abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:00:36 #51
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24440413
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:56 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]
Hedwiges Maduro

[afbeelding]
Cristian Chivu
Ik geloof dat beide heren al een zaakwaarnemer hebben.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_29505944
Zo, straks even mijn stal nogmaals posten hier!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29518685
De stal anno 2005:

Deco, de grote motor van FC Barcelona en de Portugese nationale ploeg.

De destijds jarige Ajacied RYAN BABEL passeert de Groningen-defensie en gaat dit jaar voor minstens 10 eredivisiegoals

Het zal nog tot 2005 duren voor we Maxwell, de Braziliaanse Ajacied, weer in actie gaan zien

De kleine tovenaar Steven Pienaar zal ook dit seizoen in het teambelang van Ajax weer geregeld rechtsbuiten spelen, maar hopelijk ook zijn grote kwaliteiten op 10 mogen tonen

Zal superpechvogel van Vitesse Ruud Knol dit seizoen eindelijk fit blijven, kunnen juichen en debuteren in Oranje?

[i]En hangen! Ahmed "Mido" Hossam, de Egyptische spits met gebruiksaanwijzing wil onder de vleugels van Dick Jol uitgroeien tot topscorer bij de Spurs.

De begaafde Kroaat Marko Babic kan op beide flanken uit de voeten voor Leverkusen en zal zijn minuten weer maken

Zal de jonge Portugees Bosingwa speeltijd krijgen van Co Adriaanse bij FC Porto, zoals hij onder diens voorgangers steeds vaker kreeg?

Angola's beste voetballer ooit, Pedro Mantorras, is weer topfit. Zal hij vaak scoren en juichen voor het Benfica van Ronald Koeman?

Zal ASWH de successen kunnen evenaren en hoeveel goals maakt Louis van Kleef dan? Hoeveel tegenstanders zal hij irriteren en hoeveel kaarten pakt hij zelf?
www.thuisuiteten.nl
pi_29520439
Mijn stal:

H. Crespo (Chelsea)

J. Defoe (Tottenham Hotspur)

A. Del Horno (Chelsea) samen met zijn nieuwe manager

A. Gilardino (AC Milan)

A. Iniesta (FC Barcelona)

F. Lampard (Chelsea)

A. Mutu (Juventus)

G. Rossi (Manchester United)

V. Valdes (FC Barcelona)

D. Villa (Valencia)
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29520471
-Vaduz- BB seizoen 2005/2006:

De jonge technisch begaafde Cesc Fabregas die vorig jaar doorbrak bij Arsenal wil zich dit seizoen verder ontwikkelen. Van een goede tackle op z'n tijd houd hij wel, dat gaat ongetwijfeld gepaard met een aantal gele kaarten.

De grote sterke Peter Scheppink wil Excelsior'31 dit seizoen opnieuw aan een kampioenschap helpen. Zowel als centrale verdediger als diepe spits staat hij zijn mannetje.

Patrice Evra, een zekerheidje in de ploeg van AS Monaco wil zich dit seizoen in de basis van het Franse team spelen.

Gerald Sibon lijkt dit seizoen genoegen te moeten nemen met een plek op het tweede plan bij PSV, misschien hangt er nog een transfer in de lucht.

Nwankwo Kanu, nog altijd een tovenaar aan de bal moet WBA helpen in de strijd tegen degradatie. Ik zet hem in op 5 doelpunten en meer assists.

Sjors Brugge maakt zijn comeback in het betaalde voetbal bij Go Ahead Eagles en hij wil vlammen!

Alexander Hleb: De 24-jarige Wit-Rus wil een basisplaats afdwingen in het elftal van Arsenal.

Zal Meerdink na zware blessure zijn oude niveau weer op kunnen pikken bij het AZ onder leiding van Van Gaal?

Alberto Luque: wil zich met Deportivo la Coruna revancheren voor het afgelopen seizoen. Ik verwacht zeker tien doelpunten van zijn voeten.

Ziet FC Porto trainer Adriaanse het goed dat Postiga achter de spitsen het best tot zijn recht komt?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 11-08-2005 02:11:13 ]
That's all folks!
pi_29523491
Hier ook mijn stal voor komend seizoen:

Ji-Sung Park

Young-Pyo Lee

Alex

Gomes

Ibrahim Afellay

Michael Ballack

Bastian Schweinsteiger

Ron Vlaar

Samuel Eto'o

Johann Vogel

[ Bericht 6% gewijzigd door Bomenverzameling op 10-08-2005 16:06:15 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29539501
Nog geen Park in nieuw pakkie?
www.thuisuiteten.nl
pi_29539548
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Nog geen Park in nieuw pakkie?
Heb ik nog niet gevonden via Google. Zal eens op zoek gaan naar een Man U shirt (en Vogel in Milan-shirt)

Edit:

Park in Man U tenue toegevoegd, Vogel laat ik zo, dacht dat ook hij in het rood-wit van PSV was afgebeeld

[ Bericht 28% gewijzigd door Bomenverzameling op 10-08-2005 16:10:39 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29580561
Dylan Dog presenteert (met trots): de stal van ondenhok belangen Spa 2005-2006

[vlnr: Hidetoshi Nakata, Arvid Smit, Paul Beekmans, Jefferson Farfán en Luca Toni. Voor deze gelegenheid in het nieuwe PSV-shirt]
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29581582
Mooi gesoept hoor DD! Beekmans zal trots zijn als ie dit ziet.
www.thuisuiteten.nl
pi_29581700
Ziet er strak uit inderdaad!
That's all folks!
pi_29581993
Mijn stal voor 2005:

Maduro, de toekomistige aanvoerder van Oranje waar die zelfs al inspeelt. Aan het begin van vorig seizoen niet gedacht dat hij daar na al zou staan. Dit seizoen moet hij bepalend worden voor Ajax.

Adu, door veel zaakwaarnemers begeert. Maar heeft onlangs nog aangeven dat hij voorlopig nog met me verder wil, en dat is natuurlijk wederzijds. Als je als zaakwaarnemer zo'n groot talent hebt dan moet je er voorzichtig mee zijn. Dit seizoen proberen een constant seizoen te draaien.

Xavi, al jaren een vaste waarde bij Barcelona en het Spaanse nationale elftal. Heeft aangeven nog een paar jaar door te willen gaan.

Belletti, mijn 2e speler van Barcelona. Sterke vleugelverdediger die het afgelopen jaar erg belangrijk was voor Barcelona. Speelde ook bijna alle wedstrijden. DIt jaar proberen die prestatie door te zetten.

Tevez, het andere wondertalent in mijn stal. Vorig jaar nog uitgeroepen tot speler van het jaar in Zuid-Amerika. Over 1 of 2 jaar in Europa te bewonderen, teminste zoals nu de vooruitzichten zijn.

Adriano, het boegbeeld van mijn stal. Deze sterke aanvaller is de aanvalsleider bij Inter. Dit jaar moet zijn definitieve doorbraak worden. Topscoorder worden in de Serie A is zijn doel voor dit jaar.
Koning.
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:23:41 #63
92644 mr_anonimous
pi_29624788
Mijn stal seizoen 2005/2006:

Zlatan Ibrahimovic

Patrick Vieira

Pavel Nedved

Kaká

Adriano

Christiano Ronaldo

John Terry

José Antonio Reyes

John Obi Mikel

Hatem Ben Arfa

[ Bericht 1% gewijzigd door mr_anonimous op 14-08-2005 15:33:14 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_29630663
Cool plaatje van Vieira, soort Panini.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:00:26 #65
92644 mr_anonimous
pi_29630698
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Cool plaatje van Vieira, soort Panini.
Vond ik ook idd. Mag ik hier uit opmaken dat jij ook een verzamelaar was?
pi_29631868
Nou, heb maar 3 albums verzameld ooit hoor.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:42:23 #67
92644 mr_anonimous
pi_29632001
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Nou, heb maar 3 albums verzameld ooit hoor.
Ik 2. EK 88 en WK 90.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')