Yupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,![]()
![]()
Lees je even verder in en je weet precies wie ik benquote:Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
You mess with one of us, you mess with all of usquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
That's the shizzle manquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
You mess with one of us, you mess with all of us![]()
Ik zwengel Xfire even aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:24 schreef jazza het volgende:
kom nog steeds niet in rcon
Jij deed toch Bedrijfskunde of niet? Doe je dat aan de EUR of ergens anders?quote:
Bedrijfskunde aan de EUR ja. Als t goed is aankomend jaar de Master Supply Chain Management.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:32 schreef Umm-Qasr het volgende:
Jij deed toch Bedrijfskunde of niet? Doe je dat aan de EUR of ergens anders?
Ik doe daar Ned. recht. Bedrijfkunde zit toch meestal in 't G-gebouw of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bedrijfskunde aan de EUR ja. Als t goed is aankomend jaar de Master Supply Chain Management.
De faculteit zat inderdaad in het F/G gebouw, colleges waren zo goed als altijd in het M gebouw maar nu is er een compleet nieuwe gebouw op getrokken, het T gebouw. Dat is nu de bedrijfskunde faculteit geworden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik doe daar Ned. recht. Bedrijfkunde zit toch meestal in 't G-gebouw of niet?
Dan zal hij nog vaker moeten gaan spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
elektric is ingehaalt
Zal hij hem zeker meteen aangeven als cheaterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
elektric is ingehaalt
hahahahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:53 schreef Sickert het volgende:
stuff works![]()
wie wil er een kick wie wie wie !!![]()
Shizzle![]()
Scroll-lock + X dacht ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:49 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal hij hem zeker meteen aangeven als cheater
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Sick~ die 1 stond wegens een of andere fout?
Gebanned of gewoon score terug gezet.
En hoe kan je terwijl je Battlefield 2 speelt en iemand vraagt wat op Xfire terug antwoorden zonder Alt+Tab want als ik dan terug wil loopt pc vast of het duurt 5 mins voordat ik beeld zie.
Al kicked hij 20 man...als het maar geen BOF!-er is...Onze eigen server, eigen geld.....Dat anderen mee mogen spelen soms is slechts een gunst in mijn ogen...(lees: kanonnenvoerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:01 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dus je kickt ff een mannetje of 10 omdat je in het andere team wil,![]()
![]()
Wie heeft deze jongen in godsnaam adminrechten gegeven.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Al kicked hij 20 man...als het maar geen BOF!-er is...Onze eigen server, eigen geld.....Dat anderen mee mogen spelen soms is slechts een gunst in mijn ogen...(lees: kanonnenvoer)
Enneh.. wie hem adminrechten heeft gegeven?? zichzelf wellicht als grote smurf van BOF!..![]()
rustig rustig! of wil je soms een perm ban!!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:24 schreef Droopie het volgende:
Geef mensen macht, en ze doen de raarste dingen.
Onze BoF! server is er weer een mooi voorbeeldje van.
Grote Smurfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |