Zoveel? :quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn eerste keer blowen was met mijn jongste oudere (snap je hem) broer
Ik zag het jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd Noca en Clau!
Als je het Liveverslagen eens doorleest zie je bij het doelpunt van Grunn dat er veel Groningen-vriendjes en -vriendinnetjes op FOK! zitten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd Noca en Clau!
Als je het Liveverslagen eens doorleest zie je bij het doelpunt van Grunn dat er veel Groningen-vriendjes en -vriendinnetjes op FOK! zitten
Juist welquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent thuis niet de leukste zeker.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoveel? :http://www.lookatentertai(...)d823/vids/v-1520.wmv ?
Je kan er beter één nemen die de polsstok wil hanteren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wat nu als de hindernis niet te missen is.
Met die 0-0 kan ik best leven Nocaquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Zo hoort het ook
0-0 is wat minder he..
Tegen NEC?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met die 0-0 kan ik best leven Noca
Als je een dik kwart van de wedstrijd met een man minder speelt wel ja ... had het liever anders gezien, maar kan er uiteindelijk wel mee levenquote:
Ga je nooit mee naar uitwedstrijden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je een dik kwart van de wedstrijd met een man minder speelt wel ja ... had het liever anders gezien, maar kan er uiteindelijk wel mee leven
quote:
Sandman, da's niet best!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff ik ben kapot, mn ogen staan op half zeven en ik heb koppijn..
Lekker, zo driekwartier voor je eerste avond...
Vroeger ging ik zeer regelmatig, maar nu kies ik de wedstrijden uit en kijkend naar de ervaringen uit het verleden behoort de uitwedstrijd bij NEC zeker niet tot mijn favorieten....quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ga je nooit mee naar uitwedstrijden?
de vernieuwde Goffert is mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vroeger ging ik zeer regelmatig, maar nu kies ik de wedstrijden uit en kijkend naar de ervaringen uit het verleden behoort de uitwedstrijd bij NEC zeker niet tot mijn favorieten....
Anyway, ga met vriendin eten bij mijn ouders... laterz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |