abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29765046
Patatje oorlog zonder mayo

en alleen apen lachen om hun eigen grappen, he sickert!!
Hell To The Liars
pi_29765085
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:04 schreef Droopie het volgende:
Patatje oorlog zonder mayo

en alleen apen lachen om hun eigen grappen, he sickert!!

Oeh oeh oeh!
Narf!
pi_29766492
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:19 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Tering wat is die in prijs gedaald zeg , heb er destijds wel meer dan 350 voor betaald!

Alleen ik heb wel degene met 256 MB geheugen.

Hij loopt trouwens als een zonnetje nu na het overclocken! Temperatuur blijft stabiel en geen rare artifacts
hoe kan ik mn 6600 clocken? zijn daar proggies voor of zeg je bij dee vraag doe maar niet als je het niet weet...
Narf!
pi_29766715
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:29 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img300.imageshack.us/img300/3320/woeij21ej.th.jpg]afbeelding][/URL]

Hendig proggie dat stat retriever

altijd leuk!
Wat heb jij een prachtige achtergrond van je pc
<Razorback><NL> [G36c] Oz.de

Kvoel me wel vereerd als ik op jouw achtergrond mag staan
pi_29767111
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:50 schreef Razorback het volgende:

[..]

Wat heb jij een prachtige achtergrond van je pc
<Razorback><NL> [G36c] Oz.de

Kvoel me wel vereerd als ik op jouw achtergrond mag staan
tsja zekers op mijn desktop ik zoek nog een leuke nieuwe.... zoek zo'n moment met een hele squad in een bootje of auto en dat ze dan mijn kant op kijken zes man tegelijk ofzo... moeten we van het weekend maar eens doen
Narf!
pi_29767200
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Sickert het volgende:

[..]

tsja ik zoek nog een leuke nieuwe.... zoek zo'n moment met een hele squad in een bootje of auto en dat ze dan mijn kant op kijken zes man tegelijk ofzo... moeten we van het weekend maar eens doen
Ik wil je daar wel bij helpen hoor
Of dat we allemaal in de lucht zweven kan misschien ook een leuk effect geven
pi_29767306
ja allemaal vanuit de blackhawk! dan maak ik wel de pics... maar dat kan ook wel mislukken natuurlijk dus kan zijn dat het over moet
wat ook leuk is allemaal op een rijtje gaan staan
Narf!
pi_29767369
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:04 schreef Sickert het volgende:
ja allemaal vanuit de blackhawk! dan maak ik wel de pics... maar dat kan ook wel mislukken natuurlijk dus kan zijn dat het over moet
wat ook leuk is allemaal op een rijtje gaan staan
En dan komt er net een tegenstander die een granaatje gooit <Kaboemskie> Allemaal dood
zal misschien ook wel een leuk effect geven...
rondvliegende FOK!KER'S
pi_29767471
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Razorback het volgende:

[..]

En dan komt er net een tegenstander die een granaatje gooit <Kaboemskie> Allemaal dood
zal misschien ook wel een leuk effect geven...
rondvliegende FOK!KER'S
ghehe maargoed tis wel een leuk idee met een hoop BOF!fers op een foto!
Narf!
pi_29767594
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

ghehe maargoed tis wel een leuk idee met een hoop BOF!fers op een foto!
Dat is het zeker,
We moeten gewoon een keer met de hele groep FOK!KERS gaan rond lopen en dan gewoon beetje foto's maken op leuke momenten.

Maar ik is slapen moet over 7 uur al weer opstaan voor de laatste dag werken deze week (volgende week introductie week van nieuwe school ) Khoop dat ik volgende week een of andere gare ziekte krijg dat ik thuis moet blijven maar dat ik wel BF2 kan doen . Kheb daar echt weinig tijd/zin voor na mijn werk maar zaterdag en zondag ben ik weer full time online als niet zo heel mooi weer is
pi_29767661
is goed jongen slaap lekker! ik wilde ook al gaan slapen want het is nu een 2 person topic... laatste tijd zijn er maar weinig mensen online.. das wel jammer maargoed van het weekend gaan we weer LOS!!
Narf!
pi_29768561
kan iemand mij effe unbannen,
niets vragen, wil er niet over praten
Hell To The Liars
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:38:50 #113
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_29768678
Ik heb daarnet gewoon 3 badges in 5 minuten op de BoF-server gekregen.

Wel een beetje lame door te suiciden met C4 op een buggy maar voor 1 keertje om die badges te halen maakt dat niet uit.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_29769427
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef mstx het volgende:
Ik heb daarnet gewoon 3 badges in 5 minuten op de BoF-server gekregen.

Wel een beetje lame door te suiciden met C4 op een buggy maar voor 1 keertje om die badges te halen maakt dat niet uit.
Ik speel puur voor de lol, die badges komen dan vanzelf.

Heb ook eindelijk me nieuwe muis, speelt wel fijner

BF2: Diamond3d
pi_29769714
Nou dit is pas pointfarmen:

3x zilver
1x brons
+350 punten
alles in 4 potjes

reden: blackhawk!

Met dank aan DOMO tours

onder begeleiding van:

Postman
Johan
Mathijs (AA hunter)

Prachtig uitzicht gegarandeerd, lekker chatten onderweg en af en toe wat konijntjes schieten...(lees: chinezen)

En met tegenwerking tot vervelends toe van:

Stoja!!
pi_29769783
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:01 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik speel puur voor de lol, die badges komen dan vanzelf.

Heb ook eindelijk me nieuwe muis, speelt wel fijner

[afbeelding]
Heb ik ook maar ik vind hem erg zenuwachtig... heb hem wat trager gezet en precisieversterking van microsoft uit en das al beter..
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:17:04 #117
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29769846
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:11 schreef jpjedi het volgende:
Nou dit is pas pointfarmen:

3x zilver
1x brons
+350 punten
alles in 4 potjes

reden: blackhawk!

Met dank aan DOMO tours

onder begeleiding van:

Postman
Johan
Mathijs (AA hunter)

Prachtig uitzicht gegarandeerd, lekker chatten onderweg en af en toe wat konijntjes schieten...(lees: chinezen)

En met tegenwerking tot vervelends toe van:

Stoja!!
Het was gelijk over toen ik een paar keer jullie Blackhawk naar beneden haalde

Fushe was lastig omdat het heel vaak 2 (Postman + Domo) tegen 1 was. Maar toch nog wat puntjes bij elkaar gesprokkeld
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29769917
zow net effe een ronde in apc en postman in tank de vijand was nergens meer En zag nog een lintje voorbij komen (meritirious unit ofzo) maar zie m nog nie terug in de stats
pi_29770005
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef PirE het volgende:

[..]

Het was gelijk over toen ik een paar keer jullie Blackhawk naar beneden haalde

Fushe was lastig omdat het heel vaak 2 (Postman + Domo) tegen 1 was. Maar toch nog wat puntjes bij elkaar gesprokkeld
Aja Pire is Stoja .. nu gaat mijn lampje branden

WAS erg vervelend!!!

PS we hebben het zelfs onderweg nog even over I-spy gehad en paint it black gezongen over de teamspeak..
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:26:26 #120
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29770090
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:11 schreef jpjedi het volgende:
Postman
This is your captain speaking.
Today's destination is Daqing OilFields.
Will be flying through some rough weather condition.
The area is known for it's missile showers.
Please remain seated and repair when necessary.
The passengers in seat F2 and F3 have the pleasure of a minigun, don't hesitate to use it.
Please enjoy your flight.
This trip is sponsored by DoMo Tours.
Was weer fantastisch.
Net nog 1 potje met Escape als commander en DoMo als engineer+apc en ik als enigeer+tank.
Domo en ik waren respectievelijk 1 en 2, met afstand overigens

[ Bericht 4% gewijzigd door JMPoSTMaN op 19-08-2005 00:36:50 ]
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:27:53 #121
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29770117
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef domolanglekker het volgende:
zow net effe een ronde in apc en postman in tank de vijand was nergens meer En zag nog een lintje voorbij komen (meritirious unit ofzo) maar zie m nog nie terug in de stats
He die kreeg ik ook in dezelfde ronde
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:41:02 #122
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29770397
Ik miste Brons door de 2x bonus voor escape_nl.....
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29771510
Ik ga nu nog eventjes knallen

O en trouwens je kan je 6600 overclocken met het tooltje: Coolbits. Even google en downloaden, voegt een registery key toe en daarna ga je gewoon naar je nvidia instellingen en staat hij tussen het lijstje (klokfrequentie-instellingen)
pi_29772532
* Volgende Battlefield 2 Clan War *

G o T

vs

FOK!KERS

Datum: Zondag 21 augustus 2005.

tijdstip: .......................
pi_29773669
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Droopie het volgende:
kan iemand mij effe unbannen,
niets vragen, wil er niet over praten
Tering he... dat was echt zuur..........
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:18:23 #126
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29773875
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:32 schreef i-spy24 het volgende:
Zeg i-spy, leuk hoor deze aankondigin, maar zoals ik inmiddels al 3x heb gezegt in diverse topics, maar waar niemand op reageert!, op GoT hoor ik niemand over deze battle, dus jullie komen denk ik bedrogen uit

Maar goed, suit yourself
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29774827
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef Gunner het volgende:

[..]

Zeg i-spy, leuk hoor deze aankondigin, maar zoals ik inmiddels al 3x heb gezegt in diverse topics, maar waar niemand op reageert!, op GoT hoor ik niemand over deze battle, dus jullie komen denk ik bedrogen uit

Maar goed, suit yourself
Wie heeft dit geregeld dan en is er nu geen battle???
pi_29774854
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wie heeft dit geregeld dan en is er nu geen battle???
MIjn internet doet t weer goed. Dus dat wordt vanavond knallen. Jij erbij, sickert ook vanavond, who else??
Before all else, be armed.
pi_29775420
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

MIjn internet doet t weer goed. Dus dat wordt vanavond knallen. Jij erbij, sickert ook vanavond, who else??
Wat was het nou???

Ik ben er bij de hele avond tot in de kleine uurtjes.. speciaal avondje voor vrijgehouden...

heb er zin in!

pi_29776030
quote:

[..]

*meldt*
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:56:13 #131
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29777455
Ik niet :S ga vannavond maar weer eens trainen en mijn sociale leven een beetje op pijl houden (Kansloos zuipen in de kroeg dus ;-) )
Ik hoop morgen weer wat tijd te hebben!
-- ViPeRII --
pi_29777654
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef PirE het volgende:
Ik miste Brons door de 2x bonus voor escape_nl.....
sorry
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:44:46 #133
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29778902
Daar heb ik ookaltijd een hekel aan, heb je je helemaal de tering in gewerkt om boven aan te komen te staan, komt er weer een commander met bonus

Maar jah.. als je commander bent is het wel leuk natuurlijk.
Die bonus is er toch voor dat de winnende commander zijn scoree verdubbeld wordt?
-- ViPeRII --
pi_29779045

G o T

vs

FOK!KERS

Datum: Zondag 21 augustus 2005.

En zoals verwacht blijkt dus het een hoax te zijn want er is niet alleen h-e-l-emaal
niks geregeld maar tevens ook nog niet eens de moeite genomen e.e.a op poten
te zetten door diegene die het aanbod in de vorige threads op tweakers had
geaccepteerd.
Kortom zoals met veel van dit soort dingen blijkt dat al die mega-interesse voor
een bepaalt spel na verloop van tijd verslapt en de interesse afneemt(op die die-hards na)
Kijk maar naar de opgezetten website. Een run van bezoekers,Ho maar, participatie
van al die enthousiaste FOK!KERS,vergeet het maar, hooguit een paar enthousiastelingen
die de moeite nemen de website een beetje boeiender te houden,maar verder is het de trieste
teloorgang.
pi_29779102
sorry dat ik er gisteren niet was ik had ruzie met me ouders over die meeting in rotterdam omdat ik niet mocht
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29779626
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef Silver_Shark het volgende:
sorry dat ik er gisteren niet was ik had ruzie met me ouders over die meeting in rotterdam omdat ik niet mocht
Dat is in ieder gevaal een heeeeel goed excuus...

Heeft de ruzie nog nut gehad?

Jammer als je echt niet zou mogen.....
pi_29780040
quote:

[..]

hoe heb je het gefixed?

vanavond slachteee!!
Narf!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:20:33 #138
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29780105
Ik ben er vanavond/vannacht ook nog wel even.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:39:25 #139
106996 hg
hadiegee
pi_29780702
Gisteravond/nacht weer ff jullie server gespeeld en ik werd weer (toen ik best lekker aan het slaughteren was) zomaar zonder reden gekikt (plm. 1 uur 's nachts). Ja waarschijnlijk had ik teveel punten of verdedigde ik de vlag te goed. Ik denk dat Domo of Escape ofzo de admin was/waren. Leuke server. Loopt goed. Goed teamwork, maar zo wordt het natuurlijk nooit wat. Echt wel heel triest. Dat je automatisch voor TK gekickt wordt dat zijn opstartproblemen, maar dit is erg jammer. Misschien moeten jullie wat minder trieste mensen de admin taken laten doen om als clan serieus genomen te worden. Als het nou een incident was, maar helaas. Het komt veel vaker voor. Bijvoorbeeld bij een onsuccesvolle mutiny vote of als iemand gewoon je tank wil hebben. Jammer jammer jammer. Ik heb erover gedacht om ook met FOK mee te doen, maar ik denk dat ik voorlopig niet meer op jullie server kom spelen.

Veel succes
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_29780744
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef hg het volgende:
Gisteravond weer ff jullie server gespeeld en ik werd weer (toen ik best lekker aan het slaughteren was) zomaar zonder reden gekikt. Ja waarschijnlijk had ik teveel punten of verdedigde ik de vlag te goed. Ik denk dat Domo of Escape ofzo de admin was/waren. Leuke server. Loopt goed. Goed teamwork, maar zo wordt het natuurlijk nooit wat. Echt wel heel triest. Dat je automatisch voor TK gekickt wordt dat zijn opstartproblemen, maar dit is erg jammer. Misschien moeten jullie wat minder trieste mensen de admin taken laten doen om als clan serieus genomen te worden. Als het nou een incident was, maar helaas. Het komt veel vaker voor. Bijvoorbeeld bij een onsuccesvolle mutiny vote of als iemand gewoon je tank wil hebben. Jammer jammer jammer. Ik heb erover gedacht om ook met FOK mee te doen, maar ik denk dat ik voorlopig niet meer op jullie server kom spelen.

Veel succes
hoi hg, lekker daggie vrij?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:43:27 #141
106996 hg
hadiegee
pi_29780821
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:41 schreef jazza het volgende:

[..]

hoi hg, lekker daggie vrij?
Yep. Lekker weer. Ik wilde eigenlijk een hd gaan kopen, maar ik denk niet dat ie het nog doet als ik er door de plensbui mee thuis kom.

Jij lekker aant werk?
pi_29780849
mijn tv ging net lekker kapot... net nu ik een weekje vrij heb... dan maar speulen!
pi_29780905
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef hg het volgende:
Gisteravond/nacht weer ff jullie server gespeeld en ik werd weer (toen ik best lekker aan het slaughteren was) zomaar zonder reden gekikt (plm. 1 uur 's nachts). Ja waarschijnlijk had ik teveel punten of verdedigde ik de vlag te goed. Ik denk dat Domo of Escape ofzo de admin was/waren. Leuke server. Loopt goed. Goed teamwork, maar zo wordt het natuurlijk nooit wat. Echt wel heel triest. Dat je automatisch voor TK gekickt wordt dat zijn opstartproblemen, maar dit is erg jammer. Misschien moeten jullie wat minder trieste mensen de admin taken laten doen om als clan serieus genomen te worden. Als het nou een incident was, maar helaas. Het komt veel vaker voor. Bijvoorbeeld bij een onsuccesvolle mutiny vote of als iemand gewoon je tank wil hebben. Jammer jammer jammer. Ik heb erover gedacht om ook met FOK mee te doen, maar ik denk dat ik voorlopig niet meer op jullie server kom spelen.

Veel succes
Kan ook gewoon zijn dat betalende leden voorrang hebben, daar al over nagedacht?
pi_29780932
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Sickert het volgende:

[..]

hoe heb je het gefixed?

vanavond slachteee!!
Ik heb ni veel bijzonders gedaan: een anti-spyware en een anti-virus prog gedraaid, alle kabels eruit en dan weer erin. En nu maar hopen dat de verbinding goed blijft ...
Before all else, be armed.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:51:19 #145
106996 hg
hadiegee
pi_29781069
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Kan ook gewoon zijn dat betalende leden voorrang hebben, daar al over nagedacht?
Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....
pi_29781273
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef hg het volgende:

[..]

Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....
Ach ja, het is herkenbaar maar dit komt niet alleen voor op onze server natuurlijk. 'Sfeer' ligt voornamelijk aan de mensen die online zijn en meestal is 45% erg kinderachtig en krijg je dit soort taferelen.
pi_29781279
en de headset is binnen.. heb ik nog verdere gegevens nodig dan t server adres om op teamspeak te komen? *of ik vanavond al aanwezig ben is twijfelachtig.. moet werken en er is *veel* te doen *
pi_29781404
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef hg het volgende:

[..]

Sorry hoor maar het lijkt me lijkt me heel sterk....Ik vind dat je ook snel je reactie klaar hebt zonder eerst te vragen wat er aan de hand was.

No offence maar echte aso admins hebben we hier niet naar mijn mening..
pi_29781453
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef domolanglekker het volgende:
en de headset is binnen.. heb ik nog verdere gegevens nodig dan t server adres om op teamspeak te komen? *of ik vanavond al aanwezig ben is twijfelachtig.. moet werken en er is *veel* te doen *
hehe dat werd tijd jongen....

ww: FOK!

info staat in OP.

Geen "domo tours "vanavond?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:04:54 #150
106996 hg
hadiegee
pi_29781509
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ach ja, het is herkenbaar maar dit komt niet alleen voor op onze server natuurlijk. 'Sfeer' ligt voornamelijk aan de mensen die online zijn en meestal is 45% erg kinderachtig en krijg je dit soort taferelen.
Op andere servers word ik zelden of nooit gekikt, behalve om logische/organisatorische redenen (TK of plaats maken idd) Wel jammer want qua teamwork roelt deze server echt wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')