2 jongere en 1 oudere.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Hoeveel heb jij er pfaffo?
Ik dacht van de week even dat die Zweedse hordenloopster erg leuk was. Zal eens opzoeken welke dat was.quote:
doe datquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht van de week even dat die Zweedse hordenloopster erg leuk was. Zal eens opzoeken welke dat was.
Nu al stoned en bezopen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:46 schreef pfaf het volgende:
De jongste is mijn evenbeeld e
Whehe. Gelukkig nog niet. Maar dat doen de andere familie-leden ook wel, zoveel lijken die ook nog wle op mij.quote:
De Tokkiesquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whehe. Gelukkig nog niet. Maar dat doen de andere familie-leden ook wel, zoveel lijken die ook nog wle op mij.
Maar wat nu als de hindernis niet te missen is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Hordenloopsters zijn gewend om over de opstaande hindernis heen te springen hoor. Heb je niks aan.
Oops sorryquote:
Ik ben nog helemaal cleanquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn eerste keer blowen was met mijn jongste oudere (snap je hem) broer
Toen we net bij het Oosterpark weg gingen begon het wat te rommelen, maar het is nog steeds droog. Het rommelen heb ik ook al even niet meer gehoord.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:52 schreef DeTolk het volgende:
Het is hier baggerslecht weer....
gister feestje gehad, was wel gezelligquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef clauwheee het volgende:
Hier nog iets gebeurd vant weekend? Hier druk weekendje achter de rug.
Ik voel me achtergesteltquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Noca het volgende:
Heerlijk he, dat nieuwe seizoen.
Drie oudere broers, daar de jongste van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oops sorry
[..]
Ik ben nog helemaal clean. Maar bij de jongste oudere ben ik toch echt de weg kwijt.
Ik snapte je wel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Drie oudere broers, daar de jongste van.
Ik heb geen idee hoe ik dat duidelijkere kan zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |