Stoppen, resumenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
GODVER!
Ik had een torrent en die was vor 90% klaar, toen liep mijn PC vast en gaat hij in die map zelf een nieuwe map maken en opnieuw beginnen! Hoe krijg ik het voormekaar dat hij weer verder gaat met de bestaande torrent?.
hoe kan hij nou een nieuwe map maken met exact dezelfde naamquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
GODVER!
Ik had een torrent en die was vor 90% klaar, toen liep mijn PC vast en gaat hij in die map zelf een nieuwe map maken en opnieuw beginnen! Hoe krijg ik het voormekaar dat hij weer verder gaat met de bestaande torrent?.
Niet op Duitse publieke kanalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:17 schreef Suijk het volgende:
Is HSV nog ergens te zien tegen Valencia?
Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En Excelsior'31 gaat in de koker voor de tweede ronde! Het is 1-2 gebleven. ADO kon geen vuist maken. Nu hopen op een mooie BVO.
Bij mij werken er twee ook voor geen meter hoor.Hoe ouder, hoe brakkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
De download gaat nu alleen maar met 1,3kb/s terwijl hij eerst met 20kb/s ging
ABCquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef pascalheister het volgende:
wat voor prog gebruik je VoreG?
Shameless straks, schat.quote:
ze liggen eruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Knappe prestatie van FCDB in de Amstelcup.![]()
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgen![]()
Yup. Ze laten het voor altijd zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef appelsientje het volgende:
pffff blijf het zo traag Fok! ? of gaan ze er ook nog wat aan doen enzo..
Dat was inderdaad wel vermakelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Ze laten het voor altijd zo.
Ja, want dit is niet goed voor m'n telefoonrekeningquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt tijd dat ze er iets aan gaan doen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |