff niet goed van.
Oja voor in de top-10 van dingen die je NIET van je ex wil horen: "als je zelf straks een nieuwe relatie hebt, zul je merken hoeveel je ervan geleerd hebt".
Morgen moet ook wel lukken dan, lijkt mequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een teevee, een goed boek en een telefoon met nummers van vrienden en vriendinnen.. dus ik zou in ieder geval vandaag door moeten kunnen komen
Jawel, want er staat een ander goed boek op me te wachten in de kastquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Morgen moet ook wel lukken dan, lijkt me![]()
Tuurlijk, maar veel afleiding is wel goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Jawel, want er staat een ander goed boek op me te wachten in de kastEn als het goed is met een vriendin de stad in voor K'dag. Afleiding genoeg in principe, alleen blijft het wel steeds aanwezig..
Hoe meer hoe beter momenteelquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:42 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar veel afleiding is wel goed![]()
Ja, even doorbijten. Dat weten is al het halve werk. Het is aan de ene kant jammer dat je niet gelijk het vervelende gevoel kwijt bent, maar aan de andere kant laat het weer wel zien dat je wat bijzonders had samen. Zelfs al is het op het eind stuk gelopen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:58 schreef Blackraven het volgende:
brr.. ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt. Voor hem was het plotseling, maar voor mij eigenlijk niet helemaal. Ik heb het uitgemaakt omdat hij gewoon te verschillend is vergeleken met mij. En ik weet gewoon dat ik in de toekomst niet verder met hem zou kunnen. Alleen het is nu zo raar... ik denk alleen aan de dingen die ik zal missen..de dingen die ik niet meer met hem zal delen of doen. En ook dat hij dat ooit met een ander zal doen. Ik wil graag gewone vrienden met hem blijven, want we zijn wel 2 jaar samen geweest en toch wel wat meegemaakt. Het is alleen jammer dat hij niet geod begrijpt waarom ik het uit heb gemaakt en vind het alleen maar raar. Het lijkt me soms best moeilijk om gewone vrienden te blijven (wat ik wel graag wil).... omdat je gewoon bepaalde dingen niet meer kan doen die je anders wel deed..en omdat ik hem niet haat ofzo...
Ik moet proberen positief te denken. Ik heb het niet voor niets uit gemaakt. En er komt vast wel weer een tijd dat ik weer iemand anders vind. maar tot die tijd zal het ffe doorbijten zijn....
dit moest ik ffe kwijt...
ik zou dat toch proberen te vermijden...quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb het hele geen contact-ding nu al niet volgehouden. Ik was zo verschrikkelijk onrustig, wilde alleen maar meer met hem praten. Vandaag even op msn gesproken. Vrij luchtig gesprek gehad, en ik voelde me een stuk rustiger.
ongelukkig word je maar als je geen doel meer hebt in je levenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
Ik studeer, en zit de hele dag thuis achter mijn PC te werken aan mijn afstudeerproject. Ik wou dat ik me er helemaal op zou kunnen storten, maar ik word te veel afgeleid door alle dingen die in mijn hoofd zitten om echt hard aan de slag te kunnen. Ook wat dat betreft heb ik helemaal geen motivatie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |