Ik ben de oudste, 1 broertje en allemaal neefjes die jonger zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Drie oudere broers
Ik heb geleerd voor mezelf op te komen
Foto'squote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een zusje van 17, ze is zo'n 3,5 jaar jonger.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft een drie jaar jonger zusje
En nee BS, ik ga gaan foto's posten en ja, ze is al bezet
als ze zo'n achterhoekse boer ziet slaat ze vast overquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
@Pascal: Ze heeft al een vriendje.
@Eilanden: Spannend, dan kan ik je een hand geven na jullie sensationele uitschakeling na pingels.
ken je dat cafe de sport al danquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
Leuk programma op talpa
Wedstrijden
knights tale
cafe de sport
Denk dat dat wel goed komtquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ken je dat cafe de sport al dan
Zo'n grote Bennie Jolink?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze zo'n achterhoekse boer ziet slaat ze vast over
Ik kom er nooit, dat heb je wel gemerkt denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Best vermakelijk. Kom er de nacht wel mee door op mijn werk
Yup. Ach ja, het is niet zo dat ik er mijn profiel dagelijks updatequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, dat heb je wel gemerkt denk ik.
Ietsje ouder zelfs MMquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Eilanden heeft dat ook, dat het altijd een zusje blijft ondanks dat die van jou toch wel al halfweg de 20 zal zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |