Olietankerquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef golfer het volgende:
Vreemd geel warm rond verschijnsel hier aan de kust van Bloemendaal te zien.
Wat zou dat kunnen zijn?
quote:
Heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef pascalheister het volgende:
allo
hoe was het in france sandman?
Golfer, ik heb begrepen van verhalen van mijn over-over-overgrootvader dat dat gele verschijnsel 'zon' heet......quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef golfer het volgende:
Wat zou dat kunnen zijn?
heb je adsl via versatel?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
Zo weer met laptop in de woonkamer
Hup NAC
Satellietquote:
Bluezz in haar nieuwe badpak?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef golfer het volgende:
Wat zou dat kunnen zijn?
Gooien?????quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gooit een cola naar Eilanden!
Met haar vreemde hoofdschudden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Die Radcliffe loopt ontzettend lelijk, maar ze gaat wel weer hard!
Ga jij mee dan, hooligan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gooien?????
Is de koude oorlog nu al begonnen?Wacht maar af de 21e september!
En toch willen we die foto'squote:Op zondag 14 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
@Pascal: Ze heeft al een vriendje.
.
neem versatelquote:
Dinsdag oefenen wij tegen Elinkwijk trouwens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef Eilanden het volgende:
@ MM
Als we Elinkwijk met 0-10 verslaan, dan moeten we er toch ook wel een paar bij jullie in krijgen?
Helaas, die heb ik niet op de computer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch willen we die foto's
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
En wij zijn landskampioen amateurkampioen en geen stadsgenoot die zo vriendelijk is de poort open te zetten.
BS wil wat te rukken hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch willen we die foto's
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Dan zeker niet op mijn kleine zusje, schoft!
Eilanden: landskampioen is landskampioen.
Een broertje is ook niet allesquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt me dat echt vervelend om een zusje te hebben. Al die vrienden van je die haar leuk vinden en al die opmerkingen. Ik zou er helemaal gek van worden.
Ik ben de oudste, 1 broertje en allemaal neefjes die jonger zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Drie oudere broers
Ik heb geleerd voor mezelf op te komen
Foto'squote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een zusje van 17, ze is zo'n 3,5 jaar jonger.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft een drie jaar jonger zusje
En nee BS, ik ga gaan foto's posten en ja, ze is al bezet
als ze zo'n achterhoekse boer ziet slaat ze vast overquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
@Pascal: Ze heeft al een vriendje.
@Eilanden: Spannend, dan kan ik je een hand geven na jullie sensationele uitschakeling na pingels.
ken je dat cafe de sport al danquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
Leuk programma op talpa
Wedstrijden
knights tale
cafe de sport
Denk dat dat wel goed komtquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ken je dat cafe de sport al dan
Zo'n grote Bennie Jolink?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze zo'n achterhoekse boer ziet slaat ze vast over
Ik kom er nooit, dat heb je wel gemerkt denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Best vermakelijk. Kom er de nacht wel mee door op mijn werk
Yup. Ach ja, het is niet zo dat ik er mijn profiel dagelijks updatequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, dat heb je wel gemerkt denk ik.
Ietsje ouder zelfs MMquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Eilanden heeft dat ook, dat het altijd een zusje blijft ondanks dat die van jou toch wel al halfweg de 20 zal zijn?
2 jongere en 1 oudere.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Hoeveel heb jij er pfaffo?
Ik dacht van de week even dat die Zweedse hordenloopster erg leuk was. Zal eens opzoeken welke dat was.quote:
doe datquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht van de week even dat die Zweedse hordenloopster erg leuk was. Zal eens opzoeken welke dat was.
Nu al stoned en bezopen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:46 schreef pfaf het volgende:
De jongste is mijn evenbeeld e
Whehe. Gelukkig nog niet. Maar dat doen de andere familie-leden ook wel, zoveel lijken die ook nog wle op mij.quote:
De Tokkiesquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whehe. Gelukkig nog niet. Maar dat doen de andere familie-leden ook wel, zoveel lijken die ook nog wle op mij.
Maar wat nu als de hindernis niet te missen is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Hordenloopsters zijn gewend om over de opstaande hindernis heen te springen hoor. Heb je niks aan.
Oops sorryquote:
Ik ben nog helemaal cleanquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn eerste keer blowen was met mijn jongste oudere (snap je hem) broer
Toen we net bij het Oosterpark weg gingen begon het wat te rommelen, maar het is nog steeds droog. Het rommelen heb ik ook al even niet meer gehoord.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:52 schreef DeTolk het volgende:
Het is hier baggerslecht weer....
gister feestje gehad, was wel gezelligquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Hier nog iets gebeurd vant weekend? Hier druk weekendje achter de rug.
Ik voel me achtergesteltquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Noca het volgende:
Heerlijk he, dat nieuwe seizoen.
Drie oudere broers, daar de jongste van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oops sorry
[..]
Ik ben nog helemaal clean. Maar bij de jongste oudere ben ik toch echt de weg kwijt.
Ik snapte je wel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Drie oudere broers, daar de jongste van.
Ik heb geen idee hoe ik dat duidelijkere kan zeggen
Zoveel? :quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn eerste keer blowen was met mijn jongste oudere (snap je hem) broer
Ik zag het jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd Noca en Clau!
Als je het Liveverslagen eens doorleest zie je bij het doelpunt van Grunn dat er veel Groningen-vriendjes en -vriendinnetjes op FOK! zitten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd Noca en Clau!
Als je het Liveverslagen eens doorleest zie je bij het doelpunt van Grunn dat er veel Groningen-vriendjes en -vriendinnetjes op FOK! zitten
Juist welquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent thuis niet de leukste zeker.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoveel? :http://www.lookatentertai(...)d823/vids/v-1520.wmv ?
Je kan er beter één nemen die de polsstok wil hanteren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wat nu als de hindernis niet te missen is.
Met die 0-0 kan ik best leven Nocaquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Zo hoort het ook
0-0 is wat minder he..
Tegen NEC?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met die 0-0 kan ik best leven Noca
Als je een dik kwart van de wedstrijd met een man minder speelt wel ja ... had het liever anders gezien, maar kan er uiteindelijk wel mee levenquote:
Ga je nooit mee naar uitwedstrijden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je een dik kwart van de wedstrijd met een man minder speelt wel ja ... had het liever anders gezien, maar kan er uiteindelijk wel mee leven
quote:
Sandman, da's niet best!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff ik ben kapot, mn ogen staan op half zeven en ik heb koppijn..
Lekker, zo driekwartier voor je eerste avond...
Vroeger ging ik zeer regelmatig, maar nu kies ik de wedstrijden uit en kijkend naar de ervaringen uit het verleden behoort de uitwedstrijd bij NEC zeker niet tot mijn favorieten....quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ga je nooit mee naar uitwedstrijden?
de vernieuwde Goffert is mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vroeger ging ik zeer regelmatig, maar nu kies ik de wedstrijden uit en kijkend naar de ervaringen uit het verleden behoort de uitwedstrijd bij NEC zeker niet tot mijn favorieten....
Anyway, ga met vriendin eten bij mijn ouders... laterz!
mijn zusje zal ook altijd mijn kleine zusje blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Noca het volgende:
Ik heb 2 oudere zussen, die blijven me ook steeds als het kleine broertje zien
Inmiddels zijn de vermoedens over het lot van de inzittenden bevestigd door de Griekse autoriteiten. Alle 121 inzittenden van het toestel zijn om het leven gekomen. Berichten dat er tachtig kinderen in het toestel zouden hebben gezeten worden ontkend; het zou gaan om 111 volwassenen en tien kinderen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:09 schreef tong80 het volgende:
48 kinderen in het verongelukte vliegtuig.
Open dag terwijl de competitie al begonnen is?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:39 schreef DarkShine het volgende:
Middag!
Open dag van Roda was een aanfluiting, vanwege het slechte weer moest alles op het laatste moment toch in de omloop/supportshome gehouden worden. En dat was te weinig ruimte voor 't publiek... Veel en veels te druk dus.
tis ook echt weer een Rolf Wauters showquote:
ahah ja ik zag het ook gister in het stadion staan op dat videoschermquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Open dag terwijl de competitie al begonnen is?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Open dag terwijl de competitie al begonnen is?
Open dag was eigenlijk vorige week zaterdag, alleen speelde Roda toen voor de beker in Triborgh. Aangezien we van de KNVB op de zaterdag moesten spelen werd het dus vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahah ja ik zag het ook gister in het stadion staan op dat videoscherm
dat niet maar die reclames zijn waardeloosquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:58 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij zeikt iedereen maar over Talpa omdat de Mol het opzet en hij al zo rijk is.. Als het een onbekend iemand was geweest was het niet zo erg
Hoe was de FFDP?quote:
Dat zijn idd de goede dingen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:geweldig
die stats, afstand tot de goal etc. etc. ik ben tevreden
FFWD wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoe was de FFDP?
Volgende week al Decibel
Ach je hebt altijd Noca nogquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoef mij niet meer te vervelen op de zondagavondEerst Talpa, de wedstrijden kijken, leuke uitzending wat mij betreft, en dan om half negen op Ned 2
![]()
kom k ga echt niet vallen over die reclames op elke commerciele zender heb je reclame dus ik ben dr wel aan gewend, dan ga k gewoon iets anders doen, pissen, teletekst, fok etc. etc.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:32 schreef pascalheister het volgende:
en die reclame's vind je leuk eend
Het enige minpuntje idd. Die blokken moeten wat korter.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:32 schreef appelsientje het volgende:
Kut reclame's er tussen door...
Dat vind ik dus ook!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Het enige minpuntje idd. Die blokken moeten wat korter.
Mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FFWD wasen t eindfeest
eindelijk Sander Kleinenberg gezien
en de Audio Bullys waren
volgende week Lowlands
vandaag nog in de Mac van Gorinchem gezeten
tis meer een macjequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb hier lekker niks gedaan, zomerfeest had kut artiesten en had weinig zin om naar Rotterdam te gaanen die Mac ongeveer tegenover het terrein waar volgende week Decibel is
. En dat pand dat daar staat is die Evenmenten hal waar naar mijn mening best wat leuke feesten gegeven kunnen worden
Wel een groot leeg vak met 1 persoonquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef rubbereend het volgende:
iemand DG al gezien op Highbury?
Ik zat te wachten op iemand die zou zeggen 'kijk talpa zo hoort het'quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
t NOS logo staat precies over de tussenstand heennu is de tijd slecht te zien
kan t Engels voetbal weer terug naar RTL5?
zou hij zich niet gewassen hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel een groot leeg vak met 1 persoon
Hehe veel mensen uit de buurt wachten hier ook op de eerste flyer die een feest in die hal aankondig dquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis meer een macje
ja k dat dacht ik vanmiddag ook toen k die hal van dichtbij zagmakkelijk bereikbaar en volgens mij kunnen dr best een paar mensen in. K moet trouwens bij t zien van Lingebos ook steeds aan Decibel denk
je zou het bijna denkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou hij zich niet gewassen hebben?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou hij zich niet gewassen hebben?
denk t wel, een week hebben ze er wel voor nodigquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe veel mensen uit de buurt wachten hier ook op de eerste flyer die een feest in die hal aankondig dEn ik moet morgen weer lessen en dan kom ik daarlangs, benieuwd of ze al aan het opbouwen zijn
Goed koppelen is alleen bij het starten nog wat minder maar schakelen gaat goed neem hier en daar nog wel een bochtje niet helemaal oke maar het ging de laatste 2 lessen ineens veel beterquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk t wel, een week hebben ze er wel voor nodig
hoe vlot het lessen eigenlijk?
dat commentaar altijd bij het paarden rennenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ook zo aan het genieten van Studio Sport met dameswielrennen, een B-Motorcross paarden rennen vanaf Duindigt ?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ook zo aan het genieten van Studio Sport met dameswielrennen, een B-Motorcross paarden rennen vanaf Duindigt ?
al enig zicht op een examen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Goed koppelen is alleen bij het starten nog wat minder maar schakelen gaat goed neem hier en daar nog wel een bochtje niet helemaal oke maar het ging de laatste 2 lessen ineens veel beter![]()
Ik was zo gefascineerd dat ik er niks meer van begreep. Het ratelde maar door.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat commentaar altijd bij het paarden rennen
Pas 5 lessen gehadquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mythbusters op disocvery
[..]
al enig zicht op een examen?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pas 5 lessen gehadmaar zal wel rond de 30 lessen totaal worden dus nog 25 te gaan dat is dus nog 25 weken ofzo
Haha voor m'n gevoel heb ik er ook al meer gehad hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]k dacht dat je er al meer had gehad
cool, wat voor een bedrijf willen jullie beginnen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha voor m'n gevoel heb ik er ook al meer gehad hoor
Wel lekker dat ik de hele zomer al werk heb en wss ook nog even mag blijven kan ik alles gewoon betalen. Heb geen zin om straks alles te dokken van een uitkering en wil ook wat eigen vermogen hebben straks voor het bedrijf dat ik en een vriend van me gaan starten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vond_u_ervan_.html
quote:Het was alleen maar voetbal. Ik miste de aandacht voor de andere sporten.
m hartog, ijmuiden
We hebben het in onze kop gekregen om een ICT bedrijf te beginnen.......quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cool, wat voor een bedrijf willen jullie beginnen?
MrDoegewoon, misschien kijk ik wel teveel als een marketeer naar je website, maar de teksten die op de website staan mogen wel iets klantvriendelijker (dat is tenminste mijn mening...) en hier en daar een 't' achter de werkwoorden is ook geen overbodige luxequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hebben het in onze kop gekregen om een ICT bedrijf te beginnen.......
http://www.dutchfootballmanagersite.nl/jmsystems/
Wel al druk bezig zoals je ziet
als je de spelfouten vergeetquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hebben het in onze kop gekregen om een ICT bedrijf te beginnen.......
http://www.dutchfootballmanagersite.nl/jmsystems/
Wel al druk bezig zoals je ziet
Is dan ook een testwebsite hequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
MrDoegewoon, misschien kijk ik wel teveel als een marketeer naar je website, maar de teksten die op de website staan mogen wel iets klantvriendelijker (dat is tenminste mijn mening...) en hier en daar een 't' achter de werkwoorden is ook geen overbodige luxe
die tekst heb ik een keer om 01:00 in zitten typenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je de spelfouten vergeet
typ het dan eerst in Word ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
die tekst heb ik een keer om 01:00 in zitten typenen spelling is al niet m'n beste kant
Is een optie voor als de website live gaat, maar dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
typ het dan eerst in Word ofzo![]()
Nee, maar je houdt er wel rekening mee dat het kan gebeuren, kijkend naar je tekst op de website. Mocht u dit wel doen dan zal uw bestelling verwijderd worden zonder u hiervan op de hoogte te stellen. --> Als je dat zou doen, dan komt zo'n klant noooooit meer terug, bovendien komt het niet erg klantvriendelijk over...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is dan ook een testwebsite heis nog lang niet open voor het publiek
Het doel van RBCquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
deze ontiegelijke nepfan bericht nog altijd uit Paris. Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
Dat is waar, zal de tekst van de week ook is wat anders neerzetten en de lay-out moet ook nog bij geschaafd gaan wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar je houdt er wel rekening mee dat het kan gebeuren, kijkend naar je tekst op de website. Mocht u dit wel doen dan zal uw bestelling verwijderd worden zonder u hiervan op de hoogte te stellen. --> Als je dat zou doen, dan komt zo'n klant noooooit meer terug, bovendien komt het niet erg klantvriendelijk over...
Voor de TVkijkers rechtsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
deze ontiegelijke nepfan bericht nog altijd uit Paris. Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
aan de kant van de z-sidequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
Maar wij staan hogerquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben evenveel punten als die Friezen SCH![]()
dat het ook maar de laatste mag zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Cruoninga je hebt de eerste radslag van de competitie van Yuri gemist!!
doe's na danquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Cruoninga je hebt de eerste radslag van de competitie van Yuri gemist!!
jaja nog 1x mogen we gelukkig naar het Oosterparkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Kijk, de Tukker weet wel hoe het daar heet! --->
[..]
Heb je al gezien dat ik nu ook zo'n fototoestel boven mijn reacties heb, omdat het moest van jouquote:
Ja, we gaan aftellen, letterlijk dus. Elke week een andere tekstquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi spandoek op de zaagmuldersweg:
Nog 10 keer pissen door een hek
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat ik nu ook zo'n fototoestel boven mijn reacties heb, omdat het moest van jou
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi spandoek op de zaagmuldersweg:
Nog 10 keer pissen door een hek
Ja, hij's stoer hequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik val wel op dat rode koppie en die kleine voetjes![]()
Doel op Westquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
slechtste clubs? ze hadden nog helemaal geen rankingquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Is FC den Bosch gedegradeert begint Talpa dit jaar met de slechtste clubs in de uitzending
2 pcs/laptopquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Er zijn een paar dingen die mij bezighouden:
1. Doen Noca en Clauw met 1 computer en reageren ze de hele tijd omstebeurt? Dus de hele tijd de stoel verwisselen en de inlognaam enzo?
2. WTF is dit in godsnaam???--->
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Er zijn een paar dingen die mij bezighouden:
1. Doen Noca en Clauw met 1 computer en reageren ze de hele tijd omstebeurt? Dus de hele tijd de stoel verwisselen en de inlognaam enzo?
Dus jullie doen aan communicatie van de nieuwe eeuw? Met twee computers in hetzelfde huis en dan elkaar mailen of je het avondeten lekker vondquote:
Hiddinkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
Verbeek of Hiddink, wat een keuze...
Whehequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dus jullie doen aan communicatie van de nieuwe eeuw? Met twee computers in hetzelfde huis en dan elkaar mailen of je het avondeten lekker vond
Ik ben na 4 minuten idd naar Hiddink gezapt...quote:
En morgen weer een beetje vrolijk doen, tong.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.Ik kijk in bed verder naar Studio Voetbal.
? Was ik dat niet ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
En morgen weer een beetje vrolijk doen, tong.
het lijkt net een dagje uit met de basisschoolquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Daarna gaat de UITgame van start. Dit spel door de binnenstad van Utrecht zorgt ervoor dat je elkaar en de leuke plekken van Utrecht leert kennen. Op een aantal locaties speel je een spel tegen een ander groepje. Denk hierbij aan laserquesten of levend tafelvoetbal. Er zijn spectaculaire prijzen te winnen, waaronder een rijbewijspakket!
Hell yeah
naar bed met Borst...... dusquote:
In de organisatie of doe je gewoon mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Daarna gaat de UITgame van start. Dit spel door de binnenstad van Utrecht zorgt ervoor dat je elkaar en de leuke plekken van Utrecht leert kennen. Op een aantal locaties speel je een spel tegen een ander groepje. Denk hierbij aan laserquesten of levend tafelvoetbal. Er zijn spectaculaire prijzen te winnen, waaronder een rijbewijspakket!
Hell yeah
Ik ga net beginnen op de uniquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef mitt het volgende:
[..]
In de organisatie of doe je gewoon mee.
Kom je ook schieten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Laserquesten is in Ozebi aan de Biltstraat .... hoef je dat niet meer op te zoeken
Houd je ons op de hoogte van je ontgroening?quote:
dan krijgen we waarschijnlijk VOM achtige postsquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van je ontgroening?
Ik slaap in een sporthal dus waarschijnlijk nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van je ontgroening?
Dat is de grootste smoes om alle studenten toch naar een ontgroening te laten gaan; 'Het is maar een Intro-week'.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik slaap in een sporthal dus waarschijnlijk niet
En het is geen ontgroening maar intro-week. Veel ontgroeningen zijn pas volgende week, weet alleen nog niet of ik nu bij een studentenvereniging ga of volgend jaar, oet ik nog zien
Ja die ken ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is de grootste smoes om alle studenten toch naar een ontgroening te laten gaan; 'Het is maar een Intro-week'.
Zo'n studentenvereniging kun je ook beter even over nadenken, niet allemaal zijn ze even leuk.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:48 schreef VoreG het volgende:
Maar ik ga naar m'n nest. Half 7 op, wat zijn dat voon tijden voor een student...
Tot volgende week of tot nooit
daar heb je nog iets minder dan 24 uur voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
k wil eigenlijk nog ff mn 36.000sye post doen vanavond
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar heb je nog iets minder dan 24 uur voor
Uitdagen in Utrecht zijn leuk idd Voreg. Kheb de uitdagen ook gelopen in 2001, toen ik daar ging studeren. Heb het een jaartje volgehouden op de uithofquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Hell yeah
14 uurtjes? maak er maar 5 van in mijn gevalquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja hier ook over 14 uurtjes kan ik weer beginnen
ja 14.30 wel te verstaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
14 uurtjes? maak er maar 5 van in mijn geval
Waarom doet roda niet mee aan de "vrijheid voor tifo en supporters" actie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag tussen het voetbal door continue Transport Tycoon Deluxe aan 't spelen. Best weer verslavend.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten Ambrosius!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |