abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30209531
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:

hart luchten is alleen maar goed, maar er in hangen niet
zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.

buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30209613
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.

buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!
pi_30209681
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef Tranceptor het volgende:

Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:43:03 #244
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30209821
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
bij mij, 6 al bijna
pi_30210132
quote:
Yes! Ik mag nog een maandje! .
pi_30210618
quote:

[..]

3 maanden na een relatie van 3 jaar en een verloving en totaal genezen
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30210639
quote:

[..]

Zoek het even lekker zelf uit.

Ik zal je er een geven, Tarot.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:30:08 #248
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30211086
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]
Dankje wel.. hahaahahah
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_30211398
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:

Zoek het even lekker zelf uit.

Ik zal je er een geven, Tarot.
voilą, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik ken
pi_30211440
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voilą, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik ken
Wat dacht je van Christine?

Ik zie haar overigens niet als ziekelijke uitzondering...en ze is ook al verder dan menigeen.
pi_30211582
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:

Ik zie haar overigens niet als ziekelijke uitzondering...en ze is ook al verder dan menigeen.
met christine is toch alles ok , waarom mag ze hier niet posten ze zeurt en ze klaagt toch niet, volgens mij heeft ze dat nooit gedaan
pi_30211624
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:47 schreef petitlapin het volgende:
ze zeurt en ze klaagt toch niet, volgens mij heeft ze dat nooit gedaan
euhm...dat wel

Nu is alles goed ja, ben blij voor haar.

maar dat is ook niet zomaar gekomen
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:51:08 #253
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30211706
wat maakt het uit. Als je iets er tegen hebt tranceptor, hou dan gewoon je mond. Je hoeft niets te zeggen, je hebt gewoon zin in gezeur... waarschijnlijk omdat je jaloers bent omdat wij allemaal al wel een keer verliefd zijn en de pijn van het *missen* kunnen voelen.

Hou nu maar op, want je wordt irritant.
(To make me sick)....
pi_30211747
Waar vind ik deel 1 t/m 23?
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:54:34 #255
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30211804
Geen idee. Ik zit hier maar sinds deel 18 of zo

De kunst van het loslaten van een ex. (Deel 23)

De Kunst van het loslaten van een ex - deel 21

De Kunst van het loslaten van een ex - deel 20

De kunst van het loslaten van een ex - deel 18

Oh, en hier nog een post van tranceptor van 3 maanden geleden, lol. Zo te zien heeft hij ook zijn hartje gelucht in deze topic, haha.

De kunst van het loslaten van een ex - deel 18
(To make me sick)....
pi_30211926
Pff... Het is wel veel om te lezen eigenlijk...
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:00:11 #257
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30211963
Ja, en eigenlijk komt het op een ding neer.

IK MIS HAAARRRRR , maar ik wil er wel over heen komen!
(To make me sick)....
pi_30212042
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Plonky het volgende:
wat maakt het uit. Als je iets er tegen hebt tranceptor, hou dan gewoon je mond. Je hoeft niets te zeggen, je hebt gewoon zin in gezeur... waarschijnlijk omdat je jaloers bent omdat wij allemaal al wel een keer verliefd zijn en de pijn van het *missen* kunnen voelen.

Hou nu maar op, want je wordt irritant.
Ik heb er iets tegen ja en ik mag dat net zo goed uiten als iemand die er van alles voor heeft. Ik bedoel het niet slecht, maar het heeft gewoon geen zin om erin te blijven hangen. Ik heb wel degelijk de verliefdheid gekend en 3 keer daar zeer hard mee tegen de vlakte gegaan. De pijn van het missen ken ik ook na 2 langere relaties, ...

Ik zeg ook niet dat het niet moeilijk is, maar hier in elk topic maar weer naar boven halen wat je had, brengt je in de toekomst zo weinig. Nou ja welke weg je ook bewandeld, succes.

P.S. Ik heb inderdaad mijn hart gelucht, ik geloof nog wel een keer zelfs. Maar dat ging dus niet over dat ik haar terug zou willen en alles over zou hebben. Mijn tweede meisje was gewoon een ontzettend lief meisje, waarmee ik nog een leuk contact heb. Maar een relatie zit er niet meer in en zou ik ook al HEEL lang niet meer willen met haar.
pi_30212124
Ik heb het om eerlijk te zijn wel gehad met hier posten. Of ik het nu doe of niet, er verandert toch niets. Dan kan ik net zo goed het gevoel accepteren en doorgaan met m'n leventje.
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:07:20 #260
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30212212
Geen probleem tranceptor .

Ik probeer nu verder te gaan... maar als ik haar voor het eerste keer zie in 3 maanden, dan haalt dat een hoop emoties weer omhoog -- vooral omdat zij er behoorlijk slecht uitzag vandaag (maar, misschien leek het maar zo omdat ik haar 0.5s over mijn rug zag).

Life goes on, en daarom ga ik over 5 minuten 'de pub' in met wat vrienden
(To make me sick)....
pi_30212234
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Plonky het volgende:
Ja, en eigenlijk komt het op een ding neer.

IK MIS HAAARRRRR , maar ik wil er wel over heen komen!
Is dit de samenvatting van deel 1 t/m 24?
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:10:22 #262
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30212324
Is dat niet de samenvatting van de einde van alle relaties?
(To make me sick)....
pi_30212578
Lomp reageren voor beginners? .
pi_30212615
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Huh.....die zit toch prima in haar vel hoor. Wijzende op haar berichten in Datingsites.

[ Bericht 1% gewijzigd door pino.in.disguise op 02-09-2005 20:39:30 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30212646
Loslaten betekent dat je een veranderting accepteert en toelaat. Het hele leven is verandering. Er zijn mensen die proberen deze veranderingen tegen te houden, maar dat lukt hen uiteindelijk toch nooit. Het kost alleen maar veel kracht en zij lijden er extra onder.

Soms is het de angst voor alleenzijn die loslaten zo moeilijk voor ons maakt. Juist na een langdurige relatie hebben velen het gevoel dat ze zich niet op eigen benen staande zullen houden.
Iemand die waarachtig liefheeft kan de ander loslaten omdat hi/zijj niets van hem of haar verlangt en hem of haar nodig heb.

Zie in dat je de ander niet werkelijk nodig hebt en vraag je af waarom je hem of haar niet kunt loslaten. Veroordeel jezelf echter niet vanwege je angst of gevoelens van minderwaardigheid, temeer niet omdat er soms gekrenkte trots achter schuilgaat.

Grijp liever de kans die het leven je biedt en zet een volgende stap in de richting van echte vrijheid. Doordring jezelf van het besef dat de ander - net zomin als jij zelf - iets "verkeerd"heb gedaan. Hij of zij probeert gelukkig te worden, net als jij. Als je kritiek hebt op de ander, besef dan dat hij /zij jou een spiegel voorhoudt om je iets te tonen wat je van je zelf niet accepteert.

Vertrouw op het leven! Er gebeurt niets wat niet goed voor je is, noch over komt je ooit iets wat je niet te boven kunt komen.
pi_30212898
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:18 schreef MelodyCool het volgende:
Vertrouw op het leven! Er gebeurt niets wat niet goed voor je is, noch over komt je ooit iets wat je niet te boven kunt komen.
Nu was je net zo lekker bezig en dan gooi je dit gelul er achteraan. .
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:10:08 #267
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30214121
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

euhm...dat wel

Nu is alles goed ja, ben blij voor haar.

maar dat is ook niet zomaar gekomen
Nee, tuurlijk is dat niet zomaar gekomen. Ik heb het er ook af en toe best moeilijk mee gehad. Jij kent het verhaal wat beter, maar zelfs jij kan je voorstellen dat ik er af en toe nog wel eens mee in m'n maag zat. Al een tijdje niet meer trouwens... het gaat prima nu. En ik post hier nog om andere mensen op te beuren, net zoals jij mij regelmatig hebt opgebeurd.
pi_30228212
Had gister geen tijd meer om er bij te zetten:

Dit is iets wat ik uit een boek heb.
Gaat me niet echt om meningen... Wat iemand er van vind.
(Want staat ook heel veel in dat boek dat ik soms denk als ik die schrijver een x tegen kom dan krijgt ie me toch een bekkie... )

Maar goed ik heb dit gedaan omdat het mischien voor sommige mensen kan helpen die het moeilijk vinden om lost te laten... Ik heb er zelf namelijk ook heel veel moeite mee en soms helpt het me om dit stukje te lezen...

Haal er uit wat er voor je inzit..

Groetjes Melody
pi_30228249
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nu was je net zo lekker bezig en dan gooi je dit gelul er achteraan. .
[/quote

Dit ' Gelul ' Helpt me dus juist soms...
pi_30228488
quote:
Dat is gewoon niet waar.
Er gebeurt zoveel wat niet goed voor je is, of iets wat je nooit vergeet.
Het is juist de kunst om ondanks die lelijke dingen het leuke uit het leven te halen . Sterk genoeg zijn om het lelijkste wat er is te kunnen relativeren en een smile op je gezicht te kweken.
mensen die dat kunnen, leven zonder zelfmedelijden. En zelfmedelijden is de drijfveer van dit topic.
Er zijn ergere dingen dan het verliezen van een vaste relatie met een partner.
Stel jezelf eens niet zo zwak op en begin met verteren wat moeder aarde op de bord gooit . In een topic posten hoeveel moeite je er mee hebt is niet verteren, das eerder omhoog kotsen om het vervolgens half verteerd nogmaals door je strot te duwen .
Wankers.
pi_30228592
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef MelodyCool het volgende:
Dit ' Gelul ' Helpt me dus juist soms...
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Want het is een erg positieve gedachte waar waarschijnlijk veel mensen kracht uit kunnen putten.

En dat het gelul is maakt dan blijkbaar niet zoveel uit. .
pi_30228607
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:53 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Want het is een erg positieve gedachte waar waarschijnlijk veel mensen kracht uit kunnen putten.

En dat het gelul is maakt dan blijkbaar niet zoveel uit. .
religie heeft hetzelfde principe
pi_30229080
Nogmaals.. Lees ff het stukje wat ik er bij schreef.... Gaat me niet om meningen etc...
Gewoon omdat iemand er mischien iets aan heb....
Het is goed bedoelt van mijn...
pi_30229088
Goh, een collectief huil-topic ik had er eentje helemaal voor mezelf...
pi_30229191
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef MelodyCool het volgende:
Nogmaals.. Lees ff het stukje wat ik er bij schreef.... Gaat me niet om meningen etc...
Gewoon omdat iemand er mischien iets aan heb....
Het is goed bedoelt van mijn...
Dit was bedoelt voor Sal... Voor ik andere mensen voor hun kop stoot...

Weet je... Heel me leven al doe ik me best om goed te zijn voor anderen..
Mensen te helpen te steunen etc. En ik word er onderhand doodziek van om maar elke x op me bek te gaan. Durf soms gewoon niet eens mezelf te zijn.. Altijd maar mezelf verdedigen... Er van te voren rekening mee houden dat mensen je niet nemen zoals je bent. Denken dat je het altijd maar zo kwaad bedoelt... Terwijl ik altijd juist het goede met iedereen voor heb... Maar goed... Ik zal het toch dan zelf fout doen... Doe het toch zelf...
pi_30229241
Mijn laatste verrassing was dat mijn ex in mijn favoriete bar in Istanbul gaat werken waarschijnlijk.
pi_30229509
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:20 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Dit was bedoelt voor Sal... Voor ik andere mensen voor hun kop stoot...

Weet je... Heel me leven al doe ik me best om goed te zijn voor anderen..
Mensen te helpen te steunen etc. En ik word er onderhand doodziek van om maar elke x op me bek te gaan. Durf soms gewoon niet eens mezelf te zijn.. Altijd maar mezelf verdedigen... Er van te voren rekening mee houden dat mensen je niet nemen zoals je bent. Denken dat je het altijd maar zo kwaad bedoelt... Terwijl ik altijd juist het goede met iedereen voor heb... Maar goed... Ik zal het toch dan zelf fout doen... Doe het toch zelf...
Waarom heb je meningen van anderen nodig om gelukkig te zijn? Dat heet afhankelijkheid en wordt doorgaans als negatief ervaren .
Gelukkig zijn is een keuze . Niemand eist van jou dat je je moet verdedigen, who cares dat iemand je niet neemt zoals jij bent, dat is toch niet jouw probleem?
Lijkt erop alsof je jezelf actief preventief in de slachtofferrol drukt, waardoor mensen je weer niet nemen zoals je bent, waardoor jij je meer in je slachtofferrol drukt, enz.
pi_30229849
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom heb je meningen van anderen nodig om gelukkig te zijn? Dat heet afhankelijkheid en wordt doorgaans als negatief ervaren .
Gelukkig zijn is een keuze . Niemand eist van jou dat je je moet verdedigen, who cares dat iemand je niet neemt zoals jij bent, dat is toch niet jouw probleem?
Lijkt erop alsof je jezelf actief preventief in de slachtofferrol drukt, waardoor mensen je weer niet nemen zoals je bent, waardoor jij je meer in je slachtofferrol drukt, enz.
Nee ik bedoel... Ik heb geen mening van anderen nodig... Als er iets is of zo... En die gene heb hulp nodig... Dan probeer ik diegene zo goed mogelijk te helpen. Ben begrip vol .. Leef mee etc.
Of het nou persoonlijke dingen zijn of gewoon hulp met internet bijv. Ik geef goedbedoelde advies...
(Je moet wel een antivirus prog. hebben want met internet heb je veel virus enz.. Bijv.)
En dan krijg je te horen... Jij bent gewoon jaloers.. Jij wil gewoon niet dat ik internet neem want dan ben jij dalijk bang dat ik meer met internet kan dan ik....

Ach ik neem nou maar ff een voorbeeld hoor.... Gaat nergens over maar ok...

En slachtofferrol.. Nee ze zoeken het maar uit... Graag of niet... Word er alleen zo moe van... en waar doe ik het eigenlijk voor .... Denk ik dan...
pi_30229935
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:46 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Nee ik bedoel... Ik heb geen mening van anderen nodig... Als er iets is of zo... En die gene heb hulp nodig... Dan probeer ik diegene zo goed mogelijk te helpen. Ben begrip vol .. Leef mee etc.
Of het nou persoonlijke dingen zijn of gewoon hulp met internet bijv. Ik geef goedbedoelde advies...
(Je moet wel een antivirus prog. hebben want met internet heb je veel virus enz.. Bijv.)
En dan krijg je te horen... Jij bent gewoon jaloers.. Jij wil gewoon niet dat ik internet neem want dan ben jij dalijk bang dat ik meer met internet kan dan ik....

Ach ik neem nou maar ff een voorbeeld hoor.... Gaat nergens over maar ok...

En slachtofferrol.. Nee ze zoeken het maar uit... Graag of niet... Word er alleen zo moe van... en waar doe ik het eigenlijk voor .... Denk ik dan...
Hmmm nouja. als deze mensen jouw hulp niet op prijs kunnen stellen, is dat hun keus.
Zolang je voelt dat je het goede doet en jezelf kent...kan je daar weinig van aantrekken .
pi_30230046
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hmmm nouja. als deze mensen jouw hulp niet op prijs kunnen stellen, is dat hun keus.
Zolang je voelt dat je het goede doet en jezelf kent...kan je daar weinig van aantrekken .
Ben helaas gewoon door omstandigheden veel te lang met zulke mensen omgegaan...
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:06:21 #281
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30230338
Je bent gewoon veel te lief melody
(To make me sick)....
pi_30230527
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Plonky het volgende:
Je bent gewoon veel te lief melody
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:18:06 #283
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30230597
Eerlijk is eerlijk, lol. Dat ben ik ook..... en daarom zit ik ermee dat het (in mijn ogen) eigenlijk niet zo goed gaat met mij. Dat het slecht/redelijk gaat met mij kan ik nog wel mee om gaan, maar om iemand anders pijn te doen--- daar heb ik helemaal geen zin in.

Oh, gisteravond heb ik het naar mijn zin gehad. Ik heb wel veel gedronken, maar de alcohol drong eigenlijk helemaal niet tot mijn hoofd (en omdat ik vrijwel nooit drink, haha). Maar, het was leuk . Een ding heb ik wel geleerd - alcohol helpt mij niet om met vreemde mensen te praten!
(To make me sick)....
pi_30232206
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef Plonky het volgende:
Een ding heb ik wel geleerd - alcohol helpt mij niet om met vreemde mensen te praten!
viel het tegen?
pi_30232248
Alcohol is best lekker hoor..Ga e volgooien vanavond en heeeeeeeeeeeel veel met vreemde mensen lullen.................
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:25:34 #286
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30232272
Nee.. haha.... ik ben nu al 4 weken op een rij uitgegaan... en gisteren heb ik het meeste gedronken van alle weken (en dat was opzich toch niet zoveel)... maar het maakt me helemaal niet 'vrijer' ofzo.

Praten doe ik dus gewoon eigenlijk niet :|. *schopt zichzelf*

Maar, vanavond is er weer een kans om uit te gaan, en dat doe ik dus ook!! Maar, ik moet nu zelf terug lopen 4 uur s'nachts, en dan drink ik maar een biertje of 2.
(To make me sick)....
pi_30232329
Wel fijn dat je het dan gister ff leuk heb gehad toch?!

En anders een taxi nemen? Ken je je wel lamzuipen waaaaaaaaah
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:29:20 #288
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30232368
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef MelodyCool het volgende:
Alcohol is best lekker hoor..Ga e volgooien vanavond en heeeeeeeeeeeel veel met vreemde mensen lullen.................
Ik ook
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:29:52 #289
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30232380
Ja . En voor het eerst in 4 weken had ik iemand bij me (een vriend die net terug is).

Nee, lamzuipen heb ik niet genoeg geld voor, en een taxi kost nog meer geld. Ik ben maar een arme student! Ik mag maar 15 euro per nacht gebruiken, en 6 euro gaat al op om naar binnen te komen... hahaha.

2x lamgezopen, net nadat het uit was. Echt geen goed idee. Overal kotsen! Slechte avond!
(To make me sick)....
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:31:47 #290
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30232431
Verder, zoals ik zei, alcohol doet mij dus helemaal niets (ik voel me alleen niet erg lekker na te veel!)... dus ik moet een andere manier vinden waarop ik met veel mensen kan gaan lullen
(To make me sick)....
pi_30232513
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef Plonky het volgende:
Ik mag maar 15 euro per nacht gebruiken, en 6 euro gaat al op om naar binnen te komen
Kratje bier bij de supermarkt halen... Vrienden uitnodigen ................ en volgooien!

Hou je nog wat over ook!
pi_30232534
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:31 schreef Plonky het volgende:
Verder, zoals ik zei, alcohol doet mij dus helemaal niets (ik voel me alleen niet erg lekker na te veel!)... dus ik moet een andere manier vinden waarop ik met veel mensen kan gaan lullen
Had deze nog niet gelezen...
pi_30232576
Spa blauw dan?
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:38:14 #294
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30232588
5.5 pints op gisteren, en ik voelde er niets van.. (meeste was cider, en daar worden mensen normaal gesproken een beetje vreemd van ).

En vanmorgen voelde ik mij kiplekker.... op andere avonden met 1 drankje heb ik mij dus veeel slechter gevoeld.
(To make me sick)....
pi_30232628
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:25 schreef Plonky het volgende:
maar het maakt me helemaal niet 'vrijer' ofzo.
Praten doe ik dus gewoon eigenlijk niet :|. *schopt zichzelf*
Je bent te verlegen?
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:40:49 #296
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30232661
Eigenlijk wel. Maar, ik moet me erover heen zetten (over 3 jaar ben ik dokter (hoop ik!))
(To make me sick)....
pi_30232727
Welnee... Je ben wie je bent toch.. En nix moet hoor... Verlegen dokters zijn ook leuk!
pi_30232756
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef Plonky het volgende:
Eigenlijk wel. Maar, ik moet me erover heen zetten (over 3 jaar ben ik dokter (hoop ik!))
En die patienten lullen toch je hoofd vol dus hoef je helemaal niet zo veel te zeggen...

Oke mevrouw/meneer .. hier hebbie receppie!
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:46:31 #299
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30232819
Haha, daar maak ik mij dus helemaal geen zorgen om. Ik weet dat er mensen zijn die 10x zo verlegen als ik zijn, en die zal het ook wel lukken .

En ja, patienten die kunnen behoorlijk lullen , maar het is aan ons de taak dat dat gelul leid tot 'informatie' :|
(To make me sick)....
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:52:32 #300
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30232995
Een ding wel, ik ben 10kg afgevallen in de laatste 3 maanden, en ik voel me een stuk zekerverzekerder mee . Mensen zeggen ook dat ik er een heel stuk beter uit zie!!
(To make me sick)....
pi_30233089
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef Plonky het volgende:
Een ding wel, ik ben 10kg afgevallen in de laatste 3 maanden, en ik voel me een stuk zekerverzekerder mee . Mensen zeggen ook dat ik er een heel stuk beter uit zie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')