1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | UnleashMitch : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
ja, ik had de verkeerde txt genomenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Fillipe het volgende:
Euh Jump...?
crashen naar desktop heb ik de laatste dagen ook veel. en geen idee hoe het komtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:54 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ik kan bf2 niet meer spelen, krijg de laatste dagen veel blauwe schermen en bf2 loopt helemaal vast of hij crasht weer naar desktop. Vroeger had ik ook, toen ging ik formatteren, maar nu helpt het niet meer.... Ook de demo kan ik niet meer spelen.. Heb medelijden![]()
![]()
Nu maar wachten op de v.103 patch
Ik vind dat echt zo verrot man, ik wil zooooooo graag bf2 spelen zeg. Maar elke spel loopt mijn pc de laatste dagen vast en krijg ik blauwe schermen. Zal vast mijn geheugen zijn die de oorzaak isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:55 schreef Jump het volgende:
[..]
crashen naar desktop heb ik de laatste dagen ook veel. en geen idee hoe het komt
Ik heb al 3 verschillende drivers geprobeerd..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef ViPeRII het volgende:
Hmm lijkt me niet echt iets van bf zelf?
Nieuwe video drivers al eens geinstalleerd?
Ik mis nog de aankondiging voor de volgende clanwarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Of je kunt je reisverhalen hier neerzetten en pimpen met je Ipod-chiks ...![]()
Oh ik kom wel vaker op TS en lul hier ook wel genoeg dacht ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Hangt er van af wat je wilt: je kunt wat geld doneren voor de server, veel lullen in deze topics of gewoon ons joinen via TS, waar de gezelligheid ervan af druipt ...![]()
Of je kunt je reisverhalen hier neerzetten en pimpen met je Ipod-chiks ...![]()
Oh als je die runtime files mist dan krijg je dus gewoon niet genoeg troep binnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:19 schreef ViPeRII het volgende:
Als je je PID invult en de runtime files installeerd werkt het wel bij mij!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:13 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb gister op het BF2 Zboard gespeeld bij een vriend. Het is..... wennen, maar het zal vast wel lekker spelen als je het gewend bent.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:39 schreef Sickert het volgende:
pfff klote teamkill systeem... zijn er weer van die pannelappen die notabene in een squad zitten ik nogwel move artillery aanklik... maar toch blij naar de vlag lopen omdat daar zoveel mannetjes zitten om te killen..
word ik weer gekicked vd server!!
i need admin tools over here sir!
ik heb HT idd uitgezet... geen problemen bij mij. enkel als ik bf2 afsluit, dan blijft de muziek een tijdje hangenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:05 schreef jpjedi het volgende:
mijn bf2 begint ook kuren te vertonen.
Scherm bevriest met enge regelmaat om vervolgens na 10-20 seconden weer verder te gaan. Ook word ik er soms zonder aanleiding ineens uitgegegooid.![]()
Ik heb een HP ZD8185 laptop met 1 gig, ATI radeon mobility x600 256 mb en 3,2 gHz HT.
Ik heb alles op gemiddeld staan en AA uit op een resolutie van 1024x768 en nieuwste drivers.
Firewall en antiviruszooi staat uit als ik speel, enige dat draait is xfire en TS......
Zou het dat probleem met hyperthreading kunnen zijn??
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Ik hoop dat er iets geregeld is want het blijft akelig stil rondom wanneer en hoelaat.
Ik herhaal trouwens alleen maar dat wat iemand eerder had gepost in een van onze vorige threads dat GoT ons had uitgedaagd.
Ik kan niks regelen want ik kan niet op tweakers komen dus hopelijk doet diegene die daar het aanbod heeft aangenomen ook even zorgt dat alles geregeld is anders kunnen we gewoon alles
afblazen en is het de zoveelste hoax...![]()
Kan iemand voor die jongen die aankondiging bij de OP zetten ...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Ik hoop dat er iets geregeld is want het blijft akelig stil rondom wanneer en hoelaat.
Ik herhaal trouwens alleen maar dat wat iemand eerder had gepost in een van onze vorige threads dat GoT ons had uitgedaagd.
Ik kan niks regelen want ik kan niet op tweakers komen dus hopelijk doet diegene die daar het aanbod heeft aangenomen ook even zorgt dat alles geregeld is anders kunnen we gewoon alles
afblazen en is het de zoveelste hoax...![]()
Niet dat ik het je graag in wil wrijven maar: http://tweakers.net/pricewatch/95550quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:06 schreef kievit19 het volgende:
IK HEB MIJN 6800 GT BESTELD:D:D
voor slecht 250 incl verzenden
ik ben blij
Geil, hoe heb je dat gedaan ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef kievit19 het volgende:
psssssssssst... kheb de 256 mb editie
Tering wat is die in prijs gedaald zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet dat ik het je graag in wil wrijven maar: http://tweakers.net/pricewatch/95550
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |