Dat is waar, zal de tekst van de week ook is wat anders neerzetten en de lay-out moet ook nog bij geschaafd gaan wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar je houdt er wel rekening mee dat het kan gebeuren, kijkend naar je tekst op de website. Mocht u dit wel doen dan zal uw bestelling verwijderd worden zonder u hiervan op de hoogte te stellen. --> Als je dat zou doen, dan komt zo'n klant noooooit meer terug, bovendien komt het niet erg klantvriendelijk over...
Voor de TVkijkers rechtsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
deze ontiegelijke nepfan bericht nog altijd uit Paris. Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
aan de kant van de z-sidequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi,
deze ontiegelijke nepfan bericht nog altijd uit Paris. Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
Maar wij staan hogerquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben evenveel punten als die Friezen SCH![]()
dat het ook maar de laatste mag zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Cruoninga je hebt de eerste radslag van de competitie van Yuri gemist!!
doe's na danquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Cruoninga je hebt de eerste radslag van de competitie van Yuri gemist!!
jaja nog 1x mogen we gelukkig naar het Oosterparkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Kijk, de Tukker weet wel hoe het daar heet! --->
[..]
Heb je al gezien dat ik nu ook zo'n fototoestel boven mijn reacties heb, omdat het moest van jouquote:
Ja, we gaan aftellen, letterlijk dus. Elke week een andere tekstquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi spandoek op de zaagmuldersweg:
Nog 10 keer pissen door een hek
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat ik nu ook zo'n fototoestel boven mijn reacties heb, omdat het moest van jou
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi spandoek op de zaagmuldersweg:
Nog 10 keer pissen door een hek
Ja, hij's stoer hequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik val wel op dat rode koppie en die kleine voetjes![]()
Doel op Westquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
Nu zou ik van jullie heel graag weten op welk doel Cornelisse scoorde, voor de beeldvorming
slechtste clubs? ze hadden nog helemaal geen rankingquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Is FC den Bosch gedegradeert begint Talpa dit jaar met de slechtste clubs in de uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |