Wel een groot leeg vak met 1 persoonquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef rubbereend het volgende:
iemand DG al gezien op Highbury?
Ik zat te wachten op iemand die zou zeggen 'kijk talpa zo hoort het'quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
t NOS logo staat precies over de tussenstand heennu is de tijd slecht te zien
kan t Engels voetbal weer terug naar RTL5?
zou hij zich niet gewassen hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel een groot leeg vak met 1 persoon
Hehe veel mensen uit de buurt wachten hier ook op de eerste flyer die een feest in die hal aankondig dquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis meer een macje
ja k dat dacht ik vanmiddag ook toen k die hal van dichtbij zagmakkelijk bereikbaar en volgens mij kunnen dr best een paar mensen in. K moet trouwens bij t zien van Lingebos ook steeds aan Decibel denk
je zou het bijna denkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou hij zich niet gewassen hebben?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou hij zich niet gewassen hebben?
denk t wel, een week hebben ze er wel voor nodigquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe veel mensen uit de buurt wachten hier ook op de eerste flyer die een feest in die hal aankondig dEn ik moet morgen weer lessen en dan kom ik daarlangs, benieuwd of ze al aan het opbouwen zijn
Goed koppelen is alleen bij het starten nog wat minder maar schakelen gaat goed neem hier en daar nog wel een bochtje niet helemaal oke maar het ging de laatste 2 lessen ineens veel beterquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk t wel, een week hebben ze er wel voor nodig
hoe vlot het lessen eigenlijk?
dat commentaar altijd bij het paarden rennenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ook zo aan het genieten van Studio Sport met dameswielrennen, een B-Motorcross paarden rennen vanaf Duindigt ?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ook zo aan het genieten van Studio Sport met dameswielrennen, een B-Motorcross paarden rennen vanaf Duindigt ?
al enig zicht op een examen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Goed koppelen is alleen bij het starten nog wat minder maar schakelen gaat goed neem hier en daar nog wel een bochtje niet helemaal oke maar het ging de laatste 2 lessen ineens veel beter![]()
Ik was zo gefascineerd dat ik er niks meer van begreep. Het ratelde maar door.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat commentaar altijd bij het paarden rennen
Pas 5 lessen gehadquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mythbusters op disocvery
[..]
al enig zicht op een examen?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pas 5 lessen gehadmaar zal wel rond de 30 lessen totaal worden dus nog 25 te gaan dat is dus nog 25 weken ofzo
Haha voor m'n gevoel heb ik er ook al meer gehad hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]k dacht dat je er al meer had gehad
cool, wat voor een bedrijf willen jullie beginnen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha voor m'n gevoel heb ik er ook al meer gehad hoor
Wel lekker dat ik de hele zomer al werk heb en wss ook nog even mag blijven kan ik alles gewoon betalen. Heb geen zin om straks alles te dokken van een uitkering en wil ook wat eigen vermogen hebben straks voor het bedrijf dat ik en een vriend van me gaan starten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vond_u_ervan_.html
quote:Het was alleen maar voetbal. Ik miste de aandacht voor de andere sporten.
m hartog, ijmuiden
We hebben het in onze kop gekregen om een ICT bedrijf te beginnen.......quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cool, wat voor een bedrijf willen jullie beginnen?
MrDoegewoon, misschien kijk ik wel teveel als een marketeer naar je website, maar de teksten die op de website staan mogen wel iets klantvriendelijker (dat is tenminste mijn mening...) en hier en daar een 't' achter de werkwoorden is ook geen overbodige luxequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hebben het in onze kop gekregen om een ICT bedrijf te beginnen.......
http://www.dutchfootballmanagersite.nl/jmsystems/
Wel al druk bezig zoals je ziet
als je de spelfouten vergeetquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hebben het in onze kop gekregen om een ICT bedrijf te beginnen.......
http://www.dutchfootballmanagersite.nl/jmsystems/
Wel al druk bezig zoals je ziet
Is dan ook een testwebsite hequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
MrDoegewoon, misschien kijk ik wel teveel als een marketeer naar je website, maar de teksten die op de website staan mogen wel iets klantvriendelijker (dat is tenminste mijn mening...) en hier en daar een 't' achter de werkwoorden is ook geen overbodige luxe
die tekst heb ik een keer om 01:00 in zitten typenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je de spelfouten vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |