typ het dan eerst in Word ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
die tekst heb ik een keer om 01:00 in zitten typenen spelling is al niet m'n beste kant
Is een optie voor als de website live gaat, maar dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
typ het dan eerst in Word ofzo![]()
Nee, maar je houdt er wel rekening mee dat het kan gebeuren, kijkend naar je tekst op de website. Mocht u dit wel doen dan zal uw bestelling verwijderd worden zonder u hiervan op de hoogte te stellen. --> Als je dat zou doen, dan komt zo'n klant noooooit meer terug, bovendien komt het niet erg klantvriendelijk over...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is dan ook een testwebsite heis nog lang niet open voor het publiek
Het doel van RBCquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
deze ontiegelijke nepfan bericht nog altijd uit Paris. Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
Dat is waar, zal de tekst van de week ook is wat anders neerzetten en de lay-out moet ook nog bij geschaafd gaan wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar je houdt er wel rekening mee dat het kan gebeuren, kijkend naar je tekst op de website. Mocht u dit wel doen dan zal uw bestelling verwijderd worden zonder u hiervan op de hoogte te stellen. --> Als je dat zou doen, dan komt zo'n klant noooooit meer terug, bovendien komt het niet erg klantvriendelijk over...
Voor de TVkijkers rechtsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
deze ontiegelijke nepfan bericht nog altijd uit Paris. Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
aan de kant van de z-sidequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
Maar wij staan hogerquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben evenveel punten als die Friezen SCH![]()
dat het ook maar de laatste mag zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Cruoninga je hebt de eerste radslag van de competitie van Yuri gemist!!
doe's na danquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Cruoninga je hebt de eerste radslag van de competitie van Yuri gemist!!
jaja nog 1x mogen we gelukkig naar het Oosterparkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Kijk, de Tukker weet wel hoe het daar heet! --->
[..]
Heb je al gezien dat ik nu ook zo'n fototoestel boven mijn reacties heb, omdat het moest van jouquote:
Ja, we gaan aftellen, letterlijk dus. Elke week een andere tekstquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi spandoek op de zaagmuldersweg:
Nog 10 keer pissen door een hek
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat ik nu ook zo'n fototoestel boven mijn reacties heb, omdat het moest van jou
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi spandoek op de zaagmuldersweg:
Nog 10 keer pissen door een hek
Ja, hij's stoer hequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik val wel op dat rode koppie en die kleine voetjes![]()
Doel op Westquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
slechtste clubs? ze hadden nog helemaal geen rankingquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Is FC den Bosch gedegradeert begint Talpa dit jaar met de slechtste clubs in de uitzending
2 pcs/laptopquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Er zijn een paar dingen die mij bezighouden:
1. Doen Noca en Clauw met 1 computer en reageren ze de hele tijd omstebeurt? Dus de hele tijd de stoel verwisselen en de inlognaam enzo?
2. WTF is dit in godsnaam???--->
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Er zijn een paar dingen die mij bezighouden:
1. Doen Noca en Clauw met 1 computer en reageren ze de hele tijd omstebeurt? Dus de hele tijd de stoel verwisselen en de inlognaam enzo?
Dus jullie doen aan communicatie van de nieuwe eeuw? Met twee computers in hetzelfde huis en dan elkaar mailen of je het avondeten lekker vondquote:
Hiddinkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
Verbeek of Hiddink, wat een keuze...
Whehequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dus jullie doen aan communicatie van de nieuwe eeuw? Met twee computers in hetzelfde huis en dan elkaar mailen of je het avondeten lekker vond
Ik ben na 4 minuten idd naar Hiddink gezapt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |