het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen...
en ik wil ook niet werken
ben echt zwaar depressief aan het worden... zal wel door het weer komen denk ik..
Of BZNquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijn
Probeer het eens met bierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*gooit de ramen in de lucht*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!
ole ole ole ........quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:21 schreef appelsientje het volgende:
ooo ik mag eerst nog alle Nederlandse artiesten in een excel sheet gaan zetten
echt een dinsdag .....
ik las proostquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole ole ........
*jaloers is *proest*
waar het hart van vol is .......quote:
Goede morgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.quote:
Nogmaals veel sterkte vandaag!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.
Ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:00 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen plaatjes in Fok meer?
steuntrekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
k wil niet werken dus de titel spreekt me aan
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
*zucht....ook ik heb daar last vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |