heb je al opnieuw ingelogd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Have Fun Fillipe....
maarre me statistieken kloppen voor geen zak meer.... en al me medailles etc zijn weg![]()
![]()
Ik mag hopen dat het probleem verholpen word of moet ik nu EA mailen??
[[url=http://img393.imageshack.us/img393/5484/bf2stats1or.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Nee, ik hoop dat het dan verholpen is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
heb je al opnieuw ingelogd?
MrWheels (nieuw clanmembe) en ik zijn er om 19.00 tot een uur of 20.30. Eventjes dus maar we hebben een feestje daarna...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Even rebooten en als ik terug kom zit er 1gb HyperX inStraks nog spelen of zijn we allemaal GP Istanbul aant kijken ?
klinkt snel dat hyperX..Ik zou ooit ook nog wel eens een vette gamepc willen bouwen maar moet het nu doen met de laptop van de baas....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Even rebooten en als ik terug kom zit er 1gb HyperX inStraks nog spelen of zijn we allemaal GP Istanbul aant kijken ?
Zou idd erg snel moeten zijn. Erg aggresief getimed maar hoe dat precies werkt weet ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef jpjedi het volgende:
klinkt snel dat hyperX..Ik zou ooit ook nog wel eens een vette gamepc willen bouwen maar moet het nu doen met de laptop van de baas....
Het is ook puur ter compensatie van m'n BF2 prestatiesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:28 schreef domolanglekker het volgende:
en nog steeds sgop ik kont met mijn bescheiden configuratie
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Verder heb ik gisteravond (rond 9 a 10 uur) een forse aantal mensen gekickt. Reden ? Eerst moest ik zelf op de server komen, daarna veranderde ik plots van team (zal wel eigen schuld zijn) en wilde ik terug naar het andere team met de BoF!ers. Dat ging niet zo snel als ik wilde waardoor ik ondertussen een mannetje of 10 heb gekickt voor ik eindelijk bij het goede team zat. Ik heb echter niet geheel willekeurig gekickt. Ik heb er op gelet dat ik de laagste mensen van de tegenpartij (met uitzondering van clanmembers) er uit heb geschopt.
Yupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,![]()
![]()
Lees je even verder in en je weet precies wie ik benquote:Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
You mess with one of us, you mess with all of usquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
That's the shizzle manquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
You mess with one of us, you mess with all of us![]()
Ik zwengel Xfire even aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:24 schreef jazza het volgende:
kom nog steeds niet in rcon
Jij deed toch Bedrijfskunde of niet? Doe je dat aan de EUR of ergens anders?quote:
Bedrijfskunde aan de EUR ja. Als t goed is aankomend jaar de Master Supply Chain Management.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:32 schreef Umm-Qasr het volgende:
Jij deed toch Bedrijfskunde of niet? Doe je dat aan de EUR of ergens anders?
Ik doe daar Ned. recht. Bedrijfkunde zit toch meestal in 't G-gebouw of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bedrijfskunde aan de EUR ja. Als t goed is aankomend jaar de Master Supply Chain Management.
De faculteit zat inderdaad in het F/G gebouw, colleges waren zo goed als altijd in het M gebouw maar nu is er een compleet nieuwe gebouw op getrokken, het T gebouw. Dat is nu de bedrijfskunde faculteit geworden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik doe daar Ned. recht. Bedrijfkunde zit toch meestal in 't G-gebouw of niet?
Dan zal hij nog vaker moeten gaan spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
elektric is ingehaalt
Zal hij hem zeker meteen aangeven als cheaterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
elektric is ingehaalt
hahahahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:53 schreef Sickert het volgende:
stuff works![]()
wie wil er een kick wie wie wie !!![]()
Shizzle![]()
Scroll-lock + X dacht ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:49 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal hij hem zeker meteen aangeven als cheater
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Sick~ die 1 stond wegens een of andere fout?
Gebanned of gewoon score terug gezet.
En hoe kan je terwijl je Battlefield 2 speelt en iemand vraagt wat op Xfire terug antwoorden zonder Alt+Tab want als ik dan terug wil loopt pc vast of het duurt 5 mins voordat ik beeld zie.
Al kicked hij 20 man...als het maar geen BOF!-er is...Onze eigen server, eigen geld.....Dat anderen mee mogen spelen soms is slechts een gunst in mijn ogen...(lees: kanonnenvoerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,![]()
![]()
Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Al kicked hij 20 man...als het maar geen BOF!-er is...Onze eigen server, eigen geld.....Dat anderen mee mogen spelen soms is slechts een gunst in mijn ogen...(lees: kanonnenvoer)
Enneh.. wie hem adminrechten heeft gegeven?? zichzelf wellicht als grote smurf van BOF!..![]()
rustig rustig! of wil je soms een perm ban!!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:24 schreef Droopie het volgende:
Geef mensen macht, en ze doen de raarste dingen.
Onze BoF! server is er weer een mooi voorbeeldje van.
Grote Smurfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |