Dat zal in de praktijk reuze meevallen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Als Kalou naar PSV gaat dan is Feyenoord helemaal doomed.
Vanwaar dit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
Geliciteerd, hij is van jullie.
Opgepast heren.quote:SFeyenoord schreef:
Laat Wotte met de rust. Kalou(Als hij PSVer wordt), Linse, de Visser, Hiddink, Westerhof en PSV supporters zijn doelwitten.
Keb nog niets gehoord hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
Pff, nogmaals: Feyenoord netwerk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Ricky_ het volgende:
Op welk forum staat dat?
hahaha en iedereen meteen happenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef fransie102 het volgende:
quote:SFeyenoord schreef:
(...)
Inderdaad en een goede paar klappen. Meer niet. Er hoeft niemand letsel te krijgen of dood te gaan. Dat gaat te ver. Misschien dat Kalou wel een wat harder pak slaag verdient, dat hij zijn carriere moet beëindigen of dat hij bang Nederland snel wil verlaten.
IP laten tracen en aangifte doen.quote:
je moet niet alles gelloven wat ie zegt....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef Djekko het volgende:
Denkt Wotte nou serieus dat hij een 'Robben-achtig bedrag' kan krijgen voor Kalou?
Nee, Wotte serieus nemen zal ik nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
je moet niet alles gelloven wat ie zegt....
PSV biedt 5 miljoen en Feyenoord vraagt 15.. (denk ik)
De transfer zal er tussen liggen.
Van Ajax-kant wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
reken maar op een matige vertoning
Ik zie PSV ook geen dijk van een wedstrijd spelen hoor, maar ik hoop wel op een overwinning in elk geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Ajax-kant wel ja.Geen Rosenberg, Stekelenburg, Trabelsi en Grygera. Wel Charisteas, Lobont, Obodai en Heitinga.
Ik denk ook dat het eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook geen dijk van een wedstrijd spelen hoor, maar ik hoop wel op een overwinning in elk geval.
Tja dat is ook zo .. die wedstrijden zijn meestal niet echt heel bijzonder om naar te kijken..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het eenwedstrijd wordt.
Of PSV wint, ben ik eigenlijk nog niet zeker van. De "vorm" waarin Ajax afgelopen weekend wil m.i. niks zeggen over komende vrijdag.
Nee jullie hebben geweldig gepresteerd deze voorbereiding. We zullen zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Ajax-kant wel ja.Geen Rosenberg, Stekelenburg, Trabelsi en Grygera. Wel Charisteas, Lobont, Obodai en Heitinga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |