Dat zal in de praktijk reuze meevallen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Als Kalou naar PSV gaat dan is Feyenoord helemaal doomed.
Vanwaar dit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
Geliciteerd, hij is van jullie.
Opgepast heren.quote:SFeyenoord schreef:
Laat Wotte met de rust. Kalou(Als hij PSVer wordt), Linse, de Visser, Hiddink, Westerhof en PSV supporters zijn doelwitten.
Keb nog niets gehoord hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
Pff, nogmaals: Feyenoord netwerk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Ricky_ het volgende:
Op welk forum staat dat?
hahaha en iedereen meteen happenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
quote:SFeyenoord schreef:
(...)
Inderdaad en een goede paar klappen. Meer niet. Er hoeft niemand letsel te krijgen of dood te gaan. Dat gaat te ver. Misschien dat Kalou wel een wat harder pak slaag verdient, dat hij zijn carriere moet beëindigen of dat hij bang Nederland snel wil verlaten.
IP laten tracen en aangifte doen.quote:
je moet niet alles gelloven wat ie zegt....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef Djekko het volgende:
Denkt Wotte nou serieus dat hij een 'Robben-achtig bedrag' kan krijgen voor Kalou?
Nee, Wotte serieus nemen zal ik nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
je moet niet alles gelloven wat ie zegt....
PSV biedt 5 miljoen en Feyenoord vraagt 15.. (denk ik)
De transfer zal er tussen liggen.
Van Ajax-kant wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
reken maar op een matige vertoning
Ik zie PSV ook geen dijk van een wedstrijd spelen hoor, maar ik hoop wel op een overwinning in elk geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Ajax-kant wel ja.Geen Rosenberg, Stekelenburg, Trabelsi en Grygera. Wel Charisteas, Lobont, Obodai en Heitinga.
Ik denk ook dat het eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook geen dijk van een wedstrijd spelen hoor, maar ik hoop wel op een overwinning in elk geval.
Tja dat is ook zo .. die wedstrijden zijn meestal niet echt heel bijzonder om naar te kijken..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het eenwedstrijd wordt.
Of PSV wint, ben ik eigenlijk nog niet zeker van. De "vorm" waarin Ajax afgelopen weekend wil m.i. niks zeggen over komende vrijdag.
Nee jullie hebben geweldig gepresteerd deze voorbereiding. We zullen zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Ajax-kant wel ja.Geen Rosenberg, Stekelenburg, Trabelsi en Grygera. Wel Charisteas, Lobont, Obodai en Heitinga.
De clubs zelf ook hoor..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Supercup is natuurlijk ook de grootste kutprijs die er is, ik zie het eigenlijk als de laatste oefenwedstrijd voor het seizoen echt begint.
Met Kalou en Kuyt loopt de aanval gewoon veel beter dan bijv met Kuyt en Lazovic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:01 schreef The_M het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van Feyenoord. Wat kan nou de grootste reden zijn om Kalou niet te verkopen? Even een paar punten op een rijtje:
-De problemen van Feyenoord liggen niet voorin, want daar hebben ze Kuijt die er aankomend seizoen gewoon weer 25 maakt
Er is niet zo heel veel tijd meer om vervaning te halen en hoe dichterbij we de deadline komen, hoe hoger de prijzen gaan liggen. Als Feyenoord had willen happen, hadden ze dat wel al eerder gedaan.quote:-De problemen van Feyenood liggen op het middenveld en achterin. Met de 8 miljoen voor Kalou kun je 2 zeer goede spelers terugkomen voor zowel het middenveld als de achterhoede, dus in principe wordt het TEAM sterker
Zijn contract loopt af in 2007. Daarnaast zit er met een aanval die we vorig seizoen hadden en meer stabiliteit in de rest van het team potentie tot meer. Behoud van de huidige krachten is daar wel een voorwaarde van. Het is niet alsof al dat geld door het putje gaat, een gedeelte wordt gewoon verdient door de prestaties en een ander gedeelte is wellicht met een toekomstige transfer (komende winter of zomer) nog te verdienen.quote:-Als ze Kalou nu niet verkopen loopt zijn contract af bij Feyenoord en krijgen ze er helemaal niks voor, waardoor ze ipv 8 miljoen een speler gratis zien vertrekken
Feyenoord heeft juist altijd gezegd dat ze nu de hoofdprijs willen en niet van die constructies. De constructies zie ik juist verzonnen in de media en niet in de officiele berichten.quote:-Daarnaast wil PSV Feyenoord laten meedingen met het transferbedrag gmocht Kalou van PSV naar een grote club verkassen, laat dat ongeveer 3 miljoen zijn, kunnen ze ook weer een speler van kopen
Ze stellen juist zulke prijzen dat hij niet verkocht wordt. Ze willen hem denk ik om meerdere redenen niet verkopen. Ten eerste zou dit dan de tweede speler zijn die zijn zin krijgt in het verlaten van de club, terwijl de club nog aanspraak op ze wil maken. Voor je het weet lopen de spelers over de leiding heen. Nu dreigen ze dat ook te doen, maar Feyenoord houdt voet bij stuk en laat zien dat ze het niet pikken.quote:Zakelijk gezien is het onmogelijk dat feyenoord (Wotte) en psv niet tot een accoord komen. Is het voor feyenoord dan zo belangrijk dat psv niet sterker wordt? Of is het gewoon prestige? Ik begin er steeds minder van te snappen, 8 miljoen en meedingen in de volgende transfersom, veel beter krijg je het niet hoor![]()
Ik zag hem zondag spelen, en daar was echt sprake van een hongerige Kalou. Hij speelde een aantal ballen goed in (hij speelde op de zijkant) en ook zn eigen aanvallen zagen er best goed uit. Ik zie dus niet waarom je zegt op de bank te laten zitten, terwijl hij gewoon speelt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Mighty het volgende:
..
Maar goed wat de meerwaarde van Kalou is als hij geen zin heeft om te presteren bij Feyenoord dat weet ook niemand. Zonde om hem daar op de bank te laten zitten terwijl hij kan schitteren bij PSV. Feyenoord hinkt nog op de niet meer van deze tijd zijnde gedachten dat ze gelijkwaardig zijn aan PSV.
Diamantjes?quote:
Oh en hij is homo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
blegh, word een beetje moe van al die zooi rond kalou... zullen we het over de spelers hebben die wel daadwerkelijk hebben getekend?![]()
Die Väyrynen is volgens mij een echt feestbeest!
Heb je een echte bron (dus niet de fantasieën van SCH)?quote:
Ehm.. neen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je een echte bron (dus niet de fantasieën van SCH)?
Bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
gaan al die posts hiervoor over Kalou? want dan hoef ik niet terug te lezen
quote:
En Bommel niet te vergetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Djekko het volgende:
Er valt niet zo heel veel te zeggen als het niet over Kalou gaat he
Theo, Fredje, Cocu, Ooijer en VoH zitten iig in de voorselectie van Oranje
Ja alleen een beetje jammer dat hij misschien weg gaat...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Bouma is coel, die schopt Sonck de tyfus!
Dit staat dus in de telegraaf...quote:De Telegraaf meldt dat enkele clubs uit de Premier League zich gemeld hebben bij Lucius en Bouma. Beide verdedigers van PSV zouden wel open staan voor de Premier League en de clubs gemeld hebben contact op te nemen met PSV over de mogelijkheid van een transfer.
PSV Netwerk
Bouma zou volgens de krant vanwege een clausule in zijn contract per direct wegmogen. Lucius zou vrezen voor een plaats op de bank na het aanblijven van Ooijer
En dit op VoetbalZone.nl.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef appelsientje het volgende:
Dit staat dus in de telegraaf...
quote:Bouma en Lucius willen naar Premier League
Wilfred Bouma en Theo Lucius hebben PSV gevraagd om te gaan praten met de Engelse clubs die naar hen hebben gevraagd, weet De Telegraaf te melden. Bouma heeft een doorlopend contract maar kan vanwege een clausule in z’n verbintenis per direct weg uit Eindhoven, terwijl Lucius hoopt te vertrekken omdat hij bang is opnieuw op de bank te belanden.
Bouma staat nog tot medio 2008 onder contract in Eindhoven. De Helmondse verdediger, die tussentijds verhuurd werd aan MVV en Fortuna Sittard, speelt al sinds 1994/1994 bij PSV. De 27-jarige verdediger heeft jarenlang gewacht op een aanbieding uit het buitenland en wil die nu grijpen.
Lucius heeft een verbintenis tot medio 2007 bij PSV. De middenvelder cq verdediger wil komend seizoen rechtsback spelen, omdat hij daar bij Oranje ook een kans maakt. Bij PSV zou Lucius voor die plek niet in aanmerking komen, omdat Andre Ooijer in Brabant blijft. De Amsterdamse back zag een transfer naar Schalke '04 afketsen.
Een golf van leegloop op komst dus dit jaar, helaas krijg t PSV daar eens in de zoveel tijd mee te maken.quote:
Dit jaar maar weer gewoon tot de 1e ronde blijven voetballen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een golf van leegloop op komst dus dit jaar, helaas krijg t PSV daar eens in de zoveel tijd mee te maken.
Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit jaar maar weer gewoon tot de 1e ronde blijven voetballen...
En blijven ze tenminste bij PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |