afhankelijk van de aardappel, maar ongeveer 10-15 min tussendoor ff met de vork prikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
Hoelang zouden jullie aardappelen laten koken?
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:16 schreef popolon het volgende:
Dat verschilt per aardappelsoort.
Gewoon prikken met je vork.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijn
You're the man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef VoreG het volgende:
en wie kwam er met dat geweldige shoarma idee?
Hij moet alleen maar weten waar ze te koop zijn manquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijn
Erg leuk weer. En na een dagje D. zou ik helemaal kapot zijn van vermoeidheid.quote:
Heb er gereageerd geweldige column.quote:
Zolang je maar weet dat je na een halfuur weg moet zappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om half negen oorlog in de keuken met Gordon Ramsey, vorige week in een deuk gelegen is de rest ook zo leuk ?
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je na een halfuur weg moet zappen
Laten ze hem anders gelijk even het veld insturen ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef clauwheee het volgende:
FC Grunn heeft er weer een goeie bij![]()
Luister je ook radio west?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Laten ze hem anders gelijk even het veld insturen ofzo![]()
Als ik op een plek was geweest waar ik dat had kunnen ontvangen was ik er wel heen gegaan. Op deze manier volgen is echt kut, zeker als ze maar niet scorenquote:
Om 21.00 begint Man Utd - Debrecen op BBC1.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Ik zal het toch niet zien blijkt nu Vroemen loopt om half negen de finale.
www.rtvwest.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als ik op een plek was geweest waar ik dat had kunnen ontvangen was ik er wel heen gegaan. Op deze manier volgen is echt kut, zeker als ze maar niet scoren![]()
Als ze maar niet weer een herhaling uitzenden van een aflevering die al net geweest is, kan het leuk zijn en kan ik net na de race van Vroemen er naartoe overschakelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om half negen oorlog in de keuken met Gordon Ramsey, vorige week in een deuk gelegen is de rest ook zo leuk ?
Als ie dan toch op huurbasis weg moet ben ik blij dat ie naar Groningen gaat jahquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef clauwheee het volgende:
FC Grunn heeft er weer een goeie bij![]()
Ik heb hoofdpijnEn ik heb het koud
zoow netjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ado'20 - Excelsior'31 1-2 tussenstand na een half uur spelen.
Ook dat weet ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
En adem uit.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:18 schreef Noca het volgende:
Pfff Groningen scoort in de laatste minuut...
Ja ik zit al klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Om 21.00 begint Man Utd - Debrecen op BBC1.
Ik merkte het jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
Verdorie, die uitzending van Ramsay is alweer een herhaling van een maand geleden uitgezonden aflevering.
Stoppen, resumenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
GODVER!
Ik had een torrent en die was vor 90% klaar, toen liep mijn PC vast en gaat hij in die map zelf een nieuwe map maken en opnieuw beginnen! Hoe krijg ik het voormekaar dat hij weer verder gaat met de bestaande torrent?.
hoe kan hij nou een nieuwe map maken met exact dezelfde naamquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
GODVER!
Ik had een torrent en die was vor 90% klaar, toen liep mijn PC vast en gaat hij in die map zelf een nieuwe map maken en opnieuw beginnen! Hoe krijg ik het voormekaar dat hij weer verder gaat met de bestaande torrent?.
Niet op Duitse publieke kanalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:17 schreef Suijk het volgende:
Is HSV nog ergens te zien tegen Valencia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |