1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | UnleashMitch : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
ja, ik had de verkeerde txt genomenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Fillipe het volgende:
Euh Jump...?
crashen naar desktop heb ik de laatste dagen ook veel. en geen idee hoe het komtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:54 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ik kan bf2 niet meer spelen, krijg de laatste dagen veel blauwe schermen en bf2 loopt helemaal vast of hij crasht weer naar desktop. Vroeger had ik ook, toen ging ik formatteren, maar nu helpt het niet meer.... Ook de demo kan ik niet meer spelen.. Heb medelijden![]()
![]()
Nu maar wachten op de v.103 patch
Ik vind dat echt zo verrot man, ik wil zooooooo graag bf2 spelen zeg. Maar elke spel loopt mijn pc de laatste dagen vast en krijg ik blauwe schermen. Zal vast mijn geheugen zijn die de oorzaak isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:55 schreef Jump het volgende:
[..]
crashen naar desktop heb ik de laatste dagen ook veel. en geen idee hoe het komt
Ik heb al 3 verschillende drivers geprobeerd..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef ViPeRII het volgende:
Hmm lijkt me niet echt iets van bf zelf?
Nieuwe video drivers al eens geinstalleerd?
Ik mis nog de aankondiging voor de volgende clanwarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Of je kunt je reisverhalen hier neerzetten en pimpen met je Ipod-chiks ...![]()
Oh ik kom wel vaker op TS en lul hier ook wel genoeg dacht ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Hangt er van af wat je wilt: je kunt wat geld doneren voor de server, veel lullen in deze topics of gewoon ons joinen via TS, waar de gezelligheid ervan af druipt ...![]()
Of je kunt je reisverhalen hier neerzetten en pimpen met je Ipod-chiks ...![]()
Oh als je die runtime files mist dan krijg je dus gewoon niet genoeg troep binnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:19 schreef ViPeRII het volgende:
Als je je PID invult en de runtime files installeerd werkt het wel bij mij!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:13 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb gister op het BF2 Zboard gespeeld bij een vriend. Het is..... wennen, maar het zal vast wel lekker spelen als je het gewend bent.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:39 schreef Sickert het volgende:
pfff klote teamkill systeem... zijn er weer van die pannelappen die notabene in een squad zitten ik nogwel move artillery aanklik... maar toch blij naar de vlag lopen omdat daar zoveel mannetjes zitten om te killen..
word ik weer gekicked vd server!!
i need admin tools over here sir!
ik heb HT idd uitgezet... geen problemen bij mij. enkel als ik bf2 afsluit, dan blijft de muziek een tijdje hangenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:05 schreef jpjedi het volgende:
mijn bf2 begint ook kuren te vertonen.
Scherm bevriest met enge regelmaat om vervolgens na 10-20 seconden weer verder te gaan. Ook word ik er soms zonder aanleiding ineens uitgegegooid.![]()
Ik heb een HP ZD8185 laptop met 1 gig, ATI radeon mobility x600 256 mb en 3,2 gHz HT.
Ik heb alles op gemiddeld staan en AA uit op een resolutie van 1024x768 en nieuwste drivers.
Firewall en antiviruszooi staat uit als ik speel, enige dat draait is xfire en TS......
Zou het dat probleem met hyperthreading kunnen zijn??
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Ik hoop dat er iets geregeld is want het blijft akelig stil rondom wanneer en hoelaat.
Ik herhaal trouwens alleen maar dat wat iemand eerder had gepost in een van onze vorige threads dat GoT ons had uitgedaagd.
Ik kan niks regelen want ik kan niet op tweakers komen dus hopelijk doet diegene die daar het aanbod heeft aangenomen ook even zorgt dat alles geregeld is anders kunnen we gewoon alles
afblazen en is het de zoveelste hoax...![]()
Kan iemand voor die jongen die aankondiging bij de OP zetten ...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Ik hoop dat er iets geregeld is want het blijft akelig stil rondom wanneer en hoelaat.
Ik herhaal trouwens alleen maar dat wat iemand eerder had gepost in een van onze vorige threads dat GoT ons had uitgedaagd.
Ik kan niks regelen want ik kan niet op tweakers komen dus hopelijk doet diegene die daar het aanbod heeft aangenomen ook even zorgt dat alles geregeld is anders kunnen we gewoon alles
afblazen en is het de zoveelste hoax...![]()
Niet dat ik het je graag in wil wrijven maar: http://tweakers.net/pricewatch/95550quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:06 schreef kievit19 het volgende:
IK HEB MIJN 6800 GT BESTELD:D:D
voor slecht 250 incl verzenden
ik ben blij
Geil, hoe heb je dat gedaan ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef kievit19 het volgende:
psssssssssst... kheb de 256 mb editie
Tering wat is die in prijs gedaald zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet dat ik het je graag in wil wrijven maar: http://tweakers.net/pricewatch/95550
Zoals ik ook in deel 24 heb gezegt; ik heb in alle delen van dit topic @ GoT niets, maar dan ook niets, hierover gelezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef i-spy24 het volgende:
Ja, welke merk is het ? Op welke pagina staat ie ? Voor 50,- meer is een 256mb boven een 128 wel erg lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef kievit19 het volgende:
ook op die site die ik gaf?
die krijg ik ook volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:49 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb een originele Nvidia 6800 GT , 256 MB. Met die mooie zeemeermin erop![]()
Waar kan ik die kopenquote:
http://www.megawebshop.nl/ heb ik gevonden. Goedkoper heb ik t nog niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:04 schreef i-spy24 het volgende:
Yo.... heb je al een keuze gemaakt wat voor nieuwe PC je gaat kopen?
ja maar jij hebt schoenmaat 43, dan is het een heel ander verhaalquote:
Niet gezien, thnxquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef kievit19 het volgende:
heej , die ene 6800 gt is trouwens wel agp![]()
Ik zelfs op de 64 mb versie op een laptop met een mini muisjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:51 schreef domolanglekker het volgende:
pfft wat een dure kaarten allemaal.. schop nog steeds aars met een radeon 9600
maar ik schop strax in hoog detailquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:51 schreef domolanglekker het volgende:
pfft wat een dure kaarten allemaal.. schop nog steeds aars met een radeon 9600
en ik heb straks in high detail tanksporen op m'n soldaatje staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:02 schreef kievit19 het volgende:
maar ik schop strax in hoog detail
Nope kan niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
Net Battlefield zitten spelen in singleplayermode en wil met sniper inzoomen...hoe moet dat? rechtermuisknop en dan? Ken je niet verder inzoomen?
Bij Clan Members staan echt veel namen die ik niet ken of nog nooit gezien hebquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en ik heb straks in high detail tanksporen op m'n soldaatje staan![]()
Anyway, ik ga nu even schieten.
De website heeft een forse update gehad. Het complete gamesinformation heb ik eruit gesloopt. Zo boeiend was dat toch niet, de site is dus erg afgeslankt. Het handigste is echter dat er nu onder het knopje Clan Members een kopje zit met Clan Admins. Op dit pagina vind je de huidige 7 admins terug. Houdt even in de gaten dat Jazza en Sickert nog niet heel veel kunnen nu, ze hebben m'n mailtje nog niet gehad
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.php
ik denk iets met gevoelige vliegenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben meer me muis vandaag aan het uitproberen, ff wennen weer!
Wat betekend precies on the fly sensitive???
Zijn alle mensen die zich ingeschreven hebben op de website. Of het Fok!kers zijn vraag ik me af maar ach I don't carequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:36 schreef Fillipe het volgende:
Bij Clan Members staan echt veel namen die ik niet ken of nog nooit gezien hebKlopt dit wel helemaal?
ik ben betaalde member van mij part schrijft Bush zich in....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zijn alle mensen die zich ingeschreven hebben op de website. Of het Fok!kers zijn vraag ik me af maar ach I don't careNadeel voor hun is dat ze minder naamsbekendheid hebben en sneller van de server worden gegooid
hehehe.. jaja zelfs mijn tuin gedaan vanavond.. zet het maar in de krant.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:39 schreef Sickert het volgende:
* Sickert had vandaag Qaulity time met zn vriendin en gaat daar zo ook weer heen
morgen weer Jedi
btw heb je al opgeruimd? als er toch niemand is
zal het eens proberen..morgen gaat je pakketje weg btw..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:09 schreef jazza het volgende:
[..]
ik heb HT idd uitgezet... geen problemen bij mij. enkel als ik bf2 afsluit, dan blijft de muziek een tijdje hangen
goedzo!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hehehe.. jaja zelfs mijn tuin gedaan vanavond.. zet het maar in de krant.
hetzelfde als een patatje zonder mayo..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is nou in godsnaam een sniperrifle zonder zoom...![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:04 schreef Droopie het volgende:
Patatje oorlog zonder mayo
en alleen apen lachen om hun eigen grappen, he sickert!!
hoe kan ik mn 6600 clocken? zijn daar proggies voor of zeg je bij dee vraag doe maar niet als je het niet weet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Tering wat is die in prijs gedaald zeg, heb er destijds wel meer dan 350 voor betaald!
Alleen ik heb wel degene met 256 MB geheugen.
Hij loopt trouwens als een zonnetje nu na het overclocken! Temperatuur blijft stabiel en geen rare artifacts
Wat heb jij een prachtige achtergrond van je pcquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:29 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img300.imageshack.us/img300/3320/woeij21ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hendig proggie dat stat retriever
altijd leuk!
tsja zekers op mijn desktopquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:50 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat heb jij een prachtige achtergrond van je pc
<Razorback><NL> [G36c] Oz.de
Kvoel me wel vereerd als ik op jouw achtergrond mag staan
Ik wil je daar wel bij helpen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
tsjaik zoek nog een leuke nieuwe.... zoek zo'n moment met een hele squad in een bootje of auto en dat ze dan mijn kant op kijken
zes man tegelijk ofzo... moeten we van het weekend maar eens doen
En dan komt er net een tegenstander die een granaatje gooit <Kaboemskie> Allemaal doodquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:04 schreef Sickert het volgende:
ja allemaal vanuit de blackhawk! dan maak ik wel de pics...maar dat kan ook wel mislukken natuurlijk dus kan zijn dat het over moet
wat ook leuk is allemaal op een rijtje gaan staan
ghehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
En dan komt er net een tegenstander die een granaatje gooit <Kaboemskie> Allemaal dood
zal misschien ook wel een leuk effect geven...
rondvliegende FOK!KER'S
Dat is het zeker,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
ghehemaargoed tis wel een leuk idee met een hoop BOF!fers op een foto!
![]()
Ik speel puur voor de lol, die badges komen dan vanzelf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef mstx het volgende:
Ik heb daarnet gewoon 3 badges in 5 minuten op de BoF-server gekregen.
Wel een beetje lame door te suiciden met C4 op een buggy maar voor 1 keertje om die badges te halen maakt dat niet uit.
Heb ik ook maar ik vind hem erg zenuwachtig... heb hem wat trager gezet en precisieversterking van microsoft uit en das al beter..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik speel puur voor de lol, die badges komen dan vanzelf.
Heb ook eindelijk me nieuwe muis, speelt wel fijner![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:11 schreef jpjedi het volgende:
Nou dit is pas pointfarmen:
3x zilver
1x brons
+350 punten
alles in 4 potjes
reden: blackhawk!![]()
Met dank aan DOMO tours![]()
onder begeleiding van:
Postman![]()
Johan![]()
Mathijs (AA hunter)![]()
Prachtig uitzicht gegarandeerd, lekker chatten onderweg en af en toe wat konijntjes schieten...(lees: chinezen)
En met tegenwerking tot vervelends toe van:
Stoja!!![]()
Aja Pire is Stoja .. nu gaat mijn lampje brandenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was gelijk over toen ik een paar keer jullie Blackhawk naar beneden haalde
![]()
![]()
Fushe was lastig omdat het heel vaak 2 (Postman + Domo) tegen 1 was. Maar toch nog wat puntjes bij elkaar gesprokkeld
This is your captain speaking.quote:
He die kreeg ik ook in dezelfde rondequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef domolanglekker het volgende:
zow net effe een ronde in apc en postman in tankde vijand was nergens meer
En zag nog een lintje voorbij komen (meritirious unit ofzo) maar zie m nog nie terug in de stats
Tering he... dat was echt zuur..........quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Droopie het volgende:
kan iemand mij effe unbannen,
niets vragen, wil er niet over praten
Zeg i-spy, leuk hoor deze aankondigin, maar zoals ik inmiddels al 3x heb gezegt in diverse topics, maar waar niemand op reageert!, op GoT hoor ik niemand over deze battle, dus jullie komen denk ik bedrogen uitquote:
Wie heeft dit geregeld dan en is er nu geen battle???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zeg i-spy, leuk hoor deze aankondigin, maar zoals ik inmiddels al 3x heb gezegt in diverse topics, maar waar niemand op reageert!, op GoT hoor ik niemand over deze battle, dus jullie komen denk ik bedrogen uit
Maar goed, suit yourself
MIjn internet doet t weer goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie heeft dit geregeld dan en is er nu geen battle???
Wat was het nou???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
MIjn internet doet t weer goed.Dus dat wordt vanavond knallen. Jij erbij, sickert ook vanavond, who else??
![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
MIjn internet doet t weer goed.Dus dat wordt vanavond knallen. Jij erbij, sickert ook vanavond, who else??
![]()
sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef PirE het volgende:
Ik miste Brons door de 2x bonus voor escape_nl.....
Dat is in ieder gevaal een heeeeel goed excuus...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef Silver_Shark het volgende:
sorry dat ik er gisteren niet was ik had ruzie met me ouders over die meeting in rotterdam omdat ik niet mocht
hoe heb je het gefixed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
![]()
hoi hg, lekker daggie vrij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef hg het volgende:
Gisteravond weer ff jullie server gespeeld en ik werd weer (toen ik best lekker aan het slaughteren was) zomaar zonder reden gekikt. Ja waarschijnlijk had ik teveel punten of verdedigde ik de vlag te goed. Ik denk dat Domo of Escape ofzo de admin was/waren. Leuke server. Loopt goed. Goed teamwork, maar zo wordt het natuurlijk nooit wat. Echt wel heel triest. Dat je automatisch voor TK gekickt wordt dat zijn opstartproblemen, maar dit is erg jammer. Misschien moeten jullie wat minder trieste mensen de admin taken laten doen om als clan serieus genomen te worden. Als het nou een incident was, maar helaas. Het komt veel vaker voor. Bijvoorbeeld bij een onsuccesvolle mutiny vote of als iemand gewoon je tank wil hebben. Jammer jammer jammer. Ik heb erover gedacht om ook met FOK mee te doen, maar ik denk dat ik voorlopig niet meer op jullie server kom spelen.
Veel succes
Yep. Lekker weer. Ik wilde eigenlijk een hd gaan kopen, maar ik denk niet dat ie het nog doet als ik er door de plensbui mee thuis kom.quote:
Kan ook gewoon zijn dat betalende leden voorrang hebben, daar al over nagedacht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef hg het volgende:
Gisteravond/nacht weer ff jullie server gespeeld en ik werd weer (toen ik best lekker aan het slaughteren was) zomaar zonder reden gekikt (plm. 1 uur 's nachts). Ja waarschijnlijk had ik teveel punten of verdedigde ik de vlag te goed. Ik denk dat Domo of Escape ofzo de admin was/waren. Leuke server. Loopt goed. Goed teamwork, maar zo wordt het natuurlijk nooit wat. Echt wel heel triest. Dat je automatisch voor TK gekickt wordt dat zijn opstartproblemen, maar dit is erg jammer. Misschien moeten jullie wat minder trieste mensen de admin taken laten doen om als clan serieus genomen te worden. Als het nou een incident was, maar helaas. Het komt veel vaker voor. Bijvoorbeeld bij een onsuccesvolle mutiny vote of als iemand gewoon je tank wil hebben. Jammer jammer jammer. Ik heb erover gedacht om ook met FOK mee te doen, maar ik denk dat ik voorlopig niet meer op jullie server kom spelen.
Veel succes
Ik heb ni veel bijzonders gedaan: een anti-spyware en een anti-virus prog gedraaid, alle kabels eruit en dan weer erin. En nu maar hopen dat de verbinding goed blijft ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe heb je het gefixed?
vanavond slachteee!!
Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat betalende leden voorrang hebben, daar al over nagedacht?
Ach ja, het is herkenbaar maar dit komt niet alleen voor op onze server natuurlijk. 'Sfeer' ligt voornamelijk aan de mensen die online zijn en meestal is 45% erg kinderachtig en krijg je dit soort taferelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef hg het volgende:
[..]
Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....
Sorry hoor maar het lijkt me lijkt me heel sterk....Ik vind dat je ook snel je reactie klaar hebt zonder eerst te vragen wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef hg het volgende:
[..]
Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....
hehe dat werd tijd jongen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef domolanglekker het volgende:
en de headset is binnen.. heb ik nog verdere gegevens nodig dan t server adres om op teamspeak te komen? *of ik vanavond al aanwezig ben is twijfelachtig.. moet werken en er is *veel* te doen*
Op andere servers word ik zelden of nooit gekikt, behalve om logische/organisatorische redenen (TK of plaats maken idd) Wel jammer want qua teamwork roelt deze server echt wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ach ja, het is herkenbaar maar dit komt niet alleen voor op onze server natuurlijk. 'Sfeer' ligt voornamelijk aan de mensen die online zijn en meestal is 45% erg kinderachtig en krijg je dit soort taferelen.
Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het lijkt me lijkt me heel sterk....Ik vind dat je ook snel je reactie klaar hebt zonder eerst te vragen wat er aan de hand was.
No offence maar echte aso admins hebben we hier niet naar mijn mening..
Enige admin op dat moment was escape... Vraag het hem eens rechtaf misschien dat dat wat verklaart..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef hg het volgende:
[..]
Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.
"FOK! banned" wel, solliciteren?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef Calella het volgende:
"Fok! Cracked" bestaat zeker weer niet.![]()
Bij die zielige Fok!-games-site graag.quote:
Ik werd geattendeerd op dit topic door een van onze clan leden. Ik ben sinds een paar weekjes CL van de Tweakers BF2 clan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
i-spy?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef Shuriken het volgende:
[..]
Ik werd geattendeerd op dit topic door een van onze clan leden. Ik ben sinds een paar weekjes CL van de Tweakers BF2 clan.
Ik was er niet van op de hoogte dat er intensies waren om een war te spelen. Ik weet ook niet precies wie dit geaccepteerd zou hebben.
Dus hierbij excuus voor eventueel onstane verwarring.
Maar om nog even terug te komen op een eventuele war. Op dit moment is het nog te vroeg om een war te gaan spelen. We hebben een hoop intresse maar nog weinig activiteit. Er is slechts een bescheiden groepje die-hards die veel online is. Hopelijk gaat die na de vakantie periode veranderen. Tot die tijd heeft het niet zoveel zin om een war te gaan organiseren.
we hadden aardige tegenstand jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
FF net kort gespeeld. Ging voor geen ene meter! Hopen dat dat vanavond anders gaat lopen ...
Werkt je internet nu goed??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
FF net kort gespeeld. Ging voor geen ene meter! Hopen dat dat vanavond anders gaat lopen ...
dat was ik, maar ik kick niet zomaar iemand van de server, daar zijn een aantal redenen voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef hg het volgende:
[..]
Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.
Nou zweer bij mn senheisser welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef Suikermais het volgende:
Zo......hier nu een pc met meer geheugen..2 gig nu,dus dat moet een stuk sneller gaan.
en ja ..Logitech schopt kont kwa headsets.
All aboard!!! the NIGHTPLANEquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef Frenkyboy het volgende:
Misschien een idee om een algemeen setje regels in de servermessage te vermelden? Dan is het voor iedereen duidelijk wat wel kan en wat niet. Ook is het misschien vriendelijk om eerst te waarschuwen en/of de reden voor een kick te vermelden voordat je iemand kickt, om dit soort discussies te voorkomen. Ik verkies altijd een geadminde server boven een ongeadminde, mits de regels duidelijk zijn en de admins consequent ..
Goed nieuws DOMO!! Nog wat langer `pointfarmen` met de blackhawk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weekend !!!!!!!!! Tot en met Woensdag![]()
![]()
Vanavond gelijk weer ff spelen uiteraard...
wat 'slechter' nieuws:
Electronic Arts heeft vanochtend bekend gemaakt dat het verschijnen van de 1.03 patch voor Battlefield 2 wordt uitgesteld naar september. De patch zou eigenlijk eind augustus moeten verschijnen. De reden voor het uitstel is simpelweg het niet kunnen halen van de deadline. Het hele bericht lees je hier:
In this space about a month ago, EA and DICE listed many of the feature tweaks and updates that are pending for the 1.03 Update. In order to address the key issues as quickly as possible, we set an aggressive release date for the end of August. Unfortunately, as we approach the end of this month, it has become apparent that we will not meet this goal, and we wanted to keep you abreast of our progress. We are committed to making the 1.03 Update as comprehensive as possible, so while it is important to us to keep the release date, it is more important that we take the time to do this right. We will avoid committing to another date, but know that our goal is to get 1.03 out as quickly as possible in September, and we are very close to that goal. Keep fighting soldiers, the 1.03 Update is coming!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja, ik kom ook dadelijk. Hopen dat veel BoF!fers komen zodat we goed kunnen samen spelen. En dat via TS ofcourse ...![]()
pffff, ik was er gisteren toch ook nog even. Ik begin meestal pas met BF2 als de rest net gaat stoppen :\quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
maar t zullen jij,Jedi,johan,misterfox,fliepke en ik zijn denk ik zo... derest laat zich al dagen niet zien![]()
Euh en ik danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
maar t zullen jij,Jedi,johan,misterfox,fliepke en ik zijn denk ik zo... derest laat zich al dagen niet zien![]()
en I-spy24
Ik was er gister nog even met BMH en Domo, was leuk, lekker aan t teamworken. Vanavond ben ik er iig ook weer bij, verder niets gepland vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
Alstie vol is dan kan je nieuwe artillery gooien. Als de balk niet meer vol loopt is je artillery stuk. Dan kan je er een engineer heen sturen (wat vaak een eeuwigheid duurt), je kan het zelf gaan repareren of je kan er supplies op gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe werkt precies die artillerie, ik kan het ergens op de kaart plaatsen dan gaat die balk lopen, maar als hij vol is wat dan??
Je kan het zien op de commander map, dat kan je rejecten of accepten. Verder is het gewoon gokken.quote:En hoe zie je dat iemand voorraad nodig heb
Er komt een klein vliegtuigje in de lucht wat een klein gebied scant waardoor je dus op een kleine plek op de map continue ziet waar de vijand zit. Vooral erg handig als je team een vlag aan het veroveren is of teruggedrongen wordt.quote:en wat is RPV (ofzo)????
Rechtermuisknop -> Spotted. Je kan ook over TS roepen. Leuke is dat je zo ver in kan zoomen dat je de mannetjes kan zien lopen.quote:Verder moet je (als ik het goed begrijp) de vijanden (rode stippen) onthouden nadat je hebt gescant zodat andere mensen op de radar zien waar ze zitten???
en vervolgens een error voor bad login en pass krijgenquote:Teamspeak?
Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
Teamspeak is hier te downloaden!
Sorry! werk en vriendin eisen veel aandacht van mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
:
derest laat zich al dagen niet zien![]()
heb je al opnieuw ingelogd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Have Fun Fillipe....
maarre me statistieken kloppen voor geen zak meer.... en al me medailles etc zijn weg![]()
![]()
Ik mag hopen dat het probleem verholpen word of moet ik nu EA mailen??
[[url=http://img393.imageshack.us/img393/5484/bf2stats1or.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Nee, ik hoop dat het dan verholpen is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
heb je al opnieuw ingelogd?
MrWheels (nieuw clanmembe) en ik zijn er om 19.00 tot een uur of 20.30. Eventjes dus maar we hebben een feestje daarna...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Even rebooten en als ik terug kom zit er 1gb HyperX inStraks nog spelen of zijn we allemaal GP Istanbul aant kijken ?
klinkt snel dat hyperX..Ik zou ooit ook nog wel eens een vette gamepc willen bouwen maar moet het nu doen met de laptop van de baas....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Even rebooten en als ik terug kom zit er 1gb HyperX inStraks nog spelen of zijn we allemaal GP Istanbul aant kijken ?
Zou idd erg snel moeten zijn. Erg aggresief getimed maar hoe dat precies werkt weet ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef jpjedi het volgende:
klinkt snel dat hyperX..Ik zou ooit ook nog wel eens een vette gamepc willen bouwen maar moet het nu doen met de laptop van de baas....
Het is ook puur ter compensatie van m'n BF2 prestatiesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:28 schreef domolanglekker het volgende:
en nog steeds sgop ik kont met mijn bescheiden configuratie
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Verder heb ik gisteravond (rond 9 a 10 uur) een forse aantal mensen gekickt. Reden ? Eerst moest ik zelf op de server komen, daarna veranderde ik plots van team (zal wel eigen schuld zijn) en wilde ik terug naar het andere team met de BoF!ers. Dat ging niet zo snel als ik wilde waardoor ik ondertussen een mannetje of 10 heb gekickt voor ik eindelijk bij het goede team zat. Ik heb echter niet geheel willekeurig gekickt. Ik heb er op gelet dat ik de laagste mensen van de tegenpartij (met uitzondering van clanmembers) er uit heb geschopt.
Yupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,![]()
![]()
Lees je even verder in en je weet precies wie ik benquote:Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
You mess with one of us, you mess with all of usquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
That's the shizzle manquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
You mess with one of us, you mess with all of us![]()
Ik zwengel Xfire even aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:24 schreef jazza het volgende:
kom nog steeds niet in rcon
Jij deed toch Bedrijfskunde of niet? Doe je dat aan de EUR of ergens anders?quote:
Bedrijfskunde aan de EUR ja. Als t goed is aankomend jaar de Master Supply Chain Management.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:32 schreef Umm-Qasr het volgende:
Jij deed toch Bedrijfskunde of niet? Doe je dat aan de EUR of ergens anders?
Ik doe daar Ned. recht. Bedrijfkunde zit toch meestal in 't G-gebouw of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bedrijfskunde aan de EUR ja. Als t goed is aankomend jaar de Master Supply Chain Management.
De faculteit zat inderdaad in het F/G gebouw, colleges waren zo goed als altijd in het M gebouw maar nu is er een compleet nieuwe gebouw op getrokken, het T gebouw. Dat is nu de bedrijfskunde faculteit geworden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik doe daar Ned. recht. Bedrijfkunde zit toch meestal in 't G-gebouw of niet?
Dan zal hij nog vaker moeten gaan spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
elektric is ingehaalt
Zal hij hem zeker meteen aangeven als cheaterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
elektric is ingehaalt
hahahahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:53 schreef Sickert het volgende:
stuff works![]()
wie wil er een kick wie wie wie !!![]()
Shizzle![]()
Scroll-lock + X dacht ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:49 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal hij hem zeker meteen aangeven als cheater
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Sick~ die 1 stond wegens een of andere fout?
Gebanned of gewoon score terug gezet.
En hoe kan je terwijl je Battlefield 2 speelt en iemand vraagt wat op Xfire terug antwoorden zonder Alt+Tab want als ik dan terug wil loopt pc vast of het duurt 5 mins voordat ik beeld zie.
Al kicked hij 20 man...als het maar geen BOF!-er is...Onze eigen server, eigen geld.....Dat anderen mee mogen spelen soms is slechts een gunst in mijn ogen...(lees: kanonnenvoerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,![]()
![]()
Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Al kicked hij 20 man...als het maar geen BOF!-er is...Onze eigen server, eigen geld.....Dat anderen mee mogen spelen soms is slechts een gunst in mijn ogen...(lees: kanonnenvoer)
Enneh.. wie hem adminrechten heeft gegeven?? zichzelf wellicht als grote smurf van BOF!..![]()
rustig rustig! of wil je soms een perm ban!!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:24 schreef Droopie het volgende:
Geef mensen macht, en ze doen de raarste dingen.
Onze BoF! server is er weer een mooi voorbeeldje van.
Grote Smurfquote:
eerst over dat gekick.. sjonge waar maken ze zich druk omquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*heel gelul over dat gekick*
Maar goed, dat daar gelaten. Er werd een idee geopperd van een urban night. Ik zelf kom op de volgende maps uit: Zatar (persoonlijke keuze), Gulf of Oman, Sharqi, Karkan, Mashtuur en Dalian
voor 15 euro en 5 jaar ouder mag je mee praten pik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil gewoon de ras echte urban's sharqi karkan en mashtuur
-Goededag mevrouw u spreekt met Johan van de Gaykrant Nederland. Uw zoon heeft een vraag op ons forum achter gelaten waar we toch wel even zo snel mogelijk op willen reageren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:43 schreef Droopie het volgende:
mag je al mee, geef anders je ouders hun tel. nummer
bellen we ze wel even.
inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
voor 15 euro en 5 jaar ouder mag je mee praten pik.![]()
We zijn met een stuk of 10 meerderjarige jongens, die zelfs in hun vakantiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
-Goededag mevrouw u spreekt met Johan van de Gaykrant Nederland. Uw zoon heeft een vraag op ons forum achter gelaten waar we toch wel even zo snel mogelijk op willen reageren.
*Ow wat was die vraag dan
-Hij vroeg zich af of er nog wel eens wat 'afgesproken' wordt achter Rotterdam CS in de maand september. Weet u of uw zoon in deze maand nog richting Rotterdam moet ?
*uhmmmmm
Dan komt ie nooit meer buiten
quote:The community has been crying out for more Ranked slots in Europe, and we're prepared now to deliver! Over the next couple of days you may notice new “EA European Official” ranked servers appearing in the Multiplayer browser . This is because EA is in the process of adding 300, 32 slot ranked servers in Europe. You can find these by searching “EA European Official”. Enjoy!
Zijn die al te krijgen dan? ik heb catalist nog ietsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef UnleashMitch het volgende:
En vergeet dit niet:
Tevens heeft chipsetbakker en videokaart maker ATI nieuwe drivers voor haar Radeon videokaarten beschikbaar gesteld, waardoor een aantal problemen met Battlefield 2 verholpen worden. Iedereen met een ATI kaart wordt aangeraden de drivers te installeren.
Niet alleen voor jou is dat veel. Da's voor iedereen veel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff die 1 tegen 1 battles verlies ik echt bijna altijd !Ik snap het niet.
Bovendien haal ik alleen medailles als ik bevelhebber ben... zelfs een keer 120 punten gehaald... Das Héél Véél voor mij.
hij is spawnkiller @t karkand :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet alleen voor jou is dat veel. Da's voor iedereen veel.![]()
We zitten net zo hard als jij te wachten op patch 1.03 waar dit gezeik eindelijk afgelopen is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens begrijp ik het wel hoor, maar kunnen jullie niet iets beter timen met de resets? Het zou niet lang meer geduurd hebben.
Je hebt toch van die internet sites waar je de server kan bekijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We zitten net zo hard als jij te wachten op patch 1.03 waar dit gezeik eindelijk afgelopen is.
Timing wordt lastig, hoe moeten wij iets timen als we zelf niet ingamen zijn ? We proberen om de primetime tijdstippen met rust te laten, zo rond t eten leek wel een mooi tijdstip.
Als je zoiets moois hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je hebt toch van die internet sites waar je de server kan bekijken![]()
Ik dacht dat je dan ook kan zien hoe ver het potje is.
mja! sorry had m gereset omdat die minderfijne tools het niet dedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt toch van die internet sites waar je de server kan bekijken![]()
Ik dacht dat je dan ook kan zien hoe ver het potje is.
Ik zie trouwens dat het niet altijd werkt. Ik ga dan maar eten he, aangezien het inderdaad etenstijd is![]()
-fixed- kwam er net achter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:29 schreef ursel het volgende:
NLBoy... Pas even je sig aan.. IP van TS is veranderd..
Thnx, ik ga even rebooten en dan spring ik er ook inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.bf2tracker.com(...)84.244.130.114:16567
Nog niet echt druk...
check..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Maak er een leuke mail van, mail die naar mij en post die in het volgende topic.
ja....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef i-spy24 het volgende:
FF heel iets anders:
Aan al die gloryhunters die laatst vol trots melde dat ze dankzij ModoTours weer zoveel punten en lintjes hadden behaalt en wapens kunnen unlocken en weer hun stats hadden verhoogd.![]()
Ga eens voorjezelf spelen of anders ipv mee te fietsen op andermans kosten.
Voor de duidelijkheid: Als ik een helicopter bestuur en ga flagcapturen dan ga je er echt 500 meter voor de vlag eruit om hetzelf te gaan pakken.Bij mij is werken! voor je punten(en lol hebben)
Wie ben jij om te bepalen hoe iemand speelt. Als er geen 6 man in de Blackhawk zit krijg ik weer minder punten/lintjes als ik die BH neerhaal en ik moet nog zoveel tot mijn volgende unlockquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef i-spy24 het volgende:
FF heel iets anders:
Aan al die gloryhunters die laatst vol trots melde dat ze dankzij ModoTours weer zoveel punten en lintjes hadden behaalt en wapens kunnen unlocken en weer hun stats hadden verhoogd.![]()
Ga eens voorjezelf spelen of anders ipv mee te fietsen op andermans kosten.
Voor de duidelijkheid: Als ik een helicopter bestuur en ga flagcapturen dan ga je er echt 500 meter voor de vlag eruit om hetzelf te gaan pakken.Bij mij is werken! voor je punten(en lol hebben)
Zeeland heeft dan ook veruit de meeste zonuren van Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef nlboy het volgende:
EY mensen daar ben ik weer!
Heerlijk vakantie gehad! Veel zon weining regen gehad in Zeeland![]()
(tot vandaag, ben nu thuis)
Yeey we hebben een eigen server! Ik ga meteen ff kieken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |