Mijn stal voor 2005:
![]()
![]()
Maduro, de toekomistige aanvoerder van Oranje waar die zelfs al inspeelt. Aan het begin van vorig seizoen niet gedacht dat hij daar na al zou staan. Dit seizoen moet hij bepalend worden voor Ajax.
![]()
Adu, door veel zaakwaarnemers begeert. Maar heeft onlangs nog aangeven dat hij voorlopig nog met me verder wil, en dat is natuurlijk wederzijds. Als je als zaakwaarnemer zo'n groot talent hebt dan moet je er voorzichtig mee zijn. Dit seizoen proberen een constant seizoen te draaien.
![]()
Xavi, al jaren een vaste waarde bij Barcelona en het Spaanse nationale elftal. Heeft aangeven nog een paar jaar door te willen gaan.
![]()
Belletti, mijn 2e speler van Barcelona. Sterke vleugelverdediger die het afgelopen jaar erg belangrijk was voor Barcelona. Speelde ook bijna alle wedstrijden. DIt jaar proberen die prestatie door te zetten.
![]()
Tevez, het andere wondertalent in mijn stal. Vorig jaar nog uitgeroepen tot speler van het jaar in Zuid-Amerika. Over 1 of 2 jaar in Europa te bewonderen, teminste zoals nu de vooruitzichten zijn.
![]()
Adriano, het boegbeeld van mijn stal. Deze sterke aanvaller is de aanvalsleider bij Inter. Dit jaar moet zijn definitieve doorbraak worden. Topscoorder worden in de Serie A is zijn doel voor dit jaar.