Hoe was de FFDP?quote:
Dat zijn idd de goede dingen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:geweldig
die stats, afstand tot de goal etc. etc. ik ben tevreden
FFWD wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoe was de FFDP?
Volgende week al Decibel
Ach je hebt altijd Noca nogquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoef mij niet meer te vervelen op de zondagavondEerst Talpa, de wedstrijden kijken, leuke uitzending wat mij betreft, en dan om half negen op Ned 2
![]()
kom k ga echt niet vallen over die reclames op elke commerciele zender heb je reclame dus ik ben dr wel aan gewend, dan ga k gewoon iets anders doen, pissen, teletekst, fok etc. etc.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:32 schreef pascalheister het volgende:
en die reclame's vind je leuk eend
Het enige minpuntje idd. Die blokken moeten wat korter.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:32 schreef appelsientje het volgende:
Kut reclame's er tussen door...
Dat vind ik dus ook!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Het enige minpuntje idd. Die blokken moeten wat korter.
Mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FFWD wasen t eindfeest
eindelijk Sander Kleinenberg gezien
en de Audio Bullys waren
volgende week Lowlands
vandaag nog in de Mac van Gorinchem gezeten
tis meer een macjequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb hier lekker niks gedaan, zomerfeest had kut artiesten en had weinig zin om naar Rotterdam te gaanen die Mac ongeveer tegenover het terrein waar volgende week Decibel is
. En dat pand dat daar staat is die Evenmenten hal waar naar mijn mening best wat leuke feesten gegeven kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |