het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen...
en ik wil ook niet werken
ben echt zwaar depressief aan het worden... zal wel door het weer komen denk ik..
Of BZNquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijn
Probeer het eens met bierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*gooit de ramen in de lucht*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!
ole ole ole ........quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:21 schreef appelsientje het volgende:
ooo ik mag eerst nog alle Nederlandse artiesten in een excel sheet gaan zetten
echt een dinsdag .....
ik las proostquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole ole ........
*jaloers is *proest*
waar het hart van vol is .......quote:
Goede morgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.quote:
Nogmaals veel sterkte vandaag!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.
Ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:00 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen plaatjes in Fok meer?
steuntrekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
k wil niet werken dus de titel spreekt me aan
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
*zucht....ook ik heb daar last vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionheaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitel
had niet gehoeven, ik snapte het ook wel. Anders had ik er wel een andere smile achter gezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionhead
wil er wel wat van makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
moet de banner van Carmen eiegnlijk iet worden aangepast, nu ze een award heeft gewonnen ?
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
Mijn nieuwe icoon is te groot, zegt ie steeds. Da's balen, Yeahinho had zo'n mooie gemaakt.
je kunt in ieder geval 1 maken en plaatsen en dan keuren wij hem wel af !quote:
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staan
Ik kan hem anders ook wel voor je uploaden. Ruimte en dataverkeer te veel hieroquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?
Nou, als je dat wilt doen en me dan de link geeft, ben ik je zeer erkentelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kan hem anders ook wel voor je uploaden. Ruimte en dataverkeer te veel hiero
http://www.gerwinv.nl/fok/mmicoon.gifquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, als je dat wilt doen en me dan de link geeft, ben ik je zeer erkentelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |