als ze zo'n achterhoekse boer ziet slaat ze vast overquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
@Pascal: Ze heeft al een vriendje.
@Eilanden: Spannend, dan kan ik je een hand geven na jullie sensationele uitschakeling na pingels.
ken je dat cafe de sport al danquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
Leuk programma op talpa
Wedstrijden
knights tale
cafe de sport
Denk dat dat wel goed komtquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ken je dat cafe de sport al dan
Zo'n grote Bennie Jolink?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze zo'n achterhoekse boer ziet slaat ze vast over
Ik kom er nooit, dat heb je wel gemerkt denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Best vermakelijk. Kom er de nacht wel mee door op mijn werk
Yup. Ach ja, het is niet zo dat ik er mijn profiel dagelijks updatequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, dat heb je wel gemerkt denk ik.
Ietsje ouder zelfs MMquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Eilanden heeft dat ook, dat het altijd een zusje blijft ondanks dat die van jou toch wel al halfweg de 20 zal zijn?
2 jongere en 1 oudere.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Hoeveel heb jij er pfaffo?
Ik dacht van de week even dat die Zweedse hordenloopster erg leuk was. Zal eens opzoeken welke dat was.quote:
doe datquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht van de week even dat die Zweedse hordenloopster erg leuk was. Zal eens opzoeken welke dat was.
Nu al stoned en bezopen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:46 schreef pfaf het volgende:
De jongste is mijn evenbeeld e
Whehe. Gelukkig nog niet. Maar dat doen de andere familie-leden ook wel, zoveel lijken die ook nog wle op mij.quote:
De Tokkiesquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whehe. Gelukkig nog niet. Maar dat doen de andere familie-leden ook wel, zoveel lijken die ook nog wle op mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |