Olietankerquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef golfer het volgende:
Vreemd geel warm rond verschijnsel hier aan de kust van Bloemendaal te zien.
Wat zou dat kunnen zijn?
quote:
Heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef pascalheister het volgende:
allo
hoe was het in france sandman?
Golfer, ik heb begrepen van verhalen van mijn over-over-overgrootvader dat dat gele verschijnsel 'zon' heet......quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef golfer het volgende:
Wat zou dat kunnen zijn?
heb je adsl via versatel?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
Zo weer met laptop in de woonkamer
Hup NAC
Satellietquote:
Bluezz in haar nieuwe badpak?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef golfer het volgende:
Wat zou dat kunnen zijn?
Gooien?????quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gooit een cola naar Eilanden!
Met haar vreemde hoofdschudden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Die Radcliffe loopt ontzettend lelijk, maar ze gaat wel weer hard!
Ga jij mee dan, hooligan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gooien?????
Is de koude oorlog nu al begonnen?Wacht maar af de 21e september!
En toch willen we die foto'squote:Op zondag 14 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
@Pascal: Ze heeft al een vriendje.
.
neem versatelquote:
Dinsdag oefenen wij tegen Elinkwijk trouwens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef Eilanden het volgende:
@ MM
Als we Elinkwijk met 0-10 verslaan, dan moeten we er toch ook wel een paar bij jullie in krijgen?
Helaas, die heb ik niet op de computer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch willen we die foto's
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
En wij zijn landskampioen amateurkampioen en geen stadsgenoot die zo vriendelijk is de poort open te zetten.
BS wil wat te rukken hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch willen we die foto's
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Dan zeker niet op mijn kleine zusje, schoft!
Eilanden: landskampioen is landskampioen.
Een broertje is ook niet allesquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt me dat echt vervelend om een zusje te hebben. Al die vrienden van je die haar leuk vinden en al die opmerkingen. Ik zou er helemaal gek van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |