quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:04 schreef Droopie het volgende:
Patatje oorlog zonder mayo
en alleen apen lachen om hun eigen grappen, he sickert!!
hoe kan ik mn 6600 clocken? zijn daar proggies voor of zeg je bij dee vraag doe maar niet als je het niet weet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Tering wat is die in prijs gedaald zeg, heb er destijds wel meer dan 350 voor betaald!
Alleen ik heb wel degene met 256 MB geheugen.
Hij loopt trouwens als een zonnetje nu na het overclocken! Temperatuur blijft stabiel en geen rare artifacts
Wat heb jij een prachtige achtergrond van je pcquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:29 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img300.imageshack.us/img300/3320/woeij21ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hendig proggie dat stat retriever
altijd leuk!
tsja zekers op mijn desktopquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:50 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat heb jij een prachtige achtergrond van je pc
<Razorback><NL> [G36c] Oz.de
Kvoel me wel vereerd als ik op jouw achtergrond mag staan
Ik wil je daar wel bij helpen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
tsjaik zoek nog een leuke nieuwe.... zoek zo'n moment met een hele squad in een bootje of auto en dat ze dan mijn kant op kijken
zes man tegelijk ofzo... moeten we van het weekend maar eens doen
En dan komt er net een tegenstander die een granaatje gooit <Kaboemskie> Allemaal doodquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:04 schreef Sickert het volgende:
ja allemaal vanuit de blackhawk! dan maak ik wel de pics...maar dat kan ook wel mislukken natuurlijk dus kan zijn dat het over moet
wat ook leuk is allemaal op een rijtje gaan staan
ghehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
En dan komt er net een tegenstander die een granaatje gooit <Kaboemskie> Allemaal dood
zal misschien ook wel een leuk effect geven...
rondvliegende FOK!KER'S
Dat is het zeker,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
ghehemaargoed tis wel een leuk idee met een hoop BOF!fers op een foto!
![]()
Ik speel puur voor de lol, die badges komen dan vanzelf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef mstx het volgende:
Ik heb daarnet gewoon 3 badges in 5 minuten op de BoF-server gekregen.
Wel een beetje lame door te suiciden met C4 op een buggy maar voor 1 keertje om die badges te halen maakt dat niet uit.
Heb ik ook maar ik vind hem erg zenuwachtig... heb hem wat trager gezet en precisieversterking van microsoft uit en das al beter..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik speel puur voor de lol, die badges komen dan vanzelf.
Heb ook eindelijk me nieuwe muis, speelt wel fijner![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:11 schreef jpjedi het volgende:
Nou dit is pas pointfarmen:
3x zilver
1x brons
+350 punten
alles in 4 potjes
reden: blackhawk!![]()
Met dank aan DOMO tours![]()
onder begeleiding van:
Postman![]()
Johan![]()
Mathijs (AA hunter)![]()
Prachtig uitzicht gegarandeerd, lekker chatten onderweg en af en toe wat konijntjes schieten...(lees: chinezen)
En met tegenwerking tot vervelends toe van:
Stoja!!![]()
Aja Pire is Stoja .. nu gaat mijn lampje brandenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was gelijk over toen ik een paar keer jullie Blackhawk naar beneden haalde
![]()
![]()
Fushe was lastig omdat het heel vaak 2 (Postman + Domo) tegen 1 was. Maar toch nog wat puntjes bij elkaar gesprokkeld
This is your captain speaking.quote:
He die kreeg ik ook in dezelfde rondequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef domolanglekker het volgende:
zow net effe een ronde in apc en postman in tankde vijand was nergens meer
En zag nog een lintje voorbij komen (meritirious unit ofzo) maar zie m nog nie terug in de stats
Tering he... dat was echt zuur..........quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Droopie het volgende:
kan iemand mij effe unbannen,
niets vragen, wil er niet over praten
Zeg i-spy, leuk hoor deze aankondigin, maar zoals ik inmiddels al 3x heb gezegt in diverse topics, maar waar niemand op reageert!, op GoT hoor ik niemand over deze battle, dus jullie komen denk ik bedrogen uitquote:
Wie heeft dit geregeld dan en is er nu geen battle???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zeg i-spy, leuk hoor deze aankondigin, maar zoals ik inmiddels al 3x heb gezegt in diverse topics, maar waar niemand op reageert!, op GoT hoor ik niemand over deze battle, dus jullie komen denk ik bedrogen uit
Maar goed, suit yourself
MIjn internet doet t weer goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie heeft dit geregeld dan en is er nu geen battle???
Wat was het nou???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
MIjn internet doet t weer goed.Dus dat wordt vanavond knallen. Jij erbij, sickert ook vanavond, who else??
![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
MIjn internet doet t weer goed.Dus dat wordt vanavond knallen. Jij erbij, sickert ook vanavond, who else??
![]()
sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef PirE het volgende:
Ik miste Brons door de 2x bonus voor escape_nl.....
Dat is in ieder gevaal een heeeeel goed excuus...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef Silver_Shark het volgende:
sorry dat ik er gisteren niet was ik had ruzie met me ouders over die meeting in rotterdam omdat ik niet mocht
hoe heb je het gefixed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
![]()
hoi hg, lekker daggie vrij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef hg het volgende:
Gisteravond weer ff jullie server gespeeld en ik werd weer (toen ik best lekker aan het slaughteren was) zomaar zonder reden gekikt. Ja waarschijnlijk had ik teveel punten of verdedigde ik de vlag te goed. Ik denk dat Domo of Escape ofzo de admin was/waren. Leuke server. Loopt goed. Goed teamwork, maar zo wordt het natuurlijk nooit wat. Echt wel heel triest. Dat je automatisch voor TK gekickt wordt dat zijn opstartproblemen, maar dit is erg jammer. Misschien moeten jullie wat minder trieste mensen de admin taken laten doen om als clan serieus genomen te worden. Als het nou een incident was, maar helaas. Het komt veel vaker voor. Bijvoorbeeld bij een onsuccesvolle mutiny vote of als iemand gewoon je tank wil hebben. Jammer jammer jammer. Ik heb erover gedacht om ook met FOK mee te doen, maar ik denk dat ik voorlopig niet meer op jullie server kom spelen.
Veel succes
Yep. Lekker weer. Ik wilde eigenlijk een hd gaan kopen, maar ik denk niet dat ie het nog doet als ik er door de plensbui mee thuis kom.quote:
Kan ook gewoon zijn dat betalende leden voorrang hebben, daar al over nagedacht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef hg het volgende:
Gisteravond/nacht weer ff jullie server gespeeld en ik werd weer (toen ik best lekker aan het slaughteren was) zomaar zonder reden gekikt (plm. 1 uur 's nachts). Ja waarschijnlijk had ik teveel punten of verdedigde ik de vlag te goed. Ik denk dat Domo of Escape ofzo de admin was/waren. Leuke server. Loopt goed. Goed teamwork, maar zo wordt het natuurlijk nooit wat. Echt wel heel triest. Dat je automatisch voor TK gekickt wordt dat zijn opstartproblemen, maar dit is erg jammer. Misschien moeten jullie wat minder trieste mensen de admin taken laten doen om als clan serieus genomen te worden. Als het nou een incident was, maar helaas. Het komt veel vaker voor. Bijvoorbeeld bij een onsuccesvolle mutiny vote of als iemand gewoon je tank wil hebben. Jammer jammer jammer. Ik heb erover gedacht om ook met FOK mee te doen, maar ik denk dat ik voorlopig niet meer op jullie server kom spelen.
Veel succes
Ik heb ni veel bijzonders gedaan: een anti-spyware en een anti-virus prog gedraaid, alle kabels eruit en dan weer erin. En nu maar hopen dat de verbinding goed blijft ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe heb je het gefixed?
vanavond slachteee!!
Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat betalende leden voorrang hebben, daar al over nagedacht?
Ach ja, het is herkenbaar maar dit komt niet alleen voor op onze server natuurlijk. 'Sfeer' ligt voornamelijk aan de mensen die online zijn en meestal is 45% erg kinderachtig en krijg je dit soort taferelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef hg het volgende:
[..]
Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....
Sorry hoor maar het lijkt me lijkt me heel sterk....Ik vind dat je ook snel je reactie klaar hebt zonder eerst te vragen wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef hg het volgende:
[..]
Logisch dat dat af en toe gebeurt ja, maar de server zat lang niet vol en de momenten zijn wel een beetje TE toevallig. Net na een mislukte mutiny vote. Net nadat een medespeler op je tank schiet of "get out" roept of net als je een belangrijke vlag aan het verdedigen bent en de aanvallers komen er niet door etc. Zo kan ik ook staff-sergeant worden. Ach nou ja....
hehe dat werd tijd jongen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef domolanglekker het volgende:
en de headset is binnen.. heb ik nog verdere gegevens nodig dan t server adres om op teamspeak te komen? *of ik vanavond al aanwezig ben is twijfelachtig.. moet werken en er is *veel* te doen*
Op andere servers word ik zelden of nooit gekikt, behalve om logische/organisatorische redenen (TK of plaats maken idd) Wel jammer want qua teamwork roelt deze server echt wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ach ja, het is herkenbaar maar dit komt niet alleen voor op onze server natuurlijk. 'Sfeer' ligt voornamelijk aan de mensen die online zijn en meestal is 45% erg kinderachtig en krijg je dit soort taferelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |