2 pcs/laptopquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Er zijn een paar dingen die mij bezighouden:
1. Doen Noca en Clauw met 1 computer en reageren ze de hele tijd omstebeurt? Dus de hele tijd de stoel verwisselen en de inlognaam enzo?
2. WTF is dit in godsnaam???--->
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Er zijn een paar dingen die mij bezighouden:
1. Doen Noca en Clauw met 1 computer en reageren ze de hele tijd omstebeurt? Dus de hele tijd de stoel verwisselen en de inlognaam enzo?
Dus jullie doen aan communicatie van de nieuwe eeuw? Met twee computers in hetzelfde huis en dan elkaar mailen of je het avondeten lekker vondquote:
Hiddinkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
Verbeek of Hiddink, wat een keuze...
Whehequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dus jullie doen aan communicatie van de nieuwe eeuw? Met twee computers in hetzelfde huis en dan elkaar mailen of je het avondeten lekker vond
Ik ben na 4 minuten idd naar Hiddink gezapt...quote:
En morgen weer een beetje vrolijk doen, tong.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.Ik kijk in bed verder naar Studio Voetbal.
? Was ik dat niet ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
En morgen weer een beetje vrolijk doen, tong.
het lijkt net een dagje uit met de basisschoolquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Daarna gaat de UITgame van start. Dit spel door de binnenstad van Utrecht zorgt ervoor dat je elkaar en de leuke plekken van Utrecht leert kennen. Op een aantal locaties speel je een spel tegen een ander groepje. Denk hierbij aan laserquesten of levend tafelvoetbal. Er zijn spectaculaire prijzen te winnen, waaronder een rijbewijspakket!
Hell yeah
naar bed met Borst...... dusquote:
In de organisatie of doe je gewoon mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Daarna gaat de UITgame van start. Dit spel door de binnenstad van Utrecht zorgt ervoor dat je elkaar en de leuke plekken van Utrecht leert kennen. Op een aantal locaties speel je een spel tegen een ander groepje. Denk hierbij aan laserquesten of levend tafelvoetbal. Er zijn spectaculaire prijzen te winnen, waaronder een rijbewijspakket!
Hell yeah
Ik ga net beginnen op de uniquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef mitt het volgende:
[..]
In de organisatie of doe je gewoon mee.
Kom je ook schieten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Laserquesten is in Ozebi aan de Biltstraat .... hoef je dat niet meer op te zoeken
Houd je ons op de hoogte van je ontgroening?quote:
dan krijgen we waarschijnlijk VOM achtige postsquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van je ontgroening?
Ik slaap in een sporthal dus waarschijnlijk nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van je ontgroening?
Dat is de grootste smoes om alle studenten toch naar een ontgroening te laten gaan; 'Het is maar een Intro-week'.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik slaap in een sporthal dus waarschijnlijk niet
En het is geen ontgroening maar intro-week. Veel ontgroeningen zijn pas volgende week, weet alleen nog niet of ik nu bij een studentenvereniging ga of volgend jaar, oet ik nog zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |