ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionheaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje het idee achter de topictitel
had niet gehoeven, ik snapte het ook wel. Anders had ik er wel een andere smile achter gezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wist het maar verduidelijkte mijn situatie even voor lionhead
wil er wel wat van makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
moet de banner van Carmen eiegnlijk iet worden aangepast, nu ze een award heeft gewonnen ?
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
Mijn nieuwe icoon is te groot, zegt ie steeds. Da's balen, Yeahinho had zo'n mooie gemaakt.
je kunt in ieder geval 1 maken en plaatsen en dan keuren wij hem wel af !quote:
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt hem gewoon linken van de plek waar Yeahinho hem heeft staan
Ik kan hem anders ook wel voor je uploaden. Ruimte en dataverkeer te veel hieroquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling hem zelf op te slaan en dan te laten uploaden?
Nou, als je dat wilt doen en me dan de link geeft, ben ik je zeer erkentelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kan hem anders ook wel voor je uploaden. Ruimte en dataverkeer te veel hiero
http://www.gerwinv.nl/fok/mmicoon.gifquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, als je dat wilt doen en me dan de link geeft, ben ik je zeer erkentelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |