Shoarmaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Middag!
Iemand een suggestie wat we kunnen gaan eten? Ik heb echt geen idee..
Spruitjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Middag!
Iemand een suggestie wat we kunnen gaan eten? Ik heb echt geen idee..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:00 schreef Noca het volgende:
Denk dat het shaorma wordt, geen zin om te koken
Die stemde er zeer snel mee inquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal je Dioontje leuk vinden, die verwacht wat anders op tafel.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Jullie vreten Omniworld dus?
Ik zou zeggen, wees blij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik voel me eigenlijk best kansloos... nergens een prijs voorals ik al die avatars zo zie..
hij gaat weer iets sneller jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef appelsientje het volgende:
Hey Fok lijkt zijn snelheid terug te hebben
niet te hard zeggen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef appelsientje het volgende:
Hey Fok lijkt zijn snelheid terug te hebben
de vraag voor vanavond Waarnaar is de AmstelCup genoemd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
23:10 de samenvattingen van de Amstelcup op SMS6.
Die is mij te moeilijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:19 schreef rubbereend het volgende:
de vraag voor vanavond Waarnaar is de AmstelCup genoemd?
a Voetballer Bart Amstel
b Voetballer Harry Cup
C Het Biermerk Amstel
ja, k verdien ook bij als vragen bedenker bij SBS6quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Oe, goeie vraag Eend!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:23 schreef Cruoninga het volgende:
Zo, kaartje voor PSG - Toulouse is binnen. Nu moet ik dus wel zo vanaf hier proberen het verloop van Ter Leede - FCG te volgen, nepsupporter als ik ben. En dat heeft net de Best of the Rest-award gewonnen....![]()
eerst een keer bellen dan krijg je een hintquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is mij te moeilijk.
Geef eens een hint?
grachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is mij te moeilijk.
Geef eens een hint?
Dat is zeker schrikken en even slikken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:30 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw las net op het intranet van haar werk dat onze oude stamgast die bij dezelfde multinational werkt, twee weken geleden is overleden
Dat is toch even slikken.
dat is idd schrikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:30 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw las net op het intranet van haar werk dat onze oude stamgast die bij dezelfde multinational werkt, twee weken geleden is overleden
Dat is toch even slikken.
Ongeveer 10 minuten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
Hoelang zouden jullie aardappelen laten koken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |