Goede morgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.quote:
Nogmaals veel sterkte vandaag!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel ok hoor. Beetje uitgeslapen. Lekker rustig aan doen vandaag.
Ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:00 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen plaatjes in Fok meer?
steuntrekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
k wil niet werken dus de titel spreekt me aan
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
*zucht....ook ik heb daar last vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal nietik ben aan het werk, maar heb vandaag niet zoveel zin
ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionheaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitel
had niet gehoeven, ik snapte het ook wel. Anders had ik er wel een andere smile achter gezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionhead
wil er wel wat van makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
moet de banner van Carmen eiegnlijk iet worden aangepast, nu ze een award heeft gewonnen ?
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
Mijn nieuwe icoon is te groot, zegt ie steeds. Da's balen, Yeahinho had zo'n mooie gemaakt.
je kunt in ieder geval 1 maken en plaatsen en dan keuren wij hem wel af !quote:
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |