Als ik hier post, zit ik op m'n werk, dan ben ik al zeker 1 tot anderhalf uur wakkerquote:
*slik*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik hier post, zit ik op m'n werk, dan ben ik al zeker 1 tot anderhalf uur wakker
Daar zijn er meer vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:45 schreef Bjoro het volgende:
Gooooooood mooooooorning Hooooooooools
*iemand die niet werken wil meldt zich, maar het wel doet !
Ik begin officieel om 8 uur maar ben altijd (veel) eerder. En ook 15 minuten met de auto, 20 straks als het weer druk is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*slik*
* Eilanden ook op werk ... maar vandaag aan de vroege kant
en ik hoef bovendien maar een dik kwartier met de auto te rijden, dus zo vroeg hoef ik er niet uit
het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen...
en ik wil ook niet werken
ben echt zwaar depressief aan het worden... zal wel door het weer komen denk ik..
Of BZNquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zouden natuurlijk ook vader Abraham en zijn zeven zingende zonen kunnen zijn
Probeer het eens met bierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Of BZN![]()
Zometeen weer verder gaan.. maar ik kan ff geen zin krijgen..
*gooit de ramen in de lucht*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt.....wio wio wham, wio wio wham, my name is Ben....I'm the Banjo-man !!!!!!
ole ole ole ........quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:21 schreef appelsientje het volgende:
ooo ik mag eerst nog alle Nederlandse artiesten in een excel sheet gaan zetten
echt een dinsdag .....
ik las proostquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole ole ........
*jaloers is *proest*
waar het hart van vol is .......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |