zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:
hart luchten is alleen maar goed, maar er in hangen niet
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.
buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!
bij mij, 6 al bijnaquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
Yes! Ik mag nog een maandje!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
3 maanden na een relatie van 3 jaar en een verlovingquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Zoek het even lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Dankje wel.. hahaahahahquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
voilą, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik kenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:
Zoek het even lekker zelf uit.![]()
Ik zal je er een geven, Tarot.
Wat dacht je van Christine?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voilą, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik ken
met christine is toch alles okquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
Wat dacht je van Christine?
Ik zie haar overigens niet als ziekelijke uitzondering...en ze is ook al verder dan menigeen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:47 schreef petitlapin het volgende:
ze zeurt en ze klaagt toch niet, volgens mij heeft ze dat nooit gedaan
Ik heb er iets tegen ja en ik mag dat net zo goed uiten als iemand die er van alles voor heeft. Ik bedoel het niet slecht, maar het heeft gewoon geen zin om erin te blijven hangen. Ik heb wel degelijk de verliefdheid gekend en 3 keer daar zeer hard mee tegen de vlakte gegaan. De pijn van het missen ken ik ook na 2 langere relaties, ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Plonky het volgende:
wat maakt het uit. Als je iets er tegen hebt tranceptor, hou dan gewoon je mond. Je hoeft niets te zeggen, je hebt gewoon zin in gezeur... waarschijnlijk omdat je jaloers bent omdat wij allemaal al wel een keer verliefd zijn en de pijn van het *missen* kunnen voelen.
Hou nu maar op, want je wordt irritant.
Is dit de samenvatting van deel 1 t/m 24?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Plonky het volgende:
Ja, en eigenlijk komt het op een ding neer.
IK MIS HAAARRRRR, maar ik wil er wel over heen komen!
Huh.....die zit toch prima in haar vel hoor. Wijzende op haar berichten in Datingsites.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat dacht je van Christine?
Ik zie haar overigens niet als ziekelijke uitzondering...en ze is ook al verder dan menigeen.
Nu was je net zo lekker bezig en dan gooi je dit gelul er achteraan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:18 schreef MelodyCool het volgende:
Vertrouw op het leven! Er gebeurt niets wat niet goed voor je is, noch over komt je ooit iets wat je niet te boven kunt komen.
Nee, tuurlijk is dat niet zomaar gekomen. Ik heb het er ook af en toe best moeilijk mee gehad. Jij kent het verhaal wat beter, maar zelfs jij kan je voorstellen dat ik er af en toe nog wel eens mee in m'n maag zat. Al een tijdje niet meer trouwens... het gaat prima nu. En ik post hier nog om andere mensen op te beuren, net zoals jij mij regelmatig hebt opgebeurd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
euhm...dat wel
Nu is alles goed ja, ben blij voor haar.![]()
maar dat is ook niet zomaar gekomen
Dat is gewoon niet waar.quote:Vertrouw op het leven! Er gebeurt niets wat niet goed voor je is, noch over komt je ooit iets wat je niet te boven kunt komen.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Want het is een erg positieve gedachte waar waarschijnlijk veel mensen kracht uit kunnen putten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef MelodyCool het volgende:
Dit ' Gelul ' Helpt me dus juist soms...
religie heeft hetzelfde principequote:Op zaterdag 3 september 2005 13:53 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Want het is een erg positieve gedachte waar waarschijnlijk veel mensen kracht uit kunnen putten.
En dat het gelul is maakt dan blijkbaar niet zoveel uit..
Dit was bedoelt voor Sal... Voor ik andere mensen voor hun kop stoot...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef MelodyCool het volgende:
Nogmaals.. Lees ff het stukje wat ik er bij schreef.... Gaat me niet om meningen etc...
Gewoon omdat iemand er mischien iets aan heb....
Het is goed bedoelt van mijn...
Waarom heb je meningen van anderen nodig om gelukkig te zijn? Dat heet afhankelijkheid en wordt doorgaans als negatief ervaren .quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:20 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Dit was bedoelt voor Sal... Voor ik andere mensen voor hun kop stoot...
Weet je... Heel me leven al doe ik me best om goed te zijn voor anderen..
Mensen te helpen te steunen etc. En ik word er onderhand doodziek van om maar elke x op me bek te gaan. Durf soms gewoon niet eens mezelf te zijn.. Altijd maar mezelf verdedigen... Er van te voren rekening mee houden dat mensen je niet nemen zoals je bent. Denken dat je het altijd maar zo kwaad bedoelt... Terwijl ik altijd juist het goede met iedereen voor heb... Maar goed... Ik zal het toch dan zelf fout doen... Doe het toch zelf...![]()
Nee ik bedoel... Ik heb geen mening van anderen nodig... Als er iets is of zo... En die gene heb hulp nodig... Dan probeer ik diegene zo goed mogelijk te helpen. Ben begrip vol .. Leef mee etc.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom heb je meningen van anderen nodig om gelukkig te zijn? Dat heet afhankelijkheid en wordt doorgaans als negatief ervaren .
Gelukkig zijn is een keuze . Niemand eist van jou dat je je moet verdedigen, who cares dat iemand je niet neemt zoals jij bent, dat is toch niet jouw probleem?
Lijkt erop alsof je jezelf actief preventief in de slachtofferrol drukt, waardoor mensen je weer niet nemen zoals je bent, waardoor jij je meer in je slachtofferrol drukt, enz.
Hmmm nouja. als deze mensen jouw hulp niet op prijs kunnen stellen, is dat hun keus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:46 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Nee ik bedoel... Ik heb geen mening van anderen nodig... Als er iets is of zo... En die gene heb hulp nodig... Dan probeer ik diegene zo goed mogelijk te helpen. Ben begrip vol .. Leef mee etc.
Of het nou persoonlijke dingen zijn of gewoon hulp met internet bijv. Ik geef goedbedoelde advies...
(Je moet wel een antivirus prog. hebben want met internet heb je veel virus enz.. Bijv.)
En dan krijg je te horen... Jij bent gewoon jaloers.. Jij wil gewoon niet dat ik internet neem want dan ben jij dalijk bang dat ik meer met internet kan dan ik....
Ach ik neem nou maar ff een voorbeeld hoor.... Gaat nergens over maar ok...
En slachtofferrol.. Nee ze zoeken het maar uit... Graag of niet... Word er alleen zo moe van... en waar doe ik het eigenlijk voor .... Denk ik dan...
Ben helaas gewoon door omstandigheden veel te lang met zulke mensen omgegaan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm nouja. als deze mensen jouw hulp niet op prijs kunnen stellen, is dat hun keus.
Zolang je voelt dat je het goede doet en jezelf kent...kan je daar weinig van aantrekken .
viel het tegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef Plonky het volgende:
Een ding heb ik wel geleerd - alcohol helpt mij niet om met vreemde mensen te praten!
Ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef MelodyCool het volgende:
Alcohol is best lekker hoor..Ga e volgooien vanavond en heeeeeeeeeeeel veel met vreemde mensen lullen.................![]()
Kratje bier bij de supermarkt halen... Vrienden uitnodigen ................ en volgooien!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef Plonky het volgende:
Ik mag maar 15 euro per nacht gebruiken, en 6 euro gaat al op om naar binnen te komen
Had deze nog niet gelezen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:31 schreef Plonky het volgende:
Verder, zoals ik zei, alcohol doet mij dus helemaal niets (ik voel me alleen niet erg lekker na te veel!)... dus ik moet een andere manier vinden waarop ik met veel mensen kan gaan lullen![]()
Je bent te verlegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:25 schreef Plonky het volgende:
maar het maakt me helemaal niet 'vrijer' ofzo.
Praten doe ik dus gewoon eigenlijk niet :|. *schopt zichzelf*
En die patienten lullen toch je hoofd vol dus hoef je helemaal niet zo veel te zeggen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef Plonky het volgende:
Eigenlijk wel. Maar, ik moet me erover heen zetten (over 3 jaar ben ik dokter (hoop ik!))
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef Plonky het volgende:
Een ding wel, ik ben 10kg afgevallen in de laatste 3 maanden, en ik voel me een stuk zekerverzekerder mee. Mensen zeggen ook dat ik er een heel stuk beter uit zie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |