ik zit vanaf huis ingelogd op het bedrijfsnetwerk, dus het valt nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
blijf je nou slapen op kantoor Az?
Valt mee hoor, de NL competitie kan ik voornamelijk alleen in samenvatting zien, op de toppers na.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:Popo kan nu waarschijnlijk 4 keer zoveel voetbal kijken dan de gemiddelde VBL user
Jawel hoor, maar dat is geen 100% sportkanaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
je hebt niet eens dat outdoor kanaal wat de tour uitzond
kut, dan heb ik nix gezegdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat is geen 100% sportkanaal.
NTSC is wel wat slechter dan PAL, iets met beeldopbouw ofzo, weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:26 schreef pascalheister het volgende:
opzich nog best goed NTSC
wat kost dat nu maandelijks voor je popo?
ja, klopt met 4:3 ziet het er niet uit iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:31 schreef popolon het volgende:
[..]
NTSC is wel wat slechter dan PAL, iets met beeldopbouw ofzo, weet ik veel.
Kabel is niet echt goedkoop hier vind ik, alles inclusief HD box en kabelinternet is zo'n $100.
Wel een schotel overwogen maar die waaien hier nog wel eens van 't dak als 't stormt.
Daar heb ik dan 8Mbit voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, klopt met 4:3 ziet het er niet uit iig
http://www.michaeldvd.com.au/Articles/PALvsNTSC/PALvsNTSC.asp
nog wel prijzig, wat is de snelheid van kabelinternet daar?
wel netjes idd, Nederland loopt ook hopeloos achter met kabel tv, langzaam komt digitaal nu wel opzetten gelukkigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar heb ik dan 8Mbit voor.
Niet slecht.
In NL betaalde ik EUR40 voor chello, + standaard kabel, totaal dacht ik iets van EUR70.
Vooral voor jou als filmfreak hoop ik dat HDTV er snel komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel netjes idd, Nederland loopt ook hopeloos achter met kabel tv, langzaam komt digitaal nu wel opzetten gelukkig
ik mag het snel hopen ja, mja als je ziet wat er hier in breedbeeld wordt uitgezonden krijg je ook tranen in je ogenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Vooral voor jou als filmfreak hoop ik dat HDTV er snel komt.
Die online tvgids is leuk om mee te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |