Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En Excelsior'31 gaat in de koker voor de tweede ronde! Het is 1-2 gebleven. ADO kon geen vuist maken. Nu hopen op een mooie BVO.
Bij mij werken er twee ook voor geen meter hoor.Hoe ouder, hoe brakkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
De download gaat nu alleen maar met 1,3kb/s terwijl hij eerst met 20kb/s ging
ABCquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef pascalheister het volgende:
wat voor prog gebruik je VoreG?
Shameless straks, schat.quote:
ze liggen eruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Knappe prestatie van FCDB in de Amstelcup.![]()
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgen![]()
Yup. Ze laten het voor altijd zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef appelsientje het volgende:
pffff blijf het zo traag Fok! ? of gaan ze er ook nog wat aan doen enzo..
Dat was inderdaad wel vermakelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Ze laten het voor altijd zo.
Ja, want dit is niet goed voor m'n telefoonrekeningquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt tijd dat ze er iets aan gaan doen zeg.
Het draait lekker met Fortuné en Nelisse. Daarnaast denk ik dat Douglas zijn plekkie heeft verloren aan Tiendalli, die ook goed draaitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt veel goals gezien Eilanden, ik hoop dat FC Utrecht nu naar Rijssen of HIA komt, zou leuk zijn!
Gelukkig heb ik ze gehad. Dan ben ik toch wel blij dat wij de hertentamens gelijk na het derde trimester hebben, ipv voor het begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef StarGazer het volgende:
Ik haat tentamens leren. BAH
Gelukkig is het kutweer in Groningen, dat maakt het nog enigzins dragelijk
Ja dat snap ik dus ook niet. Voor de eerste jaars is het bij de Hanzehogeschool wel zo dat er direct na de juni tentamens (na het 4e semester dus) een herkansingronde is. Maar vanaf het 2e jaar is de herkansingsronde dus in augustusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze gehad. Dan ben ik toch wel blij dat wij de hertentamens gelijk na het derde trimester hebben, ipv voor het begin van het nieuwe jaar.
iddquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
en voor mij oma even adobe geinstaleerd op de computer. [..]
jouw oma achter de computer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
zo bij mijn oma en opa even de tvzenders goed gezet, nu kan opa ook gewoon vanaf zaterdag weer de eredivisie volgen en voor mij oma even adobe geinstaleerd op de computer. Mijn goede daden weer gedaan
[..]
idd![]()
quote:
mijn oma is nu 70 dacht ik, en ja lekker achter de computerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jouw oma achter de computer?![]()
of is ze nog zo jong
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vader van 65 zit ook vrolijk iedere dag te emailen en internettenNu gaat het wel goed, maar in het begin was ik echt elke dag urenlang een helpdesk...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Als je zo'n zoon als ik ter wereld zet, dan ben je per definitie al stoer Clau![]()
![]()
Zometeen zegt kale Edward net.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:16 schreef Suijk het volgende:
Wanneer is in godsnaam die loting van de Amstel Cup?
*Proest*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Als je zo'n zoon als ik ter wereld zet, dan ben je per definitie al stoer Clau![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
mijn ouders weten niet eens hoe dat ding aan moet
Me vader trekt gewoon de stekker eruit als het hem niet aanstaat
Ja het zal helaas zo laat pas wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal na de samenvattingen pas komen lijkt me, zo rond half een vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |