Vroeger ging ik zeer regelmatig, maar nu kies ik de wedstrijden uit en kijkend naar de ervaringen uit het verleden behoort de uitwedstrijd bij NEC zeker niet tot mijn favorieten....quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ga je nooit mee naar uitwedstrijden?
de vernieuwde Goffert is mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vroeger ging ik zeer regelmatig, maar nu kies ik de wedstrijden uit en kijkend naar de ervaringen uit het verleden behoort de uitwedstrijd bij NEC zeker niet tot mijn favorieten....
Anyway, ga met vriendin eten bij mijn ouders... laterz!
mijn zusje zal ook altijd mijn kleine zusje blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Noca het volgende:
Ik heb 2 oudere zussen, die blijven me ook steeds als het kleine broertje zien
Inmiddels zijn de vermoedens over het lot van de inzittenden bevestigd door de Griekse autoriteiten. Alle 121 inzittenden van het toestel zijn om het leven gekomen. Berichten dat er tachtig kinderen in het toestel zouden hebben gezeten worden ontkend; het zou gaan om 111 volwassenen en tien kinderen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:09 schreef tong80 het volgende:
48 kinderen in het verongelukte vliegtuig.
Open dag terwijl de competitie al begonnen is?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:39 schreef DarkShine het volgende:
Middag!
Open dag van Roda was een aanfluiting, vanwege het slechte weer moest alles op het laatste moment toch in de omloop/supportshome gehouden worden. En dat was te weinig ruimte voor 't publiek... Veel en veels te druk dus.
tis ook echt weer een Rolf Wauters showquote:
ahah ja ik zag het ook gister in het stadion staan op dat videoschermquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Open dag terwijl de competitie al begonnen is?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Open dag terwijl de competitie al begonnen is?
Open dag was eigenlijk vorige week zaterdag, alleen speelde Roda toen voor de beker in Triborgh. Aangezien we van de KNVB op de zaterdag moesten spelen werd het dus vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahah ja ik zag het ook gister in het stadion staan op dat videoscherm
dat niet maar die reclames zijn waardeloosquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:58 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij zeikt iedereen maar over Talpa omdat de Mol het opzet en hij al zo rijk is.. Als het een onbekend iemand was geweest was het niet zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |