ik zit vanaf huis ingelogd op het bedrijfsnetwerk, dus het valt nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
blijf je nou slapen op kantoor Az?
Valt mee hoor, de NL competitie kan ik voornamelijk alleen in samenvatting zien, op de toppers na.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:Popo kan nu waarschijnlijk 4 keer zoveel voetbal kijken dan de gemiddelde VBL user
Jawel hoor, maar dat is geen 100% sportkanaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
je hebt niet eens dat outdoor kanaal wat de tour uitzond
kut, dan heb ik nix gezegdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat is geen 100% sportkanaal.
NTSC is wel wat slechter dan PAL, iets met beeldopbouw ofzo, weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:26 schreef pascalheister het volgende:
opzich nog best goed NTSC
wat kost dat nu maandelijks voor je popo?
ja, klopt met 4:3 ziet het er niet uit iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:31 schreef popolon het volgende:
[..]
NTSC is wel wat slechter dan PAL, iets met beeldopbouw ofzo, weet ik veel.
Kabel is niet echt goedkoop hier vind ik, alles inclusief HD box en kabelinternet is zo'n $100.
Wel een schotel overwogen maar die waaien hier nog wel eens van 't dak als 't stormt.
Daar heb ik dan 8Mbit voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, klopt met 4:3 ziet het er niet uit iig
http://www.michaeldvd.com.au/Articles/PALvsNTSC/PALvsNTSC.asp
nog wel prijzig, wat is de snelheid van kabelinternet daar?
wel netjes idd, Nederland loopt ook hopeloos achter met kabel tv, langzaam komt digitaal nu wel opzetten gelukkigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar heb ik dan 8Mbit voor.
Niet slecht.
In NL betaalde ik EUR40 voor chello, + standaard kabel, totaal dacht ik iets van EUR70.
Vooral voor jou als filmfreak hoop ik dat HDTV er snel komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel netjes idd, Nederland loopt ook hopeloos achter met kabel tv, langzaam komt digitaal nu wel opzetten gelukkig
ik mag het snel hopen ja, mja als je ziet wat er hier in breedbeeld wordt uitgezonden krijg je ook tranen in je ogenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Vooral voor jou als filmfreak hoop ik dat HDTV er snel komt.
Die online tvgids is leuk om mee te spelen.
Als ik hier post, zit ik op m'n werk, dan ben ik al zeker 1 tot anderhalf uur wakkerquote:
*slik*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik hier post, zit ik op m'n werk, dan ben ik al zeker 1 tot anderhalf uur wakker
Daar zijn er meer vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:45 schreef Bjoro het volgende:
Gooooooood mooooooorning Hooooooooools
*iemand die niet werken wil meldt zich, maar het wel doet !
Ik begin officieel om 8 uur maar ben altijd (veel) eerder. En ook 15 minuten met de auto, 20 straks als het weer druk is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*slik*
* Eilanden ook op werk ... maar vandaag aan de vroege kant
en ik hoef bovendien maar een dik kwartier met de auto te rijden, dus zo vroeg hoef ik er niet uit
het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen...
en ik wil ook niet werken
ben echt zwaar depressief aan het worden... zal wel door het weer komen denk ik..
Of BZNquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijn
Probeer het eens met bierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*gooit de ramen in de lucht*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!
ole ole ole ........quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:21 schreef appelsientje het volgende:
ooo ik mag eerst nog alle Nederlandse artiesten in een excel sheet gaan zetten
echt een dinsdag .....
ik las proostquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole ole ........
*jaloers is *proest*
waar het hart van vol is .......quote:
Goede morgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.quote:
Nogmaals veel sterkte vandaag!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.
Ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:00 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen plaatjes in Fok meer?
steuntrekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
k wil niet werken dus de titel spreekt me aan
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
*zucht....ook ik heb daar last vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionheaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitel
had niet gehoeven, ik snapte het ook wel. Anders had ik er wel een andere smile achter gezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionhead
wil er wel wat van makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
moet de banner van Carmen eiegnlijk iet worden aangepast, nu ze een award heeft gewonnen ?
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
Mijn nieuwe icoon is te groot, zegt ie steeds. Da's balen, Yeahinho had zo'n mooie gemaakt.
je kunt in ieder geval 1 maken en plaatsen en dan keuren wij hem wel af !quote:
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staan
Ik kan hem anders ook wel voor je uploaden. Ruimte en dataverkeer te veel hieroquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?
Nou, als je dat wilt doen en me dan de link geeft, ben ik je zeer erkentelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kan hem anders ook wel voor je uploaden. Ruimte en dataverkeer te veel hiero
http://www.gerwinv.nl/fok/mmicoon.gifquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, als je dat wilt doen en me dan de link geeft, ben ik je zeer erkentelijk.
bij de meeste kan dat niet, daar is het aantal kb te groot voor. Voorlopig kun je ze linken vanaf die locatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?
Kan de gemeentelijke politie deze risicowedstrijd wel aan, te weten dat er morgen ook nog de finale is van het in H-i-A zeer populaire sokken breien als hoogtepunt van de Libelle week?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:26 schreef methodmich het volgende:
Zaakwaarnemers: Uw stal in beeld
Het is al opgelost.
Zo, ik ga eten en dan nog een hoop doen. Vanavond naar ASWH - Zwaluwen Vlaardingen.
Iets met PSVquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
ik denk dat ik mijn griekenland award ook niet meer mag uitdragen
ga binnenkort ff een ander logo bedenken !
ja dat denk ik ookquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben mezelf gewoon
Ah, de schizo-hool is ook weer aanwezigquote:
Kan toch ook heel lekker leuk zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik herken niemand meer hier
Denk steeds dat ik in een kroeg met vreemden zit
ja idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet ook wennen aan die Jansma in m'n plaatje.
Wat gaan we verschrikkelijk traag.
en U bentquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik herken niemand meer hier
Denk steeds dat ik in een kroeg met vreemden zit
was/ is het helemaal goed gegaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:17 schreef Againzender het volgende:
En weer wat mensen terug op aarde.
quote:
ik heb het nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:39 schreef SCH het volgende:
Er zijn toch Hoolers die Versatel hebben?
Ik kijk allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:35 schreef SCH het volgende:
Oproep:
Voor onze uitzending wil ik een lang item maken over het enorme aanbod van voetbal op tv - rtl5 iedere vrijdag live, talpa de eredivisie waarop studio sport het buitenlands voetbal omarmt en via versatel kun je alle wedstrijden live zien - in andere europese landen heeft dit geleid tot een soort verzadiging, de kijkcijfers lopen terug.
Wie heeft er al Versatel, wie wil echt alles zien of wie kent mensen die een dergelijke obsessie hebben - bij wie we even langs kunnen komen? Graag snel suggesties; misschien beste via de mail, die zie alleen ik: 1opdemiddag@ncrv.nl
Ik heb geen versatelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kijk allesOf zet het in ieder geval aan en ga ondertussen wat anders doen. Maar voetbal zet ik nooit uit
Hoi trouwens
Ik heb ook geen versatel hoor, en ook geen canal+ meer. Vind het net te duur in mijn eentje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geen versatel
Of misschien valt dat met het huis te regelen, dat we het met z'n allen betalen... meerendeel is vrouw maar oke
Dat is inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:26 schreef Blumchen het volgende:vaduz
Ik ga weer een nachtje werken.. morgen lekker vrij![]()
![]()
Shoarmaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Middag!
Iemand een suggestie wat we kunnen gaan eten? Ik heb echt geen idee..
Spruitjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Middag!
Iemand een suggestie wat we kunnen gaan eten? Ik heb echt geen idee..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:00 schreef Noca het volgende:
Denk dat het shaorma wordt, geen zin om te koken
Die stemde er zeer snel mee inquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal je Dioontje leuk vinden, die verwacht wat anders op tafel.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Jullie vreten Omniworld dus?
Ik zou zeggen, wees blij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik voel me eigenlijk best kansloos... nergens een prijs voorals ik al die avatars zo zie..
hij gaat weer iets sneller jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef appelsientje het volgende:
Hey Fok lijkt zijn snelheid terug te hebben
niet te hard zeggen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef appelsientje het volgende:
Hey Fok lijkt zijn snelheid terug te hebben
de vraag voor vanavond Waarnaar is de AmstelCup genoemd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
23:10 de samenvattingen van de Amstelcup op SMS6.
Die is mij te moeilijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:19 schreef rubbereend het volgende:
de vraag voor vanavond Waarnaar is de AmstelCup genoemd?
a Voetballer Bart Amstel
b Voetballer Harry Cup
C Het Biermerk Amstel
ja, k verdien ook bij als vragen bedenker bij SBS6quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Oe, goeie vraag Eend!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:23 schreef Cruoninga het volgende:
Zo, kaartje voor PSG - Toulouse is binnen. Nu moet ik dus wel zo vanaf hier proberen het verloop van Ter Leede - FCG te volgen, nepsupporter als ik ben. En dat heeft net de Best of the Rest-award gewonnen....![]()
eerst een keer bellen dan krijg je een hintquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is mij te moeilijk.
Geef eens een hint?
grachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is mij te moeilijk.
Geef eens een hint?
Dat is zeker schrikken en even slikken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:30 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw las net op het intranet van haar werk dat onze oude stamgast die bij dezelfde multinational werkt, twee weken geleden is overleden
Dat is toch even slikken.
dat is idd schrikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:30 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw las net op het intranet van haar werk dat onze oude stamgast die bij dezelfde multinational werkt, twee weken geleden is overleden
Dat is toch even slikken.
Ongeveer 10 minuten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
Hoelang zouden jullie aardappelen laten koken?
afhankelijk van de aardappel, maar ongeveer 10-15 min tussendoor ff met de vork prikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
Hoelang zouden jullie aardappelen laten koken?
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:16 schreef popolon het volgende:
Dat verschilt per aardappelsoort.
Gewoon prikken met je vork.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijn
You're the man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef VoreG het volgende:
en wie kwam er met dat geweldige shoarma idee?
Hij moet alleen maar weten waar ze te koop zijn manquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijn
Erg leuk weer. En na een dagje D. zou ik helemaal kapot zijn van vermoeidheid.quote:
Heb er gereageerd geweldige column.quote:
Zolang je maar weet dat je na een halfuur weg moet zappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om half negen oorlog in de keuken met Gordon Ramsey, vorige week in een deuk gelegen is de rest ook zo leuk ?
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je na een halfuur weg moet zappen
Laten ze hem anders gelijk even het veld insturen ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef clauwheee het volgende:
FC Grunn heeft er weer een goeie bij![]()
Luister je ook radio west?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Laten ze hem anders gelijk even het veld insturen ofzo![]()
Als ik op een plek was geweest waar ik dat had kunnen ontvangen was ik er wel heen gegaan. Op deze manier volgen is echt kut, zeker als ze maar niet scorenquote:
Om 21.00 begint Man Utd - Debrecen op BBC1.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Ik zal het toch niet zien blijkt nu Vroemen loopt om half negen de finale.
www.rtvwest.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als ik op een plek was geweest waar ik dat had kunnen ontvangen was ik er wel heen gegaan. Op deze manier volgen is echt kut, zeker als ze maar niet scoren![]()
Als ze maar niet weer een herhaling uitzenden van een aflevering die al net geweest is, kan het leuk zijn en kan ik net na de race van Vroemen er naartoe overschakelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om half negen oorlog in de keuken met Gordon Ramsey, vorige week in een deuk gelegen is de rest ook zo leuk ?
Als ie dan toch op huurbasis weg moet ben ik blij dat ie naar Groningen gaat jahquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef clauwheee het volgende:
FC Grunn heeft er weer een goeie bij![]()
Ik heb hoofdpijnEn ik heb het koud
zoow netjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ado'20 - Excelsior'31 1-2 tussenstand na een half uur spelen.
Ook dat weet ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
En adem uit.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:18 schreef Noca het volgende:
Pfff Groningen scoort in de laatste minuut...
Ja ik zit al klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Om 21.00 begint Man Utd - Debrecen op BBC1.
Ik merkte het jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
Verdorie, die uitzending van Ramsay is alweer een herhaling van een maand geleden uitgezonden aflevering.
Stoppen, resumenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
GODVER!
Ik had een torrent en die was vor 90% klaar, toen liep mijn PC vast en gaat hij in die map zelf een nieuwe map maken en opnieuw beginnen! Hoe krijg ik het voormekaar dat hij weer verder gaat met de bestaande torrent?.
hoe kan hij nou een nieuwe map maken met exact dezelfde naamquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
GODVER!
Ik had een torrent en die was vor 90% klaar, toen liep mijn PC vast en gaat hij in die map zelf een nieuwe map maken en opnieuw beginnen! Hoe krijg ik het voormekaar dat hij weer verder gaat met de bestaande torrent?.
Niet op Duitse publieke kanalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:17 schreef Suijk het volgende:
Is HSV nog ergens te zien tegen Valencia?
Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En Excelsior'31 gaat in de koker voor de tweede ronde! Het is 1-2 gebleven. ADO kon geen vuist maken. Nu hopen op een mooie BVO.
Bij mij werken er twee ook voor geen meter hoor.Hoe ouder, hoe brakkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
De download gaat nu alleen maar met 1,3kb/s terwijl hij eerst met 20kb/s ging
ABCquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef pascalheister het volgende:
wat voor prog gebruik je VoreG?
Shameless straks, schat.quote:
ze liggen eruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Knappe prestatie van FCDB in de Amstelcup.![]()
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgen![]()
Yup. Ze laten het voor altijd zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef appelsientje het volgende:
pffff blijf het zo traag Fok! ? of gaan ze er ook nog wat aan doen enzo..
Dat was inderdaad wel vermakelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Ze laten het voor altijd zo.
Ja, want dit is niet goed voor m'n telefoonrekeningquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt tijd dat ze er iets aan gaan doen zeg.
Het draait lekker met Fortuné en Nelisse. Daarnaast denk ik dat Douglas zijn plekkie heeft verloren aan Tiendalli, die ook goed draaitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt veel goals gezien Eilanden, ik hoop dat FC Utrecht nu naar Rijssen of HIA komt, zou leuk zijn!
Gelukkig heb ik ze gehad. Dan ben ik toch wel blij dat wij de hertentamens gelijk na het derde trimester hebben, ipv voor het begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef StarGazer het volgende:
Ik haat tentamens leren. BAH
Gelukkig is het kutweer in Groningen, dat maakt het nog enigzins dragelijk
Ja dat snap ik dus ook niet. Voor de eerste jaars is het bij de Hanzehogeschool wel zo dat er direct na de juni tentamens (na het 4e semester dus) een herkansingronde is. Maar vanaf het 2e jaar is de herkansingsronde dus in augustusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze gehad. Dan ben ik toch wel blij dat wij de hertentamens gelijk na het derde trimester hebben, ipv voor het begin van het nieuwe jaar.
iddquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
en voor mij oma even adobe geinstaleerd op de computer. [..]
jouw oma achter de computer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
zo bij mijn oma en opa even de tvzenders goed gezet, nu kan opa ook gewoon vanaf zaterdag weer de eredivisie volgen en voor mij oma even adobe geinstaleerd op de computer. Mijn goede daden weer gedaan
[..]
idd![]()
quote:
mijn oma is nu 70 dacht ik, en ja lekker achter de computerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jouw oma achter de computer?![]()
of is ze nog zo jong
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vader van 65 zit ook vrolijk iedere dag te emailen en internettenNu gaat het wel goed, maar in het begin was ik echt elke dag urenlang een helpdesk...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Als je zo'n zoon als ik ter wereld zet, dan ben je per definitie al stoer Clau![]()
![]()
Zometeen zegt kale Edward net.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:16 schreef Suijk het volgende:
Wanneer is in godsnaam die loting van de Amstel Cup?
*Proest*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Als je zo'n zoon als ik ter wereld zet, dan ben je per definitie al stoer Clau![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
mijn ouders weten niet eens hoe dat ding aan moet
Me vader trekt gewoon de stekker eruit als het hem niet aanstaat
Ja het zal helaas zo laat pas wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal na de samenvattingen pas komen lijkt me, zo rond half een vrees ik.
Ach, als we elke wedstrijd met 1-0 winnen is het goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Noca!Jullie zitten ook maar net met de hakken over de sloot bij de loting
Het moest natuurlijk wel spannend blijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Noca!Jullie zitten ook maar net met de hakken over de sloot bij de loting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |