quote:Alex voor het eerst geselecteerd voor Braziliaans nationale elftal
PSV verdediger Alex is vandaag voor het eerst opgeroepen voor het nationale elftal van Brazilie door bondscoach Carlos Alberto Parreira. Op 17 augustus speelt Brazilie een oefenwedstrijd tegen Kroatie. Het duel wordt gespeeld in Split. De bondscoach liet weten Alex na alle lof in de media graag zelf aan het werk te willen zien. Gomes is niet opgeroepen voor het duel.
De selectie:
Dida (Milan), Júlio César (Inter), Cafu (Milan), Roberto Carlos (Real Madrid), Cicinho (São Paulo), Gilberto (Hertha BSC), Lúcio (Bayern Munchen), Juan (Bayer Leverkusen), Luisão (Benfica), Alex (PSV), Emerson (Juventus), Gilberto Silva (Arsenal), Zé Roberto (Bayern Munchen), Kaká (Milan), Juninho Pernambucano (Olympique Lyon), Renato (Sevilla), Ricardinho (Santos), Júlio Baptista (Real Madrid), Ronaldo (Real Madrid), Adriano (Inter), Robinho (Santos), Ricardo Oliveira (Bétis)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Hiddink z'n huis-adres is al op een feyenoord forum gepost. Die van Linse trouwens ook.
De gemiddelde Feyenoorder weet niet eens hoe je uit Rotterdam komt, dus ik zou me geen zorgen makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Hiddink z'n huis-adres is al op een feyenoord forum gepost. Die van Linse trouwens ook.
idd die snappen niet dat de rondweg niet rond isquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef PirE het volgende:
[..]
De gemiddelde Feyenoorder weet niet eens hoe je uit Rotterdam komt, dus ik zou me geen zorgen maken.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
Zo zeg, die Feyenoorders zijn knap ziek zeg, Roger Linse verbouwen, Hiddink een vet zwijn noemen, Westerhof een lesje leren.
Allemaal tuig, zo blijkt maar weer.
Hier dan het hele bericht:quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:Is dat ziek?
De rest is wel weer van bedenkelijk niveau
quote:Die Hiddink leek verdomme net een varken met een bril op!! Vuil vet zwijn!!! Kalou als PSV nog heeeel veel gloeilampjes verkoopt, dan kunnen ze misschien ¤ 17mln. betalen!!! Dan mag je zo met een gipsvlucht naar die lampenkappen!!! En die Linsse krijgt binnenkort nog wel een golfcursus!!!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kalou komt niet, dat moet toch al wel duidelijk zijn ondertussen...
Nope, maar Wotte leek me toch vrij duidelijk, of niet?quote:
Als het aan Feyenoord ligt niet nee. De vraag is hoever kamp Kalou wil gaan, als hij écht weg wil dan kan hij dat via een gerechtelijke manier afdwingen. Sinds het bosman-arrest staat het immers een ieder vrij om van werkgever te wisselen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, maar Wotte leek me toch vrij duidelijk, of niet?
Laten we eerlijk zijn, Feyenoord heeft nog geen moment de indruk gewekt mee te willen werken aan een transfer, dus dan gebeurdt het gewoon niet, simpel.
Hehe eindelijk die 't ook inziet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Robinho mocht ook niet weg bij Santos, hij zit nu ook mooi bij Real Madrid na wat werkweigering. Als een voetballer echt weg wil dan heeft hij genoeg middelen om dat door te zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd, en alle psv'ers neuken koeien en lopen de hele dag op hun klompen door de stront!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
Zo zeg, die Feyenoorders zijn knap ziek zeg, Roger Linse verbouwen, Hiddink een vet zwijn noemen, Westerhof een lesje leren.
Allemaal tuig, zo blijkt maar weer.
Dat is hier altijd zo prettig hehe, die inhoudelijk goede discussies...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, en alle psv'ers neuken koeien en lopen de hele dag op hun klompen door de stront!![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:26 schreef Bartjaah het volgende:
Dat is hier altijd zo prettig hehe, die inhoudelijk goede discussies...![]()
Wijze woordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom stopt PSV niet gewoon met Kalou? Ik snap niet dat ze nog tijd stoppen in hem.
Feyenoord wil hem gewoon niet verkopen aan PSV, oke dan, klaar. Niet moeilijk over doen.
Ja dat denk ik ook. Gisteren op Studio Sport liet hij er geen twijfel over bestaan: hij wil naar PSV. Nou en Feyenoord stelt zich niet zo heel realistisch op met die wilde transfersommen. Er is ook niks achterbaks gegaan, PSV heeft meteen open kaart gespeeld en gezegd: wij willen Kalou, laten we praten. Zo werkt dat in de grote mensenwereld, maar Wotte heeft dat misschien nog niet door.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:38 schreef Crudus het volgende:
Pech voor Feyenoord, pret voor PSV, maar het is nu eenmaal niet anders. Die vent komt heus wel naar Eindhoven.
P'cies. Moet zeggen dat PSV dan toch ogenschijnlijk een mooi team bij elkaar zou hebben. Die dure seizoenskaart is nu al iedere cent waard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Gisteren op Studio Sport liet hij er geen twijfel over bestaan: hij wil naar PSV. Nou en Feyenoord stelt zich niet zo heel realistisch op met die wilde transfersommen. Er is ook niks achterbaks gegaan, PSV heeft meteen open kaart gespeeld en gezegd: wij willen Kalou, laten we praten. Zo werkt dat in de grote mensenwereld, maar Wotte heeft dat misschien nog niet door.
Smeken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:50 schreef Neoktheone het volgende:
Die fluitconcerten zullen daarin goed meegeholpen hebben, ook al zegt hij dat het niet zo is. Zoiets doet gewoon pijn en dan wil je niets anders meer dan vertrekken (de Feyenoorders hadden ook kunnen smeken dat hij bleef, had veel beter gewerkt..).
En precies die houding maakt het dat hij nu weg wilquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Smeken?
Rot toch op man! Graag of niet!
Tuurlijk is het balen als je goede voetballers vertrekken. Dat had feyenoord ook al met Goor...da's balen als zo'n speler vertrekt. En Kalou lijkt nu te gaan en voor Kuyt is interesse. Dan wordt 't toch lastig. Maar zo is het voetbal...PSV is de afgelopen twee jaar ook veel spelers kwijt geraakt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Crudus het volgende:
Als Feyenoorder zou ik natuurlijk ook hard balen: je gouden aanvalsduo is dan niet meer. Maar deze situatie is onhoudbaar, dat moet iedere voetballiefhebber toch ook wel doorhebben, of hij nou uit Groningen of Maastricht komt.
Dit is ongetwijfeld familie, of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Smeken?
Rot toch op man! Graag of niet!
quote:Haha ik heb met een grote glimlach op mn gezicht gekeken naar onze kalou.. ONZE jah.. haha dit kan toch niet meer misgaan.. ben echt benieuwd morgen op de training.. wel was het weer mooi te zien hoe de clubs een spelletje spelen met de media.."Feyenoord wil geen gesprekken" dit en dat.. haha
Er vind morgen (dinsdag,eidenlijk al vandaag weer haha) WEL DEGELIJK een gesprek plaats.. Noggmaals.. clubs gaan heel erg ver om in de media dingen te zeggen zodat het anders lijkt te zijn.. Morgen is er een gesprek tussen PSV en Feyenoord in Rotterdam.. Omdat Feyenoord de vorige twee keren het bod van PSV afgeslagen had is de zaakwaarnemer van kalou nu zo aan het aandringen.. ze zeggen wel dat er niet gesproken word , maar dat is in feite wel zo.. waar het allemaal om draaid is dat er een goed en mooi bedrag voor kalou geboden word maar feyenoord dit weigerd.. daarom willen kalou en zijn zaakwaarnemer feyenoord duidelijk maken dat dit niet kan.. kalou wil graag..heel graag.. feyenoord heeft het geld nodig.. psv bied genoeg.. dit mag feyenoord niet weigeren.. We zullen deze week meer zien..
Maar nogmaals: je kunt toch geen prestaties meer verwachten van speler die niet bij je team wil spelen?! Dat is toch logisch? Zie je Kalou al voorin staan met z'n chagrijnige smoel? Zou jij als Feyenoordspeler nog lekker voetballen met een team"maatje" dat heeft aangegeven weg te willen? Dat zijn sociologische wetten: het functioneert niet. De situatie die nu is geschapen maakt het niet meer mogelijk voor Kalou en Feyenoord om nog goed samen te werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:13 schreef JustJunior het volgende:
Roddelnicht 7ronaldo7 van de netwerkfora schreef dit:
[..]![]()
Ik geloof er geen zak van. Feyenoord kan Kalou toch niet verkopen? Ze zouden zich tegenover het publiek volkomen belachelijk maken, terwijl het bestuur daar al niet erg populair is.
Zal wel een reden voor zijn dan hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:26 schreef JustJunior het volgende:
Is er trouwens bekend wat voor alternatieven er zijn, als Kalou niet doorgaat? Ik heb bijvoorbeeld niets meer gehoord over Park II
Ja, dat zou echt heeeeel slim zijn. Je poot stijf houden omdat je PSV Kalou niet gunt. Zo werkt het echt niet hoor. Mark my words, binnen een paar dagen wandelt 'ie op de Herdgang.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:26 schreef JustJunior het volgende:
Sociologische wettenGast, echt. Als Feyenoord geen zin heeft om Kalou te verkopen, en dat aangeeft, dan gaat de deal niet door. Als zij accepteren dat ze met een minder gemotiveerde Kalou zitten, dan hoeven ze helemaal niets.
And mark my words... HIJ KOMT NIET !!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt heeeeel slim zijn. Je poot stijf houden omdat je PSV Kalou niet gunt. Zo werkt het echt niet hoor. Mark my words, binnen een paar dagen wandelt 'ie op de Herdgang.
Yupz.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef Zapper het volgende:
Dit is ongetwijfeld familie, of niet?
[afbeelding]
Waarom zie jij niet dat ie uiteindelijk gewoon wel komt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
And mark my words... HIJ KOMT NIET !!
Waarom zien jullie dat nou gewoon niet ?? Feyenoord laat hem niet gaan... tenminste niet naar PSV ..
En de Feyenoord supporters zullen echt wel bij trekken als Kalou de sterren van de hemel speelt daar..
3e bod is ook al afgewezen door Feyenoord..
En DAT zal dus niet gaan gebeuren, is juist mijn hele punt! Maar goed, we kunnen wel blijven auwehoeren hierover. Als de transfermarkt sluit kunnen we elkaar gaan uitlachen (of niet).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bla... als Kalou de sterren van de hemel speelt daar.. bla
Ik zie alleen een plaatje met hoobly.comquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz.
[Zapper nivo on]
En dit is zeker jouw vrouw Zapper?
[afbeelding]
[Zapper nivo off]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waarom zie jij niet dat ie uiteindelijk gewoon wel komt?
Nogmaals ik hoop dat jij mij gaat uitlachenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:41 schreef Crudus het volgende:
[..]
En DAT zal dus niet gaan gebeuren, is juist mijn hele punt! Maar goed, we kunnen wel blijven auwehoeren hierover. Als de transfermarkt sluit kunnen we elkaar gaan uitlachen (of niet).![]()
Hoe dan ook, mijn stadionplezier zal er niet onder lijden. Heb er zin in! Met of zonder Kalou!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nogmaals ik hoop dat jij mij gaat uitlachen
JUIST!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, mijn stadionplezier zal er niet onder lijden. Heb er zin in! Met of zonder Kalou!![]()
Idd. Die 50 supporters die hem uitfloten zal het 'm niet zijn, en bovendien als hij zich weer 100% inzet voor Feyenoord (wat hij zondag ook deed) dan zullen veel supporters vergevensgezind zijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
.. maar als dat gepraat over een onhoudbare situatie... dat vind ik echt onzin..
Ja dat denk ik dus ook..... als het eenmaal 100% niet doorgaat.. zal hij echt wel weer gaan voetballeb.. anders gooit hij helemaal zijn eigen glazen in ..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd. Die 50 supporters die hem uitfloten zal het 'm niet zijn, en bovendien als hij zich weer 100% inzet voor Feyenoord (wat hij zondag ook deed) dan zullen veel supporters vergevensgezind zijn!
quote:
Als je op het forum van Feyenoord Netwerk kijkt, dan vergaat het lachen je meteen. Er worden gewoon filmpjes van onthoofdingen geplaatst, oproepen gedaan om Hiddink, Linsse en Westerhof eens goed in elkaar te rossen gedaan. Wat is dit nu?
Wat mij betreft heeft die groep zijn zin en stoppen we per direct de onderhandelingen met Feyenoord en kopen we nooit meer iets van ze. Als dit de manier van communiceren is? Spreuken als Een goede Jood is een dode jood, sorry maar daar word ik gewoon misselijk van. Als ik Hiddink was, zou ik lekker bedanken voor de eer voordat je huis of je kinderen in de brand staan.
Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Wat moet je hier nu mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Crosspost uit het Feyenoord-topic:
[..]
Nee maar echt normaal is het niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
DD, neem je dit soort bullshit nu werkelijk serieus?
Als ik zeg dat ik Kalou in zijn knieen schiet als ie naar psv gaat ben je toch ook niet bang dat ik straks met een Uzi langs de Herdgang kom fietsen?
Ik weet het niet. Ik vind het ongelooflijk dat er mensen zij die zo kunnen denken. Als iemand mij een kogelbrief stuurt en me vertelt dat mijn kind en vrouw eraan gaan, dan denk ik echt geen seconde na en kap ik. Dat is dan wel toegeven aan terreur, maar zoiets kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Als ik zeg dat ik Kalou in zijn knieen schiet als ie naar psv gaat ben je toch ook niet bang dat ik straks met een Uzi langs de Herdgang kom fietsen?
toch niet deze he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit soort randzaken komen al sinds jaar en dag voor bij het voetbal en worden gewoon gedoogd door ons OM en de clubs zelf helaas maar waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het ongelooflijk dat er mensen zij die zo kunnen denken. Als iemand mij een kogelbrief stuurt en me vertelt dat mijn kind en vrouw eraan gaan, dan denk ik echt geen seconde na en kap ik. Dat is dan wel toegeven aan terreur, maar zoiets kan gewoon niet.
Het zal wel een blatend pubertje zijn, maar ik vind dit niet normaal.
Nee, is het niet. Maar zou jij je familie of weet ik veel wat ervoor opofferen? Er hoeft er maar een zo gek, dronken of stoned te zijn en je wel een keer op je neus slaan. En dan maar zeggen: "het is maar een enkeling". Kan wel zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu mee?
Net alsof de harde kern representatief is voor het beleid van Feyenoord, dat is nergens zo namelijk.
Je zit het plaatje niet .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet deze he?
[afbeelding]
Dan wordt het eens tijd om daarmee te stoppen en dit niet langer te gedogen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit soort randzaken komen al sinds jaar en dag voor bij het voetbal en worden gewoon gedoogd door ons OM en de clubs zelf helaas maar waar.
Alsof de harde kern/kwaadwillende hooligans van Ajax, PSV of Feyenoord ook maar daadwerkelijk iets blaat op het netwerk forum, laat staan dit soort bullshit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu mee?
Net alsof de harde kern representatief is voor het beleid van Feyenoord, dat is nergens zo namelijk.
Deze wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
En natuurlijk is die mafkees niet representatief, dat snap ik ook wel.
quote:En kijk maar uit, want die combitrein gaat nooit Rotterdam halen op 11 december...
Van een zichzelf respecterende moderator mag je verwachten dat zoiets verwijderd wordt ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet waar je die vandaan haalt, maar of het nu van een Feyenoordfan, PSV'er of weet ik veel wie is, ik vind dit gewoon een kwalijke zaak. Als ik moderator van die site was, zou ik hem bannen en misschien zelfs wel extra maatregelen treffen. Dit kan toch niet, of ben ik een roepende in de woestijn?
Feyenoord netwerk. Verzamelplaats van idioten en tuig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet waar je die vandaan haalt,
Hebben die jongens dan helemaal niks geleerd na het Red Bull Air race incident?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Crosspost uit het Feyenoord-topic:
[..]
En normale Feyenoord-supporters!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Zapper het volgende:
Feyenoord netwerk. Verzamelplaats van idioten en tuig.
Daarom, van alle rangen en standen en vergelijbaar met de website van elke willekeurige club denk ik en gelukkig vormen de idioten veruit de minderheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En normale Feyenoord-supporters!
Tuurlijk. Het heeft ook niet zozeer iets met Feyenoord in het bijzonder te maken hoor. Ik weet zeker dat er bij PSV ook gasten zijn die Van der Vaart, zijn vrouw of weet ik veel wie zouden bedreigen als ze naar Eindhoven zouden komen. Triest maar waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En normale Feyenoord-supporters!
Idioten en tuig heb je bij elke club......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Feyenoord netwerk. Verzamelplaats van idioten en tuig.
Zoals ik al zei, de wereld inclusief Nederland is "lekker" verrot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Tuurlijk. Het heeft ook niet zozeer iets met Feyenoord in het bijzonder te maken hoor. Ik weet zeker dat er bij PSV ook gasten zijn die Van der Vaart, zijn vrouw of weet ik veel wie zouden bedreigen als ze naar Eindhoven zouden komen. Triest maar waar.
Waarom moet je nou elke keer ajax er bij betrekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:26 schreef StarGazer het volgende:
Idioten en tuig heb je bij elke club......
Oh ja ik was vergeten dat er alleen bij Ajax en Feyenoord tuig rondlopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waarom moet je nou elke keer ajax er bij betrekken?![]()
Wat een onzin. Trabelsi wou ook weg etc bla bla bla. Het is nu echter nog steeds een van de beste Ajacieden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:38 schreef Crudus het volgende:
Ik hoor maar continu over het gegeven dat Feyenoord hem niet wil laten gaan. Dat is toch onzin? Je kunt als team toch niet rekenen op de volledige inzet van een speler als die speler geen zin heeft om bij dat team te spelen. Die kerel wil weg. Alsof hij nu na dit debacle weer een smile opzet en weer lekker 100% gaat voetballen. Hou toch op! De fans hebben het nu gehad met hem, zijn team waarschijnlijk ook (hij geeft immers aan weg te willen, wat zou jij als teamgenoot daar van vinden).
Ik zou als ik Koeman was die kerel helemaal niet meer willen, wat heb je er immers aan. Hij wil niet meer bij Feyenoord, hij heeft er geen zin meer in. Presteren zal er dan niet meer inzitten.
Pech voor Feyenoord, pret voor PSV, maar het is nu eenmaal niet anders. Die vent komt heus wel naar Eindhoven.
Dat zegt genoeg over de restquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een onzin. Trabelsi wou ook weg etc bla bla bla. Het is nu echter nog steeds een van de beste Ajacieden.
Alleen verdiend Baros wat meer dan Kalou en ik weet nog of van Liverpool nar PSV nu echt een stapje hogerop is als er andere clubs zijn die hem wel willen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef Doc het volgende:
Waarom koopt PSV eigenlijk niet gewoon Baros? Voor tussen de 8 en 10 m kunnen ze 'm krijgen en die gast is imho niet slechter dan Kalou.
Dat klopt - maar het gaat mij om het verhaal van die quote, namelijk dat-ie absoluut weg wil en DUS niet meer goed voor die club kan en zal spelen. Trabelsi wou ook 100% weg en had een stevig conflict met de club. Hij is nu echter een van de beste spelers, dus met die daling van van de motivatie viel het uiteindelijk wel mee. Ook Kalou zal wel beseffen dat als-ie verder wil hij dan maar bij F'noord goe moet ballen en dat zal-ie ook heus wel doen als de transfer niet door gaat. hij speelt gewoon voor zichzelf en als-ie dus in F'noord dienst is voor F'noord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de rest![]()
En Kalou is niet echt vergelijbaar met Trabelsi
A) vanwege de contractsduur
B) Vanwege het mogelijke Nederlanderschap
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Het hele verhaal dat F'noord Kalou wel MOET laten gaan wegens verminderde motivatie om bij F'noord goed te spelen geloof ik daarom dus niet.
Misschien een miljoen meer of zo, maar dan heb je wel een bewezen wereldtopper in huis. Met Vennegoor in de Koller rol weet je zeker dat dat heel veel doelpunten zijn. Da's meer een zekerheidje dan Kalou hoor. Ik zou liever Baros dan Kalou hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen verdiend Baros wat meer dan Kalou en ik weet nog of van Liverpool nar PSV nu echt een stapje hogerop is als er andere clubs zijn die hem wel willen.
Het verschil zit hem hierin dat Trabesli niet meteen bij Arsenal een volwaardig contract kon tekenen (Kalou kan dat wel bij PSV) en dat Trabelsi zelf eieren voor zijn geld heeft gekozen (itt Kalou op dit moment althans).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat klopt - maar het gaat mij om het verhaal van die quote, namelijk dat-ie absoluut weg wil en DUS niet meer goed voor die club kan en zal spelen. Trabelsi wou ook 100% weg en had een stevig conflict met de club. Hij is nu echter een van de beste spelers, dus met die daling van van de motivatie viel het uiteindelijk wel mee. Ook Kalou zal wel beseffen dat als-ie verder wil hij dan maar bij F'noord goe moet ballen en dat zal-ie ook heus wel doen als de transfer niet door gaat. hij speelt gewoon voor zichzelf en als-ie dus in F'noord dienst is voor F'noord.
Het hele verhaal dat F'noord Kalou wel MOET laten gaan wegens verminderde motivatie om bij F'noord goed te spelen geloof ik daarom dus niet.
Baros is een mooie speler, maar ik denk echt dat die onbetaalbaar is en de meeste spelers die de Premierleague in de benen hebben zitten niet echt te wachten op de eredivisie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien een miljoen meer of zo, maar dan heb je wel een bewezen wereldtopper in huis. Met Vennegoor in de Koller rol weet je zeker dat dat heel veel doelpunten zijn. Da's meer een zekerheidje dan Kalou hoor. Ik zou liever Baros dan Kalou hebben.
Ach, als PSV het geld biedt wat andere clubs niet bieden en hij anders op z'n hoogst 4e spits bij LFC is dan is het nog niet geheel onmogelijk. Hij speelt dan in ieder geval CL.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
En over Baros: die wil natuurlijk niet in Nederland spelen. Spelers van die naam en faam komen never nooit naar onze competitie.
Veel spelers halen gewoon de neus op voor onze competitie. Baros speelt liever bij Hertha BSC of Wiolfsburg voor hetzelfde salaris als bij PSV hoor. Laten we eerlijk zijn: we vinden onze eigen competitie allemaal geweldig, maar structureel stelt het natuurlijk nauwelijks iets voor. En PSV wordt nu misschien gezien als een 'leuk ploegje' sinds afgelopen jaargang, maar er ligt echt geen Europese topclub wakker van een tripje naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, als PSV het geld biedt wat andere clubs niet bieden en hij anders op z'n hoogst 4e spits bij LFC is dan is het nog niet geheel onmogelijk. Hij speelt dan in ieder geval CL.
Ach, hij wou ook wel naar Schalke ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Baros is een mooie speler, maar ik denk echt dat die onbetaalbaar is en de meeste spelers die de Premierleague in de benen hebben zitten niet echt te wachten op de eredivisie.
Zolang die Duitse clubs geen CL spelen valt dat wel mee. Dan heeft PSV best een kans. Je moet het gped verkopen - als springplank naar weer een verdere competitie. Want als je in NL twee jaar achter elkaar ieder jaar 25 doelpunten maakt sta je zeker in de belangstelling van meer clubs ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Veel spelers halen gewoon de neus op voor onze competitie. Baros speelt liever bij Hertha BSC of Wiolfsburg voor hetzelfde salaris als bij PSV hoor. Laten we eerlijk zijn: we vinden onze eigen competitie allemaal geweldig, maar structureel stelt het natuurlijk nauwelijks iets voor. En PSV wordt nu misschien gezien als een 'leuk ploegje' sinds afgelopen jaargang, maar er ligt echt geen Europese topclub wakker van een tripje naar Eindhoven.
Schalke vond hem te duur. En ik vind hem nou niet echt een geweldige spits.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, hij wou ook wel naar Schalke ...
Hem over te halen zal niet makkelijk zijn - maar niet onmogelijk. Hij wil ooit bij Barça spelen dus als er ook nog met die connecties gewapperd wordt ... En als Baros in de NLse competitie + CL er flink wat ballen intrapt is dat wellicht wel een betere springplank voor de rest van z'n carriere dan op de bank of de tribune bij LFC.
Samenvattend: het is niet een eitje om 'm bij PSV te halen, maar ook zeker niet onmogelijk!
Tuurlijk is Nederland een ideale springplank, maar ik denk gewoon dat een topper als Baros gewoon niets voelt voor een club als PSV. Kijk naar Feyenoord, dat afgelopen seizoen probeerde bankzitters als Legrottaglie naar NL te halen, maar die lachte een icoon in Italië als Gullit gewoon uit en vertrok op huurbasis naar Bologna, dat zelfs degradeerde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Zolang die Duitse clubs geen CL spelen valt dat wel mee. Dan heeft PSV best een kans. Je moet het gped verkopen - als springplank naar weer een verdere competitie. Want als je in NL twee jaar achter elkaar ieder jaar 25 doelpunten maakt sta je zeker in de belangstelling van meer clubs ...
Als Kalou volgend jaar zwaar klote speelt is het al iets minder aannemlijk dat PSV hem wil hebben. Ik bedoel - het zou dan gewoon simpelweg een overschatte voetballer kunnen zijn en ieder geval eentje met een motivatie probleem. Minder een aanwinst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het verschil zit hem hierin dat Trabesli niet meteen bij Arsenal een volwaardig contract kon tekenen (Kalou kan dat wel bij PSV) en dat Trabelsi zelf eieren voor zijn geld heeft gekozen (itt Kalou op dit moment althans).
Trabelsi moest zich wel in de kijker spelen, het was namelijk voor zijn eigen toekomst naar een asolute topclub.
Hoe Kalou ook zal spelen (evt komend seizoen bij Feyenoord), PSV zal hem hoe dan ook willen hebben, is het niet dit jaar danwel volgend jaar.
Wat juridisch moet en wat rationeel moet lijkt me erg vaag eerlijk gezegd en ik weet niet in hoeverre Westerhof blufpoker speelt in dezen.
Klopt. Maar als ik zie dat PSV tussen de 8 en 10 m niet te duur vind voor Kalou kan ik me niet voorstellen dat ze dat wel te duur vinden voor Baros.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Schalke vond hem te duur. En ik vind hem nou niet echt een geweldige spits.
Hoe oud is Milan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik zie dat PSV tussen de 8 en 10 m niet te duur vind voor Kalou kan ik me niet voorstellen dat ze dat wel te duur vinden voor Baros.
24 dacht ik.quote:
Het punt is dat het geld blijkbaar niet zo'n enorm probleem is. En zoals ik zei: het zal niet meevallen - maar is imho niet 100% onmogelijk. Ook omdat niet iedere speler hetzelfde denkt. En met het redelijk goede resultaat van PSV in de CL vorig jaar en gegarandeerd CL voetbal dit jaar hebben ze best wel "pulling power". Meer dan F'noord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Die situatie zal altijd zo blijven zolang er niet meer te besteden is, en dat gebeurt niet in onze competitie. Jammer maar helaas.
23quote:
Dan moet PSV het zeker proberen (mischien zijn ze al wel wat aan het polsen, het wereldje is immers klein)...quote:
Dat zal in de praktijk reuze meevallen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Als Kalou naar PSV gaat dan is Feyenoord helemaal doomed.
Vanwaar dit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
Geliciteerd, hij is van jullie.
Opgepast heren.quote:SFeyenoord schreef:
Laat Wotte met de rust. Kalou(Als hij PSVer wordt), Linse, de Visser, Hiddink, Westerhof en PSV supporters zijn doelwitten.
Keb nog niets gehoord hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
Pff, nogmaals: Feyenoord netwerk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Ricky_ het volgende:
Op welk forum staat dat?
hahaha en iedereen meteen happenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
quote:SFeyenoord schreef:
(...)
Inderdaad en een goede paar klappen. Meer niet. Er hoeft niemand letsel te krijgen of dood te gaan. Dat gaat te ver. Misschien dat Kalou wel een wat harder pak slaag verdient, dat hij zijn carriere moet beëindigen of dat hij bang Nederland snel wil verlaten.
IP laten tracen en aangifte doen.quote:
je moet niet alles gelloven wat ie zegt....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef Djekko het volgende:
Denkt Wotte nou serieus dat hij een 'Robben-achtig bedrag' kan krijgen voor Kalou?
Nee, Wotte serieus nemen zal ik nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
je moet niet alles gelloven wat ie zegt....
PSV biedt 5 miljoen en Feyenoord vraagt 15.. (denk ik)
De transfer zal er tussen liggen.
Van Ajax-kant wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
reken maar op een matige vertoning
Ik zie PSV ook geen dijk van een wedstrijd spelen hoor, maar ik hoop wel op een overwinning in elk geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Ajax-kant wel ja.Geen Rosenberg, Stekelenburg, Trabelsi en Grygera. Wel Charisteas, Lobont, Obodai en Heitinga.
Ik denk ook dat het eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook geen dijk van een wedstrijd spelen hoor, maar ik hoop wel op een overwinning in elk geval.
Tja dat is ook zo .. die wedstrijden zijn meestal niet echt heel bijzonder om naar te kijken..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het eenwedstrijd wordt.
Of PSV wint, ben ik eigenlijk nog niet zeker van. De "vorm" waarin Ajax afgelopen weekend wil m.i. niks zeggen over komende vrijdag.
Nee jullie hebben geweldig gepresteerd deze voorbereiding. We zullen zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Ajax-kant wel ja.Geen Rosenberg, Stekelenburg, Trabelsi en Grygera. Wel Charisteas, Lobont, Obodai en Heitinga.
De clubs zelf ook hoor..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Supercup is natuurlijk ook de grootste kutprijs die er is, ik zie het eigenlijk als de laatste oefenwedstrijd voor het seizoen echt begint.
Met Kalou en Kuyt loopt de aanval gewoon veel beter dan bijv met Kuyt en Lazovic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:01 schreef The_M het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van Feyenoord. Wat kan nou de grootste reden zijn om Kalou niet te verkopen? Even een paar punten op een rijtje:
-De problemen van Feyenoord liggen niet voorin, want daar hebben ze Kuijt die er aankomend seizoen gewoon weer 25 maakt
Er is niet zo heel veel tijd meer om vervaning te halen en hoe dichterbij we de deadline komen, hoe hoger de prijzen gaan liggen. Als Feyenoord had willen happen, hadden ze dat wel al eerder gedaan.quote:-De problemen van Feyenood liggen op het middenveld en achterin. Met de 8 miljoen voor Kalou kun je 2 zeer goede spelers terugkomen voor zowel het middenveld als de achterhoede, dus in principe wordt het TEAM sterker
Zijn contract loopt af in 2007. Daarnaast zit er met een aanval die we vorig seizoen hadden en meer stabiliteit in de rest van het team potentie tot meer. Behoud van de huidige krachten is daar wel een voorwaarde van. Het is niet alsof al dat geld door het putje gaat, een gedeelte wordt gewoon verdient door de prestaties en een ander gedeelte is wellicht met een toekomstige transfer (komende winter of zomer) nog te verdienen.quote:-Als ze Kalou nu niet verkopen loopt zijn contract af bij Feyenoord en krijgen ze er helemaal niks voor, waardoor ze ipv 8 miljoen een speler gratis zien vertrekken
Feyenoord heeft juist altijd gezegd dat ze nu de hoofdprijs willen en niet van die constructies. De constructies zie ik juist verzonnen in de media en niet in de officiele berichten.quote:-Daarnaast wil PSV Feyenoord laten meedingen met het transferbedrag gmocht Kalou van PSV naar een grote club verkassen, laat dat ongeveer 3 miljoen zijn, kunnen ze ook weer een speler van kopen
Ze stellen juist zulke prijzen dat hij niet verkocht wordt. Ze willen hem denk ik om meerdere redenen niet verkopen. Ten eerste zou dit dan de tweede speler zijn die zijn zin krijgt in het verlaten van de club, terwijl de club nog aanspraak op ze wil maken. Voor je het weet lopen de spelers over de leiding heen. Nu dreigen ze dat ook te doen, maar Feyenoord houdt voet bij stuk en laat zien dat ze het niet pikken.quote:Zakelijk gezien is het onmogelijk dat feyenoord (Wotte) en psv niet tot een accoord komen. Is het voor feyenoord dan zo belangrijk dat psv niet sterker wordt? Of is het gewoon prestige? Ik begin er steeds minder van te snappen, 8 miljoen en meedingen in de volgende transfersom, veel beter krijg je het niet hoor![]()
Ik zag hem zondag spelen, en daar was echt sprake van een hongerige Kalou. Hij speelde een aantal ballen goed in (hij speelde op de zijkant) en ook zn eigen aanvallen zagen er best goed uit. Ik zie dus niet waarom je zegt op de bank te laten zitten, terwijl hij gewoon speelt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Mighty het volgende:
..
Maar goed wat de meerwaarde van Kalou is als hij geen zin heeft om te presteren bij Feyenoord dat weet ook niemand. Zonde om hem daar op de bank te laten zitten terwijl hij kan schitteren bij PSV. Feyenoord hinkt nog op de niet meer van deze tijd zijnde gedachten dat ze gelijkwaardig zijn aan PSV.
Diamantjes?quote:
Oh en hij is homo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
blegh, word een beetje moe van al die zooi rond kalou... zullen we het over de spelers hebben die wel daadwerkelijk hebben getekend?![]()
Die Väyrynen is volgens mij een echt feestbeest!
Heb je een echte bron (dus niet de fantasieën van SCH)?quote:
Ehm.. neen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je een echte bron (dus niet de fantasieën van SCH)?
Bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
gaan al die posts hiervoor over Kalou? want dan hoef ik niet terug te lezen
quote:
En Bommel niet te vergetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Djekko het volgende:
Er valt niet zo heel veel te zeggen als het niet over Kalou gaat he
Theo, Fredje, Cocu, Ooijer en VoH zitten iig in de voorselectie van Oranje
Ja alleen een beetje jammer dat hij misschien weg gaat...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Bouma is coel, die schopt Sonck de tyfus!
Dit staat dus in de telegraaf...quote:De Telegraaf meldt dat enkele clubs uit de Premier League zich gemeld hebben bij Lucius en Bouma. Beide verdedigers van PSV zouden wel open staan voor de Premier League en de clubs gemeld hebben contact op te nemen met PSV over de mogelijkheid van een transfer.
PSV Netwerk
Bouma zou volgens de krant vanwege een clausule in zijn contract per direct wegmogen. Lucius zou vrezen voor een plaats op de bank na het aanblijven van Ooijer
En dit op VoetbalZone.nl.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef appelsientje het volgende:
Dit staat dus in de telegraaf...
quote:Bouma en Lucius willen naar Premier League
Wilfred Bouma en Theo Lucius hebben PSV gevraagd om te gaan praten met de Engelse clubs die naar hen hebben gevraagd, weet De Telegraaf te melden. Bouma heeft een doorlopend contract maar kan vanwege een clausule in z’n verbintenis per direct weg uit Eindhoven, terwijl Lucius hoopt te vertrekken omdat hij bang is opnieuw op de bank te belanden.
Bouma staat nog tot medio 2008 onder contract in Eindhoven. De Helmondse verdediger, die tussentijds verhuurd werd aan MVV en Fortuna Sittard, speelt al sinds 1994/1994 bij PSV. De 27-jarige verdediger heeft jarenlang gewacht op een aanbieding uit het buitenland en wil die nu grijpen.
Lucius heeft een verbintenis tot medio 2007 bij PSV. De middenvelder cq verdediger wil komend seizoen rechtsback spelen, omdat hij daar bij Oranje ook een kans maakt. Bij PSV zou Lucius voor die plek niet in aanmerking komen, omdat Andre Ooijer in Brabant blijft. De Amsterdamse back zag een transfer naar Schalke '04 afketsen.
Een golf van leegloop op komst dus dit jaar, helaas krijg t PSV daar eens in de zoveel tijd mee te maken.quote:
Dit jaar maar weer gewoon tot de 1e ronde blijven voetballen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een golf van leegloop op komst dus dit jaar, helaas krijg t PSV daar eens in de zoveel tijd mee te maken.
Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit jaar maar weer gewoon tot de 1e ronde blijven voetballen...
En blijven ze tenminste bij PSV
Dan ben je niet de enige denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef PyTh het volgende:
Een van de 2 zal wel vertrekken denk ik.
Misschien raar maar ik zie liever Bouma vertrekken dan Lucius.
Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige denk ik...
En danTheo op de plaats van Bouma ....
Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...
Maar dat hadden we vorig jaar al gehad volgens mij... en er is nog steeds een verschil tussen een frisse wind en een leegloop...
nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het teamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
natuurlijk gun ik ze het beste van alles..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.
En als de spelers weg willen gaan moeten ze dat doen, ik gun ze het beste en hoop op goede vervangers.
Dat hou je toch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
Nee, leuk is anders, maar reëel is het wel, de voorsprong die wij in de 70-80 er jaren hadden tov de rest v/d wereld is al lang vervlogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
natuurlijk gun ik ze het beste van alles..
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
't is nu toevallig 2 jaar achtereen, maar misschien blijft het weer de komende 3 jaar rustig met vertrekkende spelers (al vrees ik het ergste voor Gomes, Alex, Farfan, Beasley en misschien Robert).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het team
Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma moet je nooit laten gaan natuurlijk: linksbenige centrale verdediger met een crosspass, snelheid, hij is kopsterk en heeft een vrije trap.
Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.
Bouma is in 90% van de wedstrijden zonder meer prima inzetbaar, al helemaal in de eredivisie en zijn wisselwerking met Alex is idd goed, kan goed koppen, heegt anvallend overzicht, heeft een goede pass en goede trap in de benen, maar kan zijn zenuwen niet de baas.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.
Cocu heeft een goede vrije trap, Farfán ook en volgens mij Väyrynen ook wel hoor...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat hou je toch!
Daarom spelen wij gewoon UEFA Cup, houden we onze spelers tenminste op Zuid!
Ja, en Gomes is dit keer gepasseerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Suijk het volgende:
Alex opgeroepen voor Brazilië?
Een wilde gok, maar ik denk Tottenhamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.
Kan me trouwens niet voorstellen dat PSV en Lucius en Bouma (overigens weer 2 NEDERLANDERS) zal laten vertrekken.
Ben wel benieuwd welke teams uit de Premier League dan interesse hebben....
Ik denk ook the Spurs.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Een wilde gok, maar ik denk Tottenham
Aangezien Jol er coach is, dan zal die wel een Nederlandse kolonie kweken...
En dan raken Ooijer en Theo geblesseerd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:12 schreef cultheld het volgende:
Bouma is opbouwend sterk, maar verdedigend laat hij geregeld steekjes vallen. Alex knapte dit seizoen heel veel werk voor hem op. Wat mij betreft laat PSV Theo onder geen beding vertrekken en gaat Bouma voor een mooie zak geld naar Engeland toe. Ooijer dan maar in het centrum met Alex en Theo rechtsback.
Een goede verdediger voor de breedte is zo gehaald hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En dan raken Ooijer en Theo geblesseerd...
Ik denk niet dat Jol zo dom is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Een wilde gok, maar ik denk Tottenham
Aangezien Jol er coach is, dan zal die wel een Nederlandse kolonie kweken...
Zoals?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een goede verdediger voor de breedte is zo gehaald hoor.
Ik heb geen idee...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:25 schreef Suijk het volgende:
Wat wordt de vermoedelijke opstelling vrijdag? Ben eigenlijk helemaal niet op de hoogte van de resultaten en opstellingen van psv in de voorbereiding.
Bij mijn weten is ie gewoon fit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef Djekko het volgende:
Is Beasley al fit genoeg DD? Had ergens gelezen dat ie nog geblesseerd was?
Kruiswijk, Zomer, Jansen, Majstorovic, Marcellis.quote:
Jammer, laat Bouma maar op het middenveld!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Vrijdag:
Gomes
Ooijer - Alex- Bouma - Lee
Väyrynen - Simons - Cocu
Farfán - Robert - Beasley
Die moet voorin de kar gaan trekken en heeft veel vertrouwen nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
En Robert boven VoH? Waarom dat?
Op Majstorovic na allemaal te slecht. Verder is Jansen zeker tot de winterstop en misschien wel voorgoed uitgeschakeld. En als je Bouma verkoopt, moet je hetzelfde bedrag betalen voor Majstorovic, lijkt me geen goede deal dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kruiswijk, Zomer, Jansen, Majstorovic, Marcellis.
Kruiswijk, Zomer en Marcellis zijn echt niet te slecht hoor. Maar jij vond Ron Vlaar ook vast te slecht voordat hij "opeens bekend werd als goede verdediger". De scouts van meerdere topclubs volgen Zomer al een tijdje. Hetzelfde verhaal geldt voor Jansen en Kruiswijk. Majstorovic is voor minder geld dan Bouma oplevert te halen. PSV laat Bouma echt niet voor 3 miljoen gaan. Die gaat minstens 4 á 5 miljoen opleveren. PSV heeft ooit al 3 miljoen voor Lamey betaald.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op Majstorovic na allemaal te slecht. Verder is Jansen zeker tot de winterstop en misschien wel voorgoed uitgeschakeld. En als je Bouma verkoopt, moet je hetzelfde bedrag betalen voor Majstorovic, lijkt me geen goede deal dus.
Kap nou eens met je betweterige toontje. Er zijn meer meningen dan alleen die van jou. Kruiswijk is een linksbenige verdediger die aardig kan mandekken maar nooit hoger dan het niveau Groningen heeft gespeeld. Die ga je dus niet halen als vervanger. Groningen-Twente is van een ander niveau als PSV-Milan hoor, als je zo voor de leeuwen wordt gegooid. Zomer is een talent maar veel te fragiel vooralsnog. En als Bouma een clausule heeft, dan gaat ie weg voor een bepaald bedrag. 5 Miljoen is maximaal, en Twente laat Majstorovic echt niet voor minder dan 4 miljoen gaan want dat weet dat PSV geld over heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kruiswijk, Zomer en Marcellis zijn echt niet te slecht hoor. Maar jij vond Ron Vlaar ook vast te slecht voordat hij "opeens bekend werd als goede verdediger". De scouts van meerdere topclubs volgen Zomer al een tijdje. Hetzelfde verhaal geldt voor Jansen en Kruiswijk. Majstorovic is voor minder geld dan Bouma oplevert te halen. PSV laat Bouma echt niet voor 3 miljoen gaan. Die gaat minstens 4 á 5 miljoen opleveren. PSV heeft ooit al 3 miljoen voor Lamey betaald.
Denk ook dat binnen Nederland alleen Majstorovic capabel genoeg is centraal achterin bij PSV te komen spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:
En PSV heeft ook ooit 2 miljoen voor Hoogstrate, 2 miljoen voor Van der Schaaf en zelfs 10 8,5 miljoen voor Vennegoor betaald. What's your point?
Volgens mij had ik het over een verdediger voor de breedte. Ooijer is de opvolger van Bouma in het centrum en Theo gaat dan rechtsback spelen. En wat simpel zeg om te zeggen dat je ze niet moet halen omdat ze nooit hoger hebben gespeeld. Iedereen begint onderaan. Wat moet PSV dan doen, wachten tot ze zich zo ver ontwikkeld hebben dat ze door een andere club worden gekocht? Dit soort talenten is ideaal voor de breedte van de PSV-selectie. Om over Dirk Marcellis maar te zwijgen: Misschien wel het grootste verdedigende PSV-talent van de afgelopen tien jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kap nou eens met je betweterige toontje. Er zijn meer meningen dan alleen die van jou. Kruiswijk is een linksbenige verdediger die aardig kan mandekken maar nooit hoger dan het niveau Groningen heeft gespeeld. Die ga je dus niet halen als vervanger. Groningen-Twente is van een ander niveau als PSV-Milan hoor, als je zo voor de leeuwen wordt gegooid. Zomer is een talent maar veel te fragiel vooralsnog. En als Bouma een clausule heeft, dan gaat ie weg voor een bepaald bedrag. 5 Miljoen is maximaal, en Twente laat Majstorovic echt niet voor minder dan 4 miljoen gaan want dat weet dat PSV geld over heeft.
En PSV heeft ook ooit 2 miljoen voor Hoogstrate, 2 miljoen voor Van der Schaaf en zelfs 10 miljoen voor Vennegoor betaald. What's your point?
Marcellis mag eerst eens in het tweede gaan bewijzen dat hij klaar is voor een plaats bij de selectie.
En het verhaal van Jansen? Hoe zit dat?
Dat is natuurlijk niet waar, Simons is de beoogde opvolger van Bouma, Ooijer blijft gewoon rechtsback met als backup Lucius.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef cultheld het volgende: Ooijer is de opvolger van Bouma in het centrum en Theo gaat dan rechtsback spelen.
Ben ik wel met je eens eigenlijk.........quote:En wat simpel zeg om te zeggen dat je ze niet moet halen omdat ze nooit hoger hebben gespeeld. Iedereen begint onderaan. Wat moet PSV dan doen, wachten tot ze zich zo ver ontwikkeld hebben dat ze door een andere club worden gekocht? Dit soort talenten is ideaal voor de breedte van de PSV-selectie. Om over Dirk Marcellis maar te zwijgen: Misschien wel het grootste verdedigende PSV-talent van de afgelopen tien jaar.
Guus vind Timmy centraal achterin beter tot zijn recht komen en een centraal blok met Alex Simons is dan ook niet misquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
Maar Simons kan toch veel beter op het middenveld spelen in de rol van Vogel ? Hij is ook een uitstekende verdediger, maar de Vogel-rol is hem toch op het lijf geschreven?
Majstorovic is niet te betalen, die speelt bij Twente vanwege externe financiers.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar het niveauverschil tussen FC Groningen en FC Twente en PSV is gewoon erg groot. Als je dan moet spelen, moet je er staan bij een club als PSV.
Ik vind jongens als Kruiswijk en Zomer niet goed genoeg, een Majstorovic wellicht wel. Marcellis ken ik niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen en Jansen voetbalt wellicht nooit meer.
Nu ik er zo over nadenk... Alex en Simons.. Wie komt daar nog langs?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Guus vind Timmy centraal achterin beter tot zijn recht komen en een centraal blok met Alex Simons is dan ook niet mis
Ik denk dat Vayrinen op de plek van Vogel zal gaan spelen als Bouma vertrekt.
Dan krijg je rechts op het middenveld ruimte voor Afellay of Lucius.
Niet te betalen is natuurlijk onzin gigantje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Majstorovic is niet te betalen, die speelt bij Twente vanwege externe financiers.
Kalou bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet te betalen is natuurlijk onzin gigantje.
PSV zal er wel diep voor in de buidel moeten tasten maar onhaalbaar zijn maar heel weinig spelers binnen Nederland voor PSV.
Al heeft Real Madrid zijn oog erop, IK vind ze (vooralsnog) te licht. En als ze begeerd worden, waarom worden ze dan niet aangetrokken? Schalke zag het ook zo zitten in Cziommer, Ajax in Charisteas, Feyenoord in half transfervrij Nederland...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef cultheld het volgende:
Toch raar dan dat Kruiswijk en Zomer al jaren worden begeerd door Feyenoord, Ajax en Schalke 04.
ik kan er toch wel een aantal opnoemen dacht ik zo, maar ik bedoelde praktisch onhaalbaar, PSV wil niet zoveel geld uitgeven aan een verdediger, althans niet op dit moment.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet te betalen is natuurlijk onzin gigantje.
PSV zal er wel diep voor in de buidel moeten tasten maar onhaalbaar zijn maar heel weinig spelers binnen Nederland voor PSV.
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen gecharmeerd zijn van Bouma, dat vind ik dus echt helemaal 54x niks. Nou zal ik m wel niet vaak genoeg hebben zien spelen enzo (is ook zo) maar ik snap echt niet wat mensen in m zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Al heeft Real Madrid zijn oog erop, IK vind ze (vooralsnog) te licht. En als ze begeerd worden, waarom worden ze dan niet aangetrokken? Schalke zag het ook zo zitten in Cziommer, Ajax in Charisteas, Feyenoord in half transfervrij Nederland...
Maar goed, daar gaat het niet om. Ik vind Bouma gewoon de beste linksbenige centrale verdediger van het land, samen met misschien een fitte Matthijssen als die zijn vorm hervindt. Dus tenzij het echt niet anders kan, zou ik hem houden.
En bovendien een ontzettende smeerbak. Die wil je toch niet in een PSV shirt zien zegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Elgigante het volgende:
Majstorovic is niet te betalen, die speelt bij Twente vanwege externe financiers.
Tja, maar Bouma heeft in zijn contract staan dat hij weg mag, dus die kun je moeilijk tegenhoudenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:17 schreef JustJunior het volgende:
Bouma en Lucius gewoon houden. Voor het geld wat ze opbrengen zijn geen gelijkwaardige vervangers te vindenGewoon een vleugelspits erbij halen voor Park en de selectie is rond.
Mee eens, laat die maar weg hoor...daar ben ik absoluut geen fan van met z'n elleboogjes en andere smerige truukjes...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
En bovendien een ontzettende smeerbak. Die wil je toch niet in een PSV shirt zien zeg
In Nederland wordt dat inderdaad niet gewaardeerd en ik heb het er ook niet zo op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Mee eens, laat die maar weg hoor...daar ben ik absoluut geen fan van met z'n elleboogjes en andere smerige truukjes...
Bouma Aston Villa geloof ik en Lucius vermoedelijk Sunderland en W.B.A.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke teams uit de Premier League dan interesse hebben....
God, ineens weer zulke verhalen na Simons eerst te zwak voor PSV te vinden..... Consequent!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk... Alex en Simons.. Wie komt daar nog langs?![]()
Villa is oke, maar die andere twee lijken me toch echt te slecht voor Theoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bouma Aston Villa geloof ik en Lucius vermoedelijk Sunderland en W.B.A.
Hallo, er zijn juist weinig mensen gecharmeerd van Bouma. Hier in dit topic hebben sommige users zelfs twijfels over hem.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen gecharmeerd zijn van Bouma, dat vind ik dus echt helemaal 54x niks. Nou zal ik m wel niet vaak genoeg hebben zien spelen enzo (is ook zo) maar ik snap echt niet wat mensen in m zien.
Dat zegt dan meer over de rest van de centrumverdedigers in Nederland dan over Bouma...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hallo, er zijn juist weinig mensen gecharmeerd van Bouma. Hier in dit topic hebben sommige users zelfs twijfels over hem.
Jamer, want hij zit in de top 5 van beste centrumverdedigers van Nederland.
Zeg methadon, ik heb Simons nooit te zwak genoemd, maar degelijk. Ik zei alleen dat hij Van Bommel niet in z'n eentje zou kunnen vervangen en dat hij een andere voetballer is dan Vogel. Maar hij is een prima verdediger en verdedigende middenvelder, mits hij op de juiste manier wordt gebruikt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
God, ineens weer zulke verhalen na Simons eerst te zwak voor PSV te vinden..... Consequent!
Het is dat ik geen zin heb om te zoeken, maar geloof toch dat jij degene was die hoopte dat de transfer niet door zou gaan, omdat ie te zwak zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Zeg methadon, ik heb Simons nooit te zwak genoemd, maar degelijk.
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om te zoeken, maar geloof toch dat jij degene was die hoopte dat de transfer niet door zou gaan, omdat ie te zwak zou zijn.
But I could be wrong![]()
was dat niet ook jouw grote vriend?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,veel plezier met jullie nieuwe supporterscoordinator van de Laar die van ons is overgekomen.
Hoorde vandaag dat ie op jullie open dag 18 mensen heeft opgespoord die een SV hebben,triest.
Niet zo heel erg veel volgens mij , dus lees maar terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat niet ook jouw grote vriend?
hoeveel procent van de afgelopen posts ging over Kalou dan weet ik of ik terug ga lezen?
Aha. Dus "lompe houthakker" betekent tegenwoordig "degelijk, geschikt en verdedigend sterk". Weer wat geleerd over het cultheld-vocabulairequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.
oke dan heb k nog wat werk voor de boeg. En jullie gaan maar eens je best doen als je wil bewijzen dat Cult dat gezegd heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo heel erg veel volgens mij , dus lees maar terug.
Dat weet toch niemand....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Hoe kan het dat volksstammen deze heidense club steunen terwijl het prachtige RKC Waalwijk niet al te ver weg is
[img]www.kirupa.com/forum/images/smilies/pope.gif[/img]
Gewoon wat oudere topics nagaan (alle posts op 1 pagina) Ctrl + F en dan bijv Cultheld, dan kun je het waarschijnlijk wel vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke dan heb k nog wat werk voor de boeg. En jullie gaan maar eens je best doen als je wil bewijzen dat Cult dat gezegd heeftk heb me ook de pleurig gezocht naar t eerste lijstje namen die zeker zouden komen
zondags rijden er wel auto's in eindhovenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Hoe kan het dat volksstammen deze heidense club steunen terwijl het prachtige RKC Waalwijk niet al te ver weg is
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Gebaseerd op CMWanneer heb ik De la Cuesta, Todorov en Oskarsson aanbevolen dan? Qvist is gewoon een keer Deens talent van het jaar geweest als je daar op doelt. Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
Fantastisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hier kom ik nog bij je op terug.
Kratje bier erop dat hij bij PSV zal slagen indien hij komt?
Hoe vaak en waar heb je Simons eigenlijk zien spelen?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn eerste vraag.
Kratje bier erop zetten dat hij wel bij PSV slaagt indien hij komt?![]()
quote:
Je moet geen teksten uit hun verband rukken natuurlijkquote:
Kom op. Geef gewoon je verkeerde inzicht toe. Dat mag best.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet geen teksten uit hun verband rukken natuurlijkHij zou opzichtig falen wanneer hij dezelfde taken als Vogel zou krijgen. Met zijn huidige rol zal hij niet falen.
Mensen chargeren wel eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kom op. Geef gewoon je verkeerde inzicht toe. Dat mag best.
Je zegt eerst dat hij "opzichtig zal falen bij psv". Dat gaat gewoon niet samen met "ik heb hem ook degelijk genoemd" En dan kun je het wel over posities hebben, maar als je "opzicht falen" gaat zeggen, dan bedoel je ook echt falen in elk opzicht, maakt niet uit op welke positie.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef JustJunior het volgende:
Zullen we het gewoon maar hebben over hoe PSV Ajax gaat afmaken komende vrijdag![]()
quote:geeft het toch niet toe als hij fout zit. Dat schijnt hip te zijn op Fok! ofzo
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef dndiek het volgende:
In de VI-seizoensgids verwachten de 'kenners' dat Ajax kampioen wordt (7 van de 11). De andere 4 verwachten dat PSV kampioen wordt... Feyenoord wordt 3e of lager ingeschat
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld geeft het toch niet toe als hij fout zit. Dat schijnt hip te zijn op Fok! ofzo
Zullen we het gewoon maar hebben over hoe PSV Ajax gaat afmaken komende vrijdag![]()
Je mag ook gewoon overdrijven gebruiken hoor. Je woordenschat boeit me niet.quote:
Dus jij voelt je opeens de Johan Derksen van fok ofzo?quote:
Het maakt mij vrij weinig uit hoe triest ik overkom op fokkersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus jij voelt je opeens de Johan Derksen van fok ofzo?![]()
Geef gewoon eens toe dat je fout zit, staat minder triest...
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanmorgen las ik in Dagblad De Limburger (in zover deze bron betrouwbaar is) dat psv gaat onderzoeken hoe sterk hun en Kalou staan bij eventuele juridische stappen tegen Feyenoord op basis van positieverbetering.
Onderhandelingen hard spelen is een ding, en daar klunnen de meningen over verschillen, maar naar de rechter stappen om op deze manier een breuk te forceren, vind ik (persoonlijk) echt een trieste manier om een speler te verkrijgen. Mits psv dit echt overweegt natuurlijk.
Volgens mij heb je MVV en Fortuna dan een tijd niet zien spelen, Bouma is geen hoogvlieger maar absoluut eredivisie-waardig, maar mist kwaliteit om er in de toppers altijd te staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef Siemerink het volgende:
Winnifred is echt het niveau MVV-Fortuna S. niet ontstegen hoor. Iedereen die dat tegenspreekt heeft er écht geen kijk op.
Zijn medespelers verbloemen het.
Alleen Kalou kan een zaak aanspannen óf Feyenoord, PSV is in dit stadium nog de irrelevante derde partij en uiteraard wordt er (mocht PSV hier ook naartoe willen) bekeken wat de kansen zijn in zo'n zaak.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Crossspost uit Feyenoord topic
[..]
Volgens mij moet je dat kost wat kost maar niet te letterlijk nemen , want de richtprijs willen ze niet betalen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:39 schreef DIJK het volgende:
Ik vind het best verontrustend dat ze zo aan die kalou blijven trekken. Guus heeft blijkbaar aangegeven dat hij kalou koste wat het kost wil hebben. Dat geeft je te denken over het vertrouwen wat Guus heeft in de huidige selectie.
Tja of dat geeft aan hoeveel vertrouwen hij heeft in de kwaliteiten van Kalou. Koste wat het kost gaat inderdaad wat ver, maar Guus weet meestal wel wat hij doet. Ik maak me nog geen zorgen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:39 schreef DIJK het volgende:
Ik vind het best verontrustend dat ze zo aan die kalou blijven trekken. Guus heeft blijkbaar aangegeven dat hij kalou koste wat het kost wil hebben. Dat geeft je te denken over het vertrouwen wat Guus heeft in de huidige selectie.
quote:
Ik heb dit ge-copy-paste van het PSV netwerk, zonder bronvermelding. Als je kijkt naar de spelfouten (die ik grotendeels al weg heb gehaald), twijfel ik wel aan deze bronquote:PSV legt zaak Kalou bij juristen
Eindhoven - Psv zal Salomon Kalou ook juridisch ondersteunen in zijn streven om aan de slag te kunnen in Eindhoven. De directie vna PSV heeft gisteren juridische hulp ingeroepen om te kijken of Kalou onder zijn twee jarige contract bij Feyenoord uit kan.
Als het tot een rechtszaak komt, zal de ivoriaanse aanvaller zich moeten beroepen op positie verbetering.Volgens het nederlands arbeidsrecht kunnen de werkomstandigheden en/of de salariering aanleiding geven om een arbeidscontract door de rechter te laten ontbinden.
PSV en de begeleiders van de speler onderzoeken nu twee mogelijke scenario's.Of de gang naar de katonrechter of het inschakelen van de arbitragecommisie van de KNVB.Die tweede optie is minder gewens, omdat die waarschijnlijk veel meer tijd in beslag neemt.PSV wil kalou graag contracteren voor 31 augustus als de inschrivijving van spelers voor het champions-leaque sluit.
Mr.Ko Andriesen,directeur van spelersvakbond Pro Prof, acht de kans dat kalou zijn 'gelijk' haalt vijftig procent.Een belangrijk argument kan zijn dat de speler zijn werkzaamheden op een veel hoger niveau en interesanter podium kan verrichten, namelijk de champions-leaque.Een hoger salaris is voor de rechter lang niet altijd reden om een speler in het gelijk te stellen.
De directie van PSV besloot gisteren om de eventuele transfer van Kalou door te zetten nadat feijenoord opnieuw duidelijk maakte dat het weigerd om rond de tafel te gaan zitten.Voorzitter Jorien van den Herik andermaal een e-mail, waarin hij aangaf geen contact met PSV te willen over de zaak. Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer Toen luidde de tekst: laat ons met rust.Gisteren verwees hij nog eens naar de uitlatingen van de PSV directie tijdens de open dag van afgelopen maandag.
Ik zie het als een investering voor de toekomst.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:39 schreef DIJK het volgende:
waarom wordt er dan niet gewoon normaal geboden , zodat Feyenoord wel 'verplicht' wordt om hem te verkopen ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Tja of dat geeft aan hoeveel vertrouwen hij heeft in de kwaliteiten van Kalou. Koste wat het kost gaat inderdaad wat ver, maar Guus weet meestal wel wat hij doet. Ik maak me nog geen zorgen...
Stond ook in het Brabants Dagblad:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef JustJunior het volgende:
Ik heb dit ge-copy-paste van het PSV netwerk, zonder bronvermelding. Als je kijkt naar de spelfouten (die ik grotendeels al weg heb gehaald), twijfel ik wel aan deze bron
quote:PSV legt kwestie met Kalou bij juristen
Door onze verslaggever
EINDHOVEN - PSV zal Salomon Kalou ook juridisch ondersteunen in zijn streven om aan de slag te kunnen in Eindhoven. De directie van PSV heeft gisteren juridische hulp ingeroepen om te kijken of Kalou onder zijn tweejarige contract bij Feyenoord uit kan. Als het tot een rechtszaak komt, zal de Ivoriaanse aanvaller zich moeten beroepen op positieverbetering. Volgens het Nederlands arbeidsrecht kunnen de werkomstandigheden en/of de salariëring aanleiding geven om een arbeidscontract door de rechter te laten ontbinden.
PSV en de begeleiders van de speler onderzoeken nu twee mogelijke scenario's. Of de gang naar de kantonrechter of het inschakelen van de arbitragecommissie van de KNVB. Die tweede optie is minder gewenst, omdat die waarschijnlijk veel meer tijd in beslag neemt.
PSV wil Kalou graag contracteren vóór 31 augustus, als de inschrijving van spelers voor het Champions League-toernooi sluit.
Mr. Ko Andriessen, directeur van spelersvakbond Pro Prof, acht de kans dat Kalou zijn 'gelijk' haalt vijftig procent. "Een belangrijk argument kan zijn dat de speler zijn werkzaamheden op een veel hoger niveau en interessanter podium kan verrichten, namelijk de Champions League. Een hoger salaris is voor de rechter lang niet altijd reden om een speler in het gelijk te stellen."
De directie van PSV besloot gisteren om de eventuele transfer van Kalou door te zetten, nadat Feyenoord opnieuw duidelijk maakte dat het weigert om rond de tafel te gaan zitten.
Voorzitter Jorien van den Herik stuurde andermaal een e-mail, waarin hij aangaf geen contact met PSV meer te willen over de zaak.
Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer. Toen luidde de tekst: laat ons met rust.
Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling. Vermeende interesse in de verdedigers Wilfred Bouma en Theo Lucius doet voorzitter Rob Westerhof af als 'berichten uit het makelaarscircuit'. De clubleiding denkt dat spelersagenten beide PSV'ers aanbieden bij clubs in Engeland.
bron: Brabants Dagblad
Nou ik vind de prijs kwaliteitverhouding niet zo scheef hoor. Hij is wel goed, maar het is -nog- geen wereldtopper. En voordat ie die status helemaal bereikt zal Kalou denk ik niet meer in Nederland. PSV wat omhoog, feyenoord wat omlaag. Maar niet ten koste van alles, begint een beetje een vervelende zaak te worden...en dat ligt aan alle partijen vind ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:00 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waarom wordt er dan niet gewoon normaal geboden , zodat Feyenoord wel 'verplicht' wordt om hem te verkopen ?
Jullie dichtten hem net zoveel kwaliteiten toe als Feyenoord en toch willen jullie voor een duppie op de eerste rang zitten ....
Hmmm... dubbele moraal ???quote:Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling.
PSV heeft ook geen geld meer over en transfers zoals met Vennegoor of Addo zijn verleden tijd, dus pakt men een transfer zakelijk aan en zet men laag in, vooralsnog duidelijk té laag.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:00 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waarom wordt er dan niet gewoon normaal geboden , zodat Feyenoord wel 'verplicht' wordt om hem te verkopen ?
Jullie dichtten hem net zoveel kwaliteiten toe als Feyenoord en toch willen jullie voor een duppie op de eerste rang zitten ....
zou je kunnen zeggen inderdaad, maar bij een goed bod op Gomes is ook hij weg hoor, daar kan PSV weinig aan doen.quote:
hij is inderdaad -nog- geen wereldtopper , maar iedereen met een beetje voetbalverstand ziet dat ie dat wel wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:03 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Nou ik vind de prijs kwaliteitverhouding niet zo scheef hoor. Hij is wel goed, maar het is -nog- geen wereldtopper. En voordat ie die status helemaal bereikt zal Kalou denk ik niet meer in Nederland. PSV wat omhoog, feyenoord wat omlaag. Maar niet ten koste van alles, begint een beetje een vervelende zaak te worden...en dat ligt aan alle partijen vind ik.
het is juist de vraag of hij dat zal worden, de moeilijkste jaren liggen nog in het verschiet..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hij is inderdaad -nog- geen wereldtopper , maar iedereen met een beetje voetbalverstand ziet dat ie dat wel wordt.
vandaar dat ze hem in Rotterdam kostte wat kost willen houden tot het einde van zijn contract.
(en eigenlijk langer....)
Eindelijk weer een speler van formaat en hij moet weer zo nodig weg...
wordt een beetje een trend in de kuip ... en in beide actuele gevallen speelt eindhoven een rol....
Oh God, Diego-woordjes overnemen. Nu ben je een heel eind hoor, knap!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg methadon, ik heb Simons nooit te zwak genoemd, maar degelijk.
Voor zover ik weet wil Gomes niet weg. Het heeft het nog niet aangegeven. Park wilde ook weg toen Manchester zich meldde. Kalou wil ook weg, maar mag vooralsnog niet weg. Lijkt mij dus geen dubbele moraal.quote:
Tussen de 8-11 miljoen is erg dik betaald voor een voetballer die 1 goed seizoen heeft gedraaid (hij had wel een dip in een bepaalde periode trouwens). Hij kan zich stormachtig ontwikkelen ala Rooney, maar het kan ook een Heitinga worden (tribuneklant bij Ajax na een topseizoen). Hij is nog jong en je hebt echt geen garantie dat hij een topper wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:03 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Nou ik vind de prijs kwaliteitverhouding niet zo scheef hoor. Hij is wel goed, maar het is -nog- geen wereldtopper. En voordat ie die status helemaal bereikt zal Kalou denk ik niet meer in Nederland. PSV wat omhoog, feyenoord wat omlaag. Maar niet ten koste van alles, begint een beetje een vervelende zaak te worden...en dat ligt aan alle partijen vind ik.
Ik wil bij deze nog even cultheld uitlachenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon wat oudere topics nagaan (alle posts op 1 pagina) Ctrl + F en dan bijv Cultheld, dan kun je het waarschijnlijk wel vinden
Zohier:
Hier noemt Cultheld Simons "Houthakker"
Elk contract is ook waardeloos als een speler weg wil. In het geval dat hij niet weg mag kan deze namelijk slechter gaan spelen en het wijten aan een vormcrisis ofzo. Daar heeft de club niets aan en daar heeft de speler niets aan. Het belangrijkste voor een voetballer is dat deze gemotiveerd is, zonder motivatie valt er voor een speler weinig te behalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mocht het tot een zaak komen, dan hoop ik zelfs dat Kalou deze verliest, anders is in principe elk contract waardeloos als iemand wil verkassen. Wat mij betreft gaat PSV op zoek naar een andere geschikte speler en dient Kalou lekker zijn contract bij Feyenoord uit.
Er is ook nog zoiets als je vak/contract serieus nemen in het kader van professionaliteit, Kalou blinkt er niet echt in uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:47 schreef Mighty het volgende:
[..]
Elk contract is ook waardeloos als een speler weg wil. In het geval dat hij niet weg mag kan deze namelijk slechter gaan spelen en het wijten aan een vormcrisis ofzo. Daar heeft de club niets aan en daar heeft de speler niets aan. Het belangrijkste voor een voetballer is dat deze gemotiveerd is, zonder motivatie valt er voor een speler weinig te behalen.
Er is ook nog zoiets als je vak/contract serieus nemen in het kader van professionaliteit, Kalou blinkt er niet echt in uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:47 schreef Mighty het volgende:
[..]
Elk contract is ook waardeloos als een speler weg wil. In het geval dat hij niet weg mag kan deze namelijk slechter gaan spelen en het wijten aan een vormcrisis ofzo. Daar heeft de club niets aan en daar heeft de speler niets aan. Het belangrijkste voor een voetballer is dat deze gemotiveerd is, zonder motivatie valt er voor een speler weinig te behalen.
We hadden het een dag of twee geleden ook geprobeerd, maar het is erg moeilijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
ja laten we het anders maar niet meer over Kalou hebben
Maar over iets anders..
of zeg ik nu iets heel doms?
Precies. En ik vind ook dat Feyenoord zich hier belachelijk maakt. Denk je nou echt niet dat PSV de afgelopen jaren niet liever met Robben en Park zou hebben gespeeld? Tuurlijk wel, maar als een speler aangeeft te willen vertrekken en er komt een club die een goed bod doet, dan werk je daar normaal gesproken gewoon aan mee. En of dat nou een club in Nederland of in het buitenland is doet er niet toe. Feyenoord kan zich op dit moment financieel an kwalitatief gewoon niet meten aan PSV en ik denk dat ze dat gewoon niet kunnen verkroppenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wil Gomes niet weg. Het heeft het nog niet aangegeven. Park wilde ook weg toen Manchester zich meldde. Kalou wil ook weg, maar mag vooralsnog niet weg. Lijkt mij dus geen dubbele moraal.
Gefrusteerd dat Kalou niet komt?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:12 schreef The_M het volgende:
[..]
Precies. En ik vind ook dat Feyenoord zich hier belachelijk maakt. Denk je nou echt niet dat PSV de afgelopen jaren niet liever met Robben en Park zou hebben gespeeld? Tuurlijk wel, maar als een speler aangeeft te willen vertrekken en er komt een club die een goed bod doet, dan werk je daar normaal gesproken gewoon aan mee. En of dat nou een club in Nederland of in het buitenland is doet er niet toe. Feyenoord kan zich op dit moment financieel an kwalitatief gewoon niet meten aan PSV en ik denk dat ze dat gewoon niet kunnen verkroppen![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Over de mogelijke juridische stappen van PSV:
[..]
Ik heb dit ge-copy-paste van het PSV netwerk, zonder bronvermelding. Als je kijkt naar de spelfouten (die ik grotendeels al weg heb gehaald), twijfel ik wel aan deze bron
Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi hoe dit gespeeld wordt. PSV trekt zich niets aan van "gentlemen agreements" en ongeschreven regels. Gewoon koste wat het kost een speler halen, en lukt het niet, dan heb je toch voor problemen gezorgd bij Feyenoord. Het is niet netjes, maar ik vind het wel een goede zaak eigenlijk
Nou is de stap psv-->Chelsea natuurlijk een hele verbetering. feyenoord-->psv is maar een kleine verbetering. Bovendien heeft psv ook de hoofdprijs gekregen voor Robben en Park, en willen ze dat niet betalen aan feyenoord. Als psv 15 miljoen op tafel legt, is Kalou morgen nog van jullie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:12 schreef The_M het volgende:
[..]
Precies. En ik vind ook dat Feyenoord zich hier belachelijk maakt. Denk je nou echt niet dat PSV de afgelopen jaren niet liever met Robben en Park zou hebben gespeeld? Tuurlijk wel, maar als een speler aangeeft te willen vertrekken en er komt een club die een goed bod doet, dan werk je daar normaal gesproken gewoon aan mee. En of dat nou een club in Nederland of in het buitenland is doet er niet toe. Feyenoord kan zich op dit moment financieel an kwalitatief gewoon niet meten aan PSV en ik denk dat ze dat gewoon niet kunnen verkroppen![]()
Aan een directe concurrent verkopen voor een bedrag dat Feyenoord te laag vindt. Feyenoord maakt zich helemaal niet belachelijk. PSV maakt zich belachelijk door hier een rechtzaak over te willen beginnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:12 schreef The_M het volgende:
[..]
Staat op VI.nlquote:Theo Lucius: 'Er is wel degelijk interesse'
PSV-voorzitter Rob Westerhof doet de vermeende Engelse interesse in de PSV'ers Lucius en Wilfred Bouma af als 'berichten uit het makelaarscircuit.'
Volgens de leiding van de Eindhovense club worden de beide spelers her en der aangeboden in Engeland. Lucius laat in het Brabants Dagblad evewel weten dat er wel degelijk enkele Engelse clubs in hem geïnteresseerd zijn.
'Laat ik voorop stellen dat ik het naar mijn zin heb bij PSV', zegt Lucius. 'Ik heb ook veel aan de club te danken. Maar ik moet wél aan spelen toekomen, zeker ook met het oog op het WK in Duitsland volgend jaar.'
Lucius heeft vernomen dat er meerdere clubs uit de bovenste helft van de Premier League naar hem hebben geïnformeerd. 'Maar ik wacht eerst maar even af of PSV er uitkomt met één van de gegadigden.'
Een rechtszaak hoeft van mij inderdaad ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:15 schreef feyenoord-dude het volgende:
Schaam jullie diep voor je club
Waarom zou Feyenoord om de tafel moeten gaan zitten om een speler die ze niet willen verkopen??!!! Het is gvd de omgekeerde wereld niet! En psv is kinderachtig door maar te blijven zeuren en zeiekn en miepen over Kalou terwijl ze een heel duidelijk antoord hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:23 schreef Djekko het volgende:
[..]
Een rechtszaak hoeft van mij inderdaad ook nietMaar als Feyenoord nou gewoon om de tafel wil zitten en zich niet zo kinderachtig opstelt..
Omdat Kalou weg wil, zijn ze wel heel stom dat ze niet willen onderhandelen. Ongemotiveerde speler, laatste jaar dat je nog een hoge transfersom kunt krijgen. En PSV heeft helemaal geen duidelijk antwoord, aangezien Kalou eerst niet weg mocht, toen weer wel en nu weer niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord om de tafel moeten gaan zitten om een speler die ze niet willen verkopen??!!! Het is gvd de omgekeerde wereld niet! En psv is kinderachtig door maar te blijven zeuren en zeiekn en miepen over Kalou terwijl ze een heel duidelijk antoord hebben.
![]()
psv heeft al meerdere malen "NEE" en "We willen niet onderhandelen" en "Laat ons met rust" onvangen in hun mail...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:38 schreef Djekko het volgende:
[..]
Omdat Kalou weg wil, zijn ze wel heel stom dat ze niet willen onderhandelen. Ongemotiveerde speler, laatste jaar dat je nog een hoge transfersom kunt krijgen. En PSV heeft helemaal geen duidelijk antwoord, aangezien Kalou eerst niet weg mocht, toen weer wel en nu weer niet.
Kalou is natuurlijk geen slaaf van Feyenoord, alleen een medewerker van Feyenoord tot (vooralsnog) 2007 meen ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord om de tafel moeten gaan zitten om een speler die ze niet willen verkopen??!!! Het is gvd de omgekeerde wereld niet! En psv is kinderachtig door maar te blijven zeuren en zeiekn en miepen over Kalou terwijl ze een heel duidelijk antoord hebben.
![]()
Uhm dat Feyenoord op dit moment minder is dan PSV moet natuurlijk niet inhouden dat Feyenoord als doel moet hebben zichzelf minder sterk te maken en PSV te versterken. Zelfs ADO zal zijn goede spelers liever houden dan verkopen aan andere nederlandse clubs, omdat ze dan EN slechter worden EN nog last er van krijgen ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:12 schreef The_M het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |