duidelijkheid is het beste wat je kan doen. Vrouwen houden gewoon niet van onduidelijkheden, ben ik wel achter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Punt waard,..![]()
Maar wat ik dan niet snap, eerst roept ze ja moet je helemaal zelf weten, We hebben het er al meer over gehad, (aangezien ik met vrienden naar die feesten ga waarvan ze weet dat ze slikken),maar ik ben er nooit duidelijk over geweest.
En nu weet ze het, en gaat ze uit der dak.![]()
En ze zijn zelf altijd zo duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Kletz het volgende:
[..]
duidelijkheid is het beste wat je kan doen. Vrouwen houden gewoon niet van onduidelijkheden, ben ik wel achter.
Zoon vermoeden had ik al eerder, daarom dat ik er ook nooit echt duidelijk over ben geweest.quote:En waarom je het niet snapt dat ze eerst zegt je moet het zelf weten en later begint ze er over te zeiken. > Dat wil zeggen dat ze al bij "je moet het zelf weten" het er al niet mee eens is. Het blijven vrouwen!!! kom op
Ik weet wel dat ze goed boos is,.. Aangezien ze ook niet op sms reageerd,..quote:Het is gewoon moeijlijk om zo iemand los te laten of boos op te worden, omdat je je vriendschap niet kwijt wil zeg maar denk ik ofzo haha![]()
Blij dat ze je ex is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef het.ismij het volgende:Was nou net de verkeerde vraag
Uhmzz ja slikken wel.. Werd ze pissig,..
![]()
Ze loopt altijd te zeiken dat ik zelf moet weten of/wat ik gebruik, wordt ze boos op me.![]()
Anders was het nu wel me ex geweestquote:
Wij ook niet. Kreeg er niet eens de kans voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef het.ismij het volgende:
We zijn niet met totale oorlog uit elkaar gegaan.
whehehe,.. ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wij ook niet. Kreeg er niet eens de kans voor..
welcome to our clubquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Eibertje het volgende:
Nooit meer jij & ik..
na 16 maanden is het over..
16 maanden is niet zoveel, maar genoeg om van iemand te houden
en het loslaten hiervan doet me pijn ( goed is pas één dag)..
ergens iets gelezen dat de angst voor de leegte na een relatie niet opweegt
tegenover een redelijke maar niet optimale relatie.. helemaal mee eens..
ohw wat wil ik haar nu graag terug, ook al weet ik nu dat het beter is van niet..
zoals we in het begin al wisten ben ik veel bezig met mijn sportvereniging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
welcome to our club
Even de standaard intro?
Warom is het uitgegaan? background info?
oke dat scheelt inderdaad dan nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef Eibertje het volgende:
omdat ik dat al heel mijn leven doe en ik hoor niveau sport.
we zagen elkaar dagelijks (ze woont zeg maar 5 huizen verder)..
Wat je kan doen is gewoon veel afleiding zoeken.quote:een herkansing wil ik ook niet, nu alleen maar omdat de gedachtes over het verder
gaan zonder haar mij zo verdrietig maken..
Ik durf nog lager te bieden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Eibertje het volgende:
ergens iets gelezen dat de angst voor de leegte na een relatie niet opweegt
tegenover een redelijke maar niet optimale relatie.. helemaal mee eens..
Indd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
De eerste weken zijn het moeilijkste..
Als ik je reacties zo zie wil je nog wel meer recht hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef Viperdesign het volgende:
Ik mis momenteel eigenlijk weinig. Ik heb geen gevoel meer. En ik overleef het zo ook wel. Heb het nu toch te druk voor een relatie..
Ik vind alleen dat er bepaalde dingen niet eerlijk gegaan zijn en daar kan ik me nog wel druk om maken. Denk dat er daarom ook nog steeds contact is. Verwoede pogingen dingen recht te zetten..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Christine het volgende:
Viperdesign, wordt het zo langzamerhand niet tijd om te stoppen met huilen over je ex, en gewoon weer lol te maken?
Uiteraard. Maar huidige misvattingen kun je wel trachten recht zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef het.ismij het volgende:
Gedane zaken kan je niet veranderen, dus wat is het nut ervan om je ergens druk over te maken wat je toch niet kan veranderen.
Huilen? Dat gun ik d'r niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Christine het volgende:
Viperdesign, wordt het zo langzamerhand niet tijd om te stoppen met huilen over je ex, en gewoon weer lol te maken?
mag ook wel onderhand vanaf 31 meiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Huilen? Dat gun ik d'r niet..
En ik heb wel lol hoor, maak je maar geen zorgen..
Op zich is het best redelijk. 2/3 maanden om over een relatie van drie jaar heen te komen. Nou ja, de piek.quote:
Been there. Voor mij voorlopig geen relatie. Dat vrij zijn is ook wel prettig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Christine het volgende:
Trouwens... dat hoort ook in dit topic. Ik heb sinds een tijdje een nieuwe vlam, maar ik ben echt ontzettend onzeker of ik wel iets zou willen, of ik er wel aan toe ben om me weer te binden, of ik mezelf nog wel kan openstellen voor zoiets nieuws, etc. Lastig.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Christine het volgende:
Trouwens... dat hoort ook in dit topic. Ik heb sinds een tijdje een nieuwe vlam, maar ik ben echt ontzettend onzeker of ik wel iets zou willen, of ik er wel aan toe ben om me weer te binden, of ik mezelf nog wel kan openstellen voor zoiets nieuws, etc. Lastig.
Ik merk trouwens wel de laatste tijd dat ik niet meer aan mijn ex denk als mijn toekomstige man, of als de toekomstige vader van m'n kindjes. Hij speelt niet langer meer die rol in mijn toekomstfantasieën. Wel een goed teken denk ik.
Nouja, ik had eerst een periode: "Alle mannen zijn stom en vooral mijn ex". Daarna had ik een tijdje een periode "Ik zoek zo snel mogelijk een leuke vent, want ik mis de seks", daarna had ik een periode "Seks zonder relatie is wel grappig, maar je schiet er niks mee op" en nu dus "Misschien zou er voorzichtig aan wel weer een ander in mijn leven kunnen zijn".quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Been there. Voor mij voorlopig geen relatie. Dat vrij zijn is ook wel prettig..
JA dat heb ik ook lang gedacht nog. Dan dacht ik aan mezelf als moeder, met kindjes die sprekend op m'n ex lijken. Of dan fantaseerde ik over mijn huwelijk, waarbij m'n ex naast me bij het altaar staat. Dat soort dingen. Maar nu is mijn ex in de meeste fantasieën vervangen door een andere leuke, knappe vent. Net zoals je vroeger wel eens erover kon dromen, zonder precies te weten wie het was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Heftige reactie vs deze reactie![]()
Das positief als je daar al niet meer aan denkt.
Ik betrap mezelf er af en toe nog op dat ik denk van , als zij me vriendin nog was dan dit dan zus dan zo.![]()
Ik irriteer me der eigelijk zelf af en toe aan,..![]()
Ik zit in het "Niemand haalt het bij m'n ex" stadium. Maar ondertussen hoef ik d'r niet terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Nouja, ik had eerst een periode: "Alle mannen zijn stom en vooral mijn ex". Daarna had ik een tijdje een periode "Ik zoek zo snel mogelijk een leuke vent, want ik mis de seks", daarna had ik een periode "Seks zonder relatie is wel grappig, maar je schiet er niks mee op" en nu dus "Misschien zou er voorzichtig aan wel weer een ander in mijn leven kunnen zijn".
het scheelt dat ik nog lang niet toe ben aan kids/trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:57 schreef Christine het volgende:
[..]
JA dat heb ik ook lang gedacht nog. Dan dacht ik aan mezelf als moeder, met kindjes die sprekend op m'n ex lijken. Of dan fantaseerde ik over mijn huwelijk, waarbij m'n ex naast me bij het altaar staat. Dat soort dingen. Maar nu is mijn ex in de meeste fantasieën vervangen door een andere leuke, knappe vent. Net zoals je vroeger wel eens erover kon dromen, zonder precies te weten wie het was.
Dat heb ik nooit echt gehad eigenlijk. Nu ik erover nadenk... mijn huidige vlam overtreft mijn ex juist op heel veel punten (sorry schatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik zit in het "Niemand haalt het bij m'n ex" stadium.
Mijn ex en ik hadden serieuze trouwplannen en ik heb best een tijd lang heel graag zwanger van hem willen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het scheelt dat ik nog lang niet toe ben aan kids/trouwens.
Maar inderdaad, het is irritant,. alstijd dat als dit als dat.
Kan er gewoon kwaad om worden op mezelf,..![]()
Na tien jaar joh...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef JoostHIJ het volgende:
Zo eerste post of FOK
Ook mijn relatie is op de hak gegaan na 10 jaar. Gelukkig wel in gezamenlijk overleg maar toch ik voel me leeg en toch ook weer niet wat een gedachtes kan je hebben zeg alles vliegt er door je hoofd. Gelukkig in dec een ander huis dus kan ik me daar op richten maar toch. Je krijgt dan weer de gedachtes of je het wel alleen gaat redden in het huis(wat we samen zouden betrekken) of je het financieel wel redt ook al reken je 100 keer hetzelfde bedrag uit en dat blijft positief alleen wordt het geen vetpot. Maar in deze tijden is niemand rijk meer. Gedachtes kon je ze maar uitschakelen
Dat vind ik ook irri. In 2006 zouden we gaan trouwen en babynamen hadden we ook al. De hele reutemeteut. Best raar, in wezen deel je je hele ziel en zaligheid met die persoon zonder ook maar een moment te denken dat het wel eens níet voor altijd zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef het.ismij het volgende:
het scheelt dat ik nog lang niet toe ben aan kids/trouwens.
Maar inderdaad, het is irritant,. alstijd dat als dit als dat.
Welkom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef JoostHIJ het volgende:
Zo eerste post of FOK
Zou inderdaad makkelijk zijn. En maak je niet teveel zorgen, je red het wel. We all do.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef JoostHIJ het volgende:
Gedachtes kon je ze maar uitschakelen
Dat vond ik wel het raarste, inderdaad. En dat is momenteel ook het enige wat me echt tegenhoudt bij mijn nieuwe vlam... want hoe kan ik ooit weten dat dát dan wél voor altijd zou zijn? Of zou je zoiets helemaal nooit kunnen weten...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Viperdesign het volgende:
Best raar, in wezen deel je je hele ziel en zaligheid met die persoon zonder ook maar een moment te denken dat het wel eens níet voor altijd zou kunnen zijn.
Inderdaad wonen we nog samen moet nog samen het huis verkopen (bijna rond). Voor de rest is het gewoon K&%$# je laat niet 10 jaar zomaar achter je. Ik heb heel goed contact met haar familie waarmee ik ook goed kan praten(klinkt raar maar is het niet echt, voor mij althans). Dus raar maar waar en het gebeurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Na tien jaar joh...
Kan me echt heel goed voorstellen hoe je je nu moet voelen. En vooral die praktische onzekerheid is inderdaad vreselijk, ik ben daar nu nog steeds niet aan gewend.
Wonen jullie nu nog samen tot december??? Dat lijkt me ook niet ideaal..
Sterkte iig.
Je kan beter tegen jezelf zeggen: oké, ik heb nu die gedachten, maar ze zijn niet reeël. De relatie is voorbij, dus ik kan maar beter mijn tijd en moeite in iets of iemand anders gaan steken. (Mijn tip: in je eigen geluk).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef het.ismij het volgende:
Wha door kwaad op mezelf te worden dwing k mezelf min of meer om het van me af te zetten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef JoostHIJ het volgende:
Inderdaad wonen we nog samen moet nog samen het huis verkopen (bijna rond).
Het voelt dubbel he... alsof je gewoon weer helemaal van voren af aan moet beginnen, alsof al die jaren weggegooid zijn.quote:Voor de rest is het gewoon K&%$# je laat niet 10 jaar zomaar achter je.
Dat is wel fijn. Goed contact met je schoonfamilie schijnt inderdaad raar te zijn, maar ik heb het zelf ook altijd gehad. Het lijkt me dat je daar ook wel veel aan kan hebben, omdat ze jullie alletwee goed kennen. Bovendien vind ik het helemaal niet raar dat je goed met ze kan praten... het is toch tien jaar je familie geweest. En hoewel een punt achter je relatie automatisch ook betekent dat je die mensen als schoonfamilie kwijt raakt, hoeft het verder niet logischerwijs ook direct met hun over te zijn.quote:Ik heb heel goed contact met haar familie waarmee ik ook goed kan praten(klinkt raar maar is het niet echt, voor mij althans). Dus raar maar waar en het gebeurt
Inderdaad werd net nog gebelt door haar zus met van "wat is dit nu weer" en haar zus heeft twee kinderen waar ik echt helemaal gek op ben dus die wil ik toch ook nog wel eens zien(ik zie ze nu bijna dagelijks) Ach laten we eerst maar eens zien hoe dit weekend gaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]Dat is gewoon een kutsituatie. Ik heb zelf nog drie weken samengewoond na "de breuk", maar dat hield ik al bijna niet vol... Sja, met een koophuis zit je inderdaad iets anders daar. Heb je zicht op iets anders?
[..]
Ja in december kan ik waarschijnlijk in het nieuwe huis
Het voelt dubbel he... alsof je gewoon weer helemaal van voren af aan moet beginnen, alsof al die jaren weggegooid zijn.
[..]
Dat kan je zeggen terwijl toch ook het gevoel heb dat het mooie jaren waren
Dat is wel fijn. Goed contact met je schoonfamilie schijnt inderdaad raar te zijn, maar ik heb het zelf ook altijd gehad. Het lijkt me dat je daar ook wel veel aan kan hebben, omdat ze jullie alletwee goed kennen. Bovendien vind ik het helemaal niet raar dat je goed met ze kan praten... het is toch tien jaar je familie geweest. En hoewel een punt achter je relatie automatisch ook betekent dat je die mensen als schoonfamilie kwijt raakt, hoeft het verder niet logischerwijs ook direct met hun over te zijn.
Zag je omgeving het aankomen eigenlijk? En hoe reageerden zij..?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef JoostHIJ het volgende:
Inderdaad werd net nog gebelt door haar zus met van "wat is dit nu weer" en haar zus heeft twee kinderen waar ik echt helemaal gek op ben dus die wil ik toch ook nog wel eens zien(ik zie ze nu bijna dagelijks) Ach laten we eerst maar eens zien hoe dit weekend gaat
Volgens mij niet echt, want ze praten nog van ach misschien komt het nog wel goed. Het vervelendste is dat mijn ouders net op vakantie zijn en ik ze niet wil lastigvallen. Maar het duurt nog 3 weken voordat ze terug zijn. Ga volgende week wel weer langs een oude vriend (we waren elkaar al een tijdje uit het oog verloren, carriere 100km van elkaar wonen, relatie etc) en het was kut om te zeggen hoi hoe is het, oh leuk man, ik voel me kut. Maar hij had gelijk van kom maar eens langs als je wilt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Zag je omgeving het aankomen eigenlijk? En hoe reageerden zij..?
Dat zijn echte vriende!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef JoostHIJ het volgende:
[..]
Ga volgende week wel weer langs een oude vriend (we waren elkaar al een tijdje uit het oog verloren, carriere 100km van elkaar wonen, relatie etc) en het was kut om te zeggen hoi hoe is het, oh leuk man, ik voel me kut. Maar hij had gelijk van kom maar eens langs als je wilt.
Nee, niet echt. Het waren de omstandigheden. De eerste 2 weken probeerde ik nog met haar te praten, totdat ik werd verteld door haar vader om weg te blijven (vraag mij niet waarom!). En een week later was de uni klaar en zijn wij naar huis gegaan. Ik ben al 4 weken terug. Zij is pas vrijdag terug. We hebben elkaar al via MSN gesproken, maar dat ging echt van geen kant - ik heb/had nog veel te veel emoties in mij, en ik ben 3 weken geleden bijna naar de psycholoog gegaan omdat ik dacht dat ik gek werd (gelukkig hebben mijn ouders mij toen geholpen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
Was het trouwens je eigen keus om haar zo lang niet te zien? ...... Is er voor jou een reden geweest dat je er nauwelijks moeite voor gedaan hebt om andere mensen te ontmoeten?
Hier heb ik dus ook helemaal geen zin inquote:Je ziet daarom ook vaak dat mensen na het verbreken van een relatie al heel snel een nieuwe vriend(in) zoeken, die in die behoefte kan voorzien.
Het enige wat ik hier naar zeg is dat mijn ex het helemaal niet verwachte dat het zou eindigen, vooral omdat zij degene was die altijd blij was met mij (omdat ik daar altijd voor zorgde). Dus, als zij het niet nodig heeft, dan heb ik het ook niet nodig (ja, klinkt stom!)quote:Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier van verwerken, maar dat heeft mij goed geholpen.
Ik heb geprobeerd leuke dingen te doen, maar dat is erg moeiljk, vooral in mijn eentje. Ik ben al 3 weken met mijn scriptie bezig, en die moet vrijdag af zijn (nou, dat wil ik). En ik kan moelijk dingen bedenken die mij blij kunnen maken, maar die moet ik weer zien te identificeren! Ik ben wel van plan om een goede start aan het nieuwe jaar te maken door met een toneel stuk mee te doen, waardoor ik veel mensen zal ontmoeten.quote:Mijn tip... je zegt het zelf ook al... life goes on. Ontzeg jezelf in elk geval niet het "recht" om hier verdrietig over te mogen zijn. Elke grote verandering in je leven kost tijd om te wennen, en het verbreken van een relatie is ook een grote verandering. Maar ga ook leuke dingen doen. Gebruik deze tijd om terug te kijken op wat je had, de mooie momenten te koesteren, de vervelende momenten om te zetten in punten waar je van geleerd hebt, en bedenk hoe je verder wilt. Want er zijn ook een heleboel opties bij gekomen... je bent nu niet (meer) gebonden aan iemand, dus in principe ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt, zonder verantwoording aan iemand af te leggen.
En bedenk... relaties komen en gaan. Maar je zult het uiteindelijk altijd met jezelf moeten doen. Je bent met jezelf geboren, en gaat met jezelf uiteindelijk dood. Dat is wat zeker is... dus zorg dat je met jezelf een goede tijd hebt, dat je de dingen doet die je zelf gelukkig maken, dat je het geluk in jezelf vind en niet in anderen.
Misschien wat dingen om over na te denken... je hebt nog een week voor je studie weer begint.
Wilde ik nog even op reageren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef Christine het volgende:
Niks geeft uberhaupt garantie op wat dan ook in de liefde...En dat is doodeng. Daarom ga ik het liever maar gewoon weer uit de weg. In m'n eentje ben ik in elk geval gelukkig zo, en word ik niet zo snel gekwetst.
Misschien omdat ze het moeilijk vond om contact te houden?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:50 schreef Plonky het volgende:
Nee, niet echt. Het waren de omstandigheden. De eerste 2 weken probeerde ik nog met haar te praten, totdat ik werd verteld door haar vader om weg te blijven (vraag mij niet waarom!).
Houden!!! Goede vrienden zijn veel belangrijker en fijner dan een relatie.quote:Sommige mensen zeggen dat ik nog verliefd ben. Maar, ik had er eigenlijk niet zoveel zin in om andere mensen te ontmoeten. Ik heb wel een paar vrienden om mij heen, en die contacten worden nu wel steeds beter, en ik heb er ook veel plezier in om naar hun toe te gaan (toen het in het laatste half jaar niet zo goed ging begon ik al wat meer tegen hun aan te leunen.
Het is wel jouw leven he... je hebt weliswaar een aardig deel daarvan met je ex doorgebracht, maar je moet jezelf niet met haar vergelijken. Iedereen gaat er op zijn/haar eigen manier mee om... mijn ex wilde bijvoorbeeld (weet niet hoe dat nu zit) heel graag steeds weer een nieuwe relatie, en ging daar ook continu in mijn ogen best gericht naar op zoek. Ikzelf ben juist meer in de richting van bindingsangst geschoten en ben dus helemaal niet gericht op zoek naar een nieuwe partner. Wel sta/stond ik bij een datingsite ingeschreven, daar heb ik wat leuke mensen leren kennen, maar niks wat echt serieus is. (Alhoewel ik nu met één man wel die richting in dreig te gaan, wat mij ontzettend benauwd, ondanks dat ik het superleuk vind.)quote:Het enige wat ik hier naar zeg is dat mijn ex het helemaal niet verwachte dat het zou eindigen, vooral omdat zij degene was die altijd blij was met mij (omdat ik daar altijd voor zorgde). Dus, als zij het niet nodig heeft, dan heb ik het ook niet nodig (ja, klinkt stom!)
Het is ook moeilijk om dingen in je eentje te gaan doen, en eerlijk.. ik kan het ook niet goed. Gelukkig heb ik redelijk wat mensen leren kennen de laatste maanden (vooral via fok) waarmee ik af en toe leuke dingen ga doen. Als ik ergens naartoe wil, dan kan ik meestal wel iemand vinden die mee wil.quote:Ik heb geprobeerd leuke dingen te doen, maar dat is erg moeiljk, vooral in mijn eentje. Ik ben al 3 weken met mijn scriptie bezig, en die moet vrijdag af zijn (nou, dat wil ik). En ik kan moelijk dingen bedenken die mij blij kunnen maken, maar die moet ik weer zien te identificeren! Ik ben wel van plan om een goede start aan het nieuwe jaar te maken door met een toneel stuk mee te doen, waardoor ik veel mensen zal ontmoeten.
Way to go!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wilde ik nog even op reageren.
Zo voel ik dat dus ook. Overleef het alleen ook wel..
Rlext,..quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:56 schreef JoostHIJ het volgende:
Zo het weekend weer overleefd, ieder een beetje z´n eigen ding gedaan. We zullen wel zien hoe de rest van de week loopt. Ik voel me af en toe k_&% en soms weer "normaal" zal nog wel even duren denk ik
Dit is een vergissing?? Of een verkeerd linkje???? Als ik op "hier" klik zie ik mijzelf???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/fotoboek2.gif]afbeelding]
[/url]
En hier heb je ook nog wat te doen..
Nee, dat was geen vergissing. Mijn ex, Silicium, had nog in haar fotoboek staan dat ze een relatie met me had en in haar profiel stond dat ik haar hobbie/interesse was. Vandaar die links, zodat ze het kon aanpassen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:01 schreef Quembel het volgende:
Dit is een vergissing?? Of een verkeerd linkje???? Als ik op "hier" klik zie ik mijzelf???
En dat in relatie tot Silicium?? Nee, dit moet een vergissing zijn toch of ik kijk scheel....
(en mijn reactievermogen is ook subliem)
Nee, dat zou niet goed zijn. Vooral omdat ik haar niet moeten idealiseren. Dat slaat, gezien onze historie, nergens op. Maar ik doe het wel. Ik begrijp mezelf niet eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:42 schreef Christine het volgende:
Wat is stap 2.. acceptatie?
Zullen we van stap 1 dan maar "begrijpen" van maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet goed zijn. Vooral omdat ik haar niet moeten idealiseren. Dat slaat, gezien onze historie, nergens op. Maar ik doe het wel. Ik begrijp mezelf niet eens..
ik meld me aan bij dit standpunt... En stiekem weet je ook wel dat het zo was. Ik ga der maandag voor t eerst in 6 weken weer zien, en hopelijk dan concluderen dat ze lelijk en vervelend isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:41 schreef Viperdesign het volgende:
Ik idealiseer iemand waarmee ik geen goede relatie heb gehad.
Stap 1: Realisatie.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
ik meld me aan bij dit standpunt... En stiekem weet je ook wel dat het zo was. Ik ga der maandag voor t eerst in 6 weken weer zien, en hopelijk dan concluderen dat ze lelijk en vervelend is![]()
Maar dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:06 schreef het.ismij het volgende:
Zullen we van stap 1 dan maar "begrijpen" van maken?![]()
![]()
realisatie is een prima eerste stap. Eerst voor jezelf duidelijk hebben wat er nou wel en niet top aan haar was.. eventueel ff in een tabelletje opschrijven. Je zult zien dat de rij met negatieve dingen hard groeit.quote:
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
realisatie is een prima eerste stap. Eerst voor jezelf duidelijk hebben wat er nou wel en niet top aan haar was.. eventueel ff in een tabelletje opschrijven. Je zult zien dat de rij met negatieve dingen hard groeit.
Ik denk dat je het zo moet zien. Je vond het fantastisch om zo close te zijn met een meid, dat had echter net zo goed een andere meid kunnen zijn. Dat kun je nu wellicht niet inzien, maar dat komt omdat je die anderen nog niet zo kent als je je ex wel kent. Dat is een pre voor je ex. Eentje die helaas altijd zo zal zijn
Het punt is dat ik in de tussentijd meerdere kansen heb gehad om mezelf weer in een relatie te storten. En ja, in principe was dat ook wel prettig. Maar het voelt niet goed. dat bindingsangst vanwege verlatingsangst verhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Lexcorp het volgende:
Je vond het fantastisch om zo close te zijn met een meid, dat had echter net zo goed een andere meid kunnen zijn. Dat kun je nu wellicht niet inzien
je hoort mij ook niet zeggen dat ik er zelf een gemaakt hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!
Dat vin k zoon onzin.
K kreeg zoon vermoeden, omdat je over lijstjes met positiefe en negatieve dingen begon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
je hoort mij ook niet zeggen dat ik er zelf een gemaakt heb![]()
Jezelf confronteren met de negatieve aspecten van je voormalig partner zou theoretisch gezien het proces van loslaten moeten vergemakkelijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef het.ismij het volgende:
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!
Opsluiten en platspuiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:
als je in het stadium van viper bent werkt dat ook niet volgens mij.
dat werkt niet met zoon achterlijk lijstje die je zelf opsteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jezelf confronteren met de negatieve aspecten van je voormalig partner zou theoretisch gezien het proces van loslaten moeten vergemakkelijken.
Je mag ze hebben hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:07 schreef Plonky het volgende:
Je hebt geluk dat jij nog de kans hebt gehad voor een nieuwe relatie
quote:
Want? Wat werkt beter; denken aan de positieve of aan de negatieve dingen uit je relatie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:08 schreef het.ismij het volgende:
dat werkt niet met zoon achterlijk lijstje die je zelf opsteld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |