Zoals ik ook in deel 24 heb gezegt; ik heb in alle delen van dit topic @ GoT niets, maar dan ook niets, hierover gelezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef i-spy24 het volgende:
Ik herhaal trouwens alleen maar dat wat iemand eerder had gepost in een van onze vorige threads dat GoT ons had uitgedaagd.
Ja, welke merk is het ? Op welke pagina staat ie ? Voor 50,- meer is een 256mb boven een 128 wel erg lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef kievit19 het volgende:
ook op die site die ik gaf?
die krijg ik ook volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:49 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb een originele Nvidia 6800 GT , 256 MB. Met die mooie zeemeermin erop![]()
Waar kan ik die kopenquote:
http://www.megawebshop.nl/ heb ik gevonden. Goedkoper heb ik t nog niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:04 schreef i-spy24 het volgende:
Yo.... heb je al een keuze gemaakt wat voor nieuwe PC je gaat kopen?
ja maar jij hebt schoenmaat 43, dan is het een heel ander verhaalquote:
Niet gezien, thnxquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef kievit19 het volgende:
heej , die ene 6800 gt is trouwens wel agp![]()
Ik zelfs op de 64 mb versie op een laptop met een mini muisjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:51 schreef domolanglekker het volgende:
pfft wat een dure kaarten allemaal.. schop nog steeds aars met een radeon 9600
maar ik schop strax in hoog detailquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:51 schreef domolanglekker het volgende:
pfft wat een dure kaarten allemaal.. schop nog steeds aars met een radeon 9600
en ik heb straks in high detail tanksporen op m'n soldaatje staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:02 schreef kievit19 het volgende:
maar ik schop strax in hoog detail
Nope kan niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
Net Battlefield zitten spelen in singleplayermode en wil met sniper inzoomen...hoe moet dat? rechtermuisknop en dan? Ken je niet verder inzoomen?
Bij Clan Members staan echt veel namen die ik niet ken of nog nooit gezien hebquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en ik heb straks in high detail tanksporen op m'n soldaatje staan![]()
Anyway, ik ga nu even schieten.
De website heeft een forse update gehad. Het complete gamesinformation heb ik eruit gesloopt. Zo boeiend was dat toch niet, de site is dus erg afgeslankt. Het handigste is echter dat er nu onder het knopje Clan Members een kopje zit met Clan Admins. Op dit pagina vind je de huidige 7 admins terug. Houdt even in de gaten dat Jazza en Sickert nog niet heel veel kunnen nu, ze hebben m'n mailtje nog niet gehad
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.php
ik denk iets met gevoelige vliegenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben meer me muis vandaag aan het uitproberen, ff wennen weer!
Wat betekend precies on the fly sensitive???
Zijn alle mensen die zich ingeschreven hebben op de website. Of het Fok!kers zijn vraag ik me af maar ach I don't carequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:36 schreef Fillipe het volgende:
Bij Clan Members staan echt veel namen die ik niet ken of nog nooit gezien hebKlopt dit wel helemaal?
ik ben betaalde member van mij part schrijft Bush zich in....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zijn alle mensen die zich ingeschreven hebben op de website. Of het Fok!kers zijn vraag ik me af maar ach I don't careNadeel voor hun is dat ze minder naamsbekendheid hebben en sneller van de server worden gegooid
hehehe.. jaja zelfs mijn tuin gedaan vanavond.. zet het maar in de krant.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:39 schreef Sickert het volgende:
* Sickert had vandaag Qaulity time met zn vriendin en gaat daar zo ook weer heen
morgen weer Jedi
btw heb je al opgeruimd? als er toch niemand is
zal het eens proberen..morgen gaat je pakketje weg btw..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:09 schreef jazza het volgende:
[..]
ik heb HT idd uitgezet... geen problemen bij mij. enkel als ik bf2 afsluit, dan blijft de muziek een tijdje hangen
goedzo!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hehehe.. jaja zelfs mijn tuin gedaan vanavond.. zet het maar in de krant.
hetzelfde als een patatje zonder mayo..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is nou in godsnaam een sniperrifle zonder zoom...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |