Die is mij te moeilijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:19 schreef rubbereend het volgende:
de vraag voor vanavond Waarnaar is de AmstelCup genoemd?
a Voetballer Bart Amstel
b Voetballer Harry Cup
C Het Biermerk Amstel
ja, k verdien ook bij als vragen bedenker bij SBS6quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Oe, goeie vraag Eend!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:23 schreef Cruoninga het volgende:
Zo, kaartje voor PSG - Toulouse is binnen. Nu moet ik dus wel zo vanaf hier proberen het verloop van Ter Leede - FCG te volgen, nepsupporter als ik ben. En dat heeft net de Best of the Rest-award gewonnen....![]()
eerst een keer bellen dan krijg je een hintquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is mij te moeilijk.
Geef eens een hint?
grachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is mij te moeilijk.
Geef eens een hint?
Dat is zeker schrikken en even slikken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:30 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw las net op het intranet van haar werk dat onze oude stamgast die bij dezelfde multinational werkt, twee weken geleden is overleden
Dat is toch even slikken.
dat is idd schrikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:30 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw las net op het intranet van haar werk dat onze oude stamgast die bij dezelfde multinational werkt, twee weken geleden is overleden
Dat is toch even slikken.
Ongeveer 10 minuten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
Hoelang zouden jullie aardappelen laten koken?
afhankelijk van de aardappel, maar ongeveer 10-15 min tussendoor ff met de vork prikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
Hoelang zouden jullie aardappelen laten koken?
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:16 schreef popolon het volgende:
Dat verschilt per aardappelsoort.
Gewoon prikken met je vork.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hoort dat niet te weten, jij moet weten wanneer donuts en hamburgers goed zijn
You're the man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef VoreG het volgende:
en wie kwam er met dat geweldige shoarma idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |